قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

پرسش های متداول

به دنبال سوالات متداول شما در خصوص روند ثبت نام در سایت، تیم فنی 19کالا جهت رفع ابهام و سوالات احتمالی شما ویدئویی را آماده کرده است. 

 تمامی کاربران می توانند جهت آشنایی با روند ثبت نام و سپس خرید،  این ویدئو را به صورت کامل مشاهده کنند.


 پرسش های متداول

    چگونه سفارش پستی خود را پیگیری کنم ؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت در بالای صفحه روی تصویر " رهگیری سفارشات پستی "کلیک کنید و در فرم باز شده نام و نام خانوادگی و شماره موبایلی که با آن سفارش راثبت کرداید را وارد کرده و روی دکمه ی " نمایش شماره مرسوله " کلیک کنید.در صورت صحیح بودن اطلاعات ، کد 24 رقمی مرسوله پستی به شما نمایش داده می شود . این کد را درهمین صفحه در قسمت سامانه رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و با کلیک روی ذره بین زرد رنگ، وضعیت دقیق سفارش خود را مشاهده نمایید.

    آیا تمام کالاهای 19 کالا دارای گارانتی و یا مهلت تست سلامت فنی و اصالت هستند ؟

تمامی کالاهای 19 کالا یا دارای گارانتی مربوطه بوده یا شامل مهلت تست سلامت فنی و اصالت کالا از 24 ساعت تا 7 روز ( بسته به نوع ایراد و مشکل فنی یا نوع کالا ) می باشند. لطفا جهت کسب اطلاع کامل از جزییات و شرایط و قوانین مربوطه به صفحه شرایط و قوانین 19 کالا مراجعه کنید.

    چقدر طول میکشد کالا بعد از ثبت سفارش به دست من برسد ؟

طبق اعلام اداره پست، مرسولات پستی بین 48 تا 72 ساعت کاری تحویل خریدار خواهند شد.

    آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانیدسفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در روزهای کاری و در زمان کاری به سرعت رسیدگی و پردازش خواهند شد.

    شرایط بازگرداندن وجه 19 کالا چیست ؟

در صورتی که کالایی مشمول مهلت تست فنی یا اصالت کالا باشد و توسط بخش فنی 19 کالا، دارای ایراد یا مشکل فنی غیرقابل رفع تشخیص داده شود، کالا مرجوع و وجه مشتری در اسرع وقت بازپرداخت خواهد شد.لطفا جهت دریافت اطلاعات کامل به صفحه شرایط و قوانین 19 کالا مراجعه کنید.

    چگونه میتوانم از کد تخفیف استفاده کنم ؟

در بعضی مواقع بصورت دوره ای و مناسبتی کد تخفیف از طرف فروشگاه به مشتریان ارایه میشود در هنگام خریدبا وارد کردن کد تخفیف ، تخفیف شما روی فاکتور شما اعمال می شود.

    در صورتی که کالای مورد نظر من ناموجود بود ، چگونه از موجودشدن آن مطلع شوم ؟

پس از انتخاب فیلدهای اجباری، در صورت موجود نبودن کالای مورد نظر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید، سپس در فرمی که بصورت پاپ آپ نمایش داده می‌شود نام و نام خانوادگی، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. به محض موجود شدن کالای مورد نظر از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود.

    آیا ممکن است در پرداخت اینترنتی  ناموفق ، مبلغ از حساب من کم شده باشد ؟

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد شماره تراکنش نا موفق شما قابل پیگیری میباشد .




در صورتیکه پرسش شما در این قسمت وجود نداشت، لطفا با بخش پشتیبانی و فروش تماس حاصل فرمایید.

021-91300019

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.