قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل هواوی P50

گوشی هوآوی P50 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei P50 256-8gb مدل ABR-LX9
  • تمام شد
  • 0 تومان
محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی ۱۲شیائومی ۱۲ نسخه‌ی استاندارد از پرچمداران 2022 این برند است و با توجه به مشخصاتی که ارائه می‌دهد لقب پرچمدار برازنده‌ی آنست، در عین حال قیمت مناسبی هم دارد. گوشی شیائومی 12 با وجودی که از نظر ظاهری ظریف و نسبتاً کوچک به نظر می‌رسد قدرت پردازشی فوق‌العاده بالایی دارد و علاوه..

27,599,000 تومان 20,999,000 تومان

گوشی شیائومی 11T Pro 5G ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی ۱۱ تی پرو ظرفیت 256 گیگابایت رم 12GB شیائومی ۱۱ تی پرو در سپتامبر 2021 معرفی شده و به زودی عرضه می‌شود. کاربران بسیاری در سراسر دنیا منتظر محصول جدید شیائومی هستند، چراکه شیائومی 11 تی پرو ویژگی‌‌‌های پرچمداری که دارد و با قیمتی متناسب به فروش می‌رسد، بعلاوه شیائومی در ۱۱ ت..

بدون قیمت

گوشی شیائومی 12 lite ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی ۱۲ لایت ظرفیت 256 گیگابایت رم 8GBشیائومی ۱۲ لایت که کمی پس از دیگر هم خانواده‌هایش و در اواسط 2022 معرفی و وارد بازار شده یک گوشی با ظاهر ترند و لوکس و همچنین قدرت پردازشی خوب است که گزینه‌ای مناسب برای خرید محسوب می‌شود. از جمله مشخصات شیائومی 12 لایت می‌توان به مواردی چون برخور..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Poco F4 5G ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی پوکو F4پوکو F4 یکی از مدل‌های پرطرفدار اخیر این برندست که توانسته توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند، چرا که گوشی‌های پوکو چند سالیست که نبض بازار گیمرها را در دست گرفتند و با قیمتی مناسب و منطقی، مشخصاتی عالی به کاربران ارائه می‌دهند. با توجه به سابقه پوکو شما چه انتظاراتی از پوکو اف ..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 11 ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی ایفون ۱۱ ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GBایفون ۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است که سال 2019 وارد بازار شد. این مدل به سخت‌افزاری قدرتمند و دوبینی عالی مجهزست و با وجودی که چند سال از ارائه‌ی آن می‌گذرد، هنوز یکی از بهترین گوشی‌هاییست که در بازار می‌توان یافت. آیفون ۱۱ حتی از نظر نرم‌ا..

بدون قیمت

نقد و بررسی هواوی P50

گوشی هواوی P50 نسخه استاندارد از سری جدید پرچمدار این شرکت است که در جولای 2021 معرفی شد. هواوی P50 به عنوان یک پرچمدار ممتاز از امکانات جذاب و منحصر به فردی بهره برده که باعث شده طرفداران این برند بی صبرانه منتظر ورود آن به بازار جهانی باشند. قیمت هواوی P50 برای یک گوشی پرچمدار کاملاً مناسب است و همین سیاست منجر به موفقیت هواوی در رده‌ی پرچمدار نسبت به سایر رقبا شده است. با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا به بررسی گوشی هوآوی P50 بپردازیم.

گوشی p50

قیمت هواوی P50

قیمت گوشی P50 تقریباً 600 یورو (حدود 715 دلار) تعیین شده که کمترین میزان در بین سایر مدل‌های این خانواده در نظر گرفته می‌شود. با توجه به قیمت هوآوی P50 متوجه کلاس و دسته‌بندی این گوشی می‌شویم و به طور حتم انتظاراتی در خور یک گوشی پرچمدار هم برای خریداران بوجود می‌آید. با در نظر گرفتن مشخصات گوشی هواوی P50 می‌توان خاطر نشان کرد که قیمت P50 کاملاً هوشمندانه انتخاب شده است. نظر شما راجع به قیمت گوشی هواوی P50 و همچنین ارزش خریدش چیست؟ ادامه نقد و بررسی را بخوانید تا بهتر بتوانید ارزش خرید و مشخصات این گوشی را ارزیابی کنید.

مشخصات هواوی P50 از نظر نرم افزار

می‌توان از گوشی هواوی P50 به عنوان یکی از محصولات جدید این شرکت که از سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 2.0 بهره‌ می‌برد، نام برد. بعد از فشارهای مداوم ایالت متحده بر این کمپانی، هواوی موفق شده نسخه‌های جدید را با سیستم عامل خود راهی بازار کند که اتفاقاً چیزی از گوشی‌های اندرویدی هم کم ندارد و با توجه به اینکه گوشی هواوی P50 قیمت معقولانه‌ای دارد، می‌توان گفت رقیب سرسختی برای اندرویدی‌ها به شمار می‌رود.

گوشی هواویP50 دارای رابط کاربری EMUI 12.0.1 است و مانند هر دستگاه اندرویدی دیگر کار و رفتار می‌کند. نرم افزار این گوشی از چندین هوم اسکرین برای قرار دادن برنامه‌ها استفاده می‌کند و همچنین از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند. چندین پوشه محتوی بازی‌‌های پیشنهادی هم در این نرم‌افزار گنجانده شده که البته اگر علاقه‌ای به نگه داشتنشان نداشتید، می‌توانید آنها را یکی یکی حذف کنید.

صحبت از برنامه‌ و اپلیکیشن شد، این گوشی از HMS همراه با AppGallery استفاده می‌کند که در طول سال‌ها بهبود یافته و اکنون از بسیاری از برنامه‌های محبوب در Google Play نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری هواوی p50

برنامه‌هایی هم که در دسترس نیستند با کمک Petal Search به راحتی قابل جستجو هستند. اگر سیستم عامل اندروید را خوب بلد باشید و بدانید که از کجا فایل‌های APK ایمن را بارگیری کنید، کارتان آسان است، در این سیستم عامل نیز می‌توانید از همان روش‌ها استفاده کنید.

اگر از قبل با اکوسیستم هواوی آشنا هستید، می‌توانید از ویژگی‌های انحصاری مانند Huawei Share و Distributed File System جدید نیز برای دریافت و ارسال فایل‌هایتان استفاده کنید، این دو قابلیت در صورت داشتن MateBook یا MatePad عالی عمل می‌کنند. مثلاً اگر با هوآوی P50 عکس بگیرید، می‌توانید بلافاصله در لپ تاپ MateBook خود به آن دسترسی پیدا کنید.

عملکرد هواوی p50 در گیم

مشخصات گوشی هواوی P50 از نظر سخت افزار

گوشی هواوی P50 مثل نسخه پرو این سری از تراشه اسنپدراگون 888 4G در بطن خود استفاده کرده که براساس معماری 5 نانومتری طراحی و تولید شده است. برای تراشه گوشی هواوی P50 یک پردازنده 8 هسته‌ای در نظر گرفته شده که یک هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز دارد.

شاید این دستگاه به اندازه پرچمداران با چیپست‌های جدیدتر اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرتمند نباشد، اما از بابت کارایی P50 هواوی به طور کامل مطمئن باشید و احتمالاً حتی متوجه تفاوت محسوسی هم نشوید. عناوین مختلف بازی را روی این گوشی اجرا کردیم و نتیجه کاملاً رضایت بخش بود، می‌توانید بنچمارک‌ها را در زیر بررسی کنید.

امتیاز ها و بنچ مارک های گوشی هواوی p50

هوآوی P50 در نسخه‌های 8/128 و 8/256 گیگابایتی راهی بازار می‌شود و در صورت لزوم می‌توانید از کارت حافظه نانو برای افزایش حافظه هم استفاده کنید. ناگفته نماند که برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی، گوشی P50 از پردازنده Adreno 660 استفاده می‌کند.

اتصالات گوشی هواویP50

هواویP50 دارای دو سیم کارت، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.2، NFC ،GNSS و USB-C است. تقریباً از نظر اتصالات همه چیز دارد، به جزء 5G که البته از آنجایی که در کشور ما هنوز این نسل از اینترنت در دسترس نیست، بود و نبودش تفاوتی به حال خریداران ایرانی ندارد. این مدل هم مثل نسخه پرو فقط بر روی 4G LTE کار می‌کند که می‌توان آن را به چالش‌های تجاری و کمبود تراشه جهانی که این شرکت با آن مواجه است نسبت داد.

اتصالات گوشی هواویp50

طراحی گوشی هوآوی P50

گوشی هواوی P50 به عنوان برادر کوچک‌تر نسخه پرو در ابعاد 156.5 × 73.8 × 7.9 میلی‌متر و وزن 181 گرم عرضه می‌شود که با توجه به بدنه نازک‌تر و وزن سبک‌ترش در دست گرفتن آن آسان‌تر می‌شود. در ساخت هواوی P50 مثل یک پرچمدار ممتاز از متریال با کیفیت استفاده شده و ترکیب شیشه برای پنل جلو و آلومینیوم با روکش کروم برای فریم و پنل پشتی آن لحاظ شده است.

طراحی گوشی هوآوی P50

در پنل پشتی گوشی هواوی P50 شاهد قرارگیری یک ماژول بزرگ بیضی شکل دوربین هستیم که دو دایره بزرگ روی آن قرار دارد و سنسورها در آن تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی هواوی P50 نیز به صورت هول پانچ در میانه‌ی بالایی پنل جلو تعبیه شده است. ظاهر گوشی هوآوی P50 زیبایی فوق‌العاده‌ای دارد که جلوه‌ای بسیار عالی و لوکس به آن بخشیده و با روکش ماتی که دارد از لکه اثرانگشت و… جلوگیری می‌کند.

قیمت گوشی p50
در سمت راست دکمه پاور/ قفل و دکمه تنظیم صدا قرار دارند که از نظر دسترسی کاملاً مناسب و از نظر استحکام و کیفیت هم بسیار خوب هستند.
طراحی بدنه گوشی هوآوی P50
در بالا، ما میکروفون و بلندگو را داریم.
مشخصات هواوی p50

در پایین، درگاه USB-C، بلندگو و اسلات سیم-کارت برای دو سیم کارت در اندازه نانو همراه با اسلات دوم که می‌تواند کارت‌های نانو مموری هواوی را در خود جای دهد، داریم.

درگاه شارژ و اسپیکر گوشی هواویp50
این گوشی هواوی از استاندارد IP68 بهره برده که مقاومت آن در عمق یک و نیم متری آب به مدت نیم ساعت را تضمین می‌کند. P50 در سه رنگ مشکی، سفید و گلد تولید شده و زبان طراحی جذابی دارد.

نمایشگر هوآوی P50

نمایشگر گوشی هواوی P50 از نوع اولد 6.5 اینچی بوده که رزولوشن فول اچ دی پلاس 1224 × 2700 پیکسل و تراکم پیکسلی 458 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. به لطف پنل OLED رنگ‌ها زنده و شاداب به نظر می‌رسند و رنگ مشکی هم به معنای واقعی پررنگ و عمیق است.

نمایشگر هوآوی P50

این نمایشگر 88 درصد از مساحت پنل جلو را به خود اختصاص داده و از نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد. سنسور اثرانگشت هواوی P50 زیر نمایشگر تعبیه شده و تقریباً می‌توان گفت هیچ حاشیه‌ای ندارد. همچنین، گوشی هوآوی P50 از اسپیکر دوگانه استریو برخوردارست که کیفیت صدایی رسا و واضح برای کاربران فراهم می‌کند. به طور کلی، در بین مشخصات فنی گوشی P50 نمایشگر یکی از مشخصه‌های مثبت آن تلقی می‌شود.

باتری P50

گوشی هواوی P50 برای تأمین انرژی خود از یک باتری 4100 میلی‌آمپری استفاده می‌کند که از فناوری شارژ سریع 66 واتی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در عرض حدوداً یک ساعت شارژ شود. البته انتظار می‌رفت برای هواوی P50 از یک باتری قوی‌تر استفاده شود، اما سرعت شارژ بی نظیر آن در کمترین زمان ممکن گوشی هوآوی P50 را به طور کامل شارژ می‌کند. در تست‌هایی که انجام دادیم، با پخش ویدیو تا 18 ساعت و 14 دقیقه باتری گوشی تاب آورد، این در حالیست که PC Mark به آن امتیاز 11 ساعت و 41 دقیقه داده که هنوز هم خوب است.

شارژر هواوی p50

دوربین گوشی هواوی P50

علاوه بر قیمت گوشی هواوی P50 ، بخش دوربین یکی از مشخصات برجسته آن و یکی از برتری‌های این مدل نسبت به نسخه پیشین محسوب می‌شود. اساساً هواوی دوربین پرچمداران خود را شگفت‌انگیز می‌سازد و در گوشی هواوی P50 هم شاهد نوآوری هم در طراحی ظاهری و هم سخت‌افزاری دوربین هستیم.

قیمت گوشی هواوی p50

ماژول سه‌گانه دوربین هواوی P50 از ترکیب یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، پریسکوپ تله فوتو 12 مگاپیکسلی و اولتراواید 13 مگاپیکسلی بهره برده که قابلیت‌های پیشرفته‌ای دارند. سنسور Leica optics که در مجموعه‌ی دوربین گوشی هوآوی P50 قرار دارد امکان نمایش تصاویر واقعی‌تر، بزرگنمایی بهتر، جزئیات بیشتر و کیفیت بالاتر در نور کم را فراهم می‌کند. این ترکیب دوربین گوشی هواوی P50 از قابلیت‌هایی نظیر زوم اپتیکال 5 برابری، PDAF، OIS و Laser AF بهره برده و فیلم‌های 4K با سرعت 30 و 60 بر ثانیه ضبط می‌کند.

دوربین اصلی هواوی P50

دوربین اصلی هواوی p50 مشاهده سایز واقعی عکس

زوم اپتیکال هواویP50

تصاویر ثبت شده در گوشی هواویP50 به خصوص در شرایط نوری روشن کاملاً شارپ بوده و دامنه دینامیکی بالا و رنگ‌های دقیقی دارند. همچنین، عکس‌هایی که در شب گرفته می‌شوند نیز تا زمانی که نور محیطی کافی وجود داشته باشد عالی به نظر می‌رسند. اگرچه، باید در نظر داشته باشید که در این حالت با سرعت شاتر کمتری عکس می‌گیرد، بنابراین چنانچه سوژه‌ها در حال حرکت هستند، ممکنست تار به نظر برسند. زوم اپتیکال هم تا 5 برابر خوب است و اگر تا 10X بروید، جزئیات سوژه چندان واضح و مشخص نخواهد بود.

زوم اپتیکال هواویp50 مشاهده سایز واقعی عکس

دوربین سلفی

دوربین سلفی گوشی هواوی P50 نیز 13 مگاپبکسلی بوده و توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد. کیفیت ویدئو در نور روز خوب است، اما در شرایط نوری ضعیف، همراه با نویز به نظر می‌رسد. با این حال، تثبیت‌کننده ویدیو در ثابت نگه داشتن فیلم عالی عمل می‌کند. همچنین، در تصاویر سلفی، رنگ‌ها به صورت واقعی نمایش داده می‌شود و می‌توانید بهترین سلفی‌های زندگی خود را برای خلق لحظه‌های خاص ثبت کنید.

ارزش خرید هواوی P50

مشخصات هواوی P50 در کنار قیمت آن باعث می‌شود طرفداران هواوی به خرید این مدل تمایل نشان دهند. برای یک گوشی پرچمدار، قیمت گوشی P50 برچسب قیمتی بسیار خوبی دارد و از هر نظر قدرتمند است به صورتی که نیاز کاربران را از هر نظر نظیر مشخصات فنی هواوی P50 ، عکاسی، پخش محتوا، شارژ شدن و …به بهترین نحو برطرف می‌کند؛ بنابراین، خرید این گوشی انتخاب ارزنده‌ایست. نظر شما در مورد خرید گوشی هواوی P50 چیست؟

مزایا هواوی P50

  • قیمت گوشی هواوی پی 50
  • دوربین فوق العاده
  • پردازنده قدرتمند
  • نمایشگر باکیفیت

معایب گوشی هواوی P50

  • عدم برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • باتری متوسط
اطلاعات کلی
برند هوآوی
مدل huawei p50 256-8gb ABR-LX9
GPU (گرافیک) Adreno 660
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 50 مگاپیکسل (سه گانه)
اندازه 7.9×73.8×156.5میلی متر
وزن 181 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی-8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2021, July 29
سال تولید 2021
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680)
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 4G (5 nm)
سرعت 2.84 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل HarmonyOS
نسخه HarmonyOS 2.0
صفحه نمایش
اندازه 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش OLED
رزولوشن 2700× 1224پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~88.0%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~458
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی Nano Memory تا 256 گیگابایت ( استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
دوربین
دوربین اصلی 50 مگاپیکسل (سه گانه)
رزولوشن 2700× 1224پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه،فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه , فیلمبرداری Full HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه ; gyro-EIS
فلش LED
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت (under display, optical) - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی- ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / CDMA2000 / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS. Up to tri-band: GLONASS (3), BDS (3), GALILEO (2), QZSS (2), NavIC
رادیو
بلوتوث 5.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 3.1, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS ,Email ,Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC -قابلیت شارژ سریع 66 واتی- پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.264/WMV- پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/eAAC+/WMA/WAV/Flac- ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف- دارای گواهینامه IP68 (مقاوم در برابر آب و گردوغبار تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه)
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4100 میلی آمپر ساعت (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.