قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی Need for Speed Payback مخصوص PS4

بازی Need for Speed Payback مخصوص PS4

  • مدل کالا: Need for Speed Payback
  • به زودی
  • 0 تومان

بازی Need for Speed Payback مخصوص PS4

توضیحات بازی: 

عنوان «Need For Speed» یکی از بهترین سری های ریسینگ آرکید بوده که شرکت الکترونیک آرتز آن را نشر داده است. اگر بخواهیم ازتاریخچه ی این سری بازی پلی استیشن صحبت کنیم کمتر کسی وجود دارد که عنوان «Need For Speed Most Wanted» را نشناخته و با آن خاطره نداشته باشد، این سری به داستان های هیجان انگیز معروف است. با اینکه نسخه های بعد از «Most Wanted» در حد و اندازه آن نبوده اما باز هم مخاطبان و طرفداران زیادی دارند،  اما ما در نسخه جدید این سری یعنی: «Need For Speed payback» به جایی رسیده ایم که این عنوان از گذشته ی درخشان خود فاصله گرفته و در هر نسخه دورتر می شود.


تریلر بازی Need For Speed Payback


گیم پلی: 

گیم پلی عنوان «نید فور اسپید» دارای تغییرات خاصی نبوده و مثل این است که شما نسخه ریمستر شده ی عنوان Most Wanted را بازی می کنید اما این وجود تفاوت های زیادی با هم دارند. این عنوان به خاطر کم کاری شرکت سازنده دچار نقص و باگ های زیادی بوده که ممکن است کمی آزار دهنده باشد به علاوه اینکه مراحل، بسیار تکراری و یکنواخت بوده و جذابیت خاصی در بر ندارد. به صورت کلی در گیم پلی نمی توان به نکته مثبت زیادی اشاره کرد به جز بخش آفرود که دارای جذابیت خاصی بوده  که بدون شک هر گیمری از آن لذت خواهد برد.


گرافیک:

متاسفانه یکی مشکلات اصلی بازی را می توان به گرافیک آن اشاره کرد که بسیار ضعیف کار شده و از غیب شدن ماشین ها گرفته تا دیر لود شدن فضای بازی از جمله کیفیت پایین صحنه های سینمایی می تواند شما را عصبی و از بازی کردن این عنوان منصرف کند اما از جمله  نکته مثبت این بازی می توان به نور پردازی جذاب آن اشاره کرد که با توجه به مشکلات زیاد ، این نکته مثبت خیلی به چشم نمی آید. این بازی بر روی ایکس وان و پلی استیشن 4 قابل بازی است.



مشخصات بازی
نام بازی Need for Speed Payback
مخصوص پلی استیشن4
سبک مسابقه اي، اکشن، ورزشي
سازنده Electronic Arts
تعداد بازیکنان تک نفره -چند نفره
درجه بندی سنی تمامی سنین

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.