قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2

  • مدل کالا: ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S2 SM-R720 Dark Gray
  • موجود نیست
  • 0 تومان

معرفی گیر فیت 2

گیر فیت 2 با طراحی منحنی زیبا و فهرست بلندبالایی از ویژگی‌ها نظر بسیاری از علاقه‌مندان به گجت‌های هوشمند را جلب کرده است. در ادامه با قابلیت‌های Gear Fit 2 بیشتر آشنا می‌شوید و در مورد قیمت Gear Fit 2 اطلاعات کسب خواهید کرد…
گیر فیت 2

قیمت Gear Fit 2

اولین تلاش سامسونگ در تولید این برند از دستبند هوشمند که در سال 2014 عرضه شد، با نقص‌هایی همراه بود و فقط با گوشی‌های همین برند کار می‌کرد و چند فعالیت را بیشتر ردیابی نمی‌کرد. با این حال خریداران می‌بایست مبلغ 200 دلار را برای داشتن چنین گجتی می‌پرداختند.
در مقابل، ساعت مچی هوشمند جدید این برند یعنی گیر فیت 2 ، 180 دلار قیمت دارد و با همه گوشی‌هایی که از نسخه‌های جدیدتر اندروید استفاده می‌کنند کار می‌کند، دارای GPS داخلی است و تعداد زیادی از فعالیت‌های تناسب اندام را ردیابی می‌کند. در ادامه به شما خواهیم گفت این قیمت مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2 با توجه به امکاناتش آیا مناسب است یا خیر؟

باتری Gear Fit 2

سامسونگ وعده سه تا چهار روز عمر باتری با استفاده معمولی را داده که با توجه به صفحه‌نمایش بزرگ و روشن آن قابل تقدیر است. با این حال، طبق تجربه کاربران اگر از GPS بطور مدام استفاده کنید در کمتر از یک روز باتری خالی می‌شود و اگر GPS را خاموش کنید کمی بیشتر از 3 روز دوام می‌آورد.

طراحی گیر فیت 2

مچ بند هوشمند سامسونگ گیر فیت 2 اصالت و زیبایی محصولات سامسونگ را حفظ می‌کند. صفحه‌نمایش منحنی مستطیل شکل با تزئینات فلزی مات به رنگ دلخواه شما احاطه شده است و با پلاستیک مقاوم در برابر عرق و آب در جایی که مچ دست شما را لمس می‌کند، پوشش داده شده است.
دو دکمه در کنار مچبند خواهید دید که به سمت دست شما هستند؛ یکی برای پیمایش در منو و دیگری برای روشن و خاموش کردن دستگاه و همچنین نمایش منوی تنظیمات استفاده می‌شود. علاوه بر این، دکمه روشن/خاموش را می‌توان برای اجرای یک کار (از مجموعه‌ای از گزینه‌ها) با دوبار کلیک برنامه‌ریزی کرد.

قابلیت Fit 2 Samsung

هنگامی که شما “Fit” را در نام محصولی می‌بینید، قطعاً انتظار سطح مشخصی از ویژگی‌های تناسب اندام را دارید. گیر فیت 2 با دقت بسیار خوبی کار می‌کند و اطلاعات مرتبط با سلامت شما را ردیابی و ثبت می‌کند. مچ بند Gear Fit2 شباهت‌های زیادی به نسخه‌ی “S2” دارد و ویژگی‌ها و اعلان‌های تناسب اندام یکسانی را ارائه می‌دهد.

یک سنسور نوری ضربان قلب در پشت ساعت سامسونگ گیر فیت 2 ضربان قلب شما را هر 10 دقیقه در طول روز اندازه‌گیری می‌کند. اعداد ثبت شده توسط این مچبند با سنسورها و دستگاه‌های تخصصی ضربان قلب مقایسه شده و دقت آن اثبات شده است.
در صورتی که شروع به ورزش کردن کنید، این حسگر داده‌های ضربان قلب را در فواصل 1 ثانیه‌ای ثبت می‌کند. این مچبند سامسونگ می‌تواند با اپلیکیشن محبوب دویدن و دوچرخه‌سواری Strava همگام شود، اما نمی‌تواند داده‌های ضربان قلب را آپلود کند.

شما نمی‌توانید با Gear Fit2 دوش بگیرید یا شنا کنید، چراکه این گجت کاملاً ضد آب نیست! این بند سامسونگ دارای استاندارد IP68 است، بنابراین در زیر باران، شستن ظروف و در حین تمرین به خوبی عمل می‌کند. در حالی که می‌توانید آن را تا عمق 3 فوتی آب غوطه ور کنید، توصیه نمی‌شود که با آن دوش بگیرید (به دلیل سطوح مختلف فشار آب از سر دوش‌های مختلف).


اگر یک دونده و دوچرخه سوار مشتاق باشید، حتماً قابلیت GPS برای اندازه‌گیری سرعت و مسافت برایتان مهم و ضروری است. خوشبختانه، مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Gear Fit2 جی پی اس هم دارد.

صفحه نمایش Samsung Gear Fit2

صفحه نمایش اولین چیزی است که نظز شما را جلب می‌کند. Samsung Gear Fit2 دارای صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی Super AMOLED است. این صفحه نمایش با پس زمینه مشکی و رنگ‌های تند، براق و غنی همراه است. مانند نسخه‌ی قبلی خود، دارای انحنای کمی است، اما قاب عجیب و غریب قبلی را ندارد.

سامسونگ تصمیم گرفته که تمام داده‌ها را به صورت عمودی روی مچبند هوشمندش نمایش دهد، به این معنی که برای خواندن چیزهایی مانند اعلان‌ها نیازی نیست مچ دست خود را بچرخانید.

تنها یک چیز بد در مورد نمایشگر وجود دارد، آن هم اینکه در زیر نور خورشید و فضای باز حتی با تنظیم روشنایی در بالاترین سطح، خوانایی کمی با مشکل مواجه می‌شود.

مشخصات Gear Fit2 از نظر سخت افزار و نرم افزار

تقریباً مانند اولین ساعت هوشمند سامسونگ ، یکی از ویژگی‌های Gear Fit 2 این است که اعلان‌ها را از گوشی شما نشان می‌دهد، اما به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، بدیهی است که خیلی بیشتر از این کار می‌کند و حتی برای کار کردن به گوشی شما نیازی ندارد و بدون آن هم می‌تواند یک مرور مختصر و مفید از معیارهای تناسب اندام روزانه شما را ارائه دهد. به عنوان مثال، کالری ها در قالب جدول زمانی تجزیه و تحلیل می‌شوند و شدت کلی حرکات شما را در طول روز نشان می‌دهد.

Fit 2 Samsung مبتنی بر سیستم عامل Tizen بوده و به روش‌های مختلف برای ارائه اطلاعات تناسب اندام برنامه‌ریزی شده است. در صورت جفت شدن با یک گوشی هوشمندی با سیستم عامل اندروید، تجربه بهتری از اطلاعات و قابلیت‌های این گجت را خواهید دید. اگر برنامه‌های Samsung Gear و S Health را روی گوشی سازگار با Android یا iOS خود نصب کرده باشید، Gear Fit 2 به طور خودکار معیارهای تناسب اندام شما را به آن ارائه می‌دهد.

ارزش خرید گیر فیت 2

به دلیل اینکه Gear Fit 2 قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد، برای کسانی که واقعاً می‌خواهند تغییری در جهت سلامتی در زندگی خود ایجاد کنند، نقطه‌ی خوبی برای شروع است. این ردیاب تناسب اندام هم برای مبتدیان و هم برای افراد باتجربه که جویای هیجان هستند توصیه می‌شود. با این حال، اگر دوست دارید شنا کنید مدل‌های جدیدتر و ارتقا یافته‌تر را در نظر بگیرید.

مزایا گیر فیت 2 :

  • استفاده از آن راحت است
  • همه چیز را به جز شنا ردیابی می‌کند
  • دارای GPS داخلی است

معایب Gear Fit 2 :

  • نمایشگر زیر نور خورشید خوانایی ندارد
مشخصات ظاهری
نام برند سامسونگ
جنس بدنه سیلیکون
مشخصات صفحه نمایش
اندازه صفحه 1.5 اينچ
نوع Super AMOLED
رزولوشن 216 × 432
صفحه لمسی
مشخصات فنی ساعت
پردازنده Dual-core (1GHz Dual)
حافظه داخلی 4 گیگابایت
اتصالات Bluetooth
باتری 200 ميلي‌آمپرساعت-لیتیوم یونی
- عمر باتری با استفاده‌ی معمولی: 3 تا 4 روز
- عمر باتری در حالت استندبای: تا 5 روز
- دارای حالت Power Saving برای افزایش عمر باتری
- دارای پایه‌ی شارژ
قابلیت ویژه اعلان تماس‌ها و پيامک‌هاي دريافتي، اعلان‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي، امکان تنظيم هشدار، پايش فعاليت‌هاي ورزشي مختلف از جمله دويدن، دوچرخه‌سواري و ورزش‌هاي هوازي، ذخيره‌ي مسير طي شده، شمارش گام‌ها، قابليت تعيين اهداف روزانه، محاسبه‌ ميانگين سرعت، محاسبه‌ي طبقات طي شده، محاسبه‌ي مسافت طي شده، محاسبه‌ي کالري مصرف شده، مشاهده‌ي تماس‌هاي دريافتي، نمايش پيام‌هاي متني، کنترل پخش موسيقي
سایر ویژگی ها:
- قابلیت انتخاب تم و شخصی سازی صفحه نمایش
- صفحه‌نمایش خمیده با قابلیت تنظیم نور
- قابلیت جدا شدن از بند
- قابلیت تعیین رمز ورود برای مچ بند
- دارای تایمر و کرنومتر
- دارای هشدار لرزشی
- دارای دو دکمه‌ی Home و Back برای کنترل عملکردها
- امکان ارسال پیامک‌های از پیش تعیین شده
- روشن شدن صفحه‌نمایش با بالا آوردن مچ
- میزان مقاومت در برابر آب: غوطه ور شدن در آب به عمق 1.5 متر تا حداکثر 30 دقیقه
- مناسب برای سایز دور مچ 155 تا 210 سانتی‌متر

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.