خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلپیشنهاد سردبیرراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایل
موضوعات داغ

بهترین گوشی های شیائومی فروردین ۱۴۰۳ (کدام گوشی شیائومی را بخریم)+ویدیو

معرفی ویدیویی بهترین گوشی های شیائومی ۲۰۲۴


بهترین گوشی شیائومی کدام مدل است؟ اگر تصمیم به خرید یکی از گوشی‌های این برند چینی دارید، مدل‌هایی که در اینجا معرفی شده‌ را نیز مد نظر قرار دهید، چرا که بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی در بازار ایران محسوب می‌شوند.

این روزها نام برند شیائومی در کنار غول‌های موبایل‌سازی دنیا مثل سامسونگ و اپل حسابی می‌درخشد و این در حالیست که تا همین چند وقت پیش حتی اسم شیائومی به گوش کسی نرسیده بود و جالب است بدانید تنوع محصولات این شرکت آنقدر زیاد است که اگر بخواهیم گوشی مورد نظر خود را از این برند انتخاب کنیم، در دنیای اسم‌ها و مدل‌های آن گم می‌شویم و ممکن است این سوال برایمان پیش بیاید که کدوم گوشی بهتره ولی نگران نباشید؛ ما در فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا قصد داریم بهترین مدل گوشی شیائومی را معرفی کنیم تا دغدغه ذهنی شما درباره سوال کدام گوشی شیائومی را بخرم را برطرف کنیم.

البته ما ملاک اصلی را مدل‌های حال حاضر موجود در بازار ایران قرار دادیم، گرچه آخرین مدل‌های معرفی شده را نیز در این مقاله آورده‌ایم و تنها با یک کلیک بر روی نام آن‌ها، می‌توانید به صفحه‌ی نقد و بررسی کامل این محصولات هدایت شوید.

اگر نگاهی به عملکرد بهترین گوشی های شیائومی بیندازید، متوجه می‌‌شوید که از نظر قدرت پردازشی طیف وسیعی از آن‌ها حرف زیادی برای گفتن دارند، جالب است بدانید مدلی که از نسخه ۱۰ بنچمارک آنتوتو امتیاز بالای ۳۵۰ هزار کسب کند، مناسب اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی است و حتی اگر در لیست بهترین ها نیز وجود نداشته باشد، قادر به اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی هست.

عاشقان عکاسی با موبایل دیگر به گوشی‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی راضی نیستند و حتی عدد ۱۰۸ مگاپیکسل یا ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز زیاد برای آن‌ها جذاب نیست و عملکرد بهتر تنها چیزیست که بدان فکر می‌کنند. خبر خوب اینست که امسال شیائومی با شرکت محبوب لایکا بیشتر از قبل همکاری کرده و این بار انتخاب‌های بیشتری خواهید داشت. در ادامه یک به یک به معرفی بهترین گوشی های شیامی می‌پردازیم و بهترین آن‌ها از نظر دوربین را بررسی می‌کنیم.

بهترین گوشی های شیائومی

راهنمای خرید گوشی شیائومی

اگر کیفیت گوشی شیائومی برای شما اولویت دارد و می‌خواهید یکی از قدرتمندترین مدل‌های همه‌فن حریف را بخرید و در عین حال منصفانه بودن قیمت گوشی شیائومی نیز برایتان اهمیت دارد، مدل‌های زیر از بهترین گوشی های شیائومی بازار ایران محسوب می‌شوند.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۷۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۶,۳۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۷۴۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۹۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

Xiaomi 13T

یکی از بهترین گوشی های شیائومی که در همه‌ی زمینه‌ها عملکرد خوبی دارد و نسبت به قیمتش امکانات بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد، قطعاً فلگشیپ کیلر جدید این کمپانی است.

شیائومی در این مدل از لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده نکرده، اما لنز ۵۰ مگاپیکسلی لایکا عملکرد کم‌نظیری دارد و در عکاسی عالی ظاهر می‌شود. شیائومی ۱۳T از فست‌شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند و به تراشه‌‌ی قدرتمند Dimensity 8200 Ultra مجهز شده که توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های آنلاین را نیز دارد.

گوشی شیائومی 13T

گوشی شیائومی ۱۳T

قیمت گوشی شیائومی 13T بررسی گوشی شیائومی 13T تصویر سه بعدی

ترکیب عالی سخت‌افزار در کنار قیمت فوق‌العاده مناسب، می‌تواند این گوشی را به یکی از پرفروش‎‌ترین مدل‌های بازار بدل کند. البته اگر محدودیت بودجه دارید، سری قدیمی این گوشی نیز در رنج قیمتی خودش بهترین امکانات را ارائه می‌دهد و توصیه می‌کنیم حتماً به ۱۲TPro نیز نیم نگاهی داشته باشید.

هر سال این خط تولید گوشی شیائومی تراشه‌های میان‌رده را به خدمت می‌گرفت، بنابراین جزء میان‌رده‌ها محسوب می‌شدند؛ اما از سال ۲۰۲۱ شیائومی در این خط تولید خود نیز از تراشه‌های پرچمدار استفاده می‌کند. با توجه به این موضوع برخی هنوز این مدل را جزء میان‌رده‌ها حساب می‌کنند؛ اما برخی دیگر آن را در کلاس فلگشیپ‌کیلرها و حتی هم رده پرچمداران قرار می‌دهند.

نسخه‌ی پرو این گوشی هم یکی از بهترین و قدرتمندترین گوشی های شیائومی در حال حاضرست که چه برای استفاده‌های گیمینگ و چه برای عکاسی گزینه‌ای ایده‌آل است و در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi13T Pro

بی‌شک برترین مدل فلگشیپ کیلر شیائومی همین مدل است که تقریباً هر آنچه از یک پرچمدار انتظار دارید را با قیمتی کم‌تر در اختیارتان می‌گذارد و به همین دلیل ارزش خرید بسیار بالایی دارد. طراحی شیائومی ۱۳ تی پرو بی‌شباهت با سری۱۳شیائومی نبوده و خیلی خوب حس شیک بودن و پرمیوم را به کاربران القا می‌کند.

پنل پشتی از شیشه ساخته شده که با ترکیب فریم براق و پلاستیکی آن، جلوه خوبی به این گوشی داده است. ۱۳تی پرو به عنوان بهترین گوشی شیائومی در کلاس قاتل پرچمدار، بالاترین گواهی ضدآب یعنی IP68 را گرفته و به خوبی در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم شده است. قطر، ابعاد و اندازه این گوشی کاملاً با متریال بکار رفته در آن سازگاری دارد و ارگونومی خوبی به این دستگاه بخشیده که باعث شده حتی در طولانی مدت دست شما را خسته نکند.

یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED برای این مدل در نظر گرفته شده که جدا از رزولوشن و روشنایی بسیار بالایی که دارد، از تمامی قابلیت‌های روز دنیا مثل HDR10+ و همینطور رفرش ریت فوق‌العاده ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی ۱۳T Pro

قیمت گوشی شیائومی 13T Pro بررسی گوشی شیائومی 13T Pro تصویر سه بعدی

نمایش بیش از ۶۸ میلیارد رنگ این نمایشگر، باعث وضوح و کنتراست بالای تصاویر شده که چشم شما را نوازش کرده و برای فیلم دیدن و بازی کردن کاملاً ایده‌آل است. اسپیکرها نیز بلندی صدا و کیفیت بسیار رضایت بخش و مناسبی دارند.

همانطور که می‌دانید تراشه Dimensity 9200 پلاس یک چیپست پرچمدارست که هم رده با تراشه معروف Snapdragon 8 Gen2 محسوب می‌شود و قلب پردازنده‌ی بهترین مدل گوشی شیائومی در کلاس فلگشیپ کیلر را تشکیل می‌دهد. این تراشه قدرتی فرای تصور به شما می‌دهد و به سادگی می‌توانید تمامی بازی‌های روز دنیا را با بالاترین کیفیت اجرا کنید. عملکرد این چیپست ۴ نانومتری در بهبود عملکرد باتری و دوربین نیز به خوبی مشهود است.

این قاتل پرچمدار حداقل تا ۳ سال آپدیت‌های سیستم عامل و نرم‌افزاری را دریافت می‌کند. اگر پرچمداران را فاکتور بگیریم، این دستگاه درحال حاضر به عنوان بهترین گوشی شیائومی در زمینه قدرت تراشه هم محسوب می‌شود. البته خاطر نشان می‌کنیم که در زمینه تراشه و عملکرد سخت‌افزاری مدل‌های دیگری نیز هستند که در این زمینه مدعی به حساب می‌آیند. در مقاله بهترین گوشی آنها براساس محدوده قیمتی آورده شده‌ که پیشنهاد می‌کنیم اگر سخت‌افزار برای شما مهم است به این مقاله هم سر بزنید.

شیائومی در این نسخه از دوربین‌های سه‌گانه از لنز ۵۰ مگاپیکسلی لایکا استفاه کرده که در همان نگاه اول نظر شما را به خود جلب می‌کند و بر خلاف سنسورهای ۱۰۸ و ۲۰۰ مگاپیکسلی نه چندان موفق، این گوشی توانسته در تست‌ها سر بلند بیرون بیاید. جزئیات و کنترل نور در تصاویر بسیار خوب است و حتی اگر عکاس حرفه‌ای باشید، شما را ناامید نمی‌کند. ناگفته نماند سنسورهای فرعی اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز عملکردی کم نقص دارند و می‌توانید روی آن‌ها حساب ویژه‌ای باز کنید.

در آخر یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی این مدل را بر عهده دارد که تقریباً یک روز کامل می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. البته به کمک شارژ سریع ۱۲۰ واتی، در کم‌تر از ۲۰ دقیقه می‌توانید آن را فول شارژ کنید.

تقریباً می‌توان گفت بهترین گوشی شیائومی سال گذشته در کلاس قاتل پرچمدار یعنی ۱۲tPro نیز هیچ چیز کم‌ ندارد و یکی از مدل‌هاییست که نسبت به قیمت خود بهترین سخت افزار و دوربین را در اختیارتان قرار می‌دهد. در مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین در کنار مدل‌های دیگر این مدل نیز آورده شده و به جزئیات بیشتری پیرامون دوربین آن اشاره کرده‌ایم. اگر طرفدار شیائومی هستید و دوربین برای شما مهم است این مقاله قطعاً می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.

Xiaomi 13 Lite

همانطور که می‌دانید نسخه لایت پرچمداران به واسطه قیمت پایین‌تر و کیفیت متریال بالا، از طرفداران بی‌شماری برخوردارند. شیائومی ۱۳ لایت نیز جدیدترین و بهترین مدل گوشی شیائومی در نسخه لایت محسوب می‌شود که در ادامه به صورت مختصر آن را بررسی خواهیم کرد. هر دو پنل این گوشی از شیشه ساخته شده، اما فریم پلاستیکی بوده و در کل حس خوبی را به کاربر القا می‌کند.

هنگامی که این مدل را برای اولین بار مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های کم آن شما را شگفت زده می‌کند. در بالای نمایشگر، دو سنسور دوربین سلفی (عمق‌سنج و لنز اولتراواید) را مشاهده می‌کنید که در ناچی بسیار کوچک جا گرفتند و ظاهر این مدل را اندکی شبیه سری‌های جدید آیفون کرده است. دوربین‌های اصلی این مدل که می‌توان به آن لقب بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت را نیز داد سه‌گانه بوده و از ترکیب لنز واید ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

بهترین مدل گوشی شیائومی

در کل کیفیت عکاسی و فیلمبرداری در این مدل رضایت‌بخش است و شما را راضی نگه می‌دارد. در قسمت پردازنده هم این نسخه لایت بهترین مدل شیائومی محسوب شده و چیزی کم نگذاشته و از تراشه قدرتمند Snapdragon7 gen1 استفاده کرده که لیتوگرافی ۴ نانومتری آن باعث مصرف بهینه باتری شده است. شما می‌توانید با خیال راحت بازی‌های گرافیکی را روی این مدل اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

ناگفته نماند این مدل یکی از بهترین نمایشگرهای AMOLED را دارد که از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی و قابلیت‌هایی مثل دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. روشنایی و نمایش رنگ آن نیز فوق‌العاده است و سطح آن با گوریلاگلس ۵ پوشانده و محافظت می‌شود. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی بهترین گوشی شیائومی لایت را بر عهده دارد که تقریباً یک روز کامل دوام می‌آورد و با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی در کمتر از ۴۵ دقیقه فول شارژ می‌شود.

گوشی شیائومی 13 lite

گوشی شیائومی ۱۳ lite

قیمت گوشی شیائومی 13 lite بررسی گوشی شیائومی 13 lite تصویر سه بعدی

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

برای اینکه درک بهتری از مدل‌های منتخب این مقاله داشته باشید، از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به مشخصات باتری و شارژدهی آنها بیندازید. پیشرفت امسال این برند محبوب در بخش باتری بیشتر از هر چیزی نمایان است و استفاده از شارژرهای سریع ۱۲۰ و ۶۷ واتی، قابلیتی است که در برندهای رقیب به ندرت یافت می‌شود.

همانطور که می‌بینید، شیائومی در زمینه باتری سرآمدست و علاوه‌بر استفاده از باتری‌هایی با حجم بزرگ، بهره‌وری از فست شارژ‌های سریع را نیز در اولویت قرار داده و این نشان می‌دهد که این شرکت چقدر برای زمان و وقت کاربر خود ارزش قائل است و نمی‎‌خواهد مشتریانش ساعت‌ها منتظر شارژ شدن گوشی باشند. جدول زیر می‌تواند در یافتن بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری به شما کمک کند.

فست شارژظرفیت باترینام گوشی
۱۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi 13C”
۱۸ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi12”
۳۳ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 4G”
۳۳ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note12S”
۱۲۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 ProPlus”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 Pro 4G”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Redmi Note13 Pro 5G”
۶۷ وات۴۵۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13 Lite”
۶۷ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13T”
۱۲۰ وات۵۰۰۰ میلی آمپر“Xiaomi13T Pro”
۱۲۰ وات۴۶۵۰ میلی آمپر“BlackShark 5”
۹۰ وات۴۶۱۰ میلی آمپر“Xiaomi 14”
۱۲۰ وات۴۸۸۰ میلی آمپر“Xiaomi 14 Pro”

بهترین گوشی های شیائومی برای گیمرها

به طور کلی هر مدل شیائومی در کلاس پرچمدار، قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای دارد و برای گیمینگ مناسب است، با این حال در این قسمت از راهنمای خرید گوشی شیائومی تصمیم داریم چند عنوان که بهترین گزینه برای کاربران گیمر محسوب می‌شوند را معرفی کنیم…

Black shark5

اگر دنبال بهترین موبایل شیائومی برای بازی کردن هستید، گوشی بلک شارک ۵ خوراک خودتان است. این مدل طراحی منحصر‌به‌فردی دارد و بسیار جذاب است به صورتی که حس گیمینگ بودن را در نگاه اول به کاربران منتقل می‌کند؛ بعلاوه از مواد باکیفیتی نیز ساخته شده و مقاوت بالایی دارد. نمایشگر امولد بالاترین مدل گوشی شیائومی بلک شارک از رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند و دقت رنگ بسیار بالایی دارد.

از نظر عملکرد سخت‌افزاری هم هیچ جای شک و تردیدی در مورد این مدل وجود ندارد و می‌‌توانید مطمئن باشید که توانایی اجرای سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را نیز دارد. علاوه بر همه‌ی آنچه که گفتیم، شیائومی آپشن‌های جذابی نیز برای گیمرها در این مدل قرار داده که بدون شک نظرتان را جلب می‌کند.

گوشی بلک شارک ۵

Black Shark 5

قیمت گوشی بلک شارک ۵بررسی ویدیویی گوشی بلک شارک ۵تصویر سه بعدی

البته جای دارد به این نکته هم اشاره کنیم که نسخه‌ی پرو  ۱۲ تی که در کلاس خودش جدیدترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود و پیش‌تر از آن نام بردیم نیز به تراشه‌ی پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهزست و باتوجه به قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای که دارد یکی از بهترین های شیائومی برای بازی کردن است.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت

Redmi K50 Gaming

ردمی چند وقتیست خط تولیدی اختصاصی برای گوشی‌های گیمینگ راه اندازی کرده تا گیمرها را به خود جذب کند. یکی از بهترین گوشی های شیائومی این خط تولید ردمی k50 گیمینگ است. این گوشی همه‌ی آن چیزی که یک گیمر حرفه‌ای به آن نیاز دارد را در اختیارش می‌گذارد: تراشه‌ پرچمدار Snapdragon 8Gen1 در کنار نمایشگر و طراحی فوق‌العاده و مخصوص گیمینگ، این گوشی را تبدیل به یک گزینه ایده‌آل برای بازی کردن کرده است. نرخ نوسازی فوق‌العاده سریع ۱۲۰ هرتزی، فست شارژ ۱۲۰ واتی و ماشه‌های فیزیکی بازی از دیگر امکانات این گوشی است که در لیست بهترین گوشی میان رده شیائومی نیز خودنمایی می‌کند.

سیستم خنک‌کننده نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده و این یعنی با حداکثر میزان گرافیک و فریم ریت می‌توان بازی کرد و لازم هم نیست که نگران داغ شدن بهترین میان رده شیائومی باشیم.

در بازار ایران این مدل به سادگی برای خرید یافت می‌شود، اما اگر اندکی صبر و حوصله برای جستجو در بازار داشته باشید، می‌توانید به جای این گوشی به سراغ شیائومی K60 Pro بروید که کمی در کشور ما کمیاب است، اما از نظر بروز بودن و مشخصات یک سر و گردن بالاتر است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

قیمت گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming بررسی گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming تصویر سه بعدی

بالاترین مدل گوشی شیائومی از نظر سخت‌افزار

برخی کاربران به واسطه نیازی که دارند، موقع خرید گوشی تنها به دنبال سخت‌افزار قدرتمند هستند. این مشتریان اغلب گیمر هستند و برای اجرای گیم‌های سنگین به سخت‌افزار قدرتمند نیاز دارند، اما علاقه‌ای به خرید گوشی‌های پرچمدار با قیمت گزاف ندارند.

علاوه‌بر مدل‌های گفته شده در بالا که از بهترین گوشی های شیائومی هستند، پرچمدار جدید این شرکت نیز با بالاترین کیفیت و قدرتمندترین سخت افزار عرضه معرفی شده است. شیائومی ۱۴ پرو به قوی‌ترین سخت‌افزار ممکن مجهز شده که در این راهنمای خرید گوشی شیائومی به ذکر یک سری توضیحات در مورد آنها خواهیم پرداخت.

در ادامه دو غول حال حاضر شیائومی در بازار ایران را از نظر سخت افزار بررسی خواهیم کرد:

Xiaomi 14 Pro

از بهترین گوشی های میان رده شیائومی که در تمام بخش‌ها بهترین مشخصات را همراه خود یدک می‌کشد و البته در بازار موبایل هم به عنوان یکی از پرچمداران قدرتمند شناخته می‌شود. برای معرفی کوتاه این محصول، اول از همه به سراغ متریال برویم. قاب فریم تیتانیومی و پنل پشتی شیشه‌ای برای جنس بدنه این گوشی انتخاب شده‌اند. این گوشی به گواهی ضدآب IP68 هم مجهز شده تا از این نظر هم از رقبای قدرتمند خود عقب نماند.

از نظر نمایشگر هم این گوشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی که با فنآوری امولد ساخته شده و قابلیت‌هایی چون پشتیبانی از ۶۸ میلیارد رنگ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت در مشخصات آن دیده می‌شوند. در نظر داشته باشید که این میزان از روشنایی در کمتر گوشی‌ای دیده می‌شود و همین ویژگی یک برگ برنده برای این محصول است. این مشخصات در کنار پشتیبانی از رزولوشن ۱۴۴۰×۳۲۰۰ دست در دست هم داده‌اند تا کمپانی بتواند قابلیت پخش محتوای دالبی‌ویژن و HDR را به مشخصات بسیار خوب این نمایشگر اضافه کند.

اولین رابط کاربری که شیائومی ۱۴ پرو بر پایه‌ی آن اجرا می‌شود، هایپر او‌اس است که از فنآوری‌های بسیار جدید و به روزی پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این، شیائومی آپدیت‌های بعدی نرم‌افزار خود را هم برای آن ارسال می‌کند. شاید جذاب‌ترین مشخصه‌ی این محصول داشتن تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که از این محصول یک دستگاه بسیار قدرتمند ساخته است. اگر شما هم جزء آن دسته افرادید که به اخبار تکنولوژی گوشی‌ها علاقه‌مندید، حتماً می‌دانید که این تراشه بهترین مدلی است که در سال ۲۰۲۴ برای گوشی‌های اندرویدی انتخاب شده و در برخی از بخش‌ها مانند داغ نکردن، برند اپل را هم پشت سر می‌گذارد.

گوشی شیائومی 14پرو

گوشی شیائومی ۱۴پرو

قیمت گوشی شیائومی 14پرو تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های شیائومی

پس اگر گیمر هستید، یا اینکه با گوشی خود پروژه‌های سنگین را مدیریت می‌کنید، از این نظر هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد. از نظر دوربین، شیائومی با برند محبوب لایکا همکاری کرده و به همین دلیل هم کاربران این محصول می‌توانند تجربه عکاسی حرفه‌ای با گوشی را کسب کنند. در بخش فیلمبرداری هم مشخصاتی چون فیلمبردای ۸K با دوربین پشتی و ۴K با دوربین سلفی را شاهد هستیم.

از نظر صدا هم اسپیکرهای استریوی این محصول تجربه صوتی عالی‌ای را فراهم می‌کند. در ضمن باتری این گوشی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که نظیر این مشخصه را در کمتر گوشی پرچمداری شاهد هستیم.

شیائومی ۱۴

نسخه پایه‌ی برترین سری شیائومی در بازار ایران می‌تواند دل هر کاربری را به دست آورد. اگر بودجه کمتری برای خرید در نظر گرفتید و به کمتر از پرچمدار هم راضی نمی‌شوید، پیشنهاد بعدی ما به شما شیائومی ۱۴ است. به جز اندازه و رزولوشن نمایشگر، مشخصات دیگر این بخش همچنان با مدل قبلی برابری می‌کند. می‌توان یکی از مزیت‌های انتخاب این مصحول را اندازه جمع‌وجورتر و وزن سبک‌ترش نسبت به مدل پرو دانست. البته از نظر متریال این محصول با نسخه پرو یک تفاوت اصلی دارد: به جای قاب تیتانیومی، فریم آلومینیومی دارد.

از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار، مشخصات دو مدل یکی هست؛ بنابراین، رابط کاربری هایپر‌اواس و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، مواردی هستند که در لیست مشخصات این محصول هم قرار گرفته‌اند. به عبارتی دیگر، برای گیمرها این مدل هم همچنان انتخابی عالی و قدرتمند است، اما باز هم به این نکته توجه داشته باشید که اندازه نمایشگر این مدل، حدود ۰.۴ اینچ کوچک‌تر است، البته از آن طرف هم حدود ۳۵ گرم سبک‌تر است.

از نظر دوربین و اسپیکر هم تقریباً تمام مشخصات دو محصول با هم برابر است. تفاوت دیگر دو مدل، به بخش باتری مربوط می‌شود. شیائومی ۱۴ ظرفیت باتری کمتری دارد و سرعت شارژ آن هم به ۹۰ وات کاهش یافته است که البته هنوز هم به عنوان فست‌شارژ در نظر گرفته می‌شود و ماندگاری شارژ دستگاه هم در طول روز قابل قبول است.

گوشی شیائومی 14

گوشی شیائومی ۱۴

قیمت گوشی شیائومی 14 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده شیائومی در بازار از نظر ارزش خرید

شکی نیست که هر سال خانواده «ردمی‌نوت» به عنوان گوشی های برتر شیائومی در دنیا از نظر نسبت امکانات به قیمت شناخته می‌شوند؛ از سری ۱۳ نیز چند نسخه معرفی شده و استقبال جهانی از آنها آنقدر زیاد بود که نامشان در همان روزهای آغازین معرفی در بازار موبایل به گوش همه رسید و هر کدام آنها در نوع خود به عنوان بهترین گوشی ردمی شناخته شد.

این گوشی‌ها خیلی زود به کابوسی برای میانرده‌های رقبا تبدیل شدند، شیائومی این محبوبیت جهانی را مدیون سیاست قیمت‌گذاری منصفانه خود است. به طور کلی این مدل‌ها را می‌توان به عنوان بهترین گوشی های شیائومی در محدوده میان‌رده معرفی کرد.

بالاترین گوشی شیائومی

در ادامه مطلب این مدل‌ها را معرفی می‌کنیم، ولی به صورت تخصصی‌تر، بررسی گوشی های شیائومی را می‌توانید در صفحه‌ی محصول هر کالا مطالعه کنید.

Redmi Note 13 Pro 4G

اگر می‌پرسید که کدام گوشی شیائومی را بخرم و یا اینکه بین انتخاب نسخه ۴G و ۵G این مدل مانده‌اید، به مشخصاتی که برای این مدل و محصول بعدی می‌گوییم توجه کنید.

تقریباً می‌توان گفت که در هر بخش ردمی نوت ۱۳ پرو به مشخصات بسیار خوبی مجهز شده است. بیایید مطابق محصولات دیگر که معرفی کردیم، اول به بخش متریال بپردازیم. درست است که پنل پشتی و فریم این گوشی ساختار پلاستیکی دارند، اما فراموش نکنید که در این رنج قیمت، این مسئله عیب نیست. شیائومی برای اینکه این گوشی را در این کلاس یک سر و گردن نسبت به رقبا بالاتر ببرد، برای آن IP54 را در نظر گرفته که نشان می‌دهد تاحدی در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است.

دیدن مشخصه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای خرید وسوسه‌کننده نیست؟ درست است که پردازش تراشه، بزرگترین تاثیر را روی این بخش می‌گذارد، اما باز هم تاثیر خوبی را روی عکاسی با این محصول نسبت به رقبای هم‌قیمت اعمال کرده است. در ضمن، این را هم در نظر بگیرید که این سنسور به قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده است. متاسفانه، حداکثر فرمت فیلمبرداری که این گوشی پشتیبانی می‌کند، به ۱۰۸۰p محدود شده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro تصویر سه بعدی

بالاترین مدل گوشی شیائومی

در این گوشی علاوه بر سیستم اسپیکر دوگانه، جک هدفون هم قرار گرفته که برای کاربرانی که همچنان از هندزفری استفاده می‌کنند، کاربرد زیادی دارد. باتری این دستگاه، ماندگاری شارژ خوبی دارد و در بررسی بهترین گوشی های شیائومی که انجام دادیم، هم توانست بعد از گذشت تست‌های مختلف، میزان شارژ خوبی را ارائه کند. تراشه‌ی بکار رفته در این مدل هلیو G99 اولتراست که برای کلاس میانرده‌ها عرضه شده است. امتیاز این گوشی در تست آنتوتو حول رقم ۴۳۰هزار می‌چرخد و در تست گیم ما هم توانست عملکرد قابل قبولی را در اجرای بازی‌هایی چون کالاف دیوتی ارائه کند.

از مشخصات دیگر این مدل که نسبت به قیمت، بالارده‌تر محسوب می‌شوند می‌توان به حاشیه باریک اطراف نمایشگر، اثر انگشت در نمایشگر، فست شارژ ۶۷ وات، رنگ‌های جذاب و طراحی زیبای سیستم دوربین پشتی و سلفی اشاره کرد. شما هم موافق هستید که نسبت به قیمت، این مدل بالاترین گوشی شیائومی است؟

Redmi Note 13 Pro 5G

اگر دنبال طراحی و نرم‌افزار بروزتر هستید و همچنین سخت‌افزار هم اولویت شماست و نمی‌دانید کدام گوشی شیائومی بهتر است نسخه ۵G بی‌شک می‌تواند مناسب شما باشد. تراشه ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G، اسنپدراگون ۷s نسل ۲ است که محدودیت‌های مدل ۴G را کنار گذاشته است. به بیانی دیگر، این تراشه علاوه‌بر قدرت پردازش بالاتر، از فنآوری‌های به روزتری هم پشتیبانی می‌کند و این مدل را به بالاترین مدل شیائومی در کلاس قیمتی خود تبدیل کرده است.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G تصویر سه بعدی

نمایشگر امولد این گوشی علاوه‌بر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، از طیف وسیعی از کانال‌های رنگی، غالب بر ۶۸ میلیارد رنگ و به علاوه، از پخش محتوای دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند و خود را در دسته‌بندی بهترین گوشی شیائومی از نظر نمایشگر جای می‌دهد. نگوییم پرچمدار، اما تمام این مشخصات با هم را بیشتر در بالارده‌های بازار می‌بینیم و به همین دلیل هم هست که می‌گوییم این مدل ارزش خرید بالایی دارد.

از مزایای خرید این گوشی نسبت به نسخه ۴G می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پنل پشتی شیشه‌ای
  • پشتیبانی از محتوای دالبی‌ویژن
  • تراشه قدرتمندتر
  • فیملبرداری ۴K

راهنمای خرید گوشی شیائومی در کلاس میان رده

در ادامه به میان‌ردهایی اشاره خواهیم کرد که در کلاس خودشان مدعی بازار بوده و می‌توانند برای اکثر کاربران کاربردی باشند و نیازشان را برآورده سازند…

Redmi Note13 4G

یکی از با‌ارزش‌ترین و بهترین گوشیهای شیائومی که نسبت به قیمتش، امکانات خیلی خوبی را ارائه می‌دهد، شیائومی نوت ۱۳ ۴G است. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با روشنایی بالا و تراکم پیکسلی عالی، این مدل را به گزینه‌ای عالی برای فیلم دیدن تبدیل کرده است. همچنین این صفحه نمایش رزولوشن بالایی دارد و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. اسنپدراگون ۶۸۵ وظیفه‌ی تامین قدرت این گوشی را بر عهده دارد و نه تنها برای انجام کارهای روزمره مناسب است، بلکه توانایی اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک Low و Medium را دارد.

گوشی شیائومی Redmi Note 13

گوشی شیائومی Redmi Note 13

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 13 تصویر سه بعدی

دوربین واید ۱۰۸ مگاپیکسلی، نرم‌افزار بروز و باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصات خوب این گوشی محسوب می‌شوند. ناگفته نماند این مدل بالاترین گوشی شیائومی در کلاس قیمتی خودش محسوب می‌شود که فست شارژ ۳۳ واتی نیز دارد و توانسته گواهی IP54 را نیز بگیرد که آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب مقاوم می‌سازد.

بهترین گوشی شیاومی

Redmi Note 12S

در  ادامه‌ی معرفی گوشی های شیائومی بد نیست نیم نگاهی به نماینده جدید سری S ردمی داشته باشیم که البته نسبت به نسخه سال گذشته تفاوت فاحشی ندارد. این مدل از نظر نرم افزاری بروزتر بوده و به یک نمایشگر AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتزی و روشنایی ۱۰۰۰ نیتی مجهز شده است. دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز امکانات خوبی برای عاشقان عکاسی فراهم می‌سازد. ناگفته نماند در بطن نوت ۱۲S نیز از تراشه تایوانی و نام آشنای Helio G96 استفاده شده و می‌توان آن را در لیست گوشی های خوب شیائومی قرار داد.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12S بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده شیائومی

بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

چیز عجیبی نیست که بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران نیز در خانواده ردمی نوت باشد. در واقع قیمت پایین و ارائه بهترین امکانات از مهم‌ترین دلایل فروش بالای گوشی‌های این خط تولید است. با این حال، محصول زیر هم توانسته از نظر کاربران بهترین گوشی شیائومی در بازه قیمتی خود شناخته شود:

Poco M5s – 128/4

دلایل متعددی هستند که این محصول را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی تبدیل کرده است. از نطر قیمت، پوکو M5s در دسته اقتصادی‌ها قرار می‌گیرد، اما از نظر مشخصات، تقریباً با میانرده‌ها برابر است و شاید برگ برنده اصلی این محصول، همین مسئله است. نمایشگر امولد با پیک روشنایی ۱۱۰۰ نیت و تراکم پیکسلی بالا، اسپیکرهای استریو، امیتاز آنتوتوی نزدیک به ۴۰۰ هزار، فست‌شارژ ۳۳ وات، فیلمبرداری ۴K و حتی گواهی IP53 از مشخصات خوب این گوشی شناخته می‌شوند.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s تصویر سه بعدی

کدام گوشی شیائومی را بخرم

Poco M5s – 256/8

درست است که این محصول اسلات مخصوص به کارت حافظه دارد، اما در اصل، مزایای خرید این نسخه از poco m5s ظرفیت رم بالاتر آن است. این مدل در اجرای کارهای سنگینی چون مولتی تسکینگ، عملکرد بهتری را از خود ارائه می‌کند.

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی برای گیم

مدل‌هایی که در این راهنمای خرید گوشی شیائومی از آ‌ن‌ها به عنوان گوشی گیمینگ یاد کردیم در بازار قیمت نسبتاً بالایی هم دارند، اما شیائومی گوشی مناسب با قیمت اقتصادی‌تر هم دارد که البته بیشتر برای انجام بازی‌های سبک مناسب هستند و نباید آن‌ها را قوی‌ترین گوشی شیائومی یا میان‌رده‌های قدرتمند مقایسه کنید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت در رده اقتصادی

بسیاری از کاربران دوست ندارند برای موبایل مبالغ زیادی هزینه کنند و دنبال بهترین گوشی های شیائومی در بازه قیمتی اقتصادی هستند تا هم نیازهایشان به صورت کامل برطرف شود و هم نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف نداشته باشند.

اقتصادی‌های شیائومی یک تفاوت بزرگ با بقیه برندها دارند و آن هم ارزش خرید بالای آن‌هاست و این یعنی شما در قبال پرداخت هزینه مناسب، حتی امکانات بیشتری را دریافت می‌کنید. در ادامه بهترین مدل شیائومی در کلاس اقتصادی که در ایران فروش بالایی داشتند را به شما معرفی می‌کنیم.

Redmi 13C

اگر دنبال یک مدل اقتصادی و کارآمد هستید، ردمی ۱۳c بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت محسوب می‌شود که از نمایشگر بزرگ ۶.۷۴ اینچی +HD به همراه یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد. این گوشی قدرت خود را از تراشه تایوانی Helio G85 می‌گیرد که برای انجام کارهای سبک و روزانه مناسب است. در قسمت دوربین نیز شاهد دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز کمکی ۰.۰۸ مگاپیکسلی هستیم که در کلاس خود عملکرد قابل‌قبولی دارد و در صورت وجود نور مناسب، می‌توانید عکس‌های زیبایی با آن ثبت کنید. ناگفته نماند نسخه قدیمی این مدل نیز تحت عنوان Redmi 12C در فروشگاه ۱۹کالا موجود است که امکاناتی مشابه و قیمتی به مراتب مناسب‌تر دارد.

گوشی شیائومی Redmi 13C

گوشی شیائومی Redmi 13C

قیمت گوشی شیائومی Redmi 13C بررسی گوشی شیائومی Redmi 13C تصویر سه بعدی

Redmi 12 128/8G

یکی دیگر از گوشی های خوب شیائومی که با برخورداری از نمایشگر و باتری رضایت‌بخش، می‌تواند برای انجام کارهای معمول روزانه یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی مناسب باشد «Redmi12» است. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به رفرش ریت ۹۰ هرتزی، نرم‌افزار و طراحی بروز آن اشاره کرد. ردمی ۱۲ از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و می‌تواند برای عکاسی‌های عادی نیز مورد استفاده قرار گیرد. برخورداری از بلوتوث نسخه ۵.۳، سنسور اثر انگشت و تراشه Helio G88 نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیائومی خوب است.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12  بررسی گوشی شیائومی Redmi 12 تصویر سه بعدی

مدل بالاترین گوشی شیائومی

Redmi 12 – 256/8

اگر میزان ۱۲۸ گیگابایت را کافی نمی‌دانید و دوست دارید، حجم انبوهی از داده‌ها را در فضای گوشی خود ذخیره کنید، ارزش دارد کمی بیشتر هزینه کرده و این نسخه از ردمی ۱۲ را خریداری کنید. از نظر مشخصات دیگر، فرقی بین این دو مدل نیست.

گوشی شیائومی Redmi 12

گوشی شیائومی Redmi 12

قیمت گوشی شیائومی Redmi 12  بررسی گوشی شیائومی Redmi 12 تصویر سه بعدی

Redmi 10 5G

این محصول با اینکه در سال ۲۰۲۲ عرضه شده، اما همچنان ارزش خرید بالایی دارد. حتی جالب است بگوییم که تراشه ردمی ۱۰ ۵g نسبت به نسل جدید این گوشی، نرخ کلاک بیشتری دارد. به طور کل، خرید این مدل را به کاربرانی توصیه می‌کنیم که صرفاً به دنبال محصولی هستند که صرفاً با آن کارهای عمومی خود را انجام دهند و به اجرای بازی‌ها چندان اهمیتی نمی‌دهند.

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

گوشی شیائومی Redmi 10 5G

قیمت گوشی شیائومی Redmi 10 5G بررسی گوشی شیائومی Redmi 10 5G تصویر سه بعدی

بهترین گوشی شیامی

در بین بهترین گوشی های شیائومی کدام مدل را بخرم ؟

شکی نیست که شیائومی بازار موبایل را دست گرفته و بهترین‌های مارکت موبایل را می‌سازد و طبق اطلاعات ویدئو می‌توانید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این که از نظر هر شخص بهترین گوشی های شیائومی کدام مدل‌ها هستند، می‌تواند امری کاملاً سلیق‌ای نیز باشد. گرچه جای هیچ شکی نیست که مدل بالاترین گوشی شیائومی مربوط به خانواده جدید سری ۱۴ است، اما به خاطر داشته باشید که در این مقاله ارزش خرید گوشی‌ها به عنوان معیار در نظر گرفته شده و در آخر بد نیست به پر طرفدارترین نسخه یک سال اخیر ردمی نوت، یعنی ۱۳ پروپلاس نگاهی بیندازیم.

Redmi Note 13Pro Plus

از نظر ارزش خرید، سری ۱۳ ردمی نوت بهترین شیائومی محسوب می‌شود که نسبت به قیمت خود مشخصات بالارده‌تری را ارائه می‌کنند. اگر بگوئیم این مدل در کلاس خود بهترین گوشی شیائومی است، بی‌راه نگفته‌ایم. چراکه یک پکیج کامل و ایده‌آل از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و پاسخگوی تمامی نیازهای شماست.

درست است که از نظر نرم‌افزار نوت ۱۳ پرو پلاس بر پایه‌ی MIUI14 اجرا می‌شود، اما به زودی شیائومی آپدیت HyperOS را برای آن ارسال خواهد کرد. نمایشگر بهترین مدل گوشی شیائومی از نوع AMOLED بوده و از قابلیت‌های به روزی چون پشتیبانی از دالبی ویژن و محتوای HDR پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro  Plus

گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro  Plus تصویر سه بعدی

تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا در بطن این مدل جا گرفته که در تست‌های گرفته شده سربلند بیرون آمد و حتی در اجرای بازی‌های گرافیکی، ضعف آشکاری نشان نداد. دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری از این گوشی یک پکیج ایده‌آل ساخته است. ناگفته نماند بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت از فست شارژ ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند و در کم‌تر از ۲۰ دقیقه فوق شارژ می‌شود. همه‌ی این مشخصات باعث شده «Note13ProPlus» به یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کاربران تبدیل شود و نظر خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند.

به نظر شما برند شیائومی تا چه حد در جلب رضایت کاربران موفق بوده‌ است؟ اگر تجربه استفاده از گوشی‌های این برند مطرح را دارید، حتماً نظر خود را در قسمت کامنت با دوستان مجله ۱۹کالا به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۵۷ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی شیائومی کدام است ؟

✔️ تنوع محصولات کمپانی شیائومی آنقدر زیاد است که اگر قصد خرید از این برند را داشته باشید در دنیای نام و مدل‌های آن گم می‌شوید، اما ما در تیم فنی 19کالا با بررسی دقیق مدل‌های بالا را برای شما جمع آوری کردیم.

بهترین گوشی شیائومی از دید کاربران کدام است؟

✔️حضور پررنگ خانواده ردمی‌نوت‌ نشان دهنده علاقه زیاد کاربران به آنست. نسخه نوت سری 12 و 13 توانسته رضایت اکثریت کاربران را جلب کنند و به بهترین گوشی های شیائومی از دید کاربران تبدیل شوند.

بهترین گوشی های شیائومی برای گرفتن عکس بعد از پرچمداران، کدام مدل است؟

✔️ در لیست ما، شیائومی 13t پرو عنوان بهترین دوربین گوشی را به خود اختصاص داده است، زیرا رزولوشن لنز اصلی این گوشی 200 مگاپیکسل است که در کنار تراشه قدرتمند می‌تواند عکس‌های این گوشی را به بهترین شکل ممکن پردازش کند. پس اگر دوست دارید با موبایل حرفه‌ای عکاسی کنید از این مدل غافل نشوید.

بهترین میان‌ردهای شیائومی کدام است؟

✔️ در مقاله بالا بهترین میان رده‌ها را در کلاس قیمتی‌های متفاوت برای شما آوردیم که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

‫۳۸۴ نظرها

    1. اره سری نوت ۱۰ با فست شارژ ۳۳ وات معرفی شد خودم نوت ۱۰ دارم اینقدر سریع شارژ میشه

    1. شیائومی از نظر تنوع قیمت مدل های زیادی داره ولی اینکه کدوم مدل مناسب هست بستگی داره که شما چه انتظاری از یک گوشی دارید

  1. یک گوشی شیائومی خوب که عمر باتریش زیاد باشه میتونید معرفی کنید؟

    1. سلام
      اگر سخت افزار هم برایتان مهمه پو اکس ۳ خالی نه ان اف سی نه پرو و یا اگر مهم نیست برایتان یا پوکو ام ۳ یا ردمی۹tرو میتوانید بردارید این دو گوشی آخر عین هم هستند اما اگر نظر من رو بخواهید ردمی۹tبهتر از همه است

  2. سلام خسته نباشید خیلی ممنون بابت این مطالب مفیدتون
    الان دقیق بهترین گوشی شیامی کدام هست؟؟؟؟؟

  3. خیلی دنبال محبوب ترین گوشی شیائومی میگشتم مرسی از مطالب مفیدتون

  4. بین اینهمه گوشی من پوکو ایکس ۳پرو و ردمی نوت ۹پرو رو واقعا قبول دارم و ارزش خرید بالایی دارن
    این مقایستون عااااااااااالی بود

  5. من الان دو هفتس پوکو x3گرفتم ارزش خرید بالا نسبت ب بقیه گوشی هاست دوربین عالی باتری عالی با سارژر فست ۳۳وات و پردازنده اسنپ دراگون ۷۳۲ ک عالیه برای کسایی ک میخان گیم بزنن

    1. من بررسی های پوکو X3 رو دیدم تو اون بررسی ها میگن وقتی صدای اسپیکر گوشی رو تا آخر زیاد میکنی قاب پشتی گوشی شروع میکنه به لرزیدن راسته

      1. نه دوست عزیز این نمیشه گفت مشکل هست این یک قابلیت هست برای زمانی که به هدفون یا هندزفری وصل می کنید گوشی رو و قابل تنظیم هست
        از مسیر زیر می تونید این مشکل رو برطرف کنید

        SETTING/ADDITIONAL SETTING/ASSESSIBILITY/VOLUME KEY/SHORTCUT/AUDIO BALANCE
        می تونید مقدار اون رو تنظیم کنید
        دوباره زمانی که گوشی رو به هدفون و یا هندزفری نصب کردید می تونید این مقدار رو در حالت متوسط تنظیم کنید تا مشکل شما برطرف بشه

    2. من پوکو .ایکس. تری. پرو دیدم تو کالاف با گرافیک بالا لگ میخوره

  6. سلام من دوربین برام خیلی مهمه نمیخوام بالای ۱۰ میلیون هم هزینه کنم چی پیشنهاد میکنید؟

    1. مقاله راهنمای خرید گوشی در محدوده های مختلف قیمت رو مشاهده کنید

    2. اگه دوربین میخوای پوکو x3 بگیر هم باتریش عالیه هم دوربین باکیفیتی داره

        1. داشتن قابلیت nfc یا همون کارت مترو و اتوبوس یا کلید های کارتی ک میتونی با گوشی مچ کنی دیگ اونارو همراهت نیاری گوشیو بزاری روی دستگاه جای کارت زدن

  7. سلام بیشتر گوشیهای پوکو ایکس ۳ شیائومی با عنوان رام گلوبال اما tr یعنی ترکیه میاد
    من ازش راضیما اما فقط آپدیت که میکنم می‌ره تا ۶۰. ۷۰. اما برمیگرده دوباره از اول چیکار کنم؟

    خواهشاً کمک کنید خیلی ناراحتم

  8. سلام میشه بگین اسمه اون بازی ماشین سواریه چیه خیلی خوشم اومد

  9. سلام
    ممنون از سایت خوبتون
    این سایت و تمام عوامل بهترین سایت ممکن برای خرید و توضیح کالا ها را فراهم کرده است.
    من یک هفته پیش پوکو ایکس تری بر داشتم، اما هنوز هم بین نوت نه پرو و پوکو ایکس تری شک دارم لطفاً برسی کامل تری نسبت به این دو مدل در سایت قرار دهید.
    با تشکر و سپاس فروان

    1. سلام
      تقریبا دو تا گوشی یکسان هستند اما از نظر اسپیکر و دوربین برتری کاملا با پوکو هست
      ولی تنها مشکل پوکو ایکس۳ صدای بلند مکالمه هست که در کمترین حالت در جای ساکت در اطراف شنیده میشه متاسفانه
      از هر دو گوشی همزمان استفاده کردم و تجربه شخصیمه

      1. سلام یعنی من که الان گوشی موبایل پوکو ام ۳خریدم کاره بدی کرده ام یانه

      2. سلام . بله دقیقا درسته… من خودم تازه x3 خریدم و
        به خاطر کیفیت بالای صداش، و اسپیکر استریو ، یکم صدای تماس ها بلنده که باید کمش کرد

  10. سلام ادمین عزیز ‌ چطور بفهمم mi 10 lite ساخت چین یا کشورهای دیگه می‌باشد ؟

  11. سلام به تیم ۱۹ کالا تو همه مجله های دیگر Redme Note 9S در پنچمارک امتیاز
    ۲۷۴.۵۹۶ هست ولی شما تو این مجله نوشتید ۲۷۰.۹۷۵ چرا؟
    لطفاً ویرایش کنید

    1. با سلام ممنونم از حس توجه و دقت شما
      ببینید اگر چند سایت این امتیاز رو منتشر کردند نشون میده که همه از یک منبع کپی کردند
      ولی تمام امتیازات بنچمارک سایت ۱۹ کالا توسط تیم فنی ثبت و مستقیم روی گوش تست شده و کاملا دقیق هست،
      باید در نظر داشته باشید که ثبت امتیاز به عوامل مختلفی بستگی داره، پس هیچ وقت عدد بنچمارک یک عدد دقیق و ثابت ثبت نمیشه و اختلاف کمی بسته به شرایط و عوامل خاص همیشه وجود داره،

  12. در مورد سوالتون که پرسیدید گوشی من Redmi 9 هستش و حدود ۱ ساله که دارمش و کاملاً ازش راضی ام پابجی ، آسفالت ۹ و همه بازی های سنگین رو روش ریختم . نه هنگ می‌کنه نه داغ می‌کنه نه … میتونم بگم عین گوشی ها پرچمدار هستش . من خودم یکی از کارشناس های گوشی هستم .

    خلاصه واقعاً همه کاری رو بدون هنگ و روون انجام میده

      1. الهی بگردم مرسی از نظرتون اتفاقا به من هم کمک کرد برای خرید گوشی

  13. درسته شما گفتین نوت ۹s از پوکو m3 بهتره
    ولی به نظر من پوکو طراحی بهتر ارائه رنگ بهتر توی دوربین پشت داره

  14. بسیار عالی و جامع گوشی ها بررسی شدن ذهن من که واسه انتخاب کاملا روشن شد.ممنون

  15. شیائومی یواش یواش داره میشه بزرگترین سازنده گوشی دنیا…

  16. به نظرم پوکو ایکس تری ۳ واقعا برندست ولی می باشم می ۱۰ تی پرو میخرم

    1. سلام واقعا درسته پوکو ایکس ۳ عالیه با توجه به قیمتش یک پکیج کامل رو داره. ولی خب اگه بشه نوت ۱۰ تی ۵g رو بخریم فوق العاده میشه.

  17. سلام خسته نباشید مقایسه جامع و کاملی بود تصمیم گرفتم گوشی پوکو رو بخرم چون دوربین و سخت افزار برام تو اولویت هست

  18. ممنون از تیم عالی و پر تلاش ۱۹ کالا، کاراتون فوق العاده هست

  19. نمیتونی باش نیم ساعت بازی کنی بعد نیم ساعت باید بری تو فریزر باتریش خو افتضاح به چه حقی میگی نوت ۸ پرو دوربین تو شب اصلا خوب نیست تو روزم فقط ۶۴ مگاپیکسلیش. من دو تا رو توی دستام مقایسه کردم اصلا نوت ۹ یه چیز دیگس

  20. من نوت هشت پرو دارم خیلی هم راضی هستم و خوب عمل کرده است
    با تشکر

    1. سایت الکی زدین فقط اون دسته گوشی ها که جذابیت پفکی دارنو گذاشتین پوکو اف ۲ پرو که تو بنچمارک رتبه ۱۲ داررو نزاشتین درضمن جذابیتشم زیاده همون که تمام صفحست میخوره همه گوشیارو

      1. داداش گفته گوشی های میانرده!
        دقت کنی بد نیست! اخه گوشی که اسنپدراگون ۸۷۵ داره میانرده است؟

  21. دروغ محضه.من داشتم .هم اس داشتم هم پرو .الانم .نوت ۱۰ لایت.دارم..

  22. نوت۸پرو از اس عالی تره..اگه حرف از پرو بیاد یعنی پرچم دار.حتی دوربینش

  23. میگن گوشی های شیائومی به شدت اسیب پذیره با کوچیک ترین ضربه بدنش اسیب میبینه درسته؟
    و اینکه خیلی زود گوشی داغ میکنه و باعث انفجار میشه
    مد نظرم هست نوت ۹s بگیرم کسی داشته راضی بوده ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. دروغ محضه.من داشتم .هم اس داشتم هم پرو .الانم .نوت ۱۰ لایت.دارم..

    2. سلام من دارم خوبه بد نیست راضیت میکنه رم خوب سرعت عالی داره برای گیم و باتری هم خوبه کلا خوبه

    3. نه عزیزم اصلا اینطور نیس من یکی از قدیمی های شیائومی و تو این چهار سال کوچکترین مشکلی پیدا نکرده حای دوبار رو اسفالت افتاده

    4. شیائومی یکی از بهترین تولید کنندگان گوشی هست و کسایی که سامسونگ و نوکیا و سونی و…. دارند می‌خوان این شرکت رو بد نام کنن که گوشی های خودشون و ببرن من خودم یکی از فامیل هامون نوکیا داره سامسونگ و شیائومی رو اصلا حساب نمیکنه . بنظر من میتونی با خیال راحت گوشی رو که میخوای بخری یک درصد هم شک نکن

    5. بسیار گوشی مناسب از لحاظ کیفیت دوربین و غیره می‌باشد اصلا داغ نمیشه ساعتها بهاش کار کنی من دو ما ه تحقیق کردم تا گوشی شیومی گرفتم یکی از دوستام معرفی کرد تازه اوایل ورود شیومی بود بعد دوستام که آیفون باز بودن همه چیزو تایید کردن خودشونو خریدن
      حالاشم اگه بخوام گوشی رو عوض کنم حتما شیومی میخرم

    6. نه اصلا اصلا اصلا دوست من گوریلا گلس و بدنه آلومینیوم سامسونگ با ایمن مشخصات بدنه گوشی های خیلی گرونتری داره

    7. خوبه بگیر
      من note 9s داشتم خیلی خوب بود بدنه اش خوب بود ولی باید مراقب باشید اگه ضربه خیلی محکم بخوره تقریبا هر گوشی باشه آسیب می‌بینه داغم نمیشدش من استفاده زیاد میکردم ولی مشکلی نداشت

    8. من دارم البته است نیس عادیه خوبه کالاف دیوتی هم بازی کردم با گرافیک بالا عالیه فقط مدل بالا تر بگیر چون رم گرافیک بالا تری داشته باشه چون تو بتل رویال باگ میگیره چون روش پایینه
      نظر من اینه حالا نظر خودته

    9. سلام
      نمیدونم از کجا شنیدی ولی نه درست نیست اتفاقا شیامی همه‌ی گوشیهای رو تقریبا با گوریلا گلس ۵ میزنم و مقاومت خوبی داره نگران نباش بخر عالیه فقط اینکه هنوز می یو آی ۱۲براش نیومده

  24. من خودم گوشی a50 داشتم با ۸۰ درصد شارژ توی دستم بدون ضرب دیدگی خاموش شد دیگ روشن نشد ۸ ماه کلا برام کار کرد با اینکه ۱۸ ماه گارانتی هم داشت شرکت گارانتیش گفت ۴ میلطون خرج داره لگه هزینش و میدین تعمیرکنیم اینکه تصمیم گرفتم گوشی شیائومی بگیرم فقط بنظرتون نوت ۹s چطور هست ؟ کسایی که داشتن راضی هستن؟

    1. پرو بگیر البته زیاد هم فرق ندار ..اس دوربینش۴۸…پرو۶۴.تو نرم افزارشم پرو .یه کم بالاتره…من. هر دوتاشون استفاده کردم..عالیه..ولی اگه یکم بیشتر خرج کنی نوت۱۰لایت .فقط پوکو x3.نخر جالب نیست

      1. دوست عزیز با چه دلیلی میگی پوکو ایکس سه جالب نیست؟چون من دقیقا میخوام ایکس سه بخرم،مبشه یه توضیح بدی،ممنون

      2. من دارم خیلی هم عالیه ولی بخاطر اینکه پر فروش هست نسخه تقلبی هم داره. من تو سایت شیائومی شماره سریال و imei رو وارد کردم برام مدل گوشی و حافظه و رم رو نوشت یعنی اصلی هست. کارش خیلی خوبه اصلا هنگ و لگ نداشته و مولتی تاسکینگ عالی و بستن خودکار برنامه ها و شارژدهی خوب. تو سایتهای خارجی نظر کاربران بالای ۸.۵ از ۱۰ هست. معایبش یکم بزرگه که برا گیم و فیلم عالیه. صداش استریو و قوی هست به همین خاطر تو صدای بلند پشتش کمی میلرزه ولی خیلی زود عادت میکنی بهش. قیمتش هم که ارزونه به نسبت امکانات و مقایسه با برندهای دیگه.

    2. اره من الان دارمش راضیم نسخه رم چهاروشیشم فرقی نداره به اندازه حافظش کافی میکنه من بیشت گیگ گوشیم جاداره نسخه رم چهارشودارم الان دوگیگ رم اضافه مونده برام پس رمش اذیتت نمیکنه

    3. سلام نوت ۹ اس گوشی خوبیه من داشتم ولی بعضی از بازیای خودش هنگ میکرد که بنظرم مشکل از بازی بوده

  25. سلام
    من یه گوشی میخوام که هم به درد گیم بخوره وهم سخت افزار و نرم افزاری قوی باشه و از همه مهم تر قیمتش خوب باشه و کیفیت دوربین
    آیا پیشنهادی ندارید

    1. به شما
      Mi 10 lite 5g
      پیشنهاد میکنم
      استفاده گوشی از نسل ۵
      اسنپدراگون ۷۶۵g,
      دوربین اصلی ۴۸
      سلفی ۱۶

      1. می ۹ عالیه خیلی بهتر از لحاظ دوربین و سخت افزار و غیره….

  26. سلام ببخشید مشه گوشی خوش قیمت ایرانی جی ال ایکس شاهین ۲ هم برسی کنید ممنون میشم اخه خیلی قیمت و مشخصات خوبی داره حتما برسی کنید

    1. دوست عزیز اصلا طرف گوشیهای جی ال ایکس و دیمو نرو
      درسته قیمتش خوبه ولی اگه خراب بشه، برات شر میشه !!

  27. سلام
    بنظرتون نوت ۸ پرو بهتره یا نوت ۹اس
    کلی،برای گیمری،واینکه هرکدوم از گوشی ها اگه رام اونها فرق داشته باشه خیلی تعصیر داره

    1. نوت۸پرو از اس عالیتره..اگه حرف از پرو بیاد یعنی پرچم دار

  28. درود بر شما ، من دنبال یه گوشی خوب میگردم ،…دبیرم و با توجه به نیاز هام احتیاج دارم یه گوشی با سختذافزار قوی خصوصا باتری ، گرافیک بالا ،به رم داخلی بالا ۱۲۸ ، سرعت و پردازنده قوی دوربین عالی و…البته خوش قیمت سرچ و مطالعه کردم ،…به نظرم نوت ۸ تی ۱۲۸ ، هم خیلی خوش قیمته هم امتیاز خیلی بالایی بین گوشی های شیایومی داره ..،میشه راهنمایی کنین که امکاناتی که من می خوام داره یا نه و آیا با همین قیمت می تونم گوشی بهتری پیدا کنم ؟

    1. اگه
      با بودجه خودتون بتونید
      Redmi note 9 pro بخرید
      بصرفه تر است و دارای دوربین ۶۴ پیکسل است

      1. سلام وقت بخیر من یه گوشی میخوام ک دوربینش خوب باشه هزینه اشم ب صرفه باشه خودم نت ۹پرو مد نظرمه شما هم میشه راهنمایی کنید

  29. سلام من گوشی سامسونگ اس ۹ داشتم بدلیل اتمام شارژ زود به زود آن یک گوشی خواستم بخرم رفتم دنبال شیامی نوت ۹ خریدم واقعا عالیه شارژ خود سرعت بالا اکانات بی نظیر پیشنهاد میکنم بی خود پول زیاد برای ساسونگ ندید شیامی عالیه

    1. با سلام، به شدت به سلیقه و نیازهای شما بستگی داره، از نظر قدرت سخت افزاری و باطری نوت ۹ و از نظر دوربین و ال سی دی هم a3 و تفاوت اصلی این دو مدل رابط کاربری انهاست که a3 دارای رابط کاربری اندروید وان گوگل است که ساده تر از رابط کاربری miui شیائومی میباشد و بسیاری از امکانات نرم افزاری را ندارد. اما در عوض سبکتر و سریعتر هست و بدلیل استفاده از رابط کاربری اندروید وان گوگل تا دو سال قطعا اپدیت میگیرند. افراد کارشناس احتمالا نوت ۹ رو ترجیج میدن بدلیل توان سخت افزاری و رابط کاربری و بودن.

      1. سلام و وقت بخیر . شغلم به گونه‌ای هست که مدام باید تو اینستا باشم و ویدیو اپلود کنم و و از مشتری عکس یا فیلم بگیرم. یا همچنین برای سلفی گرفتن، اهل بازی و این جیزام نیستم. سرعت نت برام مهمه، بنطرتون ردمی نوت ۹ پرو خوب هستش برا من؟

  30. سلام من Note 8 pro دارم ولی توی بعضی مواقع مثل عکس گرفتن یا گیم خیلی داغ میکنه و خیلی اوقات هم هنگ میکنه

    1. سلام من شیاومی خریدم البته شیاومی نوت ۸ پرو خریدم شاید باورتون نشه ولی خیلی سریع شارژ میشه تازه بار ها بوده که ۴۸ ساعت شارژ نزدم تازه ۲۵درصد بوده با قیمت عالی کیفیت دوربین حرف نداره و از نوت ۹ هم در هر لحاظ بهتره عالی خوشگل و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی اندروید ۱۰

    2. سلام آیا m3..ام تری اینترنت g5..فای رو ساپورت می‌کنه و چطور فعال کنم و دیگر سوالم چرا اینترنت من ضعیف هستند ودر صورتی که گوشی دیگه دستم هم هست اینترنت اون همیشه ۴جی هست چطور این مشکل اینترنت m۳ رو حل کنم ممنون میشم جوابمو بدین

      1. نه دوست عزیز از شبکه ۵جی پشتیبانی نمیکنه و مشکل اینترنت هم به تنظیمات سیمکارت برید و روی ۴ جی ست کنید مشکل تون برطرف خواهد شد

  31. سلام لطفا یکی به من بگه:
    شیائومی ردمی نوت ۹اس ۱۲۸/۶ بگیرم بهتره یا شیائومی ردمی نوت ۸ پرو ۱۲۸/۶؟
    لطفا اگه تجربه دارید پاسخ بدید ممنون.

    1. با سلام. این دو مدل واقعا در حد هم هستند و از نظر سخت افزاری حتی توت ۸ پرو بهتر است و قیمت مناسب تری هم دارد. ۹پرو است و گرانتر اما تقریبا هیچ برتری ندارد. ما بقی بستگی به سلیقه شما دارد

  32. سلام .گوشیهای شیائومی از لحاظ تاچ و ال سی دی چطوری هستن؟اگر ال سی دی بشکنه مثل سامسونگ تاچ و ال سی دی باید با هم عوض بشه یا خیر ؟.اگه کسی می دونه راهنمایی کنه چون گوشیهای سامسونگ از این لحاظ مقرون بصرفه نیستن اما هووای داشتم تاچ و ال سی دی شون جداست راضیم صفحه اش کاملا ترک خورده هنوز کار میکنه

    1. سلام و وقت بخیر . شغلم به گونه‌ای هست که مدام باید تو اینستا باشم و ویدیو اپلود کنم و و از مشتری عکس یا فیلم بگیرم. یا همچنین برای سلفی گرفتن، اهل بازی و این جیزام نیستم. سرعت نت برام مهمه، بنطرتون ردمی نوت ۹ پرو خوب هستش برا من؟

      1. با سلام
        بله این گوشی پاسخ گوی نیاز شما هست و عملکرد دوربین بسیار عالی داره

  33. سلام به نظرتون برای کار های روز مره گوشی redmi note 7 خوبه چون من استفاده زیادی ندارم و فقط برای عکس گرفتن و تماشای فیلم از گوشی استفاده میکنم

    1. نوت ۹پرو ۵جی که هنو وارد بازار نشده چجوره ارزش صبر کردن داره یا امن نوت ۱۰ پرو رو بخرم

  34. این مدل ۱۰ لایت هم ویژگی هاش خیلی زیاد بود هم خیلی خوش دست بود
    من که خیلی ازش خوشم امدش

  35. سلام من بهمن ماه ۹۸ . A3 خریدم و روزانه ده ساعت گاهی اوقت بیشتر دستمه اصلا داغ نمیکنه. حافظشم که عالی از همه چیزش راضیم

  36. من خودم Redmi note 4x دارم ولی به نظرم بعد گوشی redmi note 8 ،شیائومی کار رو خراب کرد. ضخامت و وزن گوشی ها بسیار افزایش پیدا کرد و نمیشه دیگه اونها رو ظریف دونست. کاربران هم به همین دلیل بیشتر طرف گوشی های سامسونگ میرن که ضخامت و وزن کمتری دارند. البته شاید بگید باطری با ظرفیت بیشتر باعث وزن بیشتر گوشی میشه. درسته ولی برای مثال سامسونگ M30s با باتری ۶۰۰۰ ضخامت کمتری نسبت به گوشی های شیائومی داره.

    1. ایناباطریشون الکی هست درجاخالی میکنن الان نوته نه اس دارم هریه روزیادوروزمیزارمش تن شارژخیلیم مضرفم بالاهست

  37. لطفاً
    پایین رده نو یا میان رده دست دوم هم بسازید
    ممنون

  38. سلا ببخشید میشه اسکنر اثر انگشت ردمی نوت ناین اس فعال نکرد چون روی دکمه پاوره میپرسم لطفا جواب بدین مرسی

  39. سلام میشه حسگر اثر انگشت ردمی نوت ناین اس فعال نکرد ؟چون رو دکمه پاور میپرسم
    ممنون میشم زود جواب بدید

    1. بله میشه فعالش نکرد و تنها از الگو قفل صفحه استفاده کرد

  40. سلام میشه حسگر اثر انگشت ردمی نوت ناین اس فعال نکرد چون رو دکمه پاوره ؟لطفا زود جواب بدید
    سپاس

  41. سلام
    جایی خوندم گوشی های شیائومی در اجرای گوگل دچار مشکل میشن ،گوگل پلی ندارن و برنامه های چینی مزاحم دارن ،برای وب گردی مناسب نیستن و اگه بخوای مثلا از تلگرام بری گوگل باید نت خاموش روشن کنی ایا درسته ؟
    زبان فارسی دارن؟
    لطفا جواب بدید سریع
    خیلی ممنون

    1. این موارد مربوط به گوشی های رام چین هست که مختص استفاده در کشور چین و برای اپراتورهای چینی تولید میشده. نه رام گلوبال. گوشی هایی که الان دارن رسما وارد ایران میشن همگی رام گلوبال دارند و هم فارسی ساپورت میکنن و هم تمام خدمات گوگل روشون فعاله و هیچگونه مشکلی ندارن چون رابط کاربریشون گلوبال و برای استفاده در همه جای دنیا در نظر گرفته شده. شیائومی بخر و شک نکن و ازش لذت ببر.من خودم ۴ ساله فقط گوشی شیائومی میخرم و بس.

    2. سلام من خودم گوشی شیائومی نوت هشت تی دارم ..واین خصوصیاتی ک‌شما گفتین و تعریف شنیدین و این طوری ک فکر میکنین نیس..از همه لحاظ گوشی خیلی عالیه

  42. سلام،وقت بخیر،واقعا زیبا بود ممنون از زحماتتون.میتونم بپرسم اسم اهنگ چی بود؟

  43. عزیزان شیائومی نخرین مثل من پشیمون میشید از خرید گوشی از این برند
    سامسونگ بهترین برند دنیاست

  44. ممنون از ویدیوهای خوبتون از نظر من صادقانه ترین مقایسه ها رو انجام میدید و خیلی کمک کننده هست

  45. باسلام‌، گوشی ردمی ۸ با حافظه ۱۲۸ خریدم ، اما تغییر اعداد به انگلیسی روی همه برنامه های بانکی اعمال نمیشه ،
    مشکل دیگه‌ هم ک دارم اینه قبلا‌ زیر اسکرین شات گرفته شده گزینه ارسال و طومار می اومد ، الان دیگه بجای گزینه ها یه سایه می افته ، این مورد شامل گارانتی میشه یا نه ؟

  46. سلام چرا از ردمی ۹ پرو مکس چیزی نگفتین ۸ پرو دارم تعویض کنم پرو مکس بخرم راهنمای کنید

    1. ردمی ۹ پرو مکس فعلا در بازار نیست ولی نسخه گلوبال ردمی ۹ پرو مشخصات تقریباً مشابه ای با این گوشی داره

    1. سلام دوست عزیز ، این مقاله به زودی به روزرسانی خواهد شد

  47. گوشی های شیاءومی گوشی های خوبی هستند که با سرچ هم میشه فهمید اما به نظرم بعضی ها می خوان بکوبنش واقعا گوشی های خوبی هست

  48. سلام دوستان کسی از این سایت خرید کرده؟
    اگه کسی هست درمورد ریجستری گوشی و یا زمان تحویل به مشکل برنخورده؟

  49. سلام دوستان کسی از این سایت خرید کرده؟
    اگه کرده درمورد ریجستری گوشی یا زمان تحویل به مشکل برنخورده؟

  50. سلام میخوام گوشی شیائومی بخرم بین می نوت ۱۰ پرو با k 30پروکدوم بهتره

    1. سلام دوست عزیز بستگی داره چه گزینه ای مد نظر شماست، گوشی های شیائومی از نظر نسبت قیمت به امکانات عالی هستن

      1. سلام
        ببخشید واقعیت داره که میگن شیائومی می ۹ یا نوت ۹ اس و…..
        خوب نیستند و زود خراب میشند؟؟؟؟
        دوستم تازه شیائومی نوتت ۹ بود فکر کنم خریده بود هی گیر میکرد..نمیتونست ویس گوش بده و بگیره و….

        1. با سلام. چنین چیزی بصئرت کلی و عمومی وجود ندارد باید دید علت مشکل ان دستگاه مشخص چه بوده. در کل شیائومی بسیا قابل اعتماد و با کیفیت محسوب میشود.

        2. می ۹ عالیه خیلی بهتر از لحاظ دوربین و سخت افزار و غیره….

  51. سلام، خسته نباشید
    گوشی من شیائومی ۴ هستش و خیلی عالیه…
    همچنین قابلیت فَست شارژ داره و سرعت شارژش عالیه و خیلی دیر شارژش تموم میشه…
    با اینکه مدلش پایینه ولی پردازشگرش عالیه اصلا هنگ نمیکنه…
    و از دوربین خوبی برخورداره…
    و خوراک بازی کردنه.

  52. سلام
    ببخشید من بین ردمی نوت ۸ و mi a3 موندم کدومو بخرم.
    بیشتر واسه بازی و اینجور چیزا میخام.
    لطفا راهنماییم کنین.

  53. به نظر منشایومی و سامسونگ و هواوی هم کیفیتشون خوبه هم قیمتشون نسبت به اپل و اینا خیلی بهتره خوب. من خودم تازه یه سامسونگ a51 خریدم خیلی راضیم از این سایت خریدم انقدرم با بسته بندی درست و حسابی و خیلی شیک آوردن برام کیف کرم . بی دردسر الانم که ک ر و نا اومده غیرحضوری خرید کنیم بهتره .

  54. سلام ببخشید موندم بین دوتا گوشی
    Mi 9
    Mi 9 t pro

    بدون در نظر گرفتن قیمت:
    می ۹ :مادون قرمز داره، دوربین سلفی قوی تر،نخسه گلوبال داره ولی اون یکی فقط پک چینه…
    Mi 9 t pro:باطریش قوی تره.. جک ۳.۵میلیمتری داره

    میشه یه راهنمایی بکنید کدوم بهتره؟؟؟

  55. سلام ببخشید خارج از بحث قیمت….
    میخواستم ببینم کدوم گوشیو بخرم اگه میشه راهنمایی کنید…
    شیامی mi 9
    شیامی mi 9 t pro
    خیلی فکرم درگیر شده برا این دوتا که کدومشو بخرم…
    Mi 9 مادون قرمز داره دوربین سلفی بهتره… نخسه گلوبال داره…
    ولی t pro باطریش قوی تره… دوربینش پاپ اپه…
    اگه‌میشه لطفا راهنماییم کنید مرسی

    1. ب نظر من می ناین تی پرو بهتراز همشون هسش از لحاظ عمر باطری ،گرافیک بالا ،صفحه نمایش بهتر از می ۹ داره واس بازی عالیه ،با اسنپ دراگون بالاتر ،و بنجمارک فوق العاده و واقعا قیمت بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۱ به صرفه تر هستش

  56. خیلی مطلب خوب و جالبی بود بیشتر از این نوع مطالب پست کنید تشکر

    1. ۷ ساله داری یه گوشی استفاده میکنی انتظار داری هنگ نکنه برو خدا رو شکر کن هنوز بهت کار میده.mi 3 گوشی ۷ سال قبل شیائومی بود الان mi 10 اومده.

    2. من اصلا اهل گیم نیستم و برام مهم نیست. فقط کیفیت عکس مخصوصا سلفیش برام مهمه ،حافظه و باتری. طراحی ظاهری هم برام مهم نیست. پیشنهاد شما کدوم مدله؟

  57. سلام. الان من تو این هفته قصد خرید گوشی داشتم. از دوربین گوشی و وضوح تصویر به شدت نیاز دارم، چون شغلم دکوراسیون داخلی هست. نظرتون در مورد خرید می۹تی پرو چیه؟

      1. سلام
        من میخوام گوشی بگیرم ک از نظر کیفیت دوربین ب خصوص دوربین سلفی و حافظه و صفحه نمایش و اینترنت خوب و هنگ نکردن و داغ نکردن باطری و..از نظر خیلی چیزاش خوب باشه اونایی ک گفتم مهمترن

        خودم بین سامسونگa71 وa81 و شیائومی mi cc9 pro و شیائومی می ۹ لایت موندم لطفا راهنماییم کنید..گوشی بهتری اگه در نظر دارید هم بهم بگید..مرسی

      2. همینه / از تکنولوژی G5 هم‌ پشتیبانی میکنه / الان ک اینترنت G5 تو ایران راه اندازی شده ،یادمون باشه تو انتخابمون

    1. می ۹ تی پرو یکی از گوشی های شیائومی هست که دوربین آن عملکرد بسیار عالی داره، لنز اصلی اون ۴۸ مگاپیکسلی است اما به دلیل اینکه تراشه قدرتمندی نیز در آن استفاده شده، پردازش تصویر اون میشه گفت از برخی از گوشی های ۶۴ مگاپیکسلی هم بهتر هست

      1. Mi A3 به نظر من بهترین میان رده در حد قیمت خودش هست….اندروید ۱۱ رو هم دریافت کردم و با باطری عظیم و کیفیت عالی دوربینش به نظرم انتخاب خیلی خوبی هستش در ضمن حافظه و رام بسیار عالی هم داره.

      1. سلام من میخام گوشی بخرم و بهم گفتن یا شیایومی ردمی هشت یا ردمی نوت هشت بخر پیشنهاد شما چیه من برام واقعن حافظه ودوربینو سرعت مهمه چون بیشتراوغات رو هم دارم وب گردی و اینستا چرخی میکنم ب نظروتن ردمی نوت هشت خوبه؟

  58. سلام. الان من تو این هفته قصد خرید گوشی داشتم. از دوربین گوشی و وضوح تصویر به شدت نیاز دارم، چون شغلم دکوراسیون داخلی هست. نظرتون در مورد خرید می۹تی پرو چیه؟

    1. سلام من نوت۸ پرو دارم واقعا دوربینش عالیه ونسبت به هم قیمت هاش هم به صرفه هستش هم امکاناتش ودوربینش نسبت به هم قیمتاش مثل a50.a49.a30.mi9t.mi9tpro. دوربینش عالیه و عملکردش

    2. سلام ببخشید ردمی نوت ۱۰ s اصل نیست توی بهترین های شیامی یا هستش

  59. من میa3دارمو ازش هم خیلی راضی ام
    نسبت به قیمتش خیلی عالیع

  60. با سلام
    بعد از یه ساعت تحقیق و سرچ تو گوگل ، راهی بازار شدم ، و گوشی Xiaomi A3 رو خریدم.
    قیمت : ۲/۷۰۰/۰۰۰ تومان
    رم ۴ ، حافظه داخلی ۱۲۸ ، ۸هسته ۲GHZ
    دوربین سلفی ۳۲ ، پشت ۴۸

    سایز ۶اینچ ، خوش دست
    باتری ۴۰۰۰ فست شارژ

    خودتون مقایسه کنید!!!

  61. کاملا موافقم.من حدود دوماهه ردمی نوت۸پرو خریدم.در برابر پولی که میدید ازنظرامکانات این گوشی فوق العادس.تحت هیچ شرایطی داغ نمیکنه باتوجه به ۶گیگ رام چیزی بنام هنگ وجودنداره.

    1. بحث سرتر بودن نیست ارزش خرید در مقابل امکانات خاصه
      از خانه می ۹ دوتا گوشی رو ذکر کردیم و البته بهترین راهنمای خرید سلیقه و نیاز شماست

      1. به نظر شما گوشی شیمی ردمی نه چطور است پاسخ بدید ممنون میشم آیا خریداری بکنم

        1. دوست عزیز سری به قسمت مقایسه‌های ویدیویی ۱۹کالا بزنید تا دید بهتری نسبت به مدل‌های انتخابی داشته باشید

    2. سلام.من نوت ۸ دارم،راضی هستم.
      در مورد داغ کردن و شکستن هم برای من موردی پیش نیامده.
      چند ماهی هست که دارم.موبایل خوبی هست.

    1. مقاله ای در مورد باتری گوشی در مجله هست که با سرچ می تونید ببینید مفصل توضیح میده که بهترین راه مراقبت از باتری چیه.

    2. گوشی های نوت نه پرو با حافظه ۱۲۸ و ۶۴ که رام هردوشون ۶ هست به جز حافظه تفاوت دیگری هم دارند؟با توجه به تفاوت قیمت نزدیک یک میلیونی که با خریدن کارت حافظه مدل ۶۴گیگ خیلی به صرفه تر میشه به نظرتون کدومش مناسبه؟

    1. سلام دوست عزیز. سری های بعدی این گوشی واقعا بهتر شدن و عملا ارزش خرید بالاتری نسبت به قیمتشون دارن

      1. سلام
        من یه سوال دارم چرا گوشی های شیائومی وقتی قفله میتونی خاموششون کنی در صورتی که سامسونگ اینطوری نیست

    2. دارم برای یه گوشی نت ۹ پرو دیوانه میشم بقران اما پولشو ندارم

      1. سلام من گوشی ردمی نوت ۹ پرو خریدم ۱۲ ساعت میزنم به شارژ بعد فول میشه ینی هر ۵ دقه یه درصد شارژ میشه آیا گوشیم اشکالی داره؟

        1. با سلام این گوشی فست شارژ ۳۰ وات داره بله احتمالاً یه مشکل داره و بهتر هست که برررسی بشه

          1. سلام خسته نباشید. نظرتون راجبه می ۱۰ لایت چیه؟ چرا داخل این لیست قرار ندادینش؟

          2. با سلام. تکیه مقاله بر گوشیهایی با بیشترین ارزش خرید بوده م می ۱۰ لایت قیمت بالاتری دارد اما از نظر کارایی در حد نوت ۸ پرو میباشد و در این لیست نگنجیده

          3. سلام به نظرتون گوشی پوکوm3پرو گوشی خوبیه؟

          4. دوست عزیز این گوشی جزء میا نرده های خوب بازار هست اما بستگی به این د اره که چه قابلیتی برای شما مهم باشه

        2. Redmi 9t چطوره؟
          صغجه نمایشش خوبه؟
          هنگ نمیکنه؟
          باطری و شارژرش چطورن؟
          من استفاده زیادی میکنم از گوشی وای فای و بلوتوث همیشه روشن و تماس زیاد میگیرم
          لطفا راهنمایی کنید

      2. گوشی شیاومی نوت ۹ورو اونطوری ک من تحقیق کردم در هر یک دقیقه ۲در صد شارژ میشه
        پس در پنجاه دقیقه شارژ کامل میشه پس دوازده ساعت خیلی زمان طولانی هست. و باعث ضعیف شدن باتری میشود
        سلامت موبایل اینه که از نودو پنج بیشتر نشه
        و از پونزده هم نباید کمتر شه

        1. سلام خواهشا منو راهنمایی کنید من سامسونگ اس .۹.پلاس داشتم سوخت.
          حالا میخا یه شیائومی بگیرم در حد ده دوازده دومن .گیم اصلا برام مهم نیست یعنی اصلا نمیخام . دوربین هم خیلی برام مهم نیست .میخام داع نکنه ًهنگ نکنه .باطری خوب نگه داره .آنتن دهیه خوب وبرنهامه های داخلی و خارجی رو خوب ساپورت کنه. باطری هم از همه برام مهمتره .
          متشکر میشم یه دوست خوب راهنمایی بفرمایند متشکر میشم

        2. سلام و خسته نباشید
          یه سوال؟گوشیهای شیا ئومی قابلیت ضد آب هم دارن.
          ضمنا one draiv رو هم ساپورت میکنن؟
          متشکر میشم اگه دوستان جواب خواهشا کمک کنید و جواب بدبد .بسسسسسسسسسسیار متشکرمممممممم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن