قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

تلویزیون تی سی ال TCL

تلویزیون جزء جدانشدنی از زندگی در عصر دیجیتال است. این روزها با توجه به افزایش قیمت تلویزیون‌های خارجی افراد تمایل بیشتری به خرید مدل‌های ایرانی دارند. نام تلویزیون tcl را شنیده‌اید؟ اگر فکر می‌کنید که به جهت جدید بودن نام تلویزیون های tcl در ایران خرید تلوزیون tcl یک انتخاب پر ریسک محسوب می‌شود، باید بگوییم که اشتباه می‌کنید! چراکه این برند قبل از همکاری با شرکت مادیران و ورود به بازار ایران امتحان خود را در بازارهای جهانی پس داده و به مدت 10 سال جزء برترین برندهای تلویزیون رنگی در دنیا بوده است.

قیمت تلویزیون tcl در کنار ویژگی‌ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد از نقاط قوتش محسوب می‌شود. اگر قصد خرید تلویزیون tcl دارید حتماً سوالات زیادی در رابطه با قیمت تلویزیون تی سی ال و همینطور امکانات و ارزش خرید آن دارید. مطمئناً هنگام انتخاب تردیدهای زیادی در رابطه با تلویزیون های تی سی ال به سراغتان می‌آید، اما نگران نباشید! در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت تلویزیون های tcl بپردازیم.

همانطور که اشاره کردیم نام تلویزیون تی سی ال در ایران با نام مادیران شنیده می‌شود. بنابراین، بد نیست نگاهی هم به تاریخچه این شرکت معتبر ایرانی بیندازیم. طی سالها شرکت مادیران در عرصه‌ی تولید لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته که با افزایش گستره‌ی فعالیتش، شعبه‌های دیگری را نیز تأسیس کرده است. از دستاوردهای مهم تاریخچه‌ی این شرکت می‌توان به وارد کردن لپ‌تاپ برند شارپ به بازار ایران در سال 1368، راه‌اندازی خط تولید اولین مانیتورهای CRT ال جی در سال 1372 و خط تولید چاپگرهای Epson و Seikosha و مانیتورهای LCD در سال 1374 اشاره نمود. یکی از برندهای شرکت مادایران، برند تی سی ال است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی و صوتی تصویری متنوعی از جمله تلویزیون مادیران tcl فعالیت می‌کند.

نظر شما در مورد تلویزیون تی سی ال چیست؟ آیا فکر می‌کنید تی سی ال تلویزیون های باکیفیتی دارد ؟ در ادامه به اطلاعاتی در مورد آنها اشاره خواهیم کرد.

tcl تلویزیون

تلویزیون تی سی ال

در سال 1985 شرکت TTK نام خود را به تی سی ال تغییر داد. TCL مخفف عبارت «Telephone Communication Limited» است، پس از مدتی این برند موفق به کسب جایگاه خوبی در بازار چین شد و از سال 2000 حوزه‌ی فعالیت خود را جهانی کرد. این کمپانی تا به امروز پیشرفت چشمگیری خصوصاً در زمینه ساخت تلويزيون tcl داشته، به شکلی که در حال حاضر 75 هزار نفر پرسنل، 23 مرکز تحقیق و توسعه و 21 کارخانه دارد و در بیش از 160 کشور نمایندگی و دفتر فروش دایر کرده است.

اگر بخواهیم بر دستاوردهای شرکت تی سی ال طی این سال‌ها مروری داشته باشیم می‌توان به رتبه‌هایی که محصولاتش کسب کرده‌اند به عنوان یک امتیاز نگریست. مارک تلویزیون tcl در حال حاضر رتبه‌ی سوم  را در بین مارک‌های تولید کننده تلویزیون را در دنیا دارد و تقریباً می‌توان گفت معایب tcl تلویزیون بسیار ناچیزست. از دیگر رتبه‌ها می‌توان به رتبه‌ی ششم فروش پنل‌های LCD/LED، جایگاه ششم فروش ماشین لباسشویی و رتبه‌ی هفتم ‌فروش یخچال اشاره کرد.

ناگفته نماند که تی سی ال در سال 2010، به عنوان بیست و پنجمین تولیدکننده بزرگ لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان شناخته شد و از سال 2015 تاکنون نیز این شرکت از نظر سهم بازار همچنان سومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون به حساب می‌آید.

خرید تلویزیون تی سی ال

تی سی ال در بازار الکترونیک دنیا نقشی کلیدی داشته و محصولاتش در سطح بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند رتبه‌ی ششم 100 برند برتر چین را داشته و از آنجایی که تنظیمات تلویزیون tcl بسیار ساده بوده و بخاطر کیفیت این محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته، سالانه 20 میلیون دستگاه از انواع تلویزیون های تی سی ال را روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند.

tcl تلویزیون هایش را در سال 1999 بعد از ورود به بازار ویتنام در سطح بین‌المللی شروع بکار کرد. در سال 2004 این برند، شرکت Thomson TV و موبایل Alcatel را خرید و همچنان که پر و بال دادن به شرکت نوپایش ادامه داد. در طی همین دوره نیز مدیر عاملش عنوان یکی از 25 رهبر برتر در زمینه تجارت بین‌المللی را کسب کرد.

در سال 2008، این شرکت مدل‌هایی از تلويزيون مجهز به اینترنت را به عنوان محصول مشترک با شرکت اینتل روانه بازار کرد و در همان سال از سری X9 رونمایی شد که انصافاً آن زمان مشخصات تلویزیون تی سی ال در این مدل آن هم برای آن سال‌ها بسیار قابل‌توجه بود. سال 2011 نقطه‌ی عطفی برای این کمپانی تلقی می‌شود، زیرا کارخانه جدید تولید صفحه‌نمایش‌های LCD را راه‌اندازی کرد و به همین سبب مقام 25 شرکت الکترونیکی جهان را کسب کرد. در سال 2012 موفق به کسب رتبه‌ی پنجم فروش تلویزیون تی سی ال با پنل LCD در جهان شد و محصول جدید خود یعنی بزرگ‌ترین تلویزیون ال ای دی 4K 3D را به نمایش گذاشت.

این کمپانی در سال 2013 با کسب جایگاه سوم فروش تلویزیون LCD تی سی ال و جایگاه پنجم فروش گوشی موبایل در دنیا، در سال 2015 و 2016 با عرضه‌ی تلویزیون 55 اینچ مجهز به فنّاوری کوانتوم دات و بزرگ‌ترین تلویزیون منحنی Ultra HD بسیار مورد ‌توجه قرار گرفت و محبوبیت بسیاری کسب کرد.

تلویزیون تی سی ال

سال 2017 برای این شرکت پر از جایزه بود؛ جایزه طراحی iF به طراحی تلویزیون‌های X1 و X2 و RC800 تعلق گرفت و تلویزیون‌ تی سی ال مدل C2 و مدل C70 به ترتیب جایزه‌های Red dot و Best Buy را دریافت کردند.

جالب است بدانید دستاوردهای فوق‌العاده این شرکت باعث شد که مشتریان چینی و غیر چینی برای استفاده از فناوری‌های این شرکت به خرید تلویزیون تی سی ال تمایل نشان دهند؛ به همین سبب است که این شرکت مقام اول تولید تلویزیون‌های رنگی را در طی 10 سال به خود اختصاص داده است.

در سال 1396، گروه مادیران و برند تی سی ال همکاری گسترده‌ای در تولید لوازم خانگی و صوتی تصویری به خصوص تلویزیون TCL را در ایران آغاز کردند که باعث شد این برند به یکی از پرطرفدارترین برندها در بازار داخلی ایران تبدیل شود. این همکاری به عرضه‌ی محصولاتی خوش‌ساخت در بازه‌ی قیمتی مناسب انجامید و سهم ویژه‌ای از بازار را به خود اختصاص داد. اگر برندهای مختلف را بررسی کنید خواهید دید که قیمت تی سی ال همواره رقابتی و مناسب به حساب می‌آید.

قیمت تلویزیون تی سی ال

قیمت تلویزیون tcl

رویکرد برند تی سی ال تولید محصولات با‌کیفیت و کسب رضایت مصرف‌کنندگان است. این شرکت همواره سعی بر این داشته که قیمت تلویزیون تی سی ال را تا حد ممکن رقابتی نگه دارد و نکته قابل‌توجه اینکه هیچگاه حاضر نشده کیفیت را فدای قیمت‌های رقابتی کند. قیمت تلویزیون tcl در مقایسه با امکاناتی که دارند بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این دستگاه‌ها دارای امکانات هوشمند و تکنولوژی‌های صوتی تصویری مدرن، کیفیت تصاویر 4k و صدای عالی بوده که لذت تماشای تصاویر بی‌نظیری را فراهم می‌کنند، به طور کلی در برابر کیفیت ساخت، تلويزيون tcl قيمت مناسبی دارد و باید گفت که در مقایسه با سایر برندهای مطرح قیمت تلویزیون tcl شما را راضی نگه می‌دارد.

به عنوان مثال اگر قیمت ال ای دی تی سی ال را با سایر برندهای معروف مقایسه کنید خواهید دید که tcl قیمت تلویزیون های خود را معقول‌ و اقتصادی‌تر تعیین کرده است.

قیمت تلویزیون تی سی ال

برند tcl تلویزیون های مختلفی به بازار عرضه کرده و امروزه شاهد مدل‌های مختلفی از آن هستیم. در واقع این شرکت برای پوشش دادن طیف وسیعی از سلایق و نیازهای بازار هدف، مشخصات تلویزیون tcl را متنوع تعریف کرده و همچنین تلویزیون های هوشمند و غیرهوشمند متفاوتی را نیز تولید و روانه بازار کرده است.

در رابطه با قیمت تلویزیون های تی سی ال باید گفت که قیمت هر مدل به متغیرهای زیادی از جمله امکانات و ویژگی‌هایی مثل نوع پنل نمایش، کیفیت تصویر، اندازه‌ و ابعاد و همچنین هوشمند یا غیرهوشمند بودن بستگی دارد.

یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون ال ای دی تی سی ال ( ال ای دی tcl ) مدل 55P65USL است که یک مدل تلویزیون جدید tcl هم محسوب می‌شود، البته قیمت تلویزیون ال ای دی تی سی ال به نسبت پنل‌های ال سی دی تی سی ال کمی بیشترست ولی خب کیفیت تلویزیون tcl را از نظر صفحه نمایش تضمین می‌کند.

قیمت تلویزیون tcl

ليست قيمت تلويزيون tcl

همانطور که گفته شد، مارک tcl تلویزیون های مختلفی را در کیفیت و اندازه های مختلف تولید می‌کند. با مشاهده لیست قیمت تلویزیون تی سی ال می‌توانید محصولات متنوع این برند را در بازه‌ی قیمتی متفاوت مشاهده کرده یا امکانات فنی آنها را ببنید. از آنجایی که به دلایل نوسانات قیمت در بازار ایران ارائه لیست قیمت تلویزیون tcl بصورت کلی امکان‌پذیر نیست، به شما پیشنهاد می‌کنیم که قیمت تلویزیون های tcl را به تفکیک مدل در سایت بررسی کنید.

اگر قصد خرید تلویزیون tcl را دارید، قبل از آن می‌توانید بررسی تخصصی مدل‌ها را در سایت فروشگاهی 19کالا بخوانید و پس از بررسی مشخصات تلویزیون تی سی ال اقدام به خرید کنید. ناگفته نماند که نظرات کاربران در مورد تلویزیون تی سی ال در غالب اوقات مثبت بوده و کاربران از خرید خود راضی بوده‌اند، در نتیجه از آنجایی که tcl تلویزیون های عالی دارد و از نظر کیفیت بعد از سامسونگ و الجی قرار می‌گیرد خیالتان از بابت خرید و قیمت تلویزیون tcl راحت باشد. برای اطلاع از قیمت روز تلویزیون تی سی ال کافیست در سایت مدل مورد نظر را انتخاب کرده و قیمت روز و مشخصات آن را مشاهده کنید.

سوالات متداول

آیا قیمت تلوزیون tcl ارزش خرید دارد؟

رویکرد برند تی سی ال تولید محصولات با کیفیت و کسب رضایت مصرف‌کنندگان است. قیمت تلویزیونtcl در مقایسه با امکاناتی که دارند بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه‌ها دارای امکانات هوشمند و تکنولوژی‌های صوتی تصویری مدرن، کیفیت تصاویر 4k و صدای عالی بوده که لذت تماشای تصاویر بی‌نظیری را فراهم می‌کند، به طور کلی کیفیت تلویزیون تی سی ال در مقایسه با قیمت tcl شما را راضی نگه می‌دارد. برای اطلاع از قیمت تلویزیونهای تی سی ال مدل‌های مختلف را در سایت فروشگاه اینترنتی 19کالا جست و جو کنید.

آیا قیمت ال ای دی tcl مقرون به صرفه است؟

به طور کلی مدل‌های مختلف تلویزیون تی سی ال قیمت مناسبی دارند. سری 8 ال ای دی تی سی ال از بهترین تلویزیون‌های جهان شناخته شده و به تبع قیمت بالاتری هم دارد. اگر به دنبال مدل‌های اقتصادی می‌گردید سری‌های پایین‌تر را مدنظر قرار دهید. قیمت تلویزیون tcl در سری‌های میانرده مقرون به صرفه است.

برند تی سی ال چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

tcl در حال حاضر رتبه‌ی سوم تولید کننده تلویزیون در دنیاست. از دیگر رتبه‌ها می‌توان به رتبه‌ی پنجم فروش گوشی‌های موبایل،‌ رتبه‌ی ششم فروش پنل‌های LCD/LED، جایگاه ششم فروش ماشین لباسشویی و رتبه‌ی هفتم ‌فروش یخچال اشاره کرد.

بهترین مدل‌های تلویزیون tcl جیست؟

یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون ال ای دی تی سی ال ( ال ای دی tcl ) مدل 55P65USL است. از جمله مدل‌های هوشمند این برند می‌توان به تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل 55P65US و از جمله مدل‌های غیر هوشمند این برند می‌توان به مدل 49D3000 اشاره کرد.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.