قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی Red Dead Redemption 2 مخصوص Xbox

بازی Red Dead Redemption 2 مخصوص Xbox

  • مدل کالا: Red Dead Redemption 2
  • به زودی
  • 0 تومان

بازی Red Dead Redemption 2 مخصوص Xbox


توضیحات:

«Rockstar Games» یکی از استودیو های برتر و مشهور در عرصه بازی سازی است. این استودیو با خلق عنوانی مانند «Grand Theft Auto» یا «GTA» توانست انقلابی درعرصه گیم ایجاد کند و کمتر کسی است که این استودیو را نشناخته و با بازی های آن خاطره نداشته باشد. اگر به یاد داشته باشید وقتی اولین نسخه «بازی Red Dead Redemption» منتشر شد، توانست به بهترین بازی سال تبدیل شود. حال راک استار در سال 2018 قصد دارد نسخه دوم این عنوان محبوب را منتشر کند و به جرات می توان گفت که راضی نگه داشتن طرفداران این سری کار ساده ای نخواهد بود.


داستان بازی در غرب وحشی و با همان فضای همیشگی و جذاب خود صورت می گیرد اما دیگر خبری از شخصیت نسخه قبلی خبری نیست و این بار اسم شخصیت داستان آرتور مورگان بوده و یکی از اعضای گروه داچ است. با توجه به تریلرها آرتور مورگان شخصیتی خشن و بی رحمی دارد و در تریلرهای منتشر شده شاهد رفتار های خشن با دشمنان بودیم. تاریخ عرضه این عنوان هنوز مشخص نشده اما به گفته یک خرده فروش که قبلا تاریخ انتشار «GTA V» را فاش کرده این عنوان محبوب که یکی از مورد انتظار ترین بازی ها در سال 2018 به شمار می رود، در 18 خرداد منتشر خواهد شد و امیدواریم که در انتشار آن تأخیر نیافتد.


مشخصات بازی
نام بازی Red Dead Redemption 2
مخصوص ایکس باکس
سبک شوتر اول شخص
سازنده Rockstar
تعداد بازیکنان تک نفره
درجه بندی سنی بالای 18 سال

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.