قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی   Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition مخصوص PS4

بازی Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition مخصوص PS4

  • مدل کالا: Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition
  • به زودی
  • 0 تومان


بازی Resident Evil 7: Biohazard GoldEdition مخصوص PS4


معرفی بازی:

سری Resident Evil یکی از بازی های کنسول ریشه دار و محبوب گیمرها بوده که محصول شرکت کپکام (capcom) است، پس از نتایج ضعیف و ناامید کننده ی عناوین قبلی، حال ما با یک عنوان متفاوت و ترسناک تر از سری های قبلی روبه رو هستیم، تغییرات زیاد و از همه مهم تر برخلاف نسخه های پیشین دوربین در حالت اول شخص تغییر کرده است که یکی  از تغییرات مهم آن به شمار می رود. حال این شرکت توانسته است با بازگشت به ریشه ها، اضافه کردن معمای کلاسیک و ساده، کار کردن بر روی کاراکتر ها و شخصیت های منفی بازی عنوانی ماندگار از این سری خلق کند !


تریلر بازی Resident evil 7 Biohazard


داستان بازی:

قهرمان داستان این بازی پلی استیشن که «ایتن» است، پیغامی  از طرف همسرش که حدود سه سال پیش گم شده بود دریافت می کند و به دنبال آن در یک مزرعه که متعلق به خانواده «بیکر» است می رود و کم کم در جریانات و اتفاقات آن مزرعه و خانواده غرق می شود!


گیم پلی:

در مورد فضا و گیم پلی می توان گفت که بر خلاف تصور طرفداران  سری «رزیدنت ایول» این عنوان با تغییر دوربین و حالت اول شخص توانسته است مورد توجه منتقدان و طرفداران قرار گیرد و تجربه ای ترسناک و سرشار از استرس و ترس را ارائه دهد. استودیو capcom توانسته با جلوه های ویژه و همان طور که در بخش بالا توضیح داده ایم با کار کردن برروی کارکتر ها، محیط بازی توانسته عنوانی ماندگار را خلق کند اما این پایان کار نیست همان طور که فرار کردن  از دست دشمنان ترسناک و جذاب  است، رو به رو شدن با آنها نیز ترسی عجیب بر دل گیمر خواهد انداخت تا جایی که گیمر دیگر قادر به ادامه بازی نباشد. اما با این وجود در بازی سلاح های مختلفی قرار گرفته شده است که روند بازی را جذاب تر می کند اما دشمنان جان سخت تر از آن چیزی هستند که فکرشان را بکنید.  پدر خانواده که از همان اول قصد جانتان را کرده و دشمن شماره یک شما خواهد بود و  از آن بدتر و ترسناک تر مادر خانواده که یک بیمار روانی کامل است و پسرش دست کمی از آن ندارد به صورت کلی اگر طرفدار بازی ترسناک هستید تجربه ی »بازی ساکنین شیطانی 7» می تواند جذاب و خارق العاده باشد!





مشخصات بازی
نام بازی Resident Evil 7: Biohazard Gold Edition
مخصوص پلی استیشن 4
سبک ترس و بقا
سازنده Capcom
تعداد بازیکنان تک نفره
درجه بندی سنی بالای 18 سال

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.