قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
    مرتب سازی بر اساس:

اتو پارس خزر

همه‌ی ما می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که وجودش در هر خانه‌ای ضروری به نظر می‌رسد اُتوست. فرقی نمی‌کند خانواده‌دیتان از چند نفر آقا و خانوم تشکیل شده باشد، همه‌ی افراد برای خوش‌‌پوش بودن به اتو وابسته‌اند. در واقع هیچکس، فردی با لباس چروک و اتو نکشیده را خوش‌تیپ خطاب نمی‌کند. اتو پارس خزر یکی از اسلحه‌های پرقدرتیست که به وسیله‌ی آن می‌توان به جنگ با چین و چروک‌ها رفت.

در ادامه ویژگی‌های انواع اتو بخار پارس خزر را بررسی می‌کنیم، چرا که با توجه به قیمت مناسب، این محصول انتخابی ایده‌آل برای همه‌ی خانواده‌هاست. به طور کلی محصولات پارس خزر در بین خانواده‌های ایرانی شهرت بسیاری دارند چراکه کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌دهند و قیمت اتو بخار پارس خزر هم طبق همین قائده در محدوده‌ای بسیار استثنایی قرار دارد. می‌توانید قیمت اتو را در سایت فروشگاهی 19کالا مشاهده کنید و متوجه مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت اتو پارس خزر نسبت به سایر برندها شوید.

انواع اتو پارس خزر

پارس خزر اتو های باکیفیتی را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بازار کرده و تا همه‌ی افراد با انواع سلیقه‌ها و البته بودجه‌های متفاوت بتوانند مدل مناسب و مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنند. با این حال این برند اتوهایش را با یک استاندارد مشخص وارد بازار می‌کند و همه‌ی مدل‌هایی که ارائه می‌دهد، یعنی حتی ارزان‌ترین اتو پارس خزر هم از یک حداقل کیفیتی برخوردارند که در ادامه این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

اتو پارس خزر

ویژگی ‌های اتو بخار پارس خزر

همان طور که گفتیم و البته مسلم است، انواع مختلف اتو پارس خزر مشخصات یکسانی ندارند و منطقاً با افزایش قیمت، ویژگی‌های کاربردی آنها نیز افزایش می‌یابد؛ با این حال ویژگی‌هایی که در اغلب اتوهای پارس خزر می‌توان یافت را در ادامه ذکر کرده‌ایم.

  • همه‌ اتو های پارس خزر از امکان اعمال شوک بخار افقی برخوردارند.
  • این اتوها دارای قابلیت چرخش 360 درجه‌ای در قسمت اتصال کابل هستند که استفاده از آنها را راحت‌تر می‌کند.
  • مصرف انرژی اتو بخار پارس خزر در رده‌ی A قرار می‌گیرد که نشان از کم‌مصرف بودن این محصول دارد.
  • همه‌ی مدل‌ها از قابلیت اسپری آب برخوردارند و میزان بخاردهی در اکثر آنها قابل تنظیم است.
  • جنس کف این اتوها از دیاموند، سرامیک و یا استیل است که همگی ضدخش هستند به سادگی می‌توانید آنها را روی پارچه‌های مختلف به حرکت درآورید.
  • پوشش نرم دسته و وزن سبک آنها به استفاد‌ی ساده از آنها کمک می‌کند.
  • مکانیزم تمیز شدن خودکار و جرم‌گیر و سیستم ضدرسوب و ضد چکه دارند.
  • برخی مدل‌های اتو پارس خزر موتور مجهز به فیوز حرارتی هستند.
  • دما در کف این اتوها به صورت کاملاً یکنواخت توزیع می‌شود که ریسک اتوکشی در لباس‌های حساس را کم می‌کند و از برق افتادن البسه جلوگیری می‌کند.
  • مهم‌تر از همه این اتوها از قابلیت بخاردهی به صورت عمودی برخوردارند که می‌توانید به وسیله‌ی این قابلیت، لباس‌هایی که از الیاف حساس‌تری ساخته شده‌اند و توان تحمل حرارت و دمای بسیار بالا و برخورد با اتو را ندارند، با خاطری آسوده بخار بدهید و آنها را مرتب کنید.

قیمت اتو بخار پارس خزر

اتو مخزن دار پارس خزر

انواع اتو پارس خزر برای تولید بخار و البته اسپری کردن آب به مخزن‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت مجهزند که با توجه به میزان استفاده‌ای که از اتو دارید می‌توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای اطلاع از دیگر مشخصات اتو مخزن دار پارس خزر می‌توانید به نقد و بررسی‌های اختصاصی 19کالا برای این محصولات ارائه داده، مراجعه کنید.

اتو بخار ایستاده پارس خزر

اتو بخار ایستاده محصولی کارآمدست که عموماً در مزون‌ها جهت اتوکشی لباس‌های گران‌قیمتی که بهترست پارچه‌ی آنها با سطح بسیار داغ اتو برخورد نکند، استفاده می‌شود.

قیمت اتو پارس خزر

واقعیت اینست که محصولی تحت عنوان اتو بخار ایستاده پارس خزر در حال حاضر در بازار وجود ندارد، با این حال انواع اتوهای پارس خزر قابلیت بخار دهی به صورت عمودی برای پرده و لباس های آویخته شده را دارا هستند و از همین رو نیازی نیست قیمت اتو بخار ایستاده پارس خزر را به صورت جداگانه بپردازید و در عمل می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کم بهترین مدل اتو پارس خزر را تهیه کرده و در صورت لزوم از این قابلیت آن هم بهره ببرید.

قیمت اتو پارس خزر

همان طور که می‌دانید قیمت محصولات خارجی این روزها سر به فلک کشیده و توان خرید را از بسیاری سلب کرده است، با این وجود پارسخزر یک تولید کننده‌ی داخلیست که همه‌ی محصولاتش را با قیمت‌های استثنایی و مقرون‌به‌صرفه به بازار عرضه می‌کند و در راستای بهبود اقتصاد کشور می‌کوشد. اتو پارس خزر هم مانند دیگر کالاهای با‌کیفیتی که نام این برند را یدک می‌کشند، با قیمتی استثنایی در بازار موجودست. در واقع در حال حاضر حتی قیمت اتوی پارس خزر کف سرامیک هم در بازار کمتر از یک میلیون تومان است که در مقایسه با همتایان خارجی‌اش مبلغی بسیار اقتصادی محسوب می‌شود.

توجه کنید که اتو پرسی پارس خزر هنوز وارد بازار نشده و مشخص نیست این شرکت ایرانی چه زمانی تصمیم به ساخت و توزیع این محصول بگیرد؛ از همین رو نمی‌توان در مورد قیمت اتو پرسی پارس خزر نظری قطعی داد.

قیمت اتو لباس پارس خزر موجود در فروشگاه اینترنتی 19کالا را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید.

اتو بخار پارس خزر

خرید اتو پارس خزر

برای خرید اتو پارس خزر هم مانند دیگر محصولات پارس خزر می‌توانید از خانه‌ بیرون رفته و به فروشگاه‌های فیزیکی ارائه دهنده مراجعه کنید و آنقدری این فروشگاه‌ها را زیر و رو کنید تا بالاخره محصول مورد نظرتان را بیابید و خسته به خانه بازگردید. یا اینکه به صورت اینترنتی برای خرید اقدام کرده و ضمن مقایسه‌ی قیمت در منابع متفاوت و البته یافتن معتبرترین فروشگاه اینترنتی، محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. با خرید اتو بخار پارس خزر از 19کالا علاوه بر بهره‌مند شدن تخفیفات روز این فروشگاه، می‌توانید از اصالت محصول اطمینان حاصل کنید و از گارنتی 2 ساله‌ی پارس خزر نیز برخوردار شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول می‌توانید نقد و بررسی‌های اختصاصی که 19کالا از اتوهای پارس خزر ارائه داده را مطالعه کنید و پس از آن با اطمینان کامل برای خرید اقدام کنید. امیدواریم بتوانید کالای مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

سوالات متداول

انواع اتو بخار های پارس خزر چه ویژگی‌هایی دارند؟

اتوهای پارس خزر در مدل‌های مختلف مشخصات متفاوتی دارند، با این حال این شرکت همه‌ی محصولاتش را با سطح بالایی از ایمنی و کیفیت ارائه می‌کند و همچنین همه‌ی اتوهای پارسخزر از ویژگی هایی چون کف ضد خش، قابلیت بخار دهی به صورت عمودی و سایر ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم بهره‌مند شده‌اند.

آیا اتو بخار پارس خزر ارزش خرید دارد؟

بله. در واقع ارزش خرید به معنای تناسب میان قیمت و کیفت است و با وجودی که انواع اتو پارس خزر از ویژگی‌های بسیار خوبی بهره‌مند شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردارند، قیمتشان اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه‌ است. با توجه به این موضوع می‌توان از ارزش خرید این کالا اطمینان کامل حاصل کرد.

مصرف انرژی اتو بخار مخزن دار پارس خزر در چه حدیست؟

با وجودیکه اتو وسیله‌ی پرمصرفی محسوب می‌شود، همه‌ی اتوهای پارس خزر از نظر مصرف انرژی در رده‌ی A قرار دارند و نسبتاً مصرفشان پایین است.

قیمت اتو مسافرتی پارس خزر و قیمت اتو برقی پارس خزر در چه محدوده‌ای است؟

در واقع اتو مسافرتی پارس خزر هنوز تولید و عرضه نشده و از همین رو نمی‌توان به طور قطع گفت که این شرکت چه قیمتی را برای این کالا در نظر خواهد گرفت، ولی به طور کلی اتو پارس خزر قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد و می‌‎توانید برای اطلاع از قیمت مدل‌های موجود به همین صفحه مراجعه کنید.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.