خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس

فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا در ادامه از چندین جهت شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس را مورد بررسی و مقایسه قرار داده است.

ویدئو مقایسه اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس

اوایل ۲۰۱۹، سامسونگ با سیاست متفاوتی وارد بازار گوشی موبایل شد و با راه‌اندازی دو سری جدید از گوشی‌های خود توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. چندین گوشی از سری A و سری M تولید شد و بعد از آن دوباره این شرکت در اواخر سال ۲۰۱۹ همین گوشی‌ها را با تغییرات اندکی روانه بازار کرد. در مقایسه شیائومی با سامسونگ از نظر قیمت گوشی هم سامسونگ نیز آپشن‌های زیادی را پیش روی کاربران خود قرار داده است؛ در مقابل شیائومی هم مدل‌های بسیار خوب و متعددی را هر ساله روانه بازار می‌کند. در ویدئو موجود شما می‌توانید مقایسه گوشی اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس را مشاهده کنید.

فروشگاه 19کالا

گوشی گلکسی ای ۳۰ یکی از همین مدل‌ها بود که نسخه به روزرسانی شده آن به نام ای ۳۰ اس در ماه آگوست ۲۰۱۹ وارد بازار شد. در مقابل شیائومی نیز امسال توانست با عرضه دو مدل به نام‌های ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو، فروش خوبی را برای خود رقم بزند. نسخه بعدی این گوشی به نام REDMI NOTE 8 نیز در ماه اکتبر عرضه شد. این گوشی نیز در حوزه میان‌رده‌ها می‌تواند در هنگام خرید گوشی یک گزینه عالی در نظر گرفته شود. ای ۳۰ اس و ردمی نوت ۸ میان‌رده‌های تقریباً هم سطح از دو برند مختلف هستند که در ادامه به مقایسه امکانات آنها خواهیم پرداخت.

مقایسه اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس

در ادامه بررسی خواهیم کرد که قیمت گوشی سامسونگ بهترست یا شیائومی…

تیم فنی ۱۹‌کالا این دو میان‌رده پرطرف‌دار را مورد بررسی و مقایسه قرار داده است. در ویدئو می‌توانید نتیجه این تست را مشاهده کنید. همان طور که اشاره شد این دو گوشی با بر چسب قیمت گوشی نزدیک به هم وارد بازار ایران شده‌اند؛ اما اگر امکانات آنها را در نظر بگیریم؛ حقیقتاً شیائومی ردمی نوت ۸ را می‌توان اقتصادی‌تر در نظر گرفت.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

طراحی:

پنل جلو و پشت شیائومی ردمی نوت ۸ نیز از جنس شیشه گوریلاگلس ساخته شده در حالی که فریم آن از جنس پلاستیک است. طراحی پنل پشت این گوشی بسیار زیبا و ظریف بوده که به همراه انحنای زوایای آن باعث شده که این میان‌رده زیبای شیائومی به راحتی در دست گرفته شود و ارگونومی بالایی داشته باشد. از طرفی هنگام در دست گرفتن، محکم بودن و استحکام آن را به خوبی می‌توان حس کرد. حقیقتاً از این نظر چیزی از مدل‌های تراز‌ اول بازار کم ندارد. در مقابل سامسونگ گلکسی A30s نیز در ساخت بدنه از پلاستیک بهره برده است. در این گوشی سامسونگ سعی کرده که طرح بدنه متفاوتی را نسبت به نسخه قبل بکار گیرد.

مقایسه اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس

در زمان جعبه‌گشایی در همان نگاه اول تفاوت در کیفیت ساخت این میان‌رده‌ها کاملاً مشهود است. طبق تجربه‌ای که تیم ۱۹ گالامگ از دست گرفتن این گوشی‌ها داشته، می‌بایست گفت که a30s از نظر ظرافت و دقت در تولید واقعاً ضعیف عمل کرده و به هیچ وجه در شأن یک گوشی حدود ۳ میلیون تومانی از کمپانی سامسونگ نیست.

مقایسه ردمی نوت 8 و گلکسی ای 30 اس

در همان نگاه اول متوجه پلاستیک اضافه فریم نمایشگر بر روی بدنه سفید رنگ خواهید شد که نشان از عدم ظرافت در انتخاب متریال بکاررفته در ساخت این گوشی سامسونگ است؛ اما در عوض شیائومی با استفاده از فلز و شیشه در ساخت بدنه، قطعاً از نظر کیفیت بهتر از سامسونگ عمل کرده است.

 مقایسه بدنه ردمی نوت 8 و گلکسی ای 30 اس

طرح استفاده شده در پنل پشت ‌ای ۳۰ اس هم زیباست و البته با توجه به ضخامت کمتر  آن نسبت به نوت ۸، خوش دست‌تر بوده و ارگونومی بالایی دارد.

مقایسه اختصاصی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس

نمایشگر:

نمایشگر بکار رفته در این دو میان‌رده از پنل‌های مختلفی بهره برده‌اند. گلکسی ای‌۳۰‌اس از پنل نمایش Super AMOLED بهره برده در حالی که نمایشگر ردمی نوت ۸ از نوع IPS LCD است. redmi note 8 به یک نمایشگر ۶٫۳ اینچی مجهز شده در حالی که نمایشگر گلکسی ای ۳۰ اس ۶٫۴ اینچی است. همانگونه که مشخص است، از لحاظ اندازه شیائومی ردمی نوت ۸ کمی کوچکتر است. تراکم پکسلی ردمی نوت ۸ برابر با۴۰۹ بوده در حالی که تراکم پیکسلی گلکسی ای ۳۰ اس ۲۶۸ پیکسل بر اینچ است.

در ویدئو می‌توانید مشاهده کنید که کیفیت نمایش ردمی نوت ۸ در عمل بسیار بهتر از گلکسی ای ۳۰ اس است. در یکی از تست‌های انجام شده در ویدئو با یک زوم ساده با کمک یک دوربین حرفه‌ای تفاوت تراکم پیکسل این دو موبایل به طور کامل به شما نشان داده شده است. کیفیت صفحه نمایش ای ۳۰ اس به حدی پایین بوده که فاصله بین پیکسل‌ها را به وضوح می‌توان مشاهده کرد و همین امر از کیفیت و جذابیت آن در مقابل redmi note 8 کم کرده است. نتیجه اینکه از نظر طراحی و صفحه نمایش بدون شک شیائومی نوت ۸ بهتر از GALAXY A30S سامسونگ است.

مقایسه نمایشگر گلکسی ای 30 اس و ردمی نوت 8

دوربین:

سامسونگ گلکسی ای ۳۰‌اس به دوربین سه‌گانه مجهز شده و لنز اصلی آن ۲۵ مگاپیکسلی است. در حالی که دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است؛ اما ردمی نوت ۸ به دوربین چهارگانه تجهیز شده و لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را نیز به خدمت گرفته است.

مقایسه ردمی نوت 8 و شیائومی ای 30 اس

در تست بعد به سراغ دوربین گوشی‌ها رفته و آنها را با هم مقایسه کرده‌ایم. در فیلمبرداری روز تصویر نوت۸ ظاهراَ بهتر از تصویر ای ۳۰ اس است. کیفیت تصویر ثبت شده در حال راه رفتن نشان می‌دهد که لرزش‌گیر گوشی نوت ۸ بسیار عملکرد بهتری نسبت به galaxy a30s داشته و این لرزش‌گیر تا جای ممکن لرزش ایجاد شده در هنگام قدم زدن را خنثی می‌کند. در کل این گوشی شیائومی خصوصاً در تست نور کم و شب عکس‌های بهتری را ثبت کرده است. همان طور که مشاهده می‌کنید نوت۸ قطعاً یک سر و گردن از ای ۳۰ اس بالاتر است.

مقایسی نوت 8 و ای 30 اس

در نمونه عکس‌هایی که در شب با این گوشی‌ها ثبت شده، مشاهده می‌کنید که در تصویر شب گوشی شیائومی شدت نورهای ورودی ساختمان به خوبی از هم تفکیک و یکدست شده‌اند؛ اما در تصویر گرفته شده توسط سامسونگ نورها به حدی شدید شده که عملاً جزئیات از بین رفته‌اند یا به اصطلاح overexposured شده‌اند. همینطور که می‌بینید تفاوت آنها در کیفیت عکاسی در نور کم به وضوح مشخص است. دوربین سلفی دو گوشی نیز مورد بررسی قرار گرفت. در این مورد نیز باز هم نوت ۸ بهتر عمل کرده است. اگر چه شدت رنگ‌ها و کنتراست کمی زیاد به نظر می‌رسد؛ اما حقیقتاً از عکس‌های سلفی بی‌روح ثبت شده با a30s با تم زرد‌رنگ بهتر است.

قدرت پردازنده:

در galaxy a30s، پردازنده Exynos 7904 را بکار رفته، در حالی که تراشه استفاده شده در ردمی نوت ۸، Snapdragon 665 است. این پردازنده در گوشی‌های دیگری نیز مثل ریلمی ۵ اس، ردمی نوت ۸ تی و شیائومی می ای ۳ نیز بکار رفته است. امتیازی که بنچمارک انتوتو به گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ اختصاص داده به طور میانگین ۱۴۱۶۹۰ در حالی که امتیاز سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس ۱۰۹۴۱۸ است. حال می‌بایست دید که این پردازنده‌ها به هنگام کار با گوشی به چه صورت عمل خواهند کرد.

مقایسه ردمی نوت 8 و گلکسی ای 30 است

برای مقایسه تست سرعت، بازی پابجی بر روی گوشی‌ها نصب و اجرا شده است. نوت ۸ سریع‌تر از رقیب خودش بازی را اجرا می‌کند؛ اما سطح کیفیت گیم در GALAXY A30S بهتر از نوت ۸ است. عملاً در نوت۸ سایه‌ها و لایت‌های گیم حذف شده و دلیل آن هم می‌تواند مربوط به گرافیک پایین‌تر شیائومی نسبت به سامسونگ باشد. با رفتن به تنظیمات گیم و مشاهده نهایت سطح کیفیت دلیل این اختلاف مشخص می‌شود. از این نظر قطعاً ای ۳۰ اس بهتر عمل کرده است.

گلکسی ای 30 اس

باتری:

در این تست این دو گوشی، از نظر طول عمر باتری و سرعت شارژ شدن نیز مورد بررسی قرار گرفته و با هم مقایسه شده‌اند. در تست شارژ شدن باتری‌ها، galaxy a30s طی ۱ساعت به شارژ ۴۰ درصد و نوت ۸ هم طی همین مدت به شارژ ۴۴ درصد رسیده‌اند. برای تست مدت ماندگاری باتری، در هر دو گوشی یک ویدئو با حداکثر صدا و روشنایی اجرا شد که بعد از گذشت یک ساعت، میزان مصرف باتری در ای ۳۰ اس به ۸ درصد و در نوت ۸ به ۱۲ درصد رسید. در این تست باتری گوشی سامسونگ، بهتر عمل کرده است. البته نباید از برخورداری از نمایشگر سوپرآمولد و همچنین رزولوشن پایین‌تر تصویر آن نسبت به نوت ۸ چشم‌پوشی کرد.

چند نکته و نتیجه‌گیری:

این دو گوشی نسبت به نسل قبل خود تغییرات چشمگیری نداشتند، مثلاً نمایشگر و کیفیت بدنه‌‌ی ای ۳۰ خیلی بهتر از ای ۳۰ اس بوده و همچنین نوت ۷ در اجرای گیم گرافیک بالاتری رو ارائه داده و موفق‌تر از نوت ۸ عمل کرده است. نوت۸ با برچسب قیمت عالی خود نسبت به امکاناتی که دارد بدون تردید در بین میان‌رده‌ها بهترین گزینه در هنگام خرید گوشی هست. 

با امید به آنکه این ویدئو بتواند به شما در انتخاب صحیح، مفید واقع شود. نظرات خود را با ۱۹کالامگ در میان گذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۸ رای

سوالات متداول

عملکرد باتری دو گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس چگونه است؟

✔️ در تست شارژ شدن باتری‌ها، galaxy a30s طی ۱ساعت به شارژ ۴۰ درصد و Redmi Note8هم طی همین مدت به شارژ ۴۴ درصد رسیده‌اند. برای تست مدت ماندگاری باتری، در هر دو گوشی یک ویدئو با حداکثر صدا و روشنایی اجرا شد که بعد از گذشت یک ساعت، میزان مصرف باتری در ای ۳۰ اس به ۸ درصد و در نوت ۸ به ۱۲ درصد رسید. در این تست باتری گوشی سامسونگ، بهتر عمل کرده است. البته نباید از برخورداری از نمایشگر سوپرآمولد و همچنین رزولوشن پایین‌تر تصویر آن نسبت به نوت ۸ چشم‌پوشی کرد.

عملکرد گیمینگ Galaxy A30s نسبت به Redmi Note8 به چه صورت است؟

✔️ برای بررسی قدرت گیمینگ این دو گوشی و پیدا کردن فرق گوشی شیائومی با سامسونگ بازی پابجی روی هر دو اجرا شده است. نوت ۸ سریع‌تر از رقیب خودش بازی را اجرا می‌کند؛ اما سطح کیفیت گیم در GALAXY A30S بهتر از نوت ۸ است. عملاً در نوت۸ سایه‌ها و لایت‌های گیم حذف شده و دلیل آن هم می‌تواند مربوط به گرافیک پایین‌تر شیائومی نسبت به سامسونگ باشد. با رفتن به تنظیمات گیم و مشاهده نهایت سطح کیفیت دلیل این اختلاف مشخص می‌شود. از این نظر قطعاً ای ۳۰ اس بهتر عمل کرده است.

کیفیت تصاویر دوربین گوشی ردمی نوت ۸ و سامسونگ گلکسی ای ۳۰ اس در مقایسه با یکدیگر چگونه است؟

در فیلمبرداری روز تصویر نوت۸ ظاهراَ بهتر از تصویر ای ۳۰ اس است. کیفیت تصویر ثبت شده در حال راه رفتن نشان می‌دهد که لرزش‌گیر گوشی نوت ۸ بسیار عملکرد بهتری نسبت به galaxy a30s داشته و این لرزش‌گیر تا جای ممکن لرزش ایجاد شده در هنگام قدم زدن را خنثی می‌کند. در کل این گوشی شیائومی خصوصاً در تست نور کم و شب عکس‌های بهتری را ثبت کرده است. همان طور که مشاهده می‌کنید نوت۸ قطعاً یک سر و گردن از ای ۳۰ اس بالاتر است. برای مقایسه‌ی کیفیت تصاویر دوربین دو گوشی در نور کم به مقاله مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۱۱۱ نظرها

  1. با سلام.
    خسته نباشید.
    در یک ویدئو گفتید که این گوشی از نسل قبل خودش هم ضعیف تر است.
    اما واقعا گلکسی a.30.s نسبت به a.30 یک پیشرفت محسوب می شود و عملکرد بسیار بهتری دارد.
    من خودم یک مدت از این گوشی استفاده می کردم ، اما واقعا این مشکلات را ندارد.
    در یک ویدئو نیز گفتید که این گوشی در آنتاتو امتیاز کمتری از گلکسی a.21.s و a.31 گرفته است.
    اما واقعا گلکسی a.30.s از a.21.s در هر زمینه ای عملکرد بهتری دارد و طبیعی است که امتیاز کمتری نسبت به a.31 بگیرد، اما به نظر من گلکسی a.30.s کلا یک سر و گردن از a.21.s بالاتر است.
    شاید هنگام بازی گلکسی a.21.s در زمینه باتری عملکرد بهتری داشته باشد؛ اما نسبت به a.30.s کندتر است و زودتر داغ می‌کند.
    دوست من از a.21.s استفاده می کنه و زیاد از عملکرد پردازشی این گوشی راضی نیست.
    البته خوب گلکسی a.21.s هم مزایای خود را دارد مثل باتری خوب و صفحه نمایش بزرگ.

  2. میخواستم بدونم دلیل سری گوشی شیائومی بانام نوت چیه ایاوجه اشتراکی بانوت سامسونگ دارند؟

    1. سری ردمی و ردمی نوت داره ردمی نوت معمولا نمایشگر های بزرگتری داشتند البته در ابتدای خط تولید الان تفاوت چندانی نداره و وجه اشتراکی هم با سری نوت سامسونگ نداره

    2. شیائومی دونقطه ضعف بزرگ داره اگراینترنت وبازی زیاد بری!! وبعدازدوسال دیگه بدردنمیخوره واذیت میکنه!! دوم اینکه سخت افزاری ونرم افزاری بسیارضعیف تری به سامسونک داره وانکار لقمه رو دورسرمیگردانی بعددهان میگداری!! به هرحال گوشی سامسونگ و ایفون برای کاراینترنت وبازی خوبه وبسیاربالاترازشیائومی است!! من اکثرشون وداشتم وخیلی عوض کردم وسامسونک رده a sازهمه بهتره به خاطرپردازنده وکرافیک وسخت افزارکه مهمترین مزیت گوشی لب تاب وکیس است.

  3. داداشا نوت۸افت میکنه رفیقم داره … a30s هم بدک نیس ولی از این دو گوشی بهتر میشه a21s تازه a21s شاید بگم از نوت ۹ هم قویتره

    1. سلام خدمت تیم ۱۹ کالا ببخشید گوشی هواوی وای ۸ اس بهتره یا گوشی ردمی نوت هشت

      1. هر کدوم از این گوشی ها از برخی لحاظ خوبن باید دید که اولویت شما چیه و چه مشخصه ای از گوشی برای شما مهم تر هست

    2. سلام خدمت ۱۹ کالا تورو خدا یه فیلمی از مقایسه و بررسی galaxy a01 بگذارید چند دفعه کامنت گذاشتم براتون جواب هم دادید ولی هیچی یه هیچی

      1. با سلام در مقاله های دیگه این گوشی با بقیه مدل ها مقایسه شده
        برای مثال بررسی دقیق بهترین گوشی های سری A سامسونگ همراه با ویدئو؛ ارزش خرید کدام یک بالاترست؟ این مقاله

        1. منظورم مقایسه اختصاصی نه این که اون وسط مسطا یه خبری از بدین

          لطفا رسیدگی کنین ممنون

  4. سلام به دوستان عزیز
    شیامی واقعاً گوشی خوبی هست من دوسال هست که دارم ازش استفاده میکنم حتی طی دوسال مصرف شارژش مثل همون موقع هست که گرفته بودم واقعاً از نظر دوربین عالی تمام امکاناتش عالی هست حتی بعضی ها فک میکنن که فقط سامسونگ تم داره و شیامی و هواوی و…….. تم های کمی دارند سخت در اشتباه هستن شیامی هم تم های جالبی داره فقط باید راه حلش رو پیدا کنین تو این دوسال من هیچ هنگی ندیدم و واقعاً به دوستانی که میخوان بگیرن از گوشی شیامی بگیرن مطمئن باشن که گوشی عالییییی هست

  5. منم خیلی بین سامسونگو شیا مونده بودم اخرش سه ماهه نوت۸ گرفتم زیادهم ازش استفاده میکنم ولی بازی نه. بطور کل خ راضیم مخصوصا دوربینش فوق العادس و اگه صدتا برنامه هم باز کنی هنگ منگ نمیکنه. فقط سه بار بطور ممتد برای چند ثانیه فلاش و بلوثوتو هات اسپات و.. روشن خاموش میشه. پشت سرهم برای چندثانیه. سه بار این اتفاق افتاده هر سه بارم تو ی اپ بودم. بنظرتون مشکل از اون اپه یا گوشی؟ هیچ مشکل دیگه ای ندارم باگوشیم عالیه. فقط همین مشکل

  6. سلام بهم کمک کنید لطفا
    من بین این دو گوشی یعنی a30s و نوت ۸ شک دارم خودم بیشتر ار a30s خوشم میاد ولی میگن نوت ۸ بهتره
    صفحه نمایش a30s led هست ولی از نوت ۸
    LCD هست و یکی دیگه میگن دوربین های شیائومی خوب نیست لطفا کمک کنید ممنون

      1. شیائومی بعد ۲ سال امکاناتش ضعیف میشه
        اگه میخوای چند سال با گوشی و کار کنی
        حتما سامسونگ بگیر

    1. من خودم شیائومی دوست داشتم ولی الان A30s دارم به نظرم نوت۸بگیری‌خیلی بهتره تا A30s ولی ریسک شیائومی‌بالاتره

  7. سلام.من قصد داشتم شیائومی نوت ۸t رو بگیرم اما شنیدم امکان این که شیائومی توسط گوگل و .. تحریم بشه بسیار بالاست.میخواستم بدونم حقیقت داره و اگر اتفاق بیفته چه محدودیت هایی رو داره؟ و این که راه هایی برای برطرف کردنش هست ؟ ممنون

    1. باسلام، این خبر صحت نداره و تاحدودی میشه گفت که در حد یه شایعه هست، و اینکه اگر قرارهست محدودیتی از سمت گوگل اعمال بشه روی گوشی های جدید این شرکت خواهد بود نه گوشی هایی که تولید ۲۰۱۹ هستند. پس جای نگرانی نیست

      1. سلام بهم کمک کنید لطفا
        من بین این دو گوشی یعنی a30s و نوت ۸ شک دارم خودم بیشتر ار a30s خوشم میاد ولی میگن نوت ۸ بهتره
        صفحه نمایش a30s led هست ولی از نوت ۸
        LCD هست و یکی دیگه میگن دوربین های شیائومی خوب نیست لطفا کمک کنید ممنون

      2. سلام ..آقا یه گوشی سامسونگ A21s دارم ک میخام با شطا نوت ۸ رل بزنم راهنماییم میکنید لطفا ..آیا کارم درسته یا غلط

      3. سلام از نظر سخت افزار دوربین هواوی y8s بهتره یا شیامی نوت۸ خواهش میکنم زود جواب بدین

  8. سلام..من بین سامسونگ A50 و شیائومی نوت ۸ موندم کدونو بخرم ار اول سامسونگ داشتم و خیلی خوشم میاد الان دو دلم که شیائومی بخرم یا سامسونگ؟

      1. من گوشی نوت۸رو پیشنهاد میکنم اصلا نمیشه این گوشی رو با a30sمقایسه کرد این گوشی تو رده های a50اینا هست البته این نظر من .

  9. سلام دوستان خسته نباشید میخواستم گوشی بگیرم بین A20s با ردمی نوت ۸ تی موندم رفتم گوشیه نوت ۸ تی رو دیدم کارکردن کمی باهاش سخت تر از برنده سامسونگ واقعیتش موندم کدومو بخرم من از اول سامسونگ داشتم ولی میخوام ی برند دیگه ای بخرم

  10. سلام من هنوز این گوشی و ندارم اما طی تحقیق زیادی که داشتم به این نتیجه رسیدم گوشی شیامی نوت ۸ از نظر قابلیت هایی مثل دوربین و به خصوص باتری که برای من خیلی مهمه گوشی عالی هستش اما صفحه نمایشش ظاهرا مثل سامسونگ نیست و کیفیت پایینتری داره و همچنین طارحی فوق العاده زیبایی داره و اگر نگران نبود قطعاتش در ایران هستید بدونید تا چند ماه دیگه گوشی شیامی بازار ایران رو به طور کامل میگیره و قطعا قطعاتش هم وارد خواهد شد.

  11. عزیز من چرا الکی الکی میگید خدایی گوشی نوت هشت داشتم و الان a30sهم دارم از هر لحاظ از گوشی a30sراضیم ولی نوت هشت متاسفانه خیر این گوشی هایی مثل شیامی رو نمیشع با سامسونگ و اپل مقایسه کرد اینا یک مدت رو بورس هستن بعد میرن البته گوشی شیامی هم خوبی داشت ولی سامسونگ یچی دیگس عالیه پیشنهاد میکنم سامسونگ بخرید کار با شیامی سخته

      1. آقا چرا الکی میگی

        معلومه سامسونگ بهتر سام غول دنیای تکنولوژیه بعد میخوای جلوی قرائت می کم بیاره

      2. سلام از نظر شما y8s بهتره یا شیامی نوت۸ لطفاً منتفی بگین و خواهشن زود جواب دین

  12. سلام دوستان من حدودا یک ماه میشه که گوشیa30sحریدم و تقریبا۲۴ ساعته ازش استفاده میکنم به نظرم‌گوشی بسیار خوب و با کیفیتی هستش بسیار خوش دست بوده و من وقتی۱۰۰ درصد شارژش میکنم تا دوروز برای من کار میکنه کیفیت دوربین و لنزش عالیه و اصلا هم پلاستیک اضافه نداره همینطور پردازشش هم بسیار سریع و خوبه بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخرید و لذت ببرید من رنگ مشکیشو خریدم که در نور افتاب هف رنگ میشه عالی

  13. با سلام من خودم شیائومی نوت ۸ دارم واقعا ازش راضیم ببینید دوستان یه چیزی را براتون روشن کنم جنس کره ۱۰۰برابر از چین بهتره ولی سامسونگ هایی به ایران میایند که تو هندو وییتنام وچین تولید میشوند به همین دلیل گوشی شیائومی به جز سامسونگ هایی که تو کره تولید میشوند از همه بهتره

  14. سلام من میخوام یه .وشی شیائومی ردمی نوت ۸ بخرم اگه خدا بخواد ولی یه فیلمی نگاه کردم درباره ی همین گوشی میگه که این گوشی از شبکه ۴/۵ پشتیبانی نمیکنه میخواستم ببینم سرعت نت این گوشی چقدر خوبه ممنون یاعلی مدد

  15. سلام من گوشی ردمی نوت ۸ خریدم تو تنظیمات دوربینش قسمت ضبط ویدیو زده تثبیت تصویر ولی وقتی فیلم میگیرم هیچ اثری از لرزشگیر دیده نمیشه اصلا انگار نه انگار میشه راهنمایی کنین چیکار کنم من بخاطر لرزشگیر دوربینش این گوشیو خریدم

  16. من الان گوشی a30s دارم وخیلی هم راضی ام.قبلش می خواستم گوشی نوت ۸ بگیرم ولی می گفتند بعد چندوقت افت زیادی پیدا میکنه.

    1. داداشا نوت۸افت میکنه رفیقم داره … a30s هم بدک نیس ولی از این دو گوشی بهتر میشه a21s تازه a21s شاید بگم از نوت ۹ هم قویتره

  17. سلام به شما نویسنده ۱۹ کلایی عزیز . ممنونم از مطلب خوبتون ولی یک سوال کدوم یک از این گوشی های زیر ۴ میلیون کمتر داغ می کنه (حین استفاده روزمره مثل کارکرد در اینستا و پخش موزیک )؟ با گوشی بازی نمی کنم . واقعا شیائومی برای من ناشناخته هست . من گوشی میخوام از شما بخرم که اذیتم نکنه

    1. با سلام، ممنونم از اینکه مجله ما رو دنبال میکنید، ببینید کاربردهایی که شما مدنظرمون هست جز عملکرد های سبک هست، و اکثر گوشی ها د» این موارد مشکلی نخواهند داشت
      الان گوشی های خوبی هست که پاسخ گوی نیاز شما میتونه باشه، بخشی از اون برمیگرده به سلیقه و اولویت شما، مقاله بهترین گوشی های موبایل از نظر قیمت رو مطالعه بفرمائید

    2. سلام من خودم شیائومی ردمی نوت ۸ دارم خیلی فوقولاده من باهاش خیلی کار میکنم اصلا
      داق نمیکنه

    3. همه‌ی‌گوشیا‌اولش‌داغ‌میکنن‌بعد‌خوب‌میشن
      A30sخوشدست‌تره‌و‌سبک‌تره‌‌و‌توی‌استفاده
      طولانی‌دستت‌خسته‌نمیشه

    4. سلام لطفا کمکم کنید میخوام بین این دوتا یکی شو بخرم میخوام کیفیت عکس و سرعتش بالا باشا کدوم بخرم

    5. گوشی a30s بهتر از شیامی نوت۸ است کیفیت سامسونگ بیشتر از شیامی است چون سامسونگ led وشیامی led است

  18. سلام اینکه A30sبهتر پابجی رو اجرا کنه مربوطه به سیاست جدید پابجی (پول=ساپورت بیشتر)در صورتی که من با نوت ۸ روی کیفیت exterem /hdrبازی میکنم در ضمن برای اسبات این سیاست به گوشی جدید هانر ۳۰ اس توجه کنید که با پردازنده قدرتمند کایرین ۸۲۰ با بنچمارک ۳۸۴۰۰۰تا بازی رو high/hd باز میکنه اون وقت این گوشی ای ۳۰اس با کیفیت بهتر ؟
    خودتون یکم فکر کنید

  19. سلام چرا دروغ میگید من a30s خیلی خوبه نه پلاستیک اضافه داره نه تو شب بده خواهشا دروغ نگید تازه دوربین سلفی شیائومی ۱۳ و دوربین سلفی ۱۶a30s مگاپیکسل هستش

    1. با سلام ممنون که تجربه خودتون رو با ما به اشتراک می گذارید، تیم ما یه استاندارد داره و اگر حرفی زده شده طبق اون استانداردی هست که برای مقایسه در نظر گرفته شده، و نظرات همه کاربرا برای ما محترم هست. باز هم ممنون از اینکه نظر خودتون را با ما به اشتراک گذاشتید

      1. سلام.هیچ وقت نمیشه اپل سامسونگ و این مارکای برند رو با گوشیایی مثل اینا مقاسیه کرد.اینا فقط سعی میکنن چیزای ظاهری رو بالا ببرن و با قیمت پایین مثلا عرضه کنن ک مردم بخرنشون.هووای ک هم ک معلوم شد اطلاعات شخصی کاربران رو پخش میکرده با دولت ایران.
        بنظرم گوشیای شناخته شده بهترن معمولا

    2. همه‌ی‌گوشیا‌اولش‌داغ‌میکنن‌بعد‌خوب‌میشن
      A30sخوشدست‌تره‌و‌سبک‌تره‌‌و‌توی‌استفاده
      طولانی‌دستت‌خسته‌نمیشه

  20. داداشا حرف هایی که برای ردمی در میارن اشتباه هست تو این رنج قیمت حتی گرون تر بنظر من به هیچ عنوان سامسونگ نگیرین چون هم ارزش نداره هم صفحه های امولدش بعد از ۸الا ۱سال سایه میندازن روی صفحه و کار کردن باهاشون خیلی ازار دهندس و شما راهی جز عوض کردن ال سی دی ندارین و قیمت عوض کردن صفحه های امولد زیر یک میلیون تومن نیست پس بهتون پیشنهتد میکنم تو این رنج قیمت اگر که دوربین و جنس و کیفیت ساخت براتون مهمه به شدت ردمی نوت ۸رو پیشنهاد می کنم اگر برای گیم می خواین هواوی وای ۹پرایم ۲۰۱۹رو پیشنهاد میکنم چون دوربین پاپش و صفحه نمایش بزرگ ۶/۵۹صدم اینچ خیلی برای بازی کردن مناسبه هواوی وای ۹پرایم ۲۰۱۹دوربین عقبش خوبه ولی دوربین سلفیش افتضاحه امید وارم نوشته هایم به دردتون بخوره منم می خوام بین این دوتا یکیو انتخاب کنم ولی تو انتخابشون موندم چون تو بازی هواوی بهتر عمل میکنه و تو دوربین و جنس شیاعومی

    1. من گلکسی اس ۳ دارم دقیقا مال همون موقه که به بازار عرضه شد هنوز رنگ صورتیش وارد ایران نشده بودکه من ازعراق خریدمش تاالان توکمدم قایمش کردم صفحش تاحالاسالمه وهیچ مشکلی نداره وتصویرو قشنگ نشون میده حیف که دیگه نمیشه روش واتساپ نصب کنم وگرنه هیچ مشکلی نداره هیچوقت برند سامسونگ رو با هاواوی وشیائومی وآنر واین چیزا مقایسه نکنید این برندا درسته گوشیای شیک وجذابی دارن ولی مشکلشون اینه یهو میبینی هنگ میکنه از کارمی افته ودیگه بدرد نمیخوره مشکلشون همینه گوشیای سامسونگ مقاوم هستند ادم یه سامسونگ بگیره حداقل مطمئنه برا ۵-۶سال براش میمونه من j7 دارم از سال ۲۰۱۵خریدمش پریسال از دستم افتاد توخیابون بالای صفحش شکست لنز دوربینش خش برداشت ولی نه خاموش شد نه سوخت وتاالانم دارمش تعمیرم نبردمش الان که اخرای ۲۰۲۲هستیم تازه بعد ۷سال یه مشکل کوچولو براش پیداشده اونم اینکه چندتا حرفو تایپ نمیکنه که فکر کنم بخاطر همون صفحشه که شکسته که خودم باترفندای خاصی میتونم باش تایپ کنم پس درمورد کیفیت گوشیای سامسونگ که صحبت میکنید خواهشا باشیائومی واینجور برندا مقایسه نکنید کی تا حالا شیائومی گرفته که ۱۰یا۷سال براش کار کرده باشه ومونده دستش؟من الان دنبال راهیم بتونم واتساپ تو اس ۳نصب کنم ازبس خوش دست وسبکه عاشقشم حیف که نمیشه

    1. شیائومی رو نمیدونم ولی من فقط ی چیز میدونم که سامسونگ اشغاله خودم تا حالا ی گوشی سامسونگی که سالم مونده باشه ندیدم همه یا باتری شون مشکل پیدا کرده یا صفحه نمایش یا مشکل خاموش شدن داشتن و….

      1. بخدا گوشی اس ۳دارم وجی ۷ همون موقه که بازار عرضه شد خریدم فکر کن چندساله دارمشون این جی۷که توخیابون ازدستم افتاد روکاشی وصفحش شکست ولی تاالان عین خر داره کار میکنه اس ۳هم دارم تاحالانگه داشتم ازبس عاشقشم حیف اندرویدش پایینه ودیگه نمیتونم واتساپ توش نصب کنم وگرنه هیچ مشکلی نداره و۷تاجون داره

    1. چه‌مشکلی‌با‌a30sداری
      گرفتی‌زشت‌ترین‌رنگشو‌اوردی
      جراعت‌داشتی‌رنگ‌فیروزه‌ای‌شو‌بیار
      ۱۰‌برابر‌از شیائومی‌بهتره
      طرح‌شماتیک‌الماسی‌که‌داره‌
      از‌نوت۸‌پرو‌هم‌بهتره

  21. من A30s را با نوت ۸ مقایسه کردم نه پلاستیک اضافه ای داشت A30S نه در شب نور زیادی داشت

  22. با عرض سلام وخسته نباشید ببخشید من توی یک چیز موندم اینکه نوت۸ بخرم یا A50چون چندین بار مقایسه کردم نوت ۸ سرعت بیشتری با آ۵۰ داره به نظر شما کدام یک را بخرم.

  23. تو این مقایسه کاملا همچی درست گفته شده بنده ۱۵ ساله تو کار گوشی ام انواع برند و حتا گوشیای چینی درجه ۳ هم دس گرفتم بغیرز سامسونگ چرا چون من میبینم چه قطعات اشغالی استفاده میکنه تو گوشیای پایین و میان رده اش.فقط پرچمدار هاش خوبن اونم درسته خوبن اما بازم قیمتشون زیاده سامسونگ فقط اعتبار داره شما پول برند میدین نه تکنولوژی امکانات شیا و سام مقایسه کنید میفهمید

    1. سلام، به نظرتون رمی نوت هشت تی بهتره یا بدون تی؟ اپدیت برا هردوشون باهم میاد؟ یا ممکنه برا تی نیاد یا برعکس

      1. ردمی نوت ۸ تی از قابلیت هایی مثل nfc برخوردار بوده ولی نوت ۸ فاقد این قابلیت هست، بقیه مشخصات مثل طراحی، پردازنده و همچنین آپدیت های نرم افزاری رو به یک صورت دریافت خواهد کرد.

  24. سلام دوستان ببینید از نظر من تعمیر کار سامسونگ سری ای و ام اصلا ارزش خرید ندارن بدنه بی کیفیت جنس که روش میزاره درجه دو هست چون سامسونگ پاشو جایی نمیزاره که خیس بشه ۳ ساله تا ۲ سال یکی از بهترین گوشیا مال شیائومی هست بعدیشم اوپو تو یه بعضی چیزا میشه گفت سامسونگ بهتره ولی نمیشه مقایسه کرد با شیائومی بهترین جنس رو میزاره شیا من ۱۰ ماهه ردمی نوت ۶ پرو گرفتم قبلش الجی داشتم الان ۱۰ ماهه باتریش حتا یه زره هم مشکل نداشته شارژ خالی نکرده بهترین باتری رو شیائومی داره بهترین پاوربانک هم شیا میزنه میخواین از برند تون دفاع کنین شیا خراب کنین خب تا نمیدونین حرفی نزنید

  25. باسلام وعرض احترام،من کاملا تحقیقی درباره این دو گوشی کردم ونتیجه ش هم گرفتم،اولا نوت ۸ قطعاتش درکم جاهایی گیربیاد درحالی که آ۳۰اس در هر جایی کا بخوایید راحت گیر میاد،دوما نوت۸ ضمانتی برای رجستری ش نداره و کاملا غیر قانونیه درحالی که آ۳۰اس ۱۸ماه کلا ضمانت داره،سوما آ۳۰اس درکیفیت بازی ها خیلی خیلی عالیه…به نظرمن آ۳۰اس بهترین گوشیه،کلا سامسونگ خیلی خوبه.

  26. درسته که با استفاده معمولی از ردمی نوت ۸ تا ۲ سال کار میکنه

    1. باسلام وعرض احترام،من کاملا تحقیقی درباره این دو گوشی کردم ونتیجه ش هم گرفتم،اولا نوت ۸ قطعاتش درکم جاهایی گیربیاد درحالی که آ۳۰اس در هر جایی کا بخوایید راحت گیر میاد،دوما نوت۸ ضمانتی برای رجستری ش نداره و کاملا غیر قانونیه درحالی که آ۳۰اس ۱۸ماه کلا ضمانت داره،سوما آ۳۰اس درکیفیت بازی ها خیلی خیلی عالیه…به نظرمن آ۳۰اس بهترین گوشیه،کلا سامسونگ خیلی خوبه.

      1. ببین اینکه شما میگی غیر قانونی میاد درست ولی مدیا پردازش به خاطر استقبالی که از redmi note 8 شد خودش قانونی آورده و گارانتی هم کرده در ضمن گارانتی بلوم که گارانتی شیاوومی هست گارنتی کرده.

    1. منم اول سرردرگم بودم ولی هر چقد ک بیشتر تحقیق میکنم ب اینک redmo note 8بهتر از a30s هست بیشتر پی میبرم

      من ب شخصه خودم ادمیم ک با گوشی خیلی بازی های سنگین مث پابجی رو رو گوشی نصب نمیکنم چون علاقه ندارم و بیشتر کار های ادیت و عکس برداری و اینطور کار هارو با گوشی انجام میدم
      A30sاز لحاظ دوربین در برابر نوت ۸ ی بازنده واقعیه این رو میتونیم برای نمایشگر هم در نظر بگیریم

    2. سلام مامانم a3 0sداره گوشی بدکی نیست خیلی زود داغ میکنه و گرنه از همه نظر خوبه بد نیست
      اگر بخوایی یه گوشی حرفه ای تر داشته باشی شیاومی نت۸رو خرید کنید
      من پسر عموم هم شیاومی واقعا ازش راضیه تازه اون از گوشیش خیلی هم استفاده میکنه
      نه داغ میشه نه افت کیفیت

  27. سلام
    بین a30 و ردمی نوت هشت و ردمی نوت هفت اگر قیمت رو در نظر نگیریم کدوم رو پیشنهاد میدین برای خرید؟

    1. قبلا طی یک مقاله جامع در ۱۹کالامگ توضیح داده شده که در درجه اول باید مشخص کنید که از یک گوشی میان رده کدوم ویژگی اون برای شما در اولویت قرار داره،
      به طور کلی ردمی نوت ۸ پرو از چندین نظر از دو مدا دیگه عملکرد بهتری داره

  28. سلام خسته نباشید
    دوست من A30s خریده و من گوشیشو از همه لحاظ چک کردم
    اولا پلاستیک اضافه ندیدم و ساختار بدنش عالی بود
    دوما در عکس در نور کم و شب پخش بودن رنگ ندیدم
    و جزئیات به طور کامل واضح بود

    1. باسلام،
      در این تست یک استاندارد در نظر گرفته شده و طبق این استاندارد کیفیت تصاویر در نور کم و شب چنین عملکردی رو نشون داده، و تجربه کاربری ممکن هست برای هر کاربر کمی فرق کنه. شاید در نوع خودش طراحی خوبی داشته باشه و یا در مقایسه با سایر گوشی های سامسونگ ولی در مقایسه با گوشی های دیگری که در این بررسی مورد استفاده قرار گرفته، این نتیجه گرفته شده

    2. اقا شما مگه علم مقایسه داری؟؟؟؟؟ تواین سایت صدتاگوشی مقایسع شده ومتخصص هستند. شما دودقه a30گرفتی دستت واس خودت مقایسع میکنی نظرهم میدی؟؟؟/ اون پلاستیک اضافه a30رو دست کورهم بدی میفهمه جنس بدنه خوب نیست.

    1. طول عمر برای گوشی مفهمومی نداره، بستگی به نحوه استفاده از گوشی داره، نه چنین چیزی تأیید نشده!

    2. برندهای گوشی همشون دنبال این هستند که در آینده سهم بیشتری از بازار داشته باشند. تقریبا ۴ سال پیش بعداز گم شدن گوشی گرانقیمتم یک گوشی خیلی ارزون از یک برند گم نام چینی به نام لیگو خریدم با همین نگاه که ۵-۶ ماه بعد یک گوشی خوب بخرم اینقدر با کیفیت در اومده که هنوزم مثل روز اول باطریش بیشتر از ۱ روز دووم میاره از پارسالم یک گوشی ردمی ۵ پلاس شیائومی خریدم بدون مشکل داره کار می‌کنه.

    1. میشه گفت زر میزنن با گارنتی بخر اگه میترسی
      من یه رفیق داشتم از چین واسم مهرماه ۹۸ اوردش تا الان که مرداده دستمه عین روز اول

  29. کی گفته گرافیک نوت هشت پایینتر از نوت هفته ؟؟!!!! که تو ویدیو میگین .
    گرافیک نوت هشت خیلی بهتر از نوت هفته . بطوری که فورتنایت روی نوت هفت ارور گرافیک میده و نمیاد اما نوت هشت میتونه اجراش کنه … البته توی سرعت بیشتر پردازنده نوت هفت نسبت به هشت شکی نی

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.. حق با شماست.. ملاک ما در این مقایسه قدرت پردازنده های این دو گوشی بود. همونطور که اطلاع دارید پردازنده های گوشی های موبایل مجتمع هستن که البته نوت۷ در تست ما روی بازی پابجی بهتر عمل کرد.

      1. گوشی a30s بهتر از شیامی نوت۸ است کیفیت سامسونگ بیشتر از شیامی است چون سامسونگ led وشیامی lsd است

        1. تو که سر در نمیاری چرا حرف میزنی نوت ۸ در کل بهتره

        2. دوستان هیچ ارزونی بیحکمت نیس دلیل ارزون بودن نوت هست نسبت به سری آ سامسونگ اینه که ردمی میخاد بازار رو ازدست سامسونگ بکشه بیرون، سامسونگ فقط و فقط اسم در کرده و یه عده که بین فرکانس و معماری هسته یه سی پی یو با یه سی پی یو دیگه فرقی نمیزارن چون سامسونگ دارن میگن عالیه عالیه… نه داداش اشتبا نکن سی پی یو اسنپ دراگ امریکا هر چقد ضعیف باشه ولی به مرور زمان سرعتش پایین نمیاد و این خیلی مهمه که همون فرکانس روز اول رو سند میکنه، جنس بدنه فلزی این نوت هشت و تراکم پیکسلی بالای اون و دوربین قویش به کل سری آ میرزه، سامسونگ میخری پرچمدارشو بخر این اشغالای هندی مونتاژ رو نخر اگرم پول بیشتری داری نوت هشت پرو بخر خیالت راحت شه، من قیافه گوشی واسم مهم تربود نوت هشت خریدم چون خیلی خوشگله بنظرم ولی نوت هشت پرو تو سخت افزار محشره

          1. دوست عزیز درست اما شیائومی تازه داره خودشو نشون میده به دنیا پس حتما چند سال بعد شیائومی هم میره بالا حدود ۵ ; ۶ سال بعد سامسونگ ۱۰ ساله بازار دستشه اما یه رقیب جدی پیدا کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن