قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J4 ظرفیت 32 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


محبوب ترین محصولات

گوشی شیائومی Redmi S2 ظرفیت 64 گیگابایت

معرفی گوشی شیائومی ردمی اس 2اندکی بعد از معرفی رسمی گوشی میان رده شیائومی می ای 2 که نسخه سال 2018 گوشی شیائومی می ای وان در نظر گرفته می شود و همان طور که شیائومی وعده داده بود در تاریخ 10 می از گوشی شیائومی ردمی 2 اس رونمایی کرد. یکی از اولین ویژگی هایی که در رابطه با این گوشی میان رده شیائومی به ..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi 6 ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی 6شیائومی اخیرا سه مدل از گوشی های میان رده و ارزان قیمت خود را روانه بازار کرده است این سه مدل شامل گوشی های شیائومی ردمی 6 ای، شیائومی ردمی 6 و شیائومی ردمی 6 پرو هستند. گوشی شیائومی ردمی 6 یکی دیگر از مدل های میان رده شیائومی بوده که در تاریخ 12 ژوئن، معرفی و عرضه شده..

بدون قیمت

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X541NA N3350 4GB 500GB

نقد و بررسی کامل لپ تاپ ایسوس مدل ASUS X541NA N3350 4GB 500GB Intel یکی از محصولات شرکت ایسوس که جدیداً به منظور پوشش بازار میان رده عرضه شده asus x541 است. قیمت لپ تاپ برای اکثر افراد مهم بوده و اکثر کاربران به دنبال مدلی هستند که بتواند با حداقل قیمت حداکثر کارایی را برای آنها به ارمغان..

بدون قیمت

گوشی آنر 7C ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی آنر 7 سیآنر 7 اس یکی از گوشی های اندروید ارزان قیمت هوآوی است که از ترند سال 2018 پیروی کرده و عمده تمرکز خود را بر دوربین ها گذاشته است. همچنین طراحی آن هم به گونه ای است که حس بسیار خوبی در دست دارد. آنر 7c به همراه مدل های دیگری چون آنر 7 اس و آنر 7 ای عرضه شده و از خصوصیات خوبی ..

بدون قیمت

گوشی هوآوی P smart ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هوآوی پی اسمارتشرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید گوشی های اندورید در آسیا هر ساله با تولید محدوده وسیعی از مدل های  گوشی موبایل با خصیصه های بسیار خوب به همراه قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر برندهای موجود در بازار توانسته است سهم بزرگی از این بازار ..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7 prime-2018 ظرفیت 32 گیگابایت

معرفی هواوی وای7 پرایم 2018 ظرفیت 32 گیگ وای 7 پرایم 2018 که به نام هوآوی نوا 2 لایت نیز در برخی از بازارها شناخته می شود، شباهت بسیاری به گوشی آنر 7 ای دارد اما حقیقتاً نمایشگر آن کمی بزرگتر بوده و رم آن هم 50% افزایش یافته و یک لنز ثانویه هم در کنار دوربین جای گرفته است.   &nbs..

بدون قیمت

ترازو هوشمند شیائومی نسخه 2

ترازو هوشمند نسخه 2- شیائومی Xiaomi Mi Smart Scale 2 معرفی محصول: یکی دیگر از محصولات بسیار خوب شرکت شیائومی ترازوی های هوشمند تولید شده توسط این شرکت به نام Xiaomi Mi Smart Scale 2 است. هریک از این ترازو های از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند و به داشتن خانه هوشمند شیائومی..

بدون قیمت

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT  Xiaomi AMAZFIT Smart Watch   معرفی محصول: همان طور که می دانید از جمله ویژگی های محصولات شیائومی کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه آنها است. این شرکت علاوه بر تولید محصولاتی چون موبایل شیائومی ، گجت های هوشمند، انواع پاور بانک شیائومی&nbs..

بدون قیمت

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی جی 4 


سامسونگ اخیرا سه سری از گوشی های ارزان قیمت خود را به نام های سامسونگ گلکسی جی 4، سامسونگ گلکسی جی 6 و سامسونگ گلکسی جی 8 عرضه کرده است. گوشی که در اینجا معرفی می کنیم گوشی موبایل گلکسی جی 4 است. 



طراحی:

اولین تفاوتی که نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی جی 3-2017 به چشم می خورد مربوط به پنل پشتی آن است. این بار پنل عقب گلکسی جی 4 هیچ گونه شیاری در بالا و پایین خود نداشته و به صورت کاملا ساده و یکپارچه طراحی شده است. تفاوت دیگر این است که برخلاف جی 3 سال گذشته گوشی جی 4 در ساخت بدنه پلاستیک پلی کربنات را به خدمت گرفته است. این ماده با آپشن های رنگی مشکی، طلایی و خاکستری ترکیب خوبی ارائه داده اما در دسترس بودن هر کدام از این آپشن های رنگی ممکن است بسته به کشور مورد نظر و یا بازار هدف فرق کند. علاوه بر این لغزندگی کمی در دست داشته و کار با آن راحت است.




کلیدهای تنظیم صدا در چپ در حالی که دکمه پاور در سمت راست قرار داشته، ابعاد آن برابر با 151.7× 77.2 × 8.1 میلی متر و وزنی برابر با 175 گرم دارد. پنل عقب ساده طراحی شده و میزبان ماژول دوربین اصلی تک لنزی است که در کنار فلش جای داده شده است. ماژول مستطیلی دوربین نیز به صورت عمودی با زوایای منحنی درست در وسط پنل عقب، در بالاترین قسمت آن قرار گرفته است.


بیشتر فضای پنل جلو به صفحه نمایش اختصاص یافته و از دو طرف حاشیه بسیار کمی دارد در حالی که در قسمت بالا و پایین حاشیه آن کمی بیشتر است. قسمت بالا میزبان اسپیکر تماس و دوربین  و فلش سلفی است در حالی که در قسمت پایین دکمه فیزیکی هوم قرار دارد. به طور کلی لمس این دستگاه حس خوبی به کاربر منتقل کرده و با طراحی خود راحت در دست جای می گیرد. طراحی J4 ارگونمیکی است و کار با آن هم راحت است.



صفحه نمایش:


صفحه نمایش یکی از نکات مثبت J4 محسوب می شود در واقع سامسونگ این بار در یک گوشی ارزان قیمت یک صفحه نمایش Super AMOLED را به کار گرفته است. کیفیت این صفحه نمایش HD و رزولوشن آن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل بوده و از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره برده است. اندازه این صفحه نمایش 5.5 اینچ بوده و از جمله صفحه نمایش های بزرگ به حساب می آید. نسبت کانتراست عالی و رنگ های واقعی به علاوه زاویه دید بسیار خوب از جمله ویژگی این نوع صفحه نمایش به حساب می آید. ارائه رنگ های طبیعی و سرزنده، تجربه لذت بخشی از مالتی مدیا را برای شما به فراهم کرده همچنین امکان تغییر وضوح نیز به وجود آمده است. برخورداری از این نمایشگر آن را جهت عملکردهای مختلفی مثل بازی، ارسال پیام، و وب گردی ایده آل کرده است.


دوربین: 

این موبایل ارزان قیمت سامسونگ در دوربین اصلی تنها از یک سنسور استفاده کرده و دیافراگم و فاصله کانونی آن به ترتیب برابر با f/1.9 و  28 میلی متر و اندازه سنسور آن 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن یک سنسور 5 مگاپسکلی است. به منظور جلوگیری از افت کیفیت و روشنایی بیش از حد عکس های سلفی Galaxy J4 برای دوربین جلو یک فلش LED سه مرحله ای را به خدمت گرفته است. بنابراین بسته به روز و شب می توان شدت نور فلش سلفی را تنظیم کرد.




نرم افزار دوربین هم بسیار راحت و کاربردی است و امکان اضافه کردن افکت های خلاقانه زیادی در عکس ها فراهم شده است. Galaxy J4 از حالت ها و فیلترهای مختلفی برخوردار بوده از این رو عکس ها با کیفیت تر و رنگ آنها سرزنده تر بوده و همچنین می توانید عکس های خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید. با برخورداری از افکت های مختلف قابلیت ویرایش عکس ها و ویدئوها راحت بوده و به سادگی می شود داستان سفارشی خود را خلق کرد. این بار به لطف خصیصه های ارتقاء یافته بیشتر،  سازماندهی و به اشتراک گذاری مطالب بسیار راحت شده است.


سخت افزار:

چیپست این محصول رده پایین سامسونگ Exynos 7570 و پردازنده آن 4 هسته ای است که هسته های Cortex-A53 آن با سرعت 1.4 گیگاهرتز عمل می کنند. پردازنده گرافیکی آن هم Mali-T720 MP2 است که به همراه صفحه نمایش Super AMOLED عملکرد گرافیکی، بی نظیری را برای آن به ارمغان آورده است. حافظه 16 گیگابایتی به همراه 2 گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده اما با برخورداری از درگاه جداگانه و پشتیبانی از کارت microSD، قابلیت ارتقاءحافظه تا 256 گیگابایت را دارد. برخی از قابلیت های ارتباطی آن شامل Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot، بلوتوث نسخه 4.2 و GPS است. تنها سنسور های موجود در آن شتاب سنج و حسگر مجاورتی بوده در حالی که فاقد سنسور اثر انگشت است اما با پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری هدفون نیازی به مبدل نداشته و به راحتی به هدفون های مختلف متصل می شود. علاوه بر حافظه 16 گیگابایتی یک نسخه  32/3 گیگابایتی از آن  نیز در بازار موجود است.


نرم افزار:

J4 با پلتفورم اندروید نسخه 8.0 (Oreo) اجرا شده و از رابط کاربری سامسونگ استفاده کرده است. یکی از خصیصه هایی که این بار اضافه شده App Pair است. به لطف برخورداری از آن شما می توانید دو اپلیکیشن برای مثال ویدئو و مسنجر را با هم باز کرده و آنها را در کنار یکدیگر ببینید بنابراین برخورداری از این خصیصه عملکرد چند وظیفه ای را به نحوه قابل توجهی راحت و روان کرده است.



این بار خاموش و روشن کردن Wi-Fi بدون دردسر انجام می گیرد. در Galaxy J4 این امکان به وجود آمده که سابقه Wi-Fi ذخیره شده سپس به صورت خودکار زمانی که به فرکانس موجود وارد می شوید Wi-Fi روشن و زمانی که از آن خارج می شوید به صورت خودکار خاموش می شود. حال شما می توانید قابلیت اتصال بدون مرزی را تجربه کرده از طرفی دیگر هم به میزان قابل توجهی در مصرف شارژ صرفه جویی می شود.




در این نسخه از رابط کاربری به منظور بهینه کردن شیوه ارسال پیام و چت کردن Dual messenger اضافه شده است. در Galaxy J4 دو حساب کاربری از یک پیام رسان با اهداف متفاوت تنظیم شده به طوری که کاربر می تواند به طور همزمان از صفحه اصلی و منوی تنظیمات، حساب دوم پیام رسان را نصب و به راحتی آن را مدیریت کند.




یکی دیگر از خصیصه های نرم افزاری قرار داده شده Samsung Health است. با این قابلیت این امکان به وجود آمده که سلامت فردی خود را تحت کنترل داشته و سطح فعالیت روزانه، عادات تغذیه و رژیم غذایی، و الگوی های خواب همه را تنها در یک مکان مناسب پیگیری کرده از طرفی دسترسی به داده های آنها سریع و آسان تر است.


برای امنیت بیشتر سامسونگ گلکسی جی 4 به ویژگی Secure Folder مجهز شده که در واقع یک راه حل امنیتی قدرتمندی بوده و به شما اجازه می دهد برای ذخیره محتوایی چون عکس ها، ویدئو ها و اسناد فضای رمزگذاری شده و خصوصی ایجاد کنید.


باتری:

باتری این گوشی نیز ظرفتی برابر3000 میلی آمپر داشته که با باتری به کار رفته در جدیدترین گوشی شیائومی یعنی گوشی شیائومی می 8  ایکسپلورر یکسان بوده اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند. در زمان استفاده از شبکه 3G توانایی 20 ساعت مکالمه و تا 80 ساعت پخش موسیقی را دارد. 


نقاط قوت:

نقاط ضعف:

صفحه نمایش Super AMOLED فاقد حسگر اثر انگشت
قیمت  مقرون به صرفه

پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا 256 گیگابایت با استفاده از درگاه سیم کارت جداگانه



اطلاعات کلی
برند سامسونگ
GPU (گرافیک) Mali-T720 MP2
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل
اندازه 8.1 × 77.2 × 151.7 میلی متر
وزن 175 گرم
جنس بدنه پلاستیک
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی - 3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, May
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Quad-core (1.4 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست (Exynos (Samsung
چیپست Exynos 7570 Quad
سرعت 1.4 گیگاهرتز
تعداد هسته 4 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Oreo 8.0
صفحه نمایش
اندازه 5.5 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMO LED لمسی خازنی 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1280 ×720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~71.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~267
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت(استفاده از درگاه جداگانه)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
رزولوشن 1280 ×720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 5 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ ، فوکوس لمسی ، تشخیص چهره، HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE Cat4 150/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS ,BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر(قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.