قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل موتورولا Moto X4 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

  • مدل کالا: Motorola Moto X4-64GB-Dual Sim
  • موجود نیست
  • 0 تومان
X


محبوب ترین محصولات

Motorola Moto Z2 Play-Dual Sim

بررسی گوشی موتورلا موتو زد 2 پلی همان طور که می دانید سری زد موتورولا از قیمت بالاتر و امکانات بهتری نسبت به سایر خانواده های گوشی موتورولا بهره برده است. موتور زد 2 پلی یکی از گوشی های میان رده بسیار خوب این برند بوده که از طراحی بسیار جذاب و کیفیت ساخت بسیار عالی برخوردار بوده و از Moto ..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Mi Max 3 ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی می مکس 3 سری می مکس از جمله گوشی های بزرگ شیائومی در نظر گرفته می شوند. با این شعار، سری مکس با موفقیت خودش را به بازار گوشی های 6.44 اینچی معرفی کرده است. در هر حال از آنجایی پنل تماما صفحه نمایش این روزها محبوب تر شده دیگر جای دادن یک نمایشگر 6.4 اینچی در بدنه استاندارد مدل ها..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Mi A2 ظرفیت 128 گیگابایت

معرفی شیائومی می ای 2 (شیائومی می 6 ایکس) میان رده ای با قابلیت های هوش مصنوعی شرکت شیائومی بعد از عرضه گوشی پرچم دار می میکس 2 اس تصمیم گرفته است که گوشی میان رده ای را نیز عرضه کند. از جمله ویژگی های گوشی شیائومی می میکس 2 اس برخورداری از چیپست اسنپدراگون 845 و رم 8 گیگابایتی و یک صفحه نمای..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A6-2018 ظرفیت 64 گیگابایت

معرفی اجمالی گوشی سامسونگ گلکسی ای 6   اخیرا شرکت سامسونگ دو مدل دیگر از گوشی های خود را روانه بازار کرده است. رونمایی از این دو گوشی در فاصله کمی بعد از رونمایی از دو پرچم دار سامسونگ اس 9 و سامسونگ اس 9 پلاس همچنین دو گوشی میان رده دیگر به نام های سام..

بدون قیمت

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R542BP A6 8GB 1TB 2GB

بررسی کامل لپ تاپ ایسوس مدل ASUS R542BP A6 8GB 1TB 2GB ASUS VivoBook 15 R542BP ترکیب کاملی از زیبایی و عملکرد خوب را ارائه داده است. این محصول از جمله بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس از جدیدترین نسل پردازنده A6 9220 HMD استفاده کرده و هسته های آن فرکانسی برابر با2.5 گیگاهرتز دارند در حالی که به رم..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Mate 10 Lite ظرفیت 64 گیگابایت

 نقد و بررسی کامل گوشی هواوی میت 10 لایتگوشی هواوی میت 10 لایت یکی از گوشی های میان رده است که برای عرضه در بازار جهانی ساخته شده است. این گوشی هواوی نسخه ارزان قیمت گوشی پرچمدار هواوی میت 10در نظر گرفته می شود. هواوی میت 10 لایت از یک نسبت صفحه نمایش 2:1 استفاده می کند که بلندتر از نسبت سنتی 1..

بدون قیمت

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT

ساعت هوشمند شیائومی مدل AMAZFIT  Xiaomi AMAZFIT Smart Watch   معرفی محصول: همان طور که می دانید از جمله ویژگی های محصولات شیائومی کیفیت خوب و قیمت مقرون به صرفه آنها است. این شرکت علاوه بر تولید محصولاتی چون موبایل شیائومی ، گجت های هوشمند، انواع پاور بانک شیائومی&nbs..

بدون قیمت

هدفون شیائومی مدل کپسول

هدفون شیائومی مدل کپسول- شیائومی Headphones Xiaomi Mi Capsule In-Earمعرفی محصول:این هدفون  دارای مشخصات ظاهری کپسول مانند، با طراحی ویژه و مدرن برای کاربران محصولات شیائومی ساخته شده است. انواع هدفون و هندزفری شیائومی از این شرکت تولید شده است. سیلیکون نرم استفاده شده در هدفون شیائومی..

بدون قیمت

بررسی گوشی موتورولا موتو ایکس 4




موتورولا یکی از شرکت هایی است که اخیرا حضور پر رنگ و جالب توجه ای را در بازار موبایل از خود نشان داده است. این شرکت آمریکایی در سال های اخیر مدل های مختلفی را عرضه کرده که امکانات بسیار خوبی داشته و نسبت به سایر برند های موجود در بازار از قیمت بسیار کمتری هم برخوردار هستند. نقطه قوت این برند تنوع محصولات آن است از این رو می توانید بسته به سلیقه خود مدلی را که مد نظر دارید را خریداری کنید.


در حال حاضر این شرکت بر روی طراحی منسجمی تمرکز دارد که به اندورید خام نزدیک باشد. سری جی برای آن دسته از افرادی ایده ال بوده که به دنبال یک گوشی موبایل ارزان قیمت هستند. به علاوه این شرکت برای در نظر گرفتن همه سلیقه ها خطوط تولید X و Z را هم راه اندازی کرده  است. سری Z همچنین از لوازم جانبی مغناطیسی هم برخوردار بوده و شما می توانید از آنها (از دوربین لنز زوم تا بلندگوی پروژکتور) استفاده کنید. در ادامه موتو ایکس 4 را مورد بررسی قرار می دهیم. برای اطلاع از قیمت گوشی همراه با 19کالا باشید.



طراحی:

این موبایل یکی از مدل های میان رده بوده که از نسخه خام اندروید یا اندروید وان بهره برده و ارتقاء قابل توجهی نسبت به Moto G5 Plus و یا Moto G5S Plus دارد. عملکرد آن بین پرچم داران و میان رد های این برند قرار می گیرد. لبه های موتو ایکس 4 منحنی شکل بوده و سنسور اثر انگشت در حاشیه پایینی پنل جلو قرار گرفته است. پنل پشت و جلو هر دو از جنس شیشه محافظ گوریلاگلس بوده اما فریم آن آلومینیومی است. با به کارگیری این مواد با کیفیت در ساخت بدنه بسیار زیبا و مقاوم به نظر رسیده اما تا حدودی اثر انگشت بر روی آن مانده و لک می شود.





در پنل عقب از شیشه منحنی 3D استفاده شده که حالت منحنی داشته از این رو حس بهتری را هنگام گرفتن در دست منتقل کرده و کار با آن راحت تر است. ابعاد موتو ایکس 148.4× 73.4 × 8 میلی متر و وزنی برابر با 163 گرم دارد. آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای آن هم آبی و مشکی تیره است. از گواهینامه IP68 مقاومت در برابر گرد و خاک و آب نیز پشتیبانی می کند. به طور کلی کارایی آن بهتر از موتو Z2 است که تنها در مقابل ترشح آب و مایعات مقاومت دارد. در لبه پایین شما شاهد پورت USB-C بوده اما تنها یک اسپیکر داشته که برای تماس هم مورد استفاده قرار می گیرد.







هر سه کلید فیزیکی در لبه راست قرار گرفته اند. کلید کنترل صدا کوچک بوده و ارتفاع کمی داشته در حالی که کلید پاور بزرگتر و برجسته تر طراحی شده است. با وجود اینکه این کلیدها از پلاستیک ساخته شده اند باز هم بازخورد سریع و فوق العاده ای دارند. سنسور اثر انگشت در لبه پایین پنل جلو جایی داده شده و عملکرد آن قابل توجه است. به صورت پیش فرض نمی توان از آن به عنوان دکمه هوم استفاده کرد اما با استفاده از Moto app می توانید این قابلیت را به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که تنها چیزی که Moto X4 را از خانواده z جدا می کند این است که سری z از Moto Mod پشتیبانی می کنند. 






صفحه نمایش:

X4 به یک نمایشگر 5.2 مجهز شده که کیفیت Full HD را ارائه داده است. نوع این پنل LTPS IPS LCD بوده و تراکم پیکسلی آن عالی است. اگر چه ارائه رنگ مشکی آن به کیفیت نمایشگر های OLED نمی رسد اما رنگ ها واقعی بوده و اشباع خوبی دارند. به طور کلی این صفحه نمایش در حوزه میان رده ها روشنایی خوبی داشته و رنگ های سرزنده ای را به نمایش می گذارد. در مقایسه با نمایشگر استفاده شده در Moto G5S، صفحه نمایش این موبایل بسیار غنی تر است.


دوربین:

دوربین اصلی در ایکس 4 دوگانه است و به یک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده و از فلش LED دوگانه هم برخوردار است. دوربین سلفی در موتو ایکس 4، 16 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/2.0 استفاده کرده است. دوربین اصلی قابلیت ضبط ویدئو 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و ویدئو FULL HD با سرعت 30 و 60 فریم بر ثانیه را دارد.




دوربین 12 مگاپیکسلی در روشنایی روز قادر است عکس هایی با دامنه داینمیکی و جزئیات خوبی را ثبت کند. لنز 8 مگاپیکسلی لنز زاویه باز 120 درجه بوده در نتیجه بدون اینکه نیاز باشد گوشی خود را در حالت افقی گرفته و یا از حالت پاناروما استفاده کنید عکس های بسیار خوب و جذابی را ثبت کنید. برای خلق اثر بوکه نیز از هر دو دوربین کمک گرفته شده است. این اثر در تنظیمات دوربین Depth-enabled نام دارد با استفاده از  این قابلیت به صورت دستی هم می توان میزان تاری پشت زمینه را تنظیم کنید. 




سخت افزار:

تراشه به کار رفته در اینجا Qualcomm SDM630 Snapdragon 630 است این پردازنده میان رده بوده و عملکرد قابل توجه ای را از خود نشان داده است. این تراشه 8 هسته ای بوده و هسته های آن با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کنند و  قابلیت شارژ سریع را برای این مدل موتورولا فراهم آورده و نسبت به پردازنده Snapdragon 626 که در موتو زد 2 پلی به کار رفته کارایی بهتری دارد.


امتیاز این تراشه در قسمت تک هسته ای بنچمارک گیکبنچ برابر با 4115 است که تقریبا به امتیاز Moto G5S Plus نزدیک است. از نظر حافظه هم این محصول در سه نسخه 64/4، 64/6 و 32/3 تولید شده به علاوه اینکه از کارت حافظه microSD جهت ارتقاء حافظه تا 265 گیگابایت هم پشتیبانی می کند. خاطر نشان می شود که این موبایل موتورولا از درگاه اختصاصی کارت حافظه بهره برده از این رو همزمان می توان از دو سیم کارت به همراه کارت حافظه استفاده کرد، همچنین از قابلیت های ارتباطی Wi-Fi 802.11، بلوتوث نسخه 4.2 و NFC، رادیو FM و همچنین OTG هم پشتیبانی می کند.


باتری:

باتری به کار رفته در اینجا هم همانند موتو جی 5 اس پلاس 3000 میلی آمپری لیتیوم یونی است و با استفاده از قابلیت شارژ سریع می توانید آن را در کمترین زمان ممکن شارژ کنید.

اطلاعات کلی
برند موتورولا
GPU (گرافیک) Adreno 508
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل (دوگانه)
اندازه 8 × 73.4 × 148.4 ميلي‌متر
وزن 163 گرم
جنس بدنه شیشه و آلومینیوم
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی - 4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2017, August
سال تولید 2017
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2.2 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM630 Snapdragon 630
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 7.1 Nougat
صفحه نمایش
اندازه 5.2 اینچ
نوع صفحه نمایش LTPS IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~68.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~424
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 1920 × 1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه
فلش LED (دوگانه)
دوربین دوم 16 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، پانوراما، HDR خودکار، تشخیص چهره، فوکوس خودکار،
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت، شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی ، ژیروسکوپ، قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A (3CA) Cat13 600/150 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS، GALILEO
رادیو رادیو RDS, FM به همراه قابلیت ضبط
بلوتوث (4.2, A2DP, LE, EDR, aptX (5.0 after SW update
مادون قرمز
USB Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
OTG
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC- محافظ گوریلا گلس 3 - قابلیت شارژ سریع (15W)-دارای گواهینامه IP67 مقاومت در برابر گرد و خاک و آب در عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه- پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، اندرید قابل ارتقاء،
باتری
باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.