قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازیCall Of Duty WW2 مخصوص Xbox

بازی Call Of Duty WW2 مخصوص Xbox

  • مدل کالا: Call Of Duty: WW2
  • به زودی
  • 0 تومان

بازی Call Of Duty: WW2 مخصوص Xbox

توضیحات بازی:

جنگ جهانی دوم و داستان های آن همواره برای گیمر (Gamer) جذاب بوده و خواهد بود. با اینکه عناوین زیادی از خونین ترین جنگ بشر یعنی جنگ جهانی دوم منتشر شده است اما باز هم وقتی عنوانی منتشر می شود کمتر کسی خواهد بود که هیجان زده نشود، امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام سری محبوب و ریشه دار Call Of Duty را نشنیده باشد، این سری را با داستان های محبوب و جذاب و گیم پلی حماسی و خارق العاده و بخش آنلاین بی نظیر می شناسیم، حال استودیو «اسلج همر» عنوان جدیدی از این سری محبوب را به نام Call Of Duty :WW2 منتشر کرده است. با ما در بررسی این عنوان همراه باشید.


تریلر بازی Call Of Duty WW2


داستان بازی:

بخش داستانی بازی مربوط به سربازی به نام Daniels است که تازه ازدواج کرده اما به خاطر شرایط ناگوار و جنگ، همسر و دیار خود را رها می کند تا به همراه دوستانش به جنگ علیه آلمان نازی رفته تا از کشورش دفاع کند. او به همراه دوستانش در آزاد سازی پاریس، در نبرد نرماندی و تسخیر آلمان می جنگند، در این بین شاهد نبردهای جذاب و خونین خواهید بود که این روند داستان را بیشتر جذاب می کند!


گیم پلی بخش آنلاین:

با وجود اینکه جنگ جهانی مبحثی تکراری است اما «کال آف دیوتی: وورد وار 2» توانسته نظر گیمر را جلب کند و تجربه ای جدیدی را  برای گیمر به ارمغان آورده است. اما با این وجود نتوانسته در بخش zombie و multiplayer نوآوری داشته باشد و تغییر خاصی نسبت به سری های قبل نکرده است اما بدون شک بهترین حالت اضافه شده به بخش multiplayer می توان به حالت War اشاره کرد، اما با این وجود به خاطر کم بودن نقشه ها ممکن است برای گیمر تکراری شود که استودیو «اسلج همر» قول داده به زودی اپدیت های بزرگی را برای «بازی ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم »که شامل مپ های جدید،حالت های مختلف خواهد بود منتشر کند، در جمع بندی کلی می توان گفت تجربه ی »کال اف دیوتی: ووردوار 2« بسیار لذت بخش بوده و حالت چند نفره و زامبی آن شما را به مدت طولانی سرگرم خواهد کرد و من به شخصه تجربه ی بخش زامبی برایم لذت بخش و سرگرم کننده بود، امیدوارم از این بازی لذت کافی را ببرید!

استودیو «اسلج همر» سعی داشته تا با بازگشت به ریشه ها و سری های اول Call Of Duty عنوانی با گیم پلی کلاسیک و محبوب را منتشر  کند که در این روند نیز موفق عمل کرده است و توانسته عنوانی  ماندگار را خلق کند که در نوع خود کم نظیر بوده و طرفداران را راضی نگه داشته است!



مشخصات بازی
نام بازی Call Of Duty: WW2
مخصوص ایکس باکس
سبک شوتر اول شخص
سازنده Activision
تعداد بازیکنان تک نفره -چند نفره
درجه بندی سنی بالای 18 سال

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.