قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل هواوی Y7p ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

گوشی موبایل هواوی Y7p ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei Y7p-64GB-ART-L29
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Redmi 9C ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی 9c ظرفیت 64 گیگابایتردمی 9c به عنوان عضوء جدید خانواده‌ی میان رده‌ی شیائومی به طور رسمی در آگوست 2020 راهی بازار موبایل شد. این گوشی بیانگر اینست که دنیای گوشی‌های میان رده‌ی شیائومی روزبه‌روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. در ادامه ردمی ۹ سی را به طور کامل بررسی کرده و علاوه بر قیمت..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7 prime-2019 ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی کامل گوشی وای 7 پرایم 2019 با ظرفیت 64 گیگ : گزینه ای مقرون به صرفه برای علاقمندان به سلفی​ ​​سری وای جزء گوشی های ارزان قمیت و بسیار خوب شرکت هواوی بوده که سالانه در مدل های مختلفی تولید می شود که از آن میان می توان به وای 6 پرو(2019)، و ای 6 پرایم و وای 7 پرو و وای 7 پرایم (20..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7p ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y7pگوشی‌های اقتصادی این روزها طرفداران زیادی دارند، زیرا وقتی یک گوشی خوش ‎قیمت به تمام نیاز‌های شما پاسخ دهد و جدا از این کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، چرا قیمت نجومی برای موبایل پرداخت کنیم؟ سری y جزء گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت هوآوی بوده که سالانه در مدل‌های مختلفی به بازار ..

بدون قیمت

گوشی هوآوی 2019-Y6s ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هواوی y6s ؛ یک گوشی مقرون به صرفه با طراحی زیبا از هوآوییکی از خطوط تولید هوآوی که تنوع زیادی دارد، خط تولید Y است. هر ساله این شرکت مدل‌های مختلفی را از این سری روانه بازار می‌کند.  از جمله این مدل‌ها می توان به گوشی های هواوی ، وای 9 پرایم، هوآوی وای 5 و هوآوی وای..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 9S ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ اسشیائومی در30 آوریل 2020 گوشی شیائومی نوت ۹ اس را عرضه کرد؛ قبل از اشاره به بررسی شیائومی نوت 9 اس می‌بایست گفت که این شرکت سازنده همواره سعی می‌کند تا با بکارگیری بهترین مواد ساخت و زبان طراحی مدرن و منحصر‌به‌فرد، هر سال فروش خوبی را از این سری، نصیب خود سازند و تا اندا..

بدون قیمت

نقد و بررسی هواوی y7p

گوشی‌های اقتصادی این روزها طرفداران زیادی دارند، زیرا وقتی یک گوشی خوش ‎قیمت به تمام نیاز‌های شما پاسخ دهد و جدا از این کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، چرا قیمت نجومی برای موبایل پرداخت کنیم؟ سری y جزء گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت هوآوی بوده که سالانه در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را از نزدیک با جدیدترین مدل‌ این سری یعنی هواوی y7p آشنا کنیم. گوشی y7p در فوریه سال 2020 معرفی و روانه‌ی بازار شد، همچنین شما می‌توانید ویدئو بررسی وای ۷ پی را در همین صفحه تماشا کنید. بعد از خواندن این مقاله نظرات خود را پیرامون گوشی هواوی y7p با دوستان 19کالا مگ به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی 19کالا علاوه بر بررسی قیمت گوشی y7p ، مشخصات فنی هواوی y7p را از جهات زیر مورد بررسی قرار داده است :
  • طراحی
  • نمایشگر
  • سخت‌افزار
  • نرم‌افزار
  • دوربین
  • باتری

در ویدئو زیر می‌توانید با نقد و بررسی این میان رده بسیار خوب هوآوی بیشتر آشنا شوید و عکس گوشی y7p را از نزدیک ببینید.

قیمت گوشی y7p

اولین سوالی که برای هر کاربری پیش می‌آید این است که قیمت گوشی y7p پی چقدر است؟اگر در مورد قیمت گوشی هواوی y7p کنجکاو هستید، در پاسخ باید گفت که قیمت گوشی وای 7 پی در بازارهای جهانی زیر 150 دلار بوده و قیمت مقرون به صرفه‌ای در بازار ایران دارد. قیمت گوشی y7p امروز حدود 3 الی 3 میلیون و دویست هزار تومان است که با توجه به نوسانات ارزی می‌تواند کمتر و یا بیشتر شود، ولی در حالت کلی قیمت روز y7p 2020 اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

هواوی y7p

بررسی گوشی y7p

همانطور که گفتیم هواوی در بهمن 1398 از محصول ارزان قیمت خود یعنی y7p با رنگ‌های جذاب آبی و مشکی رونمایی کرد. تاکنون مدل‌های متنوعی از گوشی هواوی به بازار عرضه شده که با استقبال بسیاری از کاربران روبه‌رو شده است؛ ناگفته نماند هواوی y7p با داشتن نمایشگر حفره‌ دار، قابلیت سخت‌افزاری مناسب و ماژول سه‌گانه 48 مگاپیکسلی برای کاربرانی که طرفدار قیمت گوشی مقرون به صرفه هستند، یکی از گزینه‌های جذاب و وسوسه‌کننده به شمار می‌آید. در ادامه شما کاربران عزیز را با نوآوری ‌های جذاب در وای 7 p مطلع می‌سازیم؛ ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

مشخصات هواوی y7p از نظر نرم افزار

مشخصات گوشی هواوی y7p نشان می‌دهد که y7 p از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند، ولی با کمک HMS و نصب برنامه‌های دانلود نرم‌افزار خیلی راحت و بدون دردسر اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید، اگر هم در مورد نرم‌افزارهای هواوی شک و تردید دارید به شما پیشنهاد می‌شود که مقاله‌ای که در این زمینه به منظور رفع ابهام کاربران توسط تیم 19 کالا نوشته شده را مطالعه کنید. گفتنی است که وای هفت پی با سیستم عامل اندروید 9 Pie و رابط‌ کاربری EMUI 9 اجرا می‌شود. در ادامه در مورد دوربین سه‌گانه‌ی هواوی وای 7 پی صحبت می‌شود و حتی شما می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته شده توسط هواوی y7p را در ویدئو بررسی هواویy7p ببینید. باید اعتراف کرد که هوآوی نه تنها با تحریم‌ها ضعیف نشده بلکه با تلاش‌های فراوان در مسیر پیشرفت و ارائه خدمات اختصاصی به کاربران خودش قرار گرفته است، هرچند که این سرویس‌ها قدمت گوگل را ندارند ولی خبرها حاکی از تلاش‌های شبانه روزی هوآوی برای ارتقا و بهبود خدمات خودش به مشتریان است. گوشی y7p

مشخصات گوشی y7p از نظر سخت افزار

چیپست کایرین 710F قلب تپنده‌ی مشخصات هواوی y7p است؛ این پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی جفت شده است. اگر نرم‌افزار بچمارک آنتوتو را نصب کنید، هواوی وای ۷ پی امتیازی معادل 148390 را کسب می‌کند، که برای یک میان‌رده‌ی ارزان‌قیمت امتیاز خوب و قابل قبولی محسوب می‌شود. گوشی وای هفت پی در اجرای بازی‌های معروفی، نظیر پابچی، کال.آف.دیوتی و آسفالت موفق بوده و در کلاس خود عملکرد رضایت بخشی در گیم دارد، هرچند که ممکن است در مدت زمان طولانی به هنگام بازی کردن کمی داغ کند.

گفتنیست که پردازنده گوشی y7p شامل 4 هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی است.  بعلاوه وای 7 پی به پردازنده گرافیکی Mali-G51 مجهز شده و به رم  4 گیگابایت محدود است و حافظه داخلی آن فقط  64 گیگابایت است. البته به لطف پشتیبانی از microSD می‌توان آن را تا 512 گیگابایت افزایش داد.
عملکرد کلی هواوی وای هفت پی در پردازش خوب عکس‌های موبایل، اجرای روان برنامه‌ی مختلف و بازی‌های سبک بسیار مناسب و عالیست. در مورد بازی‌های سنگین هم همانطور که گفتیم می‌توان امتیازی بین متوسط تا خوب به هواوی y7p داد و این اطمینان به شما داده می‌شود که برای نصب بازی‌هایی نظیر پاپجی موبایل، کال.آف.دیوتی و … مشکلی نخواهید داشت و در اجرای بازی گرافیک و فریم ریت متوسط محدود هستید. گوشی هواوی y7p

طراحی گوشی هواوی y7p

طراحی هواوی y7p قیمت جهانی 150 دلار آنقدر چشمگیر است که در نگاه اول توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. به گفته‌ی Huawei در بافت گوشی هواوی y7p از تکنولوژی نانو استفاده شده که با تابش نور افکت‌های 2.5 بعدی رنگین‌کمانی یا به اصطلاح فضایی ایجاد می‌کند، کافی است y7p را مقابل نور قرار دهید و یک رنگین کمان خیالی را از نزدیک لمس و تماشا کنید. گوشی y7p در 2 رنگ مشکی و آبی عرضه شده و رنگ آبی، شفق‌های زیبای قطبی را در ذهن تداعی می‌کند به شما پیشنهاد می‌شود برای دیدن این افکت‌های جذاب و عکس گوشی هواوی y7p ، ویدئو بررسی را مشاهده کنید.
قیمت گوشی y7pقیمت گوشی هواوی y7p
با اینکه در نگاه اول گوشی وای ۷ پی شیشه‌ای به نظر می‌رسد، اما بدنه از پلی‌کربنات مقام ساخته شده، پس انتظار یک گوشی سبک و خوش‌دست را داشته باشید. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده و شایان ذکر است که باز کردن قفل نمایشگر از طریق تشخیص چهره نیز امکان‌پذیر است. بطور کلی هوآوی در طراحی و کیفیت گوشی y7p به عنوان یک میان‌رده سنگ تمام گذاشته و حتی در مقایسه با مدلی مثل هوآوی Y6s بسیار زیبا و کارآمد است. به نظر شما نمایشگر استفاده شده نیز از کیفیت خوبی برخوردارست؟
در گوشی هواوی y7p از نمایشگر تمام‌صفحه با طراحی هول-پانچ استفاده شده که جذابیت دو چندانی را به این مدل گوشی داده است. هواوی در ساخت هواوی y7p از گلس برای پنل جلویی و از پلاستیک برای پنل پشتی استفاده  کرده که هر دو با فریم پلاستیکی احاطه شده‌اند. از خصوصیات مثبت پنل پلاستیکی می‌توان به ‌ وزن مناسب آن اشاره کرد،  همچنین ساختار آن باعث می شود که بهتر به دست بچسبد از این رو  از افتادن و شکستن جلوگیری می‌شود، ولی فراموش نکنید که هیچ کدام از پنل‌ها محافظ صفحه گوریلاگس ندارد پس در اولین فرصت برای این گوشی هواوی بکاور و محافظ صفحه نیز خریداری کنید.
هواوی y7p پی در ابعاد 159.8 × 76.1 × 8.1 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن با وجود باتری بزرگ به 176 گرم رسیده است در نتیجه گوشی زیاد سنگینی نیست. پنل پشتی گوشی y7p به سنسور اثر انگشت در وسط و ماژول بیضی شکل دوربین سه‌گانه در گوشه بالا سمت چپ مجهز شده است. اگر به سمت راست گوشیy7p نگاهی بیندازید، دکمه پاور و راکر کنترل صدا را مشاهده خواهید کرد و در سمت مخالف هم درگاه سیم کارت و درگاه اختصاصی کارت حافظه به چشم می‌خورد و به شما اجازه می‌دهد، برخلاف بسیاری از مدل‌ها که تنها 2 درگاه دارند؛ همزمان از 2 سیم کارت در کنار 1 کارت حافظه جانبی استفاده کنید، این ویژگی یکی از نقاط مثبت گوشی y7p است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قسمت پایینی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگو، درگاه شارژ MicroUSB 2 و پنجره اسپیکر اختصاص یافته است و در بالای گوشی میکروفن دوم به تنهایی جا خوش کرده است.
قیمت گوشی هواوی y7p 2020قیمت گوشی وای 7 پی 2020

نمایشگر وای ۷ پی

صفحه‌نمایش 6.39 اینچی هواوی y7p که دوربین سلفی را به صورت هول-پانچ در دل خود جا داده، از جنس IPS LCD ساخته شده است. این مدل با رزولوشن HD+ ارائه‌ی ‌رنگ درستی دارد و زاویه‌ی دید مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این صفحه نمایش با نسبت صفحه به بدنه 19.5:9 پنل جلویی را حدود 82.4% پوشش می‌دهد. لازم به ذکر است نمایشگر آن هم از نوع ال سی دی IPS  با تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ بوده و تصاویر را با رزولوشن 720 x 1560 پیکسل (اچ دی پلاس) به نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های خوب نمایشگر گوشی y7p استفاده از حفره‌ی بسیار کوچک در سمت چپ نمایشگر به منظور جای دادن دوربین سلفی است، این طراحی علاوه‌بر اینکه فضای بیشتری از نمایشگر را در اختیارتان می‌گذارد، به زیبایی هرچه تمام‌تر گوشی هواوی y7p کمک زیادی کرده است. در ادامه به تشریح کیفیت این نمایشگر می‌پردازیم. قیمت گوشیy7p
حداکثر میزان روشنایی این مدل چیزی در حدود 300 نیت است که عدد قابل توجهی به حساب نمی‌رود و در صورت وجود نور زیاد احتمالا برای دیدن نمایشگر با دشواری روبه‌رو خواهید شد، لذا ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا به شما پیشنهاد می‌دهیم برای دیدن بهتر نمایشگر در زیر آفتاب از حالت تیره و یا همان Dark Mode استفاده کنید و بد نیست بدانید که کمترین میزان روشنایی نمایشگر هم استاندار بوده و در محیط تاریک سازگاری خوبی با چشم دارد و آسیبی به چشم وارد نمی‌کند. به طور کلی نمایشگر y7p رنگ‌ها را سرد نشان می‌دهد، اما خوشبختانه امکان گرم نشان دادن رنگ‌ها در قسمت تنظیمات وجود دارد و می‌توان نمایش تصویر را با رنگ‌های گرم‌تر نیز تجربه کرد. با توجه به قیمت هواوی y7p انتظار یک نمایشگر فوق‌العاده را نداشته باشید، ولی این اطمینان به شما داده می‌شود که کیفیت تصویر به هنگام تماشای ویدئو در شبکه‌های اجتماعی و …  رضایت بخش است و خبری از پیکسل پیکسل شدن تصویر نیست.

باتری huawei y7p

یک باتری 4000 میلی‌آمپری مسئولیت تأمین انرژی وای هفت پی را بر عهده دارد، اگر کاربر عادی هستید، باتری گوشی y7p تا 2 روز شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند، اما از آنجائیکه که قابلیت فست شارژ برایش در نظر گرفته نشده و تنها با یک شارژر 10 واتی همراه است، احتمالاً برای شارژ کامل به بیش از 2 ساعت و نیم زمان نیاز داشته باشید؛ گرچه با توجه به طول عمر خوب آن عده زیادی به این موضوع اهمیت نمی‌دهند. اگر بدون وفقه از گوشی استفاده کنید، فیلم ببینید، به شبکه‌های اجتماعی سر بزنید و گوشی از دستتان نیوفتد، تا 14 ساعت از شارژ مجدد بی نیاز هستید، ولی اگر زمان معقول و عادی از گوشی داشته باشید، حتی تا 2 روز هم به شارژ کردن نیاز پیدا نخواهید کرد. اگر پس از دیدن ویدئو بررسی huawei y7p، جرقه‌ی خرید هواوی y7p 2020 در ذهن شما زده شده یا هنوز در مورد انتخاب این مدل مردد هستید، حتماً قسمت بعدی یعنی نتیجه‌گیری را مطالعه کنید.

دوربین گوشی هواوی y7p

گوشی y7p 2020 درست مانند اکثر میان‌ردهای بازار، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارد که با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، چیدمان عمودی دوربین سه گانه را تشکیل می‌دهند؛ باید گفت که دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است. سایت 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل هواویدر این قسمت کیفیت دوربین گوشی هواوی y7p را هم بررسی کرده است. عکس‌های گرفته شده با سنسور 48 مگاپیکسلی جزئیات زیادی را آشکار می‌کند و علاوه‌بر این تصویر شارپ و نمایش رنگ‌ها شاداب و سرزنده است. به جرأت می‌توان گفت که دوربین هواوی y7p در شب و با حالت نایت مود شما را شگفت‌زده خواهد کرد. با این دوربین 3گانه نه تنها ناامید نمی‌شوید، بلکه لحظات شیرین عکاسی برایتان سرگرم‌کننده خواهد شد. در ادامه 19 کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی y7p را بررسی می‌کند. قیمت گوشی y7p امروز
تصویر زیر در محیط داخلی و در با نور طبیعی روز ثبت شده است، به لطف هوش مصنوعی که هوآوی به استفاده از آن در نرم‌افزارهای دوربینش می‌بالد، در تصاویر رنگ‌ها سچوره‌تر به نمایش در می‌آیند و داینامیک رنج تا حد زیادی پایدار است، اما از نظر آشکار سازی جزئیات نمی‌توان امتیاز قابل توجهی به گوشی y7p داد، هرچند که کلیت عکس با کیفیت است و مناسب شبکه‌های اجتماعی و ثبت خاطرات است. وای ۷ پی در نور کافی، عکس‌های رضایت بخشی را ثبت می‌کند چه از نظر جزئیات و نویز، چه از نظر دقت و غنای رنگ، تصاویر گرفته شده قابل قبول و خوب هستند و امتیاز خوبی می‌گیرند.
y7p
در مورد سنسور تشخیص عمق که به گرفتن عکس‌های پرتره اختصاص پیدا کرده باید گفت که ارائه و رنگ شاد و جذابی دارد و در تشخیص مرز بین سوژه و بگراند اغراق کرده و قسمت‌هایی از سوژه را نیز بلور کرده است، با این حال استفاده از این لنز تنوع بسیار خوبی در عکاسی با موبایل ایجاد می‌کند.
خرید هواوی y7p 2020
عملکرد دوربین سلفی گوشی هواوی y7p نیز همانند دوربین اصلی این میان رده است. در صورتی که در نور روز عکس سلفی را ثبت کنید تصاویر از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و ضمن ارائه جزئیات بالا، کنتراست بسیار خوب و غنای رنگ مطلوبی هم دارند. بنابراین به طور کل می‌توان عملکرد دوربین سلفی در نور روز را خوب و رضایت بخش ارزیابی کرد.

ارزش خرید هواوی y7p

اگر خرید گوشی y7p را مد نظر دارید و در مورد ارزش خرید آن و همینطور همخوانی مشخصات با قیمت وای 7 پی هواوی ، مردد هستید، این اطمینان به شما داده می‌شود که خرید گوشی y7p برای افرادی که دوست ندارند هزینه زیادی برای موبایل بپردازند، اما امکانات برایشان اهمین دارد، کاملا مناسب و عاقلانست.

نتیجه‌گیری :

y7p ، این مدل اقتصادی و در عین حال کارآمد هوآوی ارزش خرید بسیار بالایی دارد، زیرا دوربین 48 مگاپیکسلی گوشی y7p بخوبی می‌تواند با دوربین مدل‌هایی نظیر نوت 8 شیائومی و سامسونگ A51 رقابت کنه، اگرچه هرکدام نقاط مثبت و منفی خودشان را دارند، اگر هم اهل بازی کردن باشید پردازنده‌ی هواوی y7p اکثر بازی‌های موجود را اجرا می‌کند و از همه مهم‌تر طراحی منحصربه‌فرد این مدل و انعکاس رنگین کمانی 2.5 بعدی توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. بعد از دیدن ویدئو و خواندن مقاله، آیا شما وای ۷ پی را برای خرید گوشی انتخاب می‌‌کنید؟ فراموش نکنید که نظرات شما برای ما ارزشمند است، پس نظرات خود را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.

مزایا هواوی y7p :

  • طراحی چشم‌نواز
  • مناسب برای عکاسی و وبگردی
  • باتری با کیفیت و عالی
  •  

معایب گوشی y7p :

  • عدم پشتیبانی از سرویس‌های گوگل
  • عدم وجود فست شارژ
  • عملکرد متوسط در اجرای بازی‌های سنگین
اطلاعات کلی
برند هوآوی
مدل Huawei Y7p ART-L29
GPU (گرافیک) Mali-G51 MP4
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل(سه گانه)
اندازه 8.1 ×76.1 × 159.8 ميلي‌ متر
وزن 176 گرم
جنس بدنه فریم پلاستیکی، پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی -4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, February 6
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Hisilicon
چیپست (Hisilicon Kirin 710F (12 nm
سرعت 2.2 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نسخه 9.0 Pie
no Google Play Services
صفحه نمایش
اندازه 6.39 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی ، 16 میلیون رنگ
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~82.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~269
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گيگابايت
حافظه داخلی 64 گيگابايت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل(سه گانه)
رزولوشن 1560 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پاناروما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج، حسگر مجاورتی- قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A (2CA) Cat6 400/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264 - پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف- پشتیبانی از رابط کاربری EMUI 9- شارژ باتری 10 واتی
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.