قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل هواوی Nova 7i ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

گوشی موبایل هواوی Nova 7i ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei nova 7i-128-8GB مدل JNY-LX1
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Poco X3 Pro ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی پوکو X3 پرومدتی می‌شود که این برند چینی یکی دیگر از مدل‌های خود به نام گوشی پوکو X3 پرو را وارد بازار کرده است. این مدل مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی دارد و نسبت به کیفیت ساخت بالایش با قیمت مناسبی عرضه شده است. با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا مشخصات و قیمت گوشی پوکو X3 پرو ۱۲۸ ..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Poco M3 Pro 5G ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی پوکو m3 پروپوکو m3 پرو محصول جدید خط تولید معروف پوکوست. پوکو ام تری پرو یکی از بهترین میان رده‌های حال بازار محسوب می‌شود که از قابلیت اتصال اینترنت پرسرعت 5G نیز برخوردار است و بازی‌های آنلاین را بهتر از همیشه اجرا می‌کند. در ادامه به بررسی قیمت گوشی پوکو m3 پرو و مشخصات فنی ..

بدون قیمت 4,899,000 تومان

گوشی شیائومی Poco X3 NFC ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی پوکو X3 نسخه NFC ظرفیت 64 گیگ برند پوکو که اکنون مستقل شده است در تاریخ 8 سپتامبر 2020 از مدل پرطرفدار خود یعنی پوکو X3 رونمایی کرد. پوکو ایکس تری در واقع نسل جدید گوشی‌های گیمینگ اقتصادیست که توانسته فروش چشمگیری داشته باشد و می‌توان از آن به عنوان آغازکننده دوره محبوبیت پوکو نا..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A22 4G ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a22 4g ظرفیت 128 رم 6 گیگابایتگوشی a22 4g در تاریخ 3 ژوئن معرفی شده و در 1 جولای 2021 وارد بازار شد. قیمت گوشی a22 4g بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و سامسونگ a22 4g را وارد دسته‌ی اقتصادی‌های این برند کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات a22 4g به صورت کلی و جزئی می‌پردازیم. اگ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A22 4G ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A22 4Gگوشی A22 4G در تاریخ 3 ژوئن معرفی شده و در 1 جولای 2021 وارد بازار شد. قیمت گوشی A22 4G بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است و سامسونگ A22 4G را وارد دسته‌ی اقتصادی‌های این برند کرده است. در ادامه به بررسی مشخصات A22 4G به صورت کلی و جزئی می‌پردازیم. اگر شما هم از طرفداران سام..

بدون قیمت

نقد و بررسی گوشی هوآوی nova 7i ظرفیت 128 گیگابایت

گویا تحریم‌های آمریکا نتوانسته آنچنان که انتظار می‌رفت روی عملکرد شرکت هوآوی در عرضه‌ی گوشی‌های موبایل تأثیر بگذارد و این شرکت همچنان از گوشی‌های جدید میان‌رده و پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. فروش گوشی‌های میان‌رده بخش اعظم اقتصاد بازار موبایل را تشکیل می‌دهد، زیرا تمایل کاربران به خرید گوشی‌های اقتصادی و با‌کیفیت افزایش یافته است. هوآوی از دیگر رقیبان خود جا نمانده و با عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی اقتصادی خوش‌ساخت، در این بازار رقابتی فعالیت می‌کند. در فوریه‌ی 2020 ، هوآوی از میان‌رده کاربر پسند و خوش‌قیمت خود، گوشی هواوی nova 7i رونمایی کرد. گوشی nova 7i ظاهری جذاب، دوربین خوب، سرعت شارژ مطلوب و باتری مناسبی دارد که برای افرادی که به دنبال یک گوشی با قیمت معقول و ویژگی‌های خوب هستند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. در ادامه با جزئیات این نسخه بیشتر آشنا خواهیم شد.

در ویدئو زیر بهتر می‌توانید با گوشی جدید هوآوی، نوا هفت ای ، آشنا شوید.

 طراحی گوشی Nova 7i

گوشی موبایل از ترند رایج بیشتر هم‌رده های خود استفاده کرده و در طراحی فریم و پنل پشتی از پلاستیک بهره برده است. پنل جلویی حاشیه‌ی کمی دارد و همانند گوشی  Nova 5T از استایل هول-پانچ برای میزبانی دوربین سلفی بهره برده است. در نوا 7 ای  مثل گوشی Huawei Y9s ، حسگر اثر انگشت با طراحی کاملاً متفاوت از دیگر همتایان خود با دکمه‌ی پاور ادغام شده و روی لبه‌ی سمت راست تعبیه شده است؛ راکر‌های تنطیم صدا نیز در بالای آن قرار دارد.

درگاه مشترک سیم‌کارت و کارت‌حافظه نوا ۷ ای هم در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته است. قرارگیری جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همراه با پورت USB Type-C و بلندگوی تکی در لبه‌ی پایینی طراحی منحصر‌به‌فرد هواوی نوا ۷ آی را کامل می‌کند. با نگاهی به پنل پشتی با ماژول مربعی دوربین مواجه می‌شویم که همانند دوربین هوآوی میت 20 ، چهار لنز را در خود جای داده و فلش LED  نیز در زیر آن جای گیری شده است.  Huawei nova 7i درپنل پشت دارای یک برجستگی مربع شکل است که چهار دوربین مجزا را در خود جای داده است. به نظر می‌رسد تداعی‌گر دوربین‌های آیفون 11 است، اما طرح رنگی Sakura Pink به آن هویتی غیر قابل تردید بخشیده است.قاب پشتی آن از شیشه ساخته شده و کاملاً خوش دست است. هواوی نوا 7 دارای منحنی های ظریف در تمام لبه‌هاست که آن را ارگونومیک کرده است. با این حال، مستعد لک شدن و اثر انگشت است بنابراین استفاده از یک کاور گوشی ضرورت دارد. خوشبختانه یک قاب ژله‌ای شفاف به صورت رایگان در جعبه موجود است.

هواوی نوا 7 ای در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی روانه بازار شده که همراه با بدنه‌ی پلاستیکی و صیقلی آن جلوه‌ی دل‌پذیری دارد.

گوشی nova 7i

 

صفحه‌نمایش گوشی هواوی Nova 7i

گوشی Huawei nova 7i از یک نمایشگر  6.4 اینچی LTPS IPS LCD با رزولوشن 1080 * 2310پیکسل و تراکم پیکسل 398 پیکسل بر اینچ بهره برده است. با بهره‌مندی از حاشیه‌های باریک، نمایشگر آن 83.5 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. این نمایشگر هم در فضای باز و هم در فضای بسته و کم نور روشنایی خوبی دارد، رنگ‌ها پویا و تصاویر شارپ و با‌کیفیت هستند و عمق رنگ مشکی و کنتراست مطلوبی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که برای یک میان‌رده‌ی اقتصادی، کارآیی نمایشگر رضایت‌بخش است.

گوشی هواوی nova 7i

دوربین گوشی Nova 7i

دوربین اصلی نوا هفت ای از ترکیب لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. برنامه دوربین نوا ۷ هر آنچه برای استفاده کامل از دوربین های چهارگانه آن نیاز دارید را ارائه می‌دهد. باز کردن برنامه آسان است و حالتهای مختلفی مانند عکس ، ویدئو، حالت حرفه‌ای، حالت شب، پرتره، پانوراما، برچسب‌ها، HDR ، حرکت آهسته، نقاشی نور، عکس متحرک، سوپر ماکرو، دیافراگم، تایم لپس و سند را به شما ارائه می‌دهد. نوا هفت ای به طور پیش فرض عکس‌های 12 مگاپیکسلی می گیرد، اما یک حالت عکسبرداری به نام HI-RES وجود دارد که از وضوح کامل 48 مگاپیکسل استفاده می‌کند.

دوربین اصلی از قابلیت‌های HDR, panorama و فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم‌برثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. پیشگام بخش دوربین چهارگانه هواوی نوا 7 یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی  است. عکس‌های گرفته شده توسط لنز اصلی حتی در شرایط کم نور نیز با جزئیات و اشباع مناسب ارائه می‌شوند. در شرایط تاریک کمی نویز وجود دارد اما یطور کلی کیفیت تصویر خوب است. در کنار دوربین اصلی گوشی هوشمند، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار دارد. اگرچه تعداد پیکسل آن با دوربین اصلی برابر نیست، اما با این وجود عکس‌های خیلی خوبی می‌گیرد.

نوا7 در نور روز تصاویر زیبایی می‌گیرد. عکس‌ها شارپ هستند، دامنه دینامیکی به طور خودکار افزایش می‌یابد و رنگ‌ها طبیعی به نظر می‌رسند.

از طرف دیگر، هواوی نوا ۷ آی دارای یک دوربین سلفی هول پانچ 16 مگاپیکسلی است. این دوربین به طور خودکار در حالت PORTRAIT عکس می‌گیرد اما یک حالت عکاسی سرگرم کننده AR LENS و یک حالت سلفی شب ویژه نیز  در آن وجود دارد.دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن از قابلیت panorama و فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز برخوردارست. سلفی‌ها با جزئیات فراوان و رنگ پوست متعادل، زیبا به نظر می‌رسند. حتی عکس‌های سلفی با نور کم نیز شایسته پست کردن در اینستاگرام هستند!

با این حال، دستگاه فقط می‌تواند با رزولوشن 1080پیکسل  با نرخ فریم 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند. با توجه به اینکه سایر گوشی‌های هوشمند در این محدوده قیمت 60 فریم در ثانیه یا حتی فیلمبرداری 4 K  را ارائه می‌دهند، این کیفیت چندان راضی کننده به نظر نمی‌رسد. در‌مجموع، دوربین گوشی هواوی nova 7i هم در تابش مستقیم نور و هم در محیط‌های کم نور عملکرد خوبی دارد و تصاویر با‌کیفیتی را ارائه می‌دهد.

خرید گوشی nova 7i

مشخصات گوشی نوا 7 ای از نظر نرم افزار و سخت افزار

در طراحی نوا ۷i از یک تراشه‌ی میان‌رده‌ی هوآوی، Kirin 810 بر پایه‌ی معماری 7 نانومتری استفاده شده است. این تراشه از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای بهره می‌برد که دو هسته‌ی آن از نوع Cortex-A76 با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و شش هسته‌ی آن از نوع Cortex-A55 با فرکانس کاری 1.88  گیگاهرتز هستند.اگرچه به اندازه چیپست‌های کلاس پرچمدار قدرتمند نیست، اما در هنگام استفاده از گوشی هواوی نوا 7بدون هیچ گونه افت و کاهش چشمگیر سرعت و عملکرد، تجربه‌ای شایسته را ارائه می‌دهد. این تراشه یکی از قدرتمندترین چیپست های میان رده در بازار است که به امتیاز 305،280 در AnTuTu و 7692 در PCMark Work 2.0 رسیده است.

به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MP6 استفاده شده است. این ترکیب سخت افزاری برای اجرای روان بازی هایی مانند موبایل لجندز، آسفالت 9 و کال. آف.دیوتی کافی است. البته بازی‌های پرمصرف مانند پابجی باید در کیفیت گرافیکی متوسط یا پایین اجرا شوند.

هواوی نوا 7 در نسخه‌ی 8/128 گیگابایت به بازار عرضه شده و همچنین برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف 256 گیگابایت امکان استفاده از Nano Memory نیز فراهم شده است.

یکی از ابهامات مرتبط با گوشی‌هایی که شرکت هوآوی تولید می‌کند این است که بعد از تحریم آن توسط آمریکا عملکرد نرم‌افزاری  این گوشی‌ها و مشخصات گوشی نوا 7 ای به چه صورت خواهد بود؟ و اینکه آیا می‌توان با خیال راحت برای خرید گوشی نوا7ای اقدام کرد یا خیر؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد…

جالب است بدانید که این تحریم‌ها چیزی نبوده که بتواند بر عملکرد نرم افزاری این گوشی‌ها از جمله گوشی هواوی  تأثیر گذارد. این شرکت سرویس HMS خود را سازماندهی کرده تا جایگزینی باشد برای خدمات گوگل یا GMS. جزئیات خدمات HMS یا هوآوی موبایل سرویس را می‌توانید در مقاله نرم‌افزار گوشی هواوی و استفاده از HMS مطالعه کنید؛  از‌این‌رو با استفاده از این خدمتی که هوآوی برای کاربران خود ارائه داده این گوشی هم گرچه خدمات گوگل مثل یوتیوب، گوگل مپ و یا گوگل پلی را به صورت پیش‌فرض روی خود ندارد؛ اما با استفاده از HMS شما می‌‍توانید به راحتی نه تنها این نرم‌افزارها بلکه هر نرم‌افزار دیگری را که بخواهید دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت nova 7i

گوشی Nova 7i دارای رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 است.  بیشتر ویژگی‌هایی که انتظار داریم از یک گوشی هوشمند هوآوی ببینیم مانند حالت چند پنجره ای در نوا 7 ای وجود دارد. همچنین می‌توانید از بین چندین طرح از پیش تنظیم شده طرح مورد نظر را انتخاب کرده و پیمایش را از دکمه ها به حرکات تغییر دهید.

البته ناگفته نماند که این موبایل از Google Play Services بهره نمی‌برد اما نگران نباشید زیرا برای آن جایگزینی در نظر گرفته شده است. هوآوی از خدمات خود با نام  HMS به عنوان جایگزین خدمات گوگل پلی استفاده کرده است. با بکارگیری این مجموعه نرم‌افزاری در کنار پردازنده‌ی میان‌رده این شرکت، شاهد عملکرد بی‌نقص و رضایت‌بخشی از این میان‌رده‌ی خوش‌ساخت نیز هستیم.

باتری گوشی هواوی نوا 7

انرژی نوا ۷ ای توسط باتری 4200 میلی‌آمپری تأمین می‌شود. از طریق پورت USB Type-C در قسمت پایین شارژ می‌شود. علاوه‌بر آن، این گوشی از قابلیت شارژ سریع 40 وات نیز پشتیبانی می‌کند. به لطف بهره‌مندی از این امکانات، گوشی هواوی نوا ۷ ای می‌تواند در کاربری معمولی بدون نیاز به شارژ مجدد تا بیش از یک روز دوام بیاورد و برای شارژ کامل آن 64 دقیقه زمان نیاز است در حالی که با وجود قابلیت فست شارژ در مدت زمان 30 دقیقه می‌توان گوشی را تا 70 درصد شارژ کرد. در تست دوام باتری، دستگاه با روشنایی و حجم متوسط قادر است 13 ساعت و 36 دقیقه دوام بیاورد. خوشبختانه ،نوا ۷ آی از هواوی سوپر شارژ 40 واتی پشتیبانی می‌کند که فقط در گوشی‌های هوشمند پرچمدار آنها یافت می‌شود.

سوالات متداول

نوا 7 ای برای عکاسی با موبایل خوبه؟

بله، هواوی برای کیفیت دوربین مدل‌های خود به خصوص خانواده نوآ ارزش زیادی قائل است؛ این گوشی هم تنوع لنز بالایی دارد و هم می‌تواند در تمامی شرایط‌های نوری و محیطی عکاسی با موبایل را به درستی انجام دهد و شما می‌توانید تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی را در ویدئو موجود در صفحه تماشا کنید.

آیا Nova 7i از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند؟

خیر، اما این اطمینان به شما داده می‌شود که برای نصب هیچ نرم‌افزاری با مشکل مواجه نخواهید شد و با نصب یک اپلیکشین ثانویه و استفاده از خدمات HMS با خیال راحت می‌توانید هر نرم افزاری که خواستید را به سادگی دانلود کنید.

عملکرد نوا 7 ای در بازی به چه صورت است؟

قدرت و عملکرد این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین نمایان می‌شود. عملکرد نوا ۷ آی در اجرای بازی‌هایی مثل آسفالت ۹ که جدیدترین نسخه بازی آسفالت است و همچنین بازی پابچی بدون نقص بوده و خیلی روان این بازی‌ها را اجرا می‌کند! عملکرد کلی آن هم با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به عنوان یک میان‌رده قابل‌ستایش است.

اطلاعات کلی
برند هواوی
مدل Huawei nova 7i JNY-LX1
GPU (گرافیک) Mali-G52 MP6
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 8.7 × 76.3 × 159.2 میلی متر
وزن 183 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی - 8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, January
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
سازنده چیپست HiSilicon
چیپست (HiSilicon Kirin 810 (7 nm
سرعت 2.27 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10, no Google Play Services
صفحه نمایش
اندازه 6.4 اینچ
نوع صفحه نمایش LTPS IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2310 × 1080پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~83.5%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~398
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی Nano Memory تا 256 گيگابايت(استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2310 × 1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه,فیلم برداری FULL HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 16 مگاپیکسل
امکانات HDR ، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE-A (2CA) Cat13 400/75 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
OTG
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر قابلیت شارژ سریع باتری 40 واتی- حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه - پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف- مجهز به رابط کاربری EMUI 10
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4200 میلی آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.