قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 plus ظرفیت 32 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy J6 plus-32GB مدل SM-j610FN/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


بررسی کامل گوشی جی 6 پلاس سامسونگ

قیمت گوشی j6 پلاس 32 گیگ

همان طور که می دانید دنیای موبایل های سامسونگ تنها به سری اس و نوت ختم نمی شود بلکه این شرکت همه کاربران خود را مد نظر قرار داده است. این برند در واقع برای همه بودجه ها موبایل تولید کرده تا از این طریق بتواند آن قسمت از بازاری که نسبت به قیمت حساس است را نیز تصاحب کند. جی 6 پلاس یکی از مدل هایی است که در ادامه به معرفی مشخصات آن خواهیم پرداخت. سری جی از جمله مدل های پایین رده محسوب شده و برای آن دسته افرادی ایده ال هستند که نمی خواهند هزینه زیادی را صرف خرید یک گوشی موبایل کنند. به جای عملکرد سامسونگ، طراحی این گوشی ها را در اولویت خود قرار داده است.

طراحی

جی 6 پلاس گرچه به زیبایی پرچم داران نبوده اما در محدوده خود از طراحی زیبایی برخوردار است، این گوشی دقیقا مشابه به سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس طراحی شده اما دوربین آن دوگانه است. نوع پرداخت استفاده شده و مواد با کیفیت جلوه بسیار زیبایی را به آن بخشیده است. طراحی به کار گرفته به لطف بدنه پلی کربنات و پنل شیشه ای و براق عقب بسیار جذاب است. همچنین در دست گرفتن آن بسیار راحت بوده و لغزندگی بسیار کمی دارد و با وزن 178 گرمی یک دستگاه سبک وزن محسوب می شود. ماژول دوگانه دوربین بسیار کوچک بوده و در مرکز پنل عقب به همراه فلش LED قرار گرفته است. گرچه استفاده از شیشه در پنل عقب به زیبایی آن افزوده است اما تا حدودی اثر انگشتان را جذب کرده و لک می شود. دکمه پاور به عنوان سنسور اثر انگشت عمل کرده و در لبه راست دستگاه جای داده شده است اما دسترسی به آن بسیار ساده بوده اما تا حدودی با فریم آن یکپارچه بوده و کاملا با آن یکی شده است. دکمه های تنظیم صدا هم در لبه چپ جای گرفته اند. ابعاد این دستگاه 161.4×76.9×7.9 میلی متر بوده و آپشن های رنگی آن شامل مشکی، خاکستری، قرمز، و آبی است. 

جی ۶ پلاس

گوشی جی 6 پلاس به درگاه سیم کارت دوگانه و یک درگاه اختصاصی برای microSD card جهت ارتقاء حافظه تا 512 گیگابایت مجهز شده در نتیجه می توانید همزمان از دو سیم کارت به همراه یک کارت حافظه استفاده کنید. یکی دیگر از امتیازات آن برخورداری از جک 3.5 میلی متری هدفون است بنابراین به راحتی و بدون نیاز به مبدل می توانید به انواع مدل های هدفون متصل شوید. پشتیبانی از NFC بسته به بازار توزیع آن داشته از این رو برخی از ورژن های آن از این قابلیت پشتیبانی کرده در حالی که برخی دیگر فاقد پشتیبانی از آن هستند. از دیگر قابلیت های ارتباطی آن می توان به رادیو FM ،GPS، بلوتوث نسخه 4.2، Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot اشاره کرد. از OTG و microUSB 2.0 هم پشتیبانی می کند.

گوشی جی ۶ پلاسقیمت گوشی جی ۶ پلاس
قیمت گوشی سامسونگ جی 6 پلاسجی 6 پلاس

صفحه نمایش

این مدل ارزانترین قیمت گوشی سامسونگ می باشد که همانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه ای که در بازار وجود دارد پنل IPS LCD را به خدمت گرفته و اندازه ای برابر با 6.0 اینچ دارد. کیفیت تصویر آن HD+ و نسبت تصویر 18.9:5 را به کار گرفته است. از نظر کیفیت نیز خاطر نشان می شود که رنگ ها بسیار سر زنده و شاداب بوده که برای یک گوشی میان رده یک امتیاز محسوب می شود. کیفیت به همراه اندازه بزرگ این نمایشگر آن را به گزینه ای ایده ال برای آن دسته افرادی تبدیل کرده که به تماشای فیلم و بازی علاقمند هستند. روشنایی و زاویه دید آن هم به عنوان یک گوشی میان رده عالی است.

دوربین

سامسونگ جی ۶ پلاس

بدون شک یکی از امتیازات گوشی جی 6 پلاس دوربین آن است. این بار از دوربین دوگانه استفاده شده سنسور اصلی در اینجا یک لنز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 28 میلی متری (زاویه باز) بوده در حالی که لنز ثانویه یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بوده و یک سنسور ثبت عمق است. سنسور اصلی از HDR و ضبط ویدئو Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بوده که از ضبط ویدئو Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند.

به طور کلی عکس هایی که در محیط بیرون گرفته می شود ارائه رنگ و ثبت جزئیات بسیار خوبی دارند اما در نور کم کیفیت آنها تنزل می یابد. در روشنایی کافی رنگ ها طبیعی است. زمانی که نور کافی وجود ندارد در برخی مواقع عکس ها عالی بوده و ثبت جزئیات خوبی دارند درحالی که در برخی دیگر جزئیات تا حدودی از بین رفته اند. سرعت شاتر نیز در این موقع اندکی کندتر می شود به این دلیل که زمان بیشتری لازم دارد تا نور لازم برای ثبت عکس ها را جذب کند اما این نکته را به خاطر داشته باشید که این تنها یک مدل میان رده بوده و نباید انتظار عملکرد یک دوربین پرچم دار را از آن داشت. این امر برای دوربین سلفی نیز صادق است چرا که در نور کافی عملکرد خوبی داشته اما زمانی که نور کم می شود کیفیت عکس ها کمتر می شود.

نرم افزار

گوشی جی 6 پلاس، با رابط کاربری Experience نسخه 9.5 بر پایه پلتفورم 8.1 Oreo اندروید اجرا می شود. UI در اینجا بسیار ساده بوده و کار با آن راحت است. با سوایپ به سمت بالا روی صفحه نمایش منو برنامه و با سوایپ به راست شروع به جست جوی برنامه ها می کند. این درحالی است که با سوایپ به سمت چپ نرم افزارهایی مثل S secure ،S bike mode و غیره راه اندازی می شوند.

سخت افزار

گوشی جی 6 پلاس

سامسونگ جی 6 پلاس، به تراشه (Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 (28 nm مجهز شده و پردازنده آن 4 هسته ای است، هسته های Cortex-A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز عمل می کند. پردازنده گرافیکی نیز Adreno 308 است. این تراشه میان رده محسوب شده و پر واضح است که عملکرد آن به پرچم داران نمی رسد. این چیپست در گوشی های سامسونگ گلکسی جی 2-2018، سامسونگ گلکسی جی 4 پلاس، هوآوی وای6-2018 نیز به کار رفته است. از نظر گیمینگ نباید انتظار زیادی از آن داشت و برخی از بازی های که نیاز به گرافیک سنگینی دارند ممکن است به خوبی اجرا نشود اما با یک صفحه نمایش بزرگ گزینه ای ایده ال برای تماشای انواع ویدئوها به حساب آمده و بازی های سبک به خوبی اجرا می شوند. در حال حاضر این میان رده در دو نسخه 64/4 و 32/3 گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی به خوبی پاسخ گوی عملکرد های روزانه مثل ارسال و دریافت ایمیل، گشت و گزار در شبکه های اجتماعی، وب گردی و غیره خواهد بود.

باتری

گوشی سامسونگ جی 6 پلاس

گوشی جی 6 پلاس به یک باتری 3300 میلی آمپری مجهز شده که به طور متوسط یک روز کامل دوام می آورد اما از آنجایی که فاقد شارژ سریع است نزدیک به 2 ساعت طول می کشد که به طور کامل شارژ شود.

اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy J6 plus SM-j610FN/DS
GPU (گرافیک) Adreno 308
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل(دوگانه)
اندازه 7.9 × 76.9 × 161.4 میلی متر
وزن 178 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی-3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2018, September
سال تولید 2018
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Quad-core (1.4 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
سرعت 1.4 گیگاهرتز
تعداد هسته 4 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Oreo 8.1
صفحه نمایش
اندازه 6.0 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1480×720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~73.6%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~274
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه پشتیبانی از درگاه حافظه micro SD تا 512 مگابایت(استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(دوگانه)
رزولوشن 1480 ×720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-ژیروسکوپ-حسگر مجاورتی-قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE Cat4 150/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS , BDS
رادیو رادیو FM استریو
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB (microUSB 2.0, USB On-The-Go (OTG
امکانات
ارسال پیام SMS ,MMS ,Email ,Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC-پشتیبانی از ANT+-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac -ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
باتری
باتری لیتیوم یونی 3300 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.