قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos بازی  A Way Out مخصوص PS4

بازی A Way Out مخصوص PS4

  • مدل کالا: A Way Out
  • به زودی
  • 0 تومان

بازی A Way Out مخصوص PS4

توضیحات کلی:

«A Way Out» اثر «جوزف فارس» بوده و توسط استودیو «Hazelight» ساخته شده است. می توان این بازی کنسول را برترین عنوان از لحاظ داستان سرایی و بخش «co-op» دانست که با گیم پلی 10 ساعته ی خود توانسته است خاطره ای جذاب و ماندگاری را برای شما به ارمغان آورد. بعضی بازی ها در دنیای گیم تجربه ای متفاوت برای ما بوده و با توجه به اینکه مشکلات ساخت زیادی را یدک می کشند، باز حسی متفاوت نسبت به عنوان های دیگر به گیمر منتقل می کنند. عنوان «A Way Out» با توجه به بودجه کمی که سازندگان در اختیار داشته اند توانسته بهترین اثر از لحاظ داستان سرایی و گیم پلی را خلق کنند که تحسین برانگیز خواهد بود. نکته مثبت و قابل توجه این عنوان گیم پلی است، سازندگان تمام تلاش خود را کرده اند تا اثری متفاوت با گیم پلی دو نفره جذاب برای گیمر به ارمغان بیاورند. از همان لحظه اول که دو کارکتر خلافکار با هم آشنا می شوند شاهد همکاری های دو نفره در درگیری ها خواهیم بود.


تریلر بازی A Way Out



گیم پلی:

ماموریت های دو نفره، مراقبت از هم دیگر و همکاری در فرار که بر روی صحنه های اکشن به خوبی کار شده از نکات مثبت و هیجان انگیز بازی است. با توجه به تریلرهای منتشر شده منتقدان هرگز فکر نمی کردند سازنده بازی از لحاظ داستان سرایی قوی عمل  کند. داستان بازی  «ا وی اوت» زندگی دو خلافکار را روایت می کند اما پس از اینکه بازی به پایان خود نزدیک می شود شما شگفت زده خواهید شد. داستان «بازی راه خروج» به قدری دراماتیک است که شما شوکه شده و چند روز از خود می پرسید که چرا باید اینگونه تمام شود؟ گرافیک و فضای بازی نسبت به بودجه ای که در اختیار سازندگان بوده بسیار خوب کار شده و تنها نکته منفی که نمی توان از آن  صرف نظر کرد سیستم تیراندازی است که سازندگان در این بخش مقداری کم کاری کرده اند اما با این وجود گنجاندن معماهایی در بخش دو نفره به جذابیت آن افزوده است. به صورت کلی با  این عنوان  بازی در کنار دوستانتان می تواند تجربه ای هیجان انگیز و سرگرم کننده ای را تجربه کنید که بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.





مشخصات بازی
نام بازی A Way Out
مخصوص پلی استیشن 4
سبک اکشن - ماجراجویی
سازنده EA Games
تعداد بازیکنان چند نفره
درجه بندی سنی بالای 18 سال

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.