قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Mi Play ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


شیائومی می پلی با تکنولوژی جدید صفحه نمایش 

در مدل های گوشی شیائومی ما تاکنون شاهد دو خط تولید Mi و Redmi بوده ایم. هر یک از این سری ها ویژگی های خاص خود را داشته و قیمت متفاوتی هم دارند اما اخیرا این شرکت خط تولید جدیدی را راه اندازی کرده که Play نام دارد. گوشی شیائومی می پلی اولین گوشی از این سری بوده که در دسامبر 2018 معرفی شده است. در ادامه به برخی از خصوصیات شیائومی می پلی اشاره خواهیم کرد.




طراحی:

شیائومی می پلی همان طراحی را به کار گرفته که در اکثر گوشی های عرضه شده در نیمه دوم سال 2018 هم به کار رفته است. صفحه پشت این گوشی به حالت 3D طراحی شده و دارای رنگ گرادیانت است. رنگ های در نظر گرفته شده برای آن هم شامل رنگ های آبی، قرمز و مشکی است. مواد به کار رفته در ساخت بدنه از پلاستیک بسیار با کیفیت است. این گوشی هم همانند مدل های Honor 8X و Honor 10 دارای سایه روشن های رنگی بوده که با تغییر بازتاب نور و یا انعکاس نور در آن جلوه بسیار زیبایی پیدا می کنند. این پنل دربردارنده دوربین های دوگانه بوده که در قسمت کنار و نزدیک به لبه بالای پنل عقب قرار گرفته در حالی که سنسور اثر انگشت در وسط آن جایی گرفته است.




در قسمت جلو یک پنل water drop را به خدمت گرفته که باز هم اولین بار است که این نوع نمایشگرها در یک گوشی شیائومی به کار رفته اند. این پنل water drop نام داشته که از قطرات کوچک آب برای خلق تصاویر سه بعدی بهره می برد. این تصاویر حتی بدون نیاز به عینک های خاص هم قابل مشاهده است. این نمایشگر از لایه ای از قطرات آب آبشاری تشکیل شده که هر چه این لایه ها بیشتر باشد رزولوشن بالاتر می رود. بر خلاف نمایشگرهای سنتی این نوع پنل ها دارای نسبت صفحه نمایش بزرگتر و تاثیر گذارتر خواهد بود. یک صفحه نمایش کوچک 5.84 بهتر دست جای گرفته و کار با آن راحت تر است. وزن کل این دستگاه 150 گرم بوده و طراحی جمع و جور و باریک آن کار با یک دست، بدون کوچکترین فشار به دست را ممکن ساخته و ویژگی ارگونومیکی آن را افزایش داده است. فریم میانی می پلی نیز از یک پوشش بسیار زیبا ساخته شده که همانند فلز درخشش بسیار زیبایی را از خود نشان می دهد. در میانه قاب وسط می توان میکروفن، اسپیکر و رابط شارژ میکرو USB را مشاهده کرد. میکروفن باز هم در بالای بدنه جایی داده شده است. در قسمت راست شما شاهد راکر تنظیم صدا و دکمه پاور بوده در حالی که در سمت راست شیار سیم کارت قرار دارد. این بار شیائومی درگاه سیم کارت 2+1 را برای آن در نظر گرفته از این رو همزمان می توانید از دو سیم کارت و یک مموری کارت TF استفاده کنید.




از نظر عملکرد می توان گفت که شیائومی این مدل را در دسته گوشی های ارزان قیمت با کیفیت قرار داده است. از این رو نباید از نظر عملکرد انتظار یک گوشی رده بالای بازار را از آن داشت. Xiaomi Play به تراشه MediaTek Helio P35 مجهز شده که بر اساس فرآیند ساخت 12 نانومتری ساخته شده و سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز را ارائه داده است. در حال حاضر نسخه 64 و رم 4 گیگابایتی آن عرضه شده است. امتیاز این پردازنده در بنچمارک آنتوتو برابر با 86,000 است که از امتیاز پردازنده Qualcomm Snapdragon 625(به کار رفته در گوشی می ای 2 لایت و شیائومی ردمی اس 2 و ... ) و Qualcomm Snapdragon 450( پردازنده سامسونگ گلکسی جی  8 و گلکسی ای 6 پلاس (2018)) بالاتر قرار می گیرد. در گوشی mi Play، شیائومی از تکنولوژی شتاب دوگانه توربو استفاده کرده که به طور قابل توجهی سرعت اجرا شدن برنامه ها را بالا می برد. از این رو تجربه گیمینگ آن بسیار خوب است. علاوه بر این از حالت های انحصاری بازی، مثل ضبط سریع از صفحه نمایش، ویترین، پیام رایگان، دیگر ویژگی های متداول به طور کلی تجربه گیمینگ بسیار عالی را برای کاربران به ارمغان آورده است.




دوربین می پلی دارای لنزهای 12+2 مگاپیسکل و اندازه پیکسلی 1.25 میکرون است. همچنین از حالت پرتره AI، پشت زمینه تار، کاهش نویز چند فریمی و خصیصه HDR خودکار هم پشتیبانی می کند. اندازه پیسکلی بزرگ می تواند در زمان ثبت عکس منطقه بزرگتری را برای جذب نور ارائه دهد. خصوصاً در محیط های تاریک می تواند به نسبت سایر دوربین ها عکس های بهتری را ثبت کند. در عین حال، مشخصه بهبود صحنه شب وجود داشته و برای سنتز در حین عکسبرداری چندین عکس را ثبت می کند. دوربین سلفی یک لنز 8 مگاپیکسلی بوده و از خصیصه HDR نیز پشتیبانی می کند. همچنین با پلتفورم (Android 9.0 (Pie اجرا شده که در حال حاضر جدیدترین نسخه اندروید بوده و بدون شک خصیصه های بسیاری را برای این گوشی به همراه داشته است. همچنین این مدل از یک باتری 3000 میلی آمپری استفاده کرده اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.




اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Mi Play M1901F9E
GPU (گرافیک) PowerVR GE8320
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 12 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.8× 71.9 ×147.8 میلی متر
وزن 150 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, December
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Mediatek
چیپست (Mediatek MT6765 Helio P35 (12nm
سرعت 2.3 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 5.84 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی،16 میلیون رنگ
رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~80.1%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~432
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت( استفاده از درگاه سیم کارت 2)
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (دوگانه)
رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداریFull HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-قطب نما- شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی -ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / LTE
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac- ویرایش عکس و فیلم- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-شارژ باتری 10 وات
باتری
باتری لیتیوم یونی 3000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.