قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 6 Pro ظرفیت 32 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Redmi Note 6 Pro-32GB-M1806E7TG
  • تمام شد
  • 0 تومان
X



شیائومی ردمی نوت 6 پرو: با دوربین سلفی دوگانه 20 مگاپیکسلی




بعد از موفقیت در تولید و فروش نوت 5 پرو حال این شرکت یک بار دیگر به میان آمده و گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو را عرضه و معرفی کرده است. شیائومی ردمی نوت 5 پرو نسبت به نسخه قبل خود تغییرات بسیاری ایجاد کرده است. نسخه بعدی آن یعنی نوت 6 پرو به غیر از دوربین ها تغییر زیادی نداشته اما باز هم مدل مهمی برای این شرکت در نظر گرفته می شود. 


طراحی:

شیائومی رد می 6 پرو همان زبان طراحی مدل های قبلی را به کار برده اما با این وجود تغییراتی هم دارد. برای مثال اولین تغییری که مشاهده می شود این است بریدگی آن مشابه به آیفون بوده و در واقع همان بریدگی است که در گوشی شیائومی پوکوفن اف 1 و سایر موبایل های مقرون به صرفه ردمی که در سال گذشته شاهد آن بوده اید. جک 3.5 میلی متری هدفون به لبه بالایی انتقال داده شده و در کنار آن بلاستر مادون قرمز و میکروفون ثانویه قرار داشته و لبه پایین آن هم میزبان پورت micro USB به همراه دو پنجره اسپیکر است اما تنها یکی از پنجره ها خروجی اسپیکر است. دکمه پاور و دکمه های صدا هم در سمت راست قرار دارد. قاب آن از پلاستیک ساخته شده اما پنل عقب از جنس آلومینیوم است.




ماژول دوربین در این موبایل در سمت چپ و به صورت عمودی بوده و فلش بین دو لنز دوربین قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت هم در میانه این پنل و به صورت دایره ای شکل طراحی شده است. دکمه پاور و راکر تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته و سینی هیبریدی سیم کارت در لبه چپ آن قرار دارد. دکمه ها لمس راحتی داشته و در زمان لمس باز خورد لمسی بسیار خوبی را از خود نشان می دهند. بر خلاف اندازه بزرگ، دستگاه راحت در دست گرفته شده و حتی استفاده یک دستی هم مشکل خاصی را به وجود نخواهد آورد. آپشن های رنگی هم شامل مشکی، آبی، رزگلد و قرمز است. 







صفحه نمایش:

ردمی نوت 6 پرو به یک پنل با اندازه 6.2 اینچ مجهز شده که کیفیت تصویر Full HD+ را ارائه داده است. این پنل از نوع IPS LCD بوده و ساخت شرکت Tianma است که پنل های تعداد زیادی از گوشی های شیائومی را تاکنون فراهم کرده و در واقع صفحه نمایش یکی از مواردی است که شما می توانید در آن ارتقاء قابل توجهی را در مقایسه با نسخه قبلی مشاهده کنید. 

کیفیت این صفحه نسبت به صفحه نوت 5 پرو جالب توجه بوده و ارائه رنگ بسیار بهتری را از خود نشان داده است. از نظر میزان روشنایی این موبایل هم گفته می شود که به 500 نیت می رسد، در مقابل روشنایی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی ای 10 برابر با 804 نیت است، بنابراین نتیجه می گیریم که در بخش میان رده ها روشنایی قابل توجه ای به حساب می آید در حالی که بسیاری دیگر از مدل های که در این محدوده قرار دارند روشنایی بسیار پایین تری دارند. در نتیجه در زیر نور مستقیم خورشید هم کوچکترین مشکلی نداشته و کاربر به راحتی قادر خواهد بود انواع مختلف محتوا را در محیط های بیرون مشاهده کند. همچنین این پنل موارد بسیاری را در تنظیمات خود قرار داده تا بتوانید با توجه به سلیقه خود درجه حرارت رنگی و کانتراست را تنظیم کنید. شما می توانید از سه حالت رنگ و کانتراست یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. زاویه دید آن عالی است و به جرات می توان گفت که بهتر از هر مدل دیگری است که از پنل LCD استفاده کرده است. 


دوربین:



در گذشته کیفیت دوربین های سری نوت شیائومی نقطه قوت آنها به حساب نمی آمد، اما این موضوع با عرضه شیائومی ردمی نوت 5 پرو تغییر کرده به این دلیل که اولین گوشی این سری بود که از دوربین دوگانه استفاده کرد. در ساخت redmi note 6 pro، شیائومی سعی کرده که بر ارتقاء عملکرد دوربین تمرکز بیشتری را معطوف سازد. اندازه مگاپیکسل تغییر نکرده اما سنسورهای عقب و جلو هر دو ارتقاء پیدا کرده اند. برای مثال ردمی نوت 5 پرو از سنسور اولیه f/2.2 استفاده کرده در حالی که نوت 6 پرو از یک سنسور بزرگ تر با دیافراگم f/1.9 بهره برده است. اندازه پیکسل هم از 1.2 میکرون به 1.4 میکرون افزایش پیدا کرده که می تواند تاثیر به سزائی در کیفیت عکسبرداری در نور کم داشته باشد. نرم افزار آن هم عالی و کاربردی طراحی شده و بسیار سریع عمل می کند. علاوه بر همه اینها از افکت های متنوع ای هم برخوردار بوده که می توانید از آنها برای خلق عکس های خلاقانه تر استفاده کنید. 


اما در رابطه با کیفیت عکس ها گفته می شود که در روشنایی میزان ثبت جزئیات عالیست و ارائه رنگ خوبی نیز دارد. در محیط های تاریک هم گفته می شود که با توجه به اینکه از دیافراگم بزرگتری استفاده شده، عملکرد آن در نور کم نسبت به نوت 5 پرو ارتقاء قابل توجه ای داشته است. این نکته را مد نظر داشته باشید که عملکرد این دوربین در نور کم گرچه در محدوده خود عالی است اما باز هم به پای کیفیت نمونه های ثبت شده پرچم داران نمی رسد. از حالت پرتره هم پشتیبانی کرده و به گفته شیائومی این بار هم بسیار بهتر عمل خواهد کرد. سنسور ثانویه یک سنسور عمق بوده که وظیفه ثبت اطلاعات عمقی در عکس های پرتره را بر عهده دارد. 


دوربین جلو هم بدون شک نقطه قوت نوت 6 پرو به حساب می آید به این دلیل که این بار به جای استفاده از یک لنز برای دوربین سلفی از دو لنز کمک گرفته شده است. یکی از لنزها اندازه ای برابر با 20مگاپیکسل  داشته در حالی که لنز دیگر یک سنسور ثبت عمق بوده اندازه ای برابر با 2 مگاپیکسل  دارد. به گفته این شرکت در شیائومی note 6 pro از ترکیب پیکسل ها یا pixel binning استفاده شده تا اطلاعات 4 پیکسل را ترکیب کرده و یک پیکسل بزرگتر ایجاد کند از این رو منجر به جذب بیشتر نور شده و در موقعیت و صحنه های کم نور کیفیت عکس ها ارتقاء می یابد.


سخت افزار و نرم افزار:



در زیر بدنه برای تامین نیروی لازم جهت اجرای برنامه ها پردازنده اسنپدراگون 636 به خدمت گرفته شده که در Motorola Moto Z3 Play ،Nokia 7.1،Asus ZenFone Max Pro (M1) ،Xiaomi Redmi Note 5 هم به کار رفته است. گرچه این پردازنده از پردازنده اسنپدراگون 660 ضعیف تر بوده اما به خوبی می تواند عملکردهای متداول روزانه و بعضی از بازی های سبک را اجرا کند. پردازنده در اینجا 8 هسته ای است و هسته های Kryo 260 با حداکثر سرعت 1.8 گیگاهرتز عمل می کنند. همچنین در سه نسخه استاندارد 64/4 و 64/6 و 32/3 گیگابایت عرضه شده، به علاوه اینکه با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن تا 256 گیگابایت قابل ارتقاء است اما این نکته را مدنظر داشته باشید که درگاه اختصاصی نداشته و می بایست از درگاه سیم کارت دوم استفاده کرد. همان طور که در بالا نیز اشاره شده از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز برخوردار بوده از این رو برای اتصال به انواع هدفون و هندزفری غیر بلوتوثی نیاز به مبدل نخواهد داشت. از دیگر قابلیت های ارتباطی آن هم می توان به رادیو FM، پورت microUSB 2.0 ،OTG بلوتوث نسخه 5.0، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، (جهت اتصال به تلویزیون) Wi-Fi Direct و غیره اشاره کرد. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 10 و نسخه8.1 (Oreo) اجرا شده و 30 درصد سرعت باز کردن برنامه ها در آن افزایش پیدا کرده است. 


از نظر عملکرد گیمینگ هم می بایست گفت که پردازنده گرافیکی Adreno 509 متوسط عمل کرده در نتیجه مشخص است که نمی توان به عنوان یک گوشی منحصراً گیمینک مثل پوکوفون اف 1 روی آن حساب کرد اما به این معنی نیست که این موبایل نمی تواند بازی های نیمه سنگین را به هیچ وجه اجرا کند. تمام بازی های گرافیک با تنظیمات متوسط روی این گوشی قابل اجرا است. همچنین با وجود اینکه از یک اسپیکر استفاده کرده، بلندی و کیفیت صدای خوبی هم دارد. از طرفی این گوشی از مشخصه face unlock هم پشتیبانی می کند اما عملکرد سریع و دقیقی ندارد و در برخی از موقعیت ها ممکن است سنسور اثر انگشت را ترجیح دهید.


باتری:


علاوه بر برچسب قیمتی بسیار مناسب مشخصه دیگر گوشی های شیائومی عملکرد رو به بالای باتری آنها است. خصوصاً اینکه سری نوت هر ساله از نظر طول عمر باتری کاربران خود را تحت تاثیر قرار می دهد. باتری در اینجا 4000 میلی آمپری و از نوع لیتیوم پلیمری است و قادر است یک روز و نیم دوام داشته باشد. همچنین این مدل از شارژ سریع 10وات پشتیبانی می کند گرچه به سرعت شارژ برخی از پرچم داران نمی رسد اما به نحو قابل توجهی سرعت شارژ پایین می آید.


اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 6 Pro M1806E7TG
GPU (گرافیک) Adreno 509
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 8.2 × 76.4 × 157.9 میلی متر
وزن 182 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی - 3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, September
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (1.8 GHz Kryo 260
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM636 Snapdragon 636
سرعت 1.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.1 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 6.26 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.1%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~403
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت ( استفاده از درگاه سیم کارت 2)
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2280 ×1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED (دوگانه)
دوربین دوم 20 مگاپیکسل(دوگانه)
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت، قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA /LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS , BDS,GALILEO
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر گوریلاگلس-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.