قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Mi A2 ظرفیت 32 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X



معرفی شیائومی می ای 2 (شیائومی می 6 ایکس)
میان رده ای با قابلیت های هوش مصنوعی



شرکت شیائومی بعد از عرضه گوشی پرچم دار می میکس 2 اس تصمیم گرفته است که گوشی میان رده ای را نیز عرضه کند. از جمله ویژگی های گوشی شیائومی می میکس 2 اس برخورداری از چیپست اسنپدراگون 845 و رم 8 گیگابایتی و یک صفحه نمایش کاملا بدون لبه است؛ اما این گوشی یکی از گوشی های گران قیمت این برند محسوب شده و برای بسیاری از مشتریان این برند مقرون به صرفه نیست. از این رو این شرکت به منظور پوشش دادن بازار میان رده و برآورده کردن نیاز آن دسته از مشتریانی که مایل به پرداخت مبلغ زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند نیستند گوشی شیائومی می ای 2 را روانه بازار کرده است.




سال گذشته گوشی شیائومی می ای وان یا شیائومی می 5 ایکس با عنوان بهترین گوشی هوشمند میان رده وارد بازار شد. بنابرین اولین گوشی هوشمند اپل چین با رابط کاربری اندروید وان وارد بازار شد. امسال نیز گوشی Xiaomi Mi 6X از این روند پیروی کرده و با یک صفحه نمایش 5.99 اینچی عرضه شده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن نیز 18:9 بوده و کیفیت Full HD را ارائه داده است. نوع این صفحه نمایش نیز LTPS IPS LCD است که همانند بسیاری از صفحه نمایش های ال سی دی موجود در بازار از ارائه رنگ بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. این گوشی بسیار خوب شرکت شیائومی از بدنه کاملا فلزی ساخته شده و از نوارهای آنتن نامرئی و طراحی متقارن استفاده کرده است. mi a2 در 5 رنگ بسیار زیبا در دسترس خواهد بود از جمله این آپشن های رنگی می توان به رنگ های قرمز، طلایی، آبی، مشکی و صورتی اشاره کرد. بنابرین می توان گفت که این شرکت در ارائه آپشن های رنگی هم سلیقه آقایان و هم بانوان را  مدنظر قرار داده است. تاکنون این گوشی یکی از مدل های بی عیب و نقص شیائومی به حساب می آید.




شیائومی می ای 2 از چیپست Snapdragon 660 AIE استفاده کرده که دارای رم 4 و 6 و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی است. در پنل رو به روی این گوشی دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی قرار داده شده است. در حالی که دوربین عقب این گوشی یک دوربین دوگانه 12+20 مگاپیکسلی است. می 6 ایکس از رابط کاربری MIUI9 استفاده کرده و با اندروید Android 8.1 اجرا می شود.


طراحی:

شیائومی می ای 2 قصد دارد با خصیصه های بسیارخوبی که دارد جایگاه محبوبیت گوشی می ای وان را از آن خود کند. بنابرین می بایست تمام خصیصه های یک طراحی مدرن را در اختیار بگیرد. ویژگی که در نگاه اول به چشم می خورد این است که این گوشی از بدنه یکپارچه فلزی استفاده کرده و در پنل عقب آن نیز دوربین دوگانه ای قرار داده است. این شرکت سازنده به منظور حفظ خاصیت ارگونومیکی از ضخامت باریک تری استفاده کرده بنابرین احساس بسیار خوبی در دست داشته و کار با آن راحت تر شده است.




برخلاف رنگ مشکی این گوشی بقیه آپشن های رنگی این گوشی با پنل صفحه نمایش به رنگ سفید عرضه شده است. در پنل جلو، این گوشی از یک صفحه نمایش با نسبت 18:9 استفاده کرده است. برخلاف بسیاری از گوشی های موجود در بازار این گوشی از طراحی تمام صفحه سنتی استفاده کرده است. بنابرین هم در قسمت بالا و هم در قسمت پایین دارای اندکی لبه بوده و تمام سنسورها نیز در لبه بالایی قرار گرفته اند.




در پنل عقب گوشی شیائومی می 6 ایکس، از یک دوربین دوگانه استفاده کرده که به صورت عمودی در قسمت سمت چپ بالای پنل عقب قرار گرفته اند. این طراحی همانند طراحی پنل عقب آیفون ایکس است. سنسور اثر انگشت نیز در میانه این پنل جای داده شده است و همانند ورژن قبلی عملکرد بسیار سریع و دقیقی دارد. بلستر IR هنوز در قسمت بالا قرار داده شده است.




درگاه سیم کارت در قسمت راست قرار گرفته شده و از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می کند؛دوربین عقب برجسته بوده بنابرین بهتر است که به منظور جلوگیری از ایجاد خش بر روی لنزها از یک پوشش محافظ استفاده کرد. تولید کننده این گوشی بسیار خوب این کاور شیشه ای بی رنگ را در بسته بندی قرار داده است. این شرکت از جک 3.5 میلی متری صدا صرف نظر کرده است بنابرین این گوشی در لبه پایین تنها میزبان رابط USB Type-C خواهد بود؛ اما تبدیل USB Type-C به جک 3.5 میلی متری در جعبه قرار داده شده است.





سخت افزار:

زمانی که گفته می شود که این گوشی از چیپست Snapdragon 660 AIE استفاده کرده است به احتمال زیاد بسیاری از افراد تفاوت میان چیپست SND660 معمول و نسخه های AI (هوش مصنوعی) را متوجه نمی شوند؛ اما بسیار واضح است که تفاوت های بسیار زیادی میان پردازنده هایی که از واحد هوش مصنوعی مستقل استفاده کرده و پردازنده ایی که فاقد این واحد هوش مصنوعی هستند وجود دارد. امسال گوشی هایی چون هوآوی پی 20، هوآوی پی 20 پرو و هوآوی پی 20 لایت یا نوا 3 ای از این گونه پردازنده ها یعنی پردازنده های هوش مصنوعی استفاده کرده اند.





بعد از اضافه شدن موتور هوش مصنوعی (AIE)، چیپست Snapdragon 660 AIE، عملکرد بهتری در رابطه با دوربین ها، اجرای بازی ها و طول عمر بهتر باتری را ارائه خواهد داد. البته این امر در رابطه با سخت افزارهایی چون CPU, GPU، باند پایه، تکنولوژی های پردازشی و خصیصه های دیگر نیز صادق است. چیپست اسنپدراگون Snapdragon 660 AIE از فرآیند پردازشی 14 نانومتری FinFET استفاده کرده است که دارای 8 هسته Kryo بوده که 4 هسته کوچک آن با سرعت 1.8 و 4 هسته بزرگ آن با سرعت 2.2 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 512 است و عملکرد گرافیکی بسیار خوبی را برای این گوشی به ارمغان آورده است و از حافظه LPDDR4 و همچنین از فلش مموری UFS2.1 نیز پشتیبانی می کند. ورژن باند پایه استفاده شده در این گوشی نیز Cat.13  بوده و از تکنولوژی شارژ سریع QC4.0 نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی شیائومی در سه نسخه 128+6 گیگابایت، 32+4 گیگابایت و نسخه 4+64 گیگابایت عرضه شده است.

نرم افزار:

این گوشی از پوسته سفارشی شرکت شیائومی استفاده نکرده  و با اندروید وان نسخه 8.1 اجرا می شود که تنها تفاوت میان این نسخه با نسخه چین(می 6 ایکس) به حساب می آید. ما در این گوشی با یک صفحه نمایش تمام صفحه سر کار داریم که دو روش عملکردی در این نسخه از رابط کاربری گنجانده شده است. اولین حالت کلیدی پیمایش کلاسیک است. به منظور رسیدن به عملکرد مشابه با سه کلید سنتی، این عملیات ها از طریق کلیدهای مجازی انجام می گیرد. روش دوم از حالت حرکت تمام صفحه پشتیبانی می کند. این خصیصه تمام کلیدهای مجازی روی صفحه نمایش را کنسل کرده و تمام عملیات با کشیدن، مکس ، ضربه به بالا و پایین کشیدن، انجام می شود. یکی دیگر از آپشن های بسیار جالب ارائه شده در این نسخه از رابط کاربری دستیار صوتی هوشمند است که ‘Little Love Student نام دارد. این دستیار صوتی بیش از 100 عملکرد صوتی را تحت پوشش قرار می دهد. در واقع عملکردی وجود نخواهد داشت که شما نتوانید از طریق کلمات انجام دهید. علاوه بر این شما می توانید از خصیصه ترجمه هوش مصنوعی AI در گوشی شیائومی می 6 ایکس برای ترجمه منوها، توضیحات محصولات و غیره استفاده کنید.


دوربین:

بر خلاف ورژن قبلی این گوشی که با ترکیبی از لنزهای OV12A10 + OV13880 عرضه شده  است. این  گوشی از دو سنسور ساخت شرکت سونی استفاده کرده است. یکی از این سنسورها Sony IMX486 است که دارای رزولوشن 12MP بوده و از اندازه پیکسلی 1.25 نانومتری و اندازه دیافراگم بزرگ f/1.75 و لنز ثانویه این دوربین نیز Sony IMX376 بوده و از رزولوشن 20 مگاپیکسل و اندازه پیکسلی 1.0 نانومتر و دیافراگم بزرگ f/1.75 برخوردار است. این دوربین می تواند واحد حساس به نور را تا 4 برابر افزایش داده و اندازه پیکسلی را به 2 نانومتر برساند بنابرین در شرایط نور کم عکس هایی با حداقل نویز و کیفیت بسیار عالی را ارائه خواهد.




در قسمت جلو نیز این گوشی دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که به همراه یک مدل ماشین یادگیری هوش مصنوعی بهینه سازی شده ارائه شده است که به درستی می تواند پشت زمینه را از کاراکترها تشخیص دهد. شیائومی می 6 ایکس همچنین بر اساس AI beauty عمل کرده و می تواند سلفی های بسیار جذابی را ثبت کند.











باتری:

شیائومی می ای 2 از یک باتری 3010 میلی آمپری استفاده کرده است. اندازه این باتری کمی از باتری استفاده در سایر رقبا کوچکتر است؛ اما یکی از نقاط مثبت این گوشی برخورداری از رابط کاربری MIUI بوده که یکی از بهترین سیستم ها در رابطه با مصرف باتری است. در یکی از آزمایش های انجام شده مشخص شده است که این گوشی به طور میانگین می تواند در کارهای سنگین 10 ساعت کامل شارژ را نگه دارد. قبلا مشخص شد که این گوشی با شارژر 5V / 2A عرضه شده است از طرفی نیز این گوشی از شارژ سریع نسخه QC3.0 پشتیبانی می کند. به طور میانگین، شیائومی می 6 ایکس یا شیائومی می ای 2 در 12 دقیقه می تواند از 18% به 37% درصد برسد و در 90 دقیقه می تواند به طور کامل شارژ شود. PCMark نشان می دهد که این گوشی از مصرف باتری متعادل تری برخوردار است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.


نتیجه گیری:

شیائومی می 6 ایکس از جمله بهترین گوشی های میان رده برند شیائومی خواهد بود که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شرکت شیائومی یکی از شرکت های مهم در دنیا به حساب می آید که سیاست قیمت گذاری بسیار خوبی برای محصولات متنوع خود از جمله انواع پاوربانک شیائومی، گجت های سلامت و گوشی های هوشمند و غیره را ارائه داده است گوشی شیائومی می ای 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابرین با قیمتی مقرون به صرفه شما می توانید گوشی هوشمندی در اختیار داشته باشید که از بسیاری از خصیصه های مدرن و جدید از جمله پنل تماما صفحه نمایش، چیپست هوش مصنوعی، سنسورهای بسیار عالی دوربین، طول عمر بسیار خوب باتری و رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید 8.1 و بسیاری از خصیصه های دیگر پشتیبانی می کند.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 512
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 20 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.3 × 75.4 × 158.7میلی متر
وزن 166 گرم
جنس بدنه آلومینیوم و شیشه
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, July
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.2 GHz Kryo 260 & 4x1.8 GHz Kryo 260
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM660 Snapdragon 660
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید (اندروید وان)
نسخه 8.1 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 5.99 اینچ
نوع صفحه نمایش LTPS IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~77.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~403
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 20 مگاپیکسل(دوگانه)
رزولوشن 2160 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه،فیلم برداریFull HD با سرعت 30 فریم در ثانیه،فیلم برداری HD با سرعت 120 فریم در ثانیه،
فلش فلش LED(دوگانه)
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج(حسگر حرکتی)- حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ -قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE-A (3CA) Cat12 600/150 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3، WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع (5V/2A/10W (Quick Charge 3.0- حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه- پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264- پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac- ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،
باتری
باتری باتری لیتیوم پلیمری 3000 میلی آمپری (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.