خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸! 

بدون شک گوشی هوشمند آیفون ایکس یکی از داغ ترین خبرها در حوزه گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۷ تا به امروز بوده است؛ اما برخی از گزارشات حاکی از این است که این شرکت سه گوشی دیگر را نیز در خط تولید قرار داده است. بنابرین گوشی آیفون ایکس تنها گوشی جدید این شرکت نخواهد بود به زودی شما می توانید مدل های جدیدتر این گوشی را نیز خریداری کنید.

بر اساس گزارشات غیر رسمی منتشر شده هم اکنون اپل شمار زیادی از مدل های جدیدی را در خط تولید قرارداده است گفته می شود که برخی از این مدل ها به منظور پوشش دادن تقاضای بخش میان رده و پایین رده بازار تولید خواهند شد. بنابرین برخی از این مدل ها به مقدار قابل توجه ای مقرون به صرفه تر از گوشی آیفون ایکس خواهند بود.

اگر می خواهید یک گوشی جدید ارزان قیمت تری را از این برند فوق العاده خریداری کنید می بایست منتظر باشید تا این مدل ها معرفی و عرضه شوند. با وجود اینکه حدس زدن و فهمیدن برنامه های شرکت اپل بسیار سخت است اما شایعات متعددی پیرامون نام و خصیصه های گوشی های سال ۲۰۱۸ این شرکت منتشر شده است.

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ 

بر اساس شایعات تاکنون منتشر شده یکی از این گوشی ها Apple iPhone 6C است. همچنین نسخه پلاس این گوشی نیز در برنامه قرار دارد. گوشی دیگر نیز ۲ iPhone SE و iPhone 6 است؛ گفته می شود که گوشی اپل آیفون اس ای ۲ همان گوشی مقرون به صرفه شرکت اپل خواهد بود. گوشی هوشمند آیفون ۶ سی نیز کمی بهتر از گوشی iPhone 6 است. حال به جای خرید آیفون ۶ از گوشی بسیار بهتر آن یعنی آیفون ۶ سی استفاده خواهید کرد.

 پیش بینی شده است که شرکت اپل سه گوشی را در سال ۲۰۱۸ روانه بازارخواهد کرد. این مدل ها از یک صفحه نمایش های ۵٫۸، ۵٫۵ و ۶٫۱ اینچی از نوع TFT-LCD استفاده خواهند کرد. هر سه این مدل ها از طراحی تماما صفحه نمایش برخوردار بوده و همانند اپل آیفون ایکس دارای دوربین TrueDepth خواهند بود.

دو تا از گوشی های که قرار است در سال ۲۰۱۸ تولید شوند با هدف پوشش دادن بازار پرچم دار تولید شده در حالی که مدل دیگر بازار میان رده و پایین رده را تحت پوشش قرار خواهد داد. گفته می شود که گوشی پرچم دار سال ۲۰۱۸ شرکت اپل دارای صفحه نمایش و فنآوری مشابه به گوشی آیفون ایکس و دارای یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی خواهد بود.

گوشی های آیفون در سال ۲۰۱۸ 

انتظار می رود که گوشی پرچم دار این شرکت همانند آیفون ایکس دارای یک صفحه نمایش بدن لبه و دوربین تشخیص چهره و Face ID است در حالی که گوشی پایین رده این برند نیز به جای حسگر اثر انگشت از حسگر تشخیص صورت بهره برده و صفحه نمایش آن ۶٫۱ اینچی LCD خواهد بود که رزولوشن آن پایین تر از صفحه نمایش گوشی های بالارده OLED خواهد.

برخی از تحلیل گران پیش بینی کرده اند که تولید این مدل ها جایگزین مناسب آیفون ایکس خواهند بود و طیف گسترده ای از سلیقه های یک بازار مصرفی را تحت پوشش خود قرار خواهند داد. این در حالی است که برخی از گزارشات نشان می دهد که دو ورژن بزرگ تر از آیفون ایکس نیز در سال ۲۰۱۸ تولید خواهد شد.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

در مورد گوشی اپل آیفون ایکس نیز می توان گفت که این گوشی هم از نظر طراحی و هم از نظر تجربه کاربری حد کمال گوشی های این برند مطرح در نظر گرفته می شود؛ اما وجود اینکه این گوشی اولین بار است که توسط این شرکت طراحی شده است. به منظور برآورده کردن نیاز بازار دو نسخه بزرگتر از این گوشی نیز ساخته خواهد شد.

گفته می شود که یکی از ورژن ها با صفحه نمایش ۶٫۱ و دیگری با صفحه نمایش ۶٫۵ در سال ۲۰۱۸ معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. نسخه ۶٫۱ اینچی نسخه مقرون به صرفه این گوشی در نظر گرفته می شود و نسخه ۶٫۵ نسخه پلاس آن با صفحه نمایش OLED نسخه گران قیمت تر این گوشی است و به احتمال زیاد این گوشی همان گوشی iPhone X Plus خواهد بود این در حالی است که نام iPhone XI نیز در برخی از خبرها شنیده شده است.

همان طور که مشاهده کرده اید اخبار و گزارشات پیرامون گوشی های این شرکت در سال ۲۰۱۸ فراوان است می بایست منتظر اخبار رسمی تر از برخی از منابع معتبر خبری بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن