قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A6 plus 2018 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


معرفی اجمالی گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس


اخیرا شرکت سامسونگ دو مدل دیگر از گوشی های خود را روانه بازار کرده است. رونمایی از این دو گوشی در فاصله کمی بعد از رونمایی از دو  پرچم دار سامسونگ اس 9 و سامسونگ اس 9 پلاس همچنین دو گوشی میان رده دیگر به نام های سامسونگ گلکسی ای 8 و سامسونگ گلکسی ای 8 پلاس صورت گرفته است. این دو گوشی دومین گوشی از سری A سامسونگ بوده که از صفحه نمایش نامحدود استفاده کرده اند. این دو در اوایل ماه می معرفی شده اند.




در رابطه با صفحه نمایش سامسونگ گلکسی ای 6 می توان گفت که از یک صفحه نمایش 5.6 اینچی استفاده کرده که کیفیت HD+ و رزولوشن 720 × 1480 پیکسل را ارائه خواهد داد؛ اما نسخه بزرگتر آن یعنی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس از یک صفحه نمایش 6.1 اینچی استفاده کرده است؛ که کیفیت Full HD Plus و رزولوشن 1080 × 2220 پیکسل را ارائه داده است. هر دو این صفحه نمایش ها از نسبت صفحه نمایش به بدنه 18.5.9 استفاده کرده و از نوع SUPER AMOLED هستند و علاوه بر این از خصیصه «صفحه نمایش همیشه روشن» برخوردار بوده که به کاربران امکان می دهد که در یک نگاه بدون باز کردن قفل صفحه نمایش محتوای آن و ناتیفیکشن ها و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را ببینند. به طور کلی صفحه نمایش های SUPER AMOLED از جمله بهترین پنل های صفحه نمایش وجود در بازار بوده و ارائه رنگ های شاداب و خیره کننده و روشنایی بالا از ویژگی های این نوع صفحه نمایش ها محسوب می شود. هر دو آنها به صورت پیش فرض از پلت فورم اندروید (Oreo (8.0 که در حال حاضر جدیدترین نسخه اندورید به حساب می آید، استفاده کرده اند.


چیپست استفاده شده در ای 6، Exynos 7870 بوده که پردازنده 8 هسته ای آن با سرعت 1.6 گیگاهرتز در ساعت عمل می کند. در رابطه با عملکرد این گوشی نیز می توان گفت که با برخورداری از رم 3 و یا 4 گیگابایتی خود سرعت فوق العاده ای در اجرای بازی ها و عملکردهای چند وظیفه ای داشته و حافظه 32 و 64 گیگابایت استفاده شده در آن نیز فضای کافی برای موزیک، ویدئو و تصاویر و اسناد و غیره را فراهم آورده است. سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس به عنوان نسخه بزرگتر از چیپست Snapdragon 450 استفاده کرده پردازنده 8 هسته ای آن نیز با سرعت 1.8 گیگاهرتز در ساعت عمل خواهد کرد. حافظه در نظر گرفته شده برای آن نیز مشابه به حافظه برادر کوچکتر خود 32 و 64 گیگابایت است. 




علاوه بر این یکی از مزیت های این دو گوشی نسبت به برخی از گوشی های هم رده خود پشتیبانی از کارت حافظه جانبی جهت ارتقاء حافظه داخلی است. هر دو این گوشی ها از باتری یکسان 3500 میلی آمپری استفاده کرده که به نسبت طول عمر بسیار خوبی را برای این دو گوشی فراهم آورده است. از جمله سنسورهای به کار رفته در آنها نیز می توان به سنسور اثر انگشت (که در پنل عقب جای داده شده است)، شتاب سنج، حسگر مجاورتی، ژیروسکوپ، قطب نما و فشار سنج اشاره کرد. هر دو این مدل ها از گواهینامه مقاومت در برابر گرد و خاک و آب (به عمق 1.5 متر و 30 دقیقه) پشتیبانی می کنند.



دوربین جلو Galaxy A6 یک لنز 16 مگاپیکسلی است که از دیافراگم f/1.7 استفاده کرده است. دوربین عقب نیز همانند دوربین جلو از یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 استفاده کرده است. در حالی که سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس از یک دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و f/1.7 استفاده کرده است. دوربین جلو آن نیز یک لنز 24 مگاپیکسلی است؛ که از دیافراگم f/1.9 استفاده کرده است در حالی که از یک فلش ال ای دی نیز برخوردار بوده که روشنایی بسیار خوبی را در عکس های سلفی فراهم می کند. گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس، از خصیصه فوکوس زنده برخوردار بوده که این امکان را برای کاربران به وجود می آورد تا عمق میدان را قبل و بعد از ثبت تصویر کنترل کنند. همانند خصیصه ای که در گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس وجود دارد.


هر دو مدل از این سری، از خصیصه هایی مثل cat 6, LTE with 2CA, GPRS, EDGE, WiFi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, WiFi Direct, hotspot, Bluetooth 4.2, A2DP, LE, GPS, NFC, FM radio، USB 2.0, Type-C 1.0 پشتیبانی می کنند. ابعاد گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 برابر با 149.9 ×  70.8× 7.7 میلی متر  در حالی که سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس دارای ابعاد 160.2 × 75.7 × 7.9 میلی متر است. هر دو نیز در رنگ های مشکی، طلایی، آبی و بنفش کم رنگ عرضه شده اند. در رابطه با کیفیت صدای این دو گوشی می توان گفت که هر دو از فن آوری Dolby Atmos استفاده کرده اند که خروجی صدای بسیار تاثیرگذاری را از طریق بلندگو ها فراهم  آورده است. سایر خصیصه هایی که در Galaxy A6 و A6+ وجود دارد می توان به خصیصه هایی چون App Pair، Bixby Vision، Bixby Reminder، Samsung Pay  و غیره اشاره کرد.



نقد و بررسی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس-2018


صفحه نمایش نامحدود با نسبت 18:5:9

طول عمر باتری خوب

صفحه نمایش نامحدود که در گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس معرفی شد به آهستگی به بخش گوشی های میان رده این برند نیز وارد شده است. در حال حاضر این شرکت حتی در سری J خود نیز از این نوع صفحه نمایش ها استفاده کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس یکی از گوشی هایی است که اخیرا به همراه مدل هایی دیگری چون سامسونگ گلکسی ای 6 و سامسونگ گلکسی جی 6 و سامسونگ گلکسی جی 8 عرضه شده است. از جمله کلیدی ترین ویژگی های گوشی a6+ سال 2018 برخورداری از صفحه نمایش نامحدود با نسبت 18.5:9، دوربین اصلی دوگانه، تشخیص صورت، و بدنه فلزی است. 



طراحی:

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس به طور عمده از فلز ساخته شده بنابراین زمانی که در دست گرفته می شود حس یک گوشی پرچم دار را در ذهن تداعی می کند. به همین دلیل از مقاومت خوبی نیز برخوردار است. صفحه نمایش نامحدود بیشتر قسمت پنل جلو را به خود اختصاص داده اما کاملا بدون حاشیه طراحی نشده است. همان طور که قبلا اشاره شد a6 plus به دلیل استفاده از بدنه فلزی مقاومت خوبی داشته و زمان سقوط از دست کمتر از سایر گوشی های میان رده آسیب می بیند. آپشن های رنگی در نظر گرفته شده نیز شامل رنگ مشکی، آبی و طلایی است.


صفحه جلو هر سه نسخه نیز به رنگ مشکی طراحی شده است. در حالی که این گوشی مقاومت خوبی داشته و از صفحه نمایش بسیار خوبی برخوردار بوده اما با برخورداری از وزن 191 گرم یک گوشی سنگین به حساب می آید و پهنای آن نیز نسبتا زیاد است در نتیجه این امر اندکی از خاصیت ارگونومیکی آن کاسته و در دست گرفتن آن اندکی مشکل است. ضخامت آن نیز برابر با 7.9 میلی متر است اما به نسبت طراحی بسیار زیبایی دارد.


نوع طراحی خطوط آنتن دهی و اطلاعات مربوط به محصول که در پنل پشت گوشی نوشته شده است این پنل را از نظر زیبایی اندکی شلوغ و در هم ریخته کرده است. حس گر اثر انگشت نیز درست در زیر ماژول دوربین دوگانه قرار گرفته و لوگو سامسونگ درست در زیر آنها حک شده است. حس گر اثر انگشت آن نیز نه تنها باریک بوده بلکه عملکرد آن نیز به نسبت گوشی های پرچم دار کند تر است و مکان قرار گرفتن حس گر نیز کاملا غیر ارگونومیک بوده به این دلیل که در اکثر موارد به جای لمس حس گر اثر انگشت، لنزهای دوربین لمس شده که این امر باعث کثیف شدن لنز دوربین ها می شود.



دکمه پاور و اسپیکر در سمت راست گوشی قرار گرفته است. بلندی صدای این اسپیکر نیز عالی بوده اما زمانی که میزان صدا به حداکثر می رسد ممکن است کیفیت صدا کمی تیز شود. قرار گرفتن اسپیکر در این قسمت نیز باعث شده که در زمان تماشای فیلم ها و ویدئوها در حالت landscape توسط دست پوشیده شود. در قسمت چپ نیز کلید کنترل صدا به همراه درگاه سیم کارت 1 به علاوه یک درگاه سیم کارت جداگانه برای سیم کارت 2 و یک درگاه کارت حافظه قرار گرفته است.

صفحه نمایش:

Galaxy A6+ از یک صفحه نمایش 6 اینچی با کیفیتFull-HD Plus  و رزولوشن 1080x2220 برخوردار است. نوع این صفحه نمایش نیز همانند بسیاری از گوشی های پرچم دار این شرکت از نوع Super AMOLED بوده که از نسبت صفحه نمایش 18.5:9 استفاده کرده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد اکثر مدل های گوشی سامسونگ استفاده از صفحه نمایش رده بالا است که mi 6 plus نیز استثنا نبوده و صفحه نمایش آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.




از جمله ویژگی های این صفحه نمایش می توان گفت که زاویه دید بسیار خوبی داشته و رنگ های قوی و چشم نواز و رنگ مشکی عمیقی را ارائه می دهد. بنابراین یکی از نکات مثبت این گوشی برخورداری از صفحه نمایش AMOLED است. خوشبختانه این گوشی میان رده سامسونگ از طراحی گوشی آیفون ایکس تقلید نکرده و صفحه نمایش آن فاقد بریدگی است. روشنایی بسیار خوبی را نیز ارائه می دهد. برخورداری از نسبت 18.5:9 تجربه چند رسانه ای و تماشای فیلم ها و اجرای بازی ها را به تجربه ای لذت بخش برای کاربران تبدیل کرده و همچنین انواع محتوا جذاب تر به نظر رسیده و بهتر خوانده می شوند. یکی دیگر از قابلیت های آن نیز این است که از حالت always-on (صفحه نمایش همیشه روشن) برخوردار بوده که با استفاده از آن می توان زمان، تاریخ، و سطح باتری و ناتیفیکیشن های تماس های از دست رفته و آلارم ها را مشاهده کرد بدون اینکه لازم باشد که فقل صفحه نمایش باز شود و یا صفحه نمایش روشن شود.

دوربین:

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس همانند بسیاری از گوشی های پرچم دار موجود در بازار از یک دوربین اصلی دوگانه برخوردار بوده که یکی از لنز های آن 16 مگاپیکسلی و لنز دیگر 5 مگاپیکسل است. دیافراگم لنز 16 مگاپیکسلی f/1.7 و دیافراگم لنز 5 مگاپیکسلی برابر با f/1.9 بوده که مسئول ثبت اطلاعات عمقی است. دوربین سلفی آن نیز یک لنز 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 است. هم دوربین جلو و هم دوربین عقب تنها از یک فلش LED برخوردار هستند. 




استفاده از نرم افزار دوربین نیز بسیار ساده بوده و حالت های مختلفی از جمله حالت شب، ورزشی، و پاناروما و غیره را ارائه می دهد. حالت حرفه ای (PRO) نیز وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا اندازه، نور دهی، ISO و تعادل رنگ سفید را تغییر دهید. استیکرهای AR نیز به خوبی کار کرده و می توانند هم در دوربین جلو و هم در دوربین اصلی مورد استفاده قرار بگیرد.


تصاویر ثبت شده با دوربین عقب محدوده داینامیکی بسیار خوبی را نشان می دهد. به طور کلی عکس هایی که در نور کافی گرفته می شود کیفیت بسیار خوبی داشته و رنگ های واقعی ارائه داده و مقدار ثبت جزئیات آنها نیز بسیار خوب است. عکس هایی که در نور کم گرفته می شوند تاریک و رنگ های به نسبت تیره تری داشته و اندکی نیز نویز دارند بنابراین نباید عملکرد آن را با گوشی های پرچم دار موجود در بازار مقایسه کرد. دوربین 24 مگاپیکسلی جلو نیز در حضور نور کافی ثبت جزئیات فوق العاده ای خواهد داشت. اما باز هم همانند دوربین جلو زمانی که نور کافی وجود نداشته باشد در عکس های ثبت شده نویز به وجود آمده و تیره تر خواهند بود اما فلش LED جلو تا اندازه ای  در کیفیت عکس های گرفته شده تاثیر داشته و نویز و تیرگی عکس ها را کاهش می دهد.  اما به طور کلی در بخش گوشی های میان رده عملکرد بسیار خوبی داشته و کیفیت عکس های ثبت شده با آن از بسیاری از مدل های دیگر به نسبت بهتر است. 

علاوه بر این هم دوربین عقب و هم دوربین جلو هر دو قابلیت ثبت اثر بوکه را دارند. یکی از ویژگی های عالی سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس "Live Focus" است که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از ثبت عکس میزان اثر depth-of-field را مورد بررسی قرار دهند اما این خصیصه تنها در دوربین عقب وجود دارد. تشخیص لبه ها در عکس های گرفته شده بسیار قابل توجه و مرز آنها به خوبی قابل تشخیص است.


دوربین سلفی برای خلق اثر بوکه و ایجاد پشت زمینه تار از الگوریتم های نرم افزاری استفاده می کند. بنابراین کیفیت عکس های پرتره در مقایسه با عکس های پرتره دوربین اصلی به نسبت پایین تر است. کیفیت ویدئوهای ضبط شده نیز برابر با 1080 پیکسل است. فیلم های ضبط شده نیز جزئیات بسیار خوبی دارند. این دوربین فاقد خصیصه OIS بوده اما با وجود قیمت بسیار خوبی که نسبت به قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده نبود این خصیصه مشکل بزرگی به حساب نمی آید.

این محصول میان رده بسیار خوب شرکت سامسونگ می تواند با مدل های دیگری چون Nokia 7 Plus ،Moto Z2 Play ،Honor 8 Pro که در حال حاضر در بخش میان رده از بهترین عملکرد دوربین برخوردار هستند رقابت کند.


سخت افزار:

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس به تراشه Qualcomm Snapdragon 450 مجهز شده است. این تراشه بر اساس فنآوری 14 نانومتری ساخته شده و دارای 8 هسته از نوع Cortex-A53 بوده که با سرعت 1.8 گیگاهرتز در ساعت عمل می کنند. پردازنده گرافیکی استفاده شده برای آن نیز Adreno 506 است. یکی از حافظه های در نظر گرفته شده برای آن نیز 64 و رم 4 گیگابایت و نسخه دیگر دارای حافظه 32 و رم 3 گیگابایت است. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه micro SD جهت ارتقاء حافظه تا 256 گیگابایت را نیز دارد.

از جمله قابلیت های ارتباطی آن نیز می توان به،Wi-Fi 802.11 a/b/g/n Bluetooth 4.2،GPS، GLONASS،4G VoLTE اشاره کرد. علاوه بر این، از جک 3.5 میلی متری هدفون نیز پشتیبانی می کند در نتیجه به راحتی و بدون نیاز به مبدل می تواند به انواع هدفون ها متصل شود. اما از جمله نقاط ضعف آن این است که فاقد قابلیت ارتباطی NFC بوده و از پورت قدیمی Micro-USB استفاده کرده است. همچنین از دو سیم کارت پشتیبانی می کند اما تنها یکی از این سیم کارت ها قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G را داشته در حالی که سیم کارت دیگر همانند بسیاری از گوشی های میان رده تنها از شبکه 3G پشتیبانی می کند.

عملکرد Galaxy A6 Plus در کاربردهای معمول مثل وب گردی و استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار عالی است. امتیاز آن نیز در سایت های معیاری چون AnTuTu در بخش تک هسته ای ها برابر با 70,649 و در بخش چند هسته ای برابر با 4040 است. به طور کلی امتیاز آن در سایت های معیار از امتیاز گوشی نوکیا 7 پلاس بالاتر بوده و دواقع عملکرد چند وظیفه ای بهتری دارد.


نرم افزار:

ای 6 پلاس از آخرین نسخه پلت فورم اندروید یعنی 8.0 Oreo استفاده کرده است. رابط کاربری استفاده شده در آن نیز Samsung's Experience 9.0 بوده که میزبان نرم افزارهای ساخت خود شرکت سامسونگ بوده که این نرم افزارها قابل رقابت با نرم افزارهای ساخت شرکت گوگل هستند. سرعت ارائه شده برای عملکرد های نرم افزاری نیز بسیار خوب است. نرم افزارهای خود شرکت سامسونگ به خوبی برای نسبت 18.5:9 بهینه شده و به خوبی نیز باز می شوند و استفاده از آنها نیز بسیار راحت است. 




به لطف وجود پردازنده گرافیکی Adreno 506 GPU گیمینگ نیز عملکرد روانی دارد. نرم افزار Game Explorer نیز به صورت پیش فرض نصب شده که به شما امکان می دهد تا از بین حالت هایی چون «حالت نرمال»، «حالت ذخیره باتری»، و «عملکرد بالا» یکی را انتخاب کنید. در حالی که بازی های سنگینی چون Asphalt 8 در حالت نرمال اندکی لگ داشته اما زمانی که حالت «عملکرد بالا» را انتخاب کنید این کندی و لگ به کلی از بین رفته و این بازی بسیار روان اجرا خواهد شد. همانند بسیاری از گوشی های موجود در بازار گوشی a6 plus نیز از خصیصه تشخیص صورت برخوردار است. زمانی که نور کافی وجود داشته باشد و صورت درست در مقابل دوربین سلفی قرار بگیرد این خصیصه به خوبی عمل می کند.



همچنین سامسونگ ویژگی های بسیار عالی دیگری همچون حالت ذخیره اطلاعات فوق العاده، نرم افزار آنتی ویروس که توسط McAfee تغذیه می شود و پشتیبانی از تم و حالت یک دستی را نیز اضافه کرده است. برای مدیریت مقدار حافظه نیز می توانید داده ها را به کارت حافظه انتقال داده، تصاویر تکراری را حذف کنید و یا اپلیکیشن های بدون استفاده را فشرده سازی کرده و فایل های APK ذخیره شده را حذف کنید. خصیصه جدیدی وجود دارد که  "Chat over Video" نام دارد و به کاربران اجازه می دهد در حالی که در حال تماشای ویدئوها هستند در واتس اپ چت کرده و یا اس ام اس ارسال کنند. خصیصه ای که سامسونگ ادعا می کند توسط تیم تحقیق و توسعه هند توسعه داده شده و یک پنجره چت و کیوورد نیمه شفاف را روی ویدئو در حال پخش ارائه می دهد. این خصیصه بسیار مفید بوده و به خوبی نیز کار می کند.

علاوه بر این خصیصه Samsung Pay Mini نیز پرداخت های گوشی را ممکن می سازد و Samsung Mall کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از شناسایی تصویر، محصولات را در چهار پلتفورم تجارت الکترونیک جستجو کنند. علاوه بر این خصیصه های بسیار دیگری نیز دارد که شما می توانید رابط کاربری خود را به دلخوا سفارشی کنید.


باتری:

باتری استفاده شده در ای6 پلاس یک باتری 3500 میلی آمپری از نوع لیتیوم یونی است. در مورد طول عمر آن نیز می توان گفت بدون نیاز به شارژ مجدد توانایی پخش ویدئو های HD به مدت 12 ساعت و 30 دقیقه را داشته و در کاربرد های معمول روزانه نیز این گوشی می تواند یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند. اما با توجه به اینکه از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند روند شارژ کمی آهسته صورت می گیرد به طور معمول سه ساعت طول می کشد که به طور کامل شارژ شود و مدت 1.5 ساعت نیز طول می کشد که مقدار شارژ آن به 50% برسد اما گرچه آهسته شارژ می شود اما طول عمر آن در بخش میان رده قابل توجه است.


نتیجه گیری:

سامسونگ گلکسی ای 6 پلاس دارای یکی از بهترین صفحه نمایش ها در میان گوشی های میان رده بوده که ارائه رنگ های جذاب، رنگ مشکی عمق، و زاویه دید بسیار خوب از جمله ویژگی های این نوع صفحه نمایش است. از طول عمر باتری فوق العاده ای برخوردار بوده و کیفیت ساخت بسیار خوبی نیز دارد. بر خلاف بسیاری از گوشی های میان رده موجود در بازار با استفاده از با این محصول میان رده سامسونگ می توان از سایت های تجاری و پاساژهای الکترونیکی همچنین از فروشگاه های خرده فروشی آفلاین خرید کرد. اگر چه کمی وزن آن سنگین است اما مقاومت بسیار خوبی داشته و حس یک گوشی پرچم دار را منتقل می کند کیفیت عکس های ثبت شده هر دو دوربین در نور کافی بسیار قابل توجه است اما در حضور نور ناکافی نمیتوان آن را با کیفیت عکس های پرچم دارانی چون هوآوی پی 20 پرو و پی 20 و غیره مقایسه کرد. در مجموع سامسونگ سعی کرده است که خصیصه های بسیار خوب را با وجود قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد که در بخش گوشی های میان رده ارزش خرید آن را بالا می برد.

اطلاعات کلی
GPU (گرافیک) Adreno 506
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 16 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.9×75.7×160.2 میلی متر
وزن 186 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, May
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (1.8 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
سرعت 1.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 8.0 Oreo
صفحه نمایش
اندازه 6.0 اینچ
نوع صفحه نمایش Super AMOLED ، لمسی خازنی 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1080 × 2220 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~75.3%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~411
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل (دوگانه)
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 24 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره ، HDR، پانوراما،
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیرسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A (2CA) Cat6 300/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, WiFi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS , BDS
رادیو رادیو FM ، RDS
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC - پشتیبانی از ANT+ - حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه - پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،
باتری
باتری لیتیوم یونی 3500 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.