قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9A ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Redmi 9A-32-2GB مدل M2006C3LI
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی هوآوی Y5p ظرفیت 32 رم 2 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y5p ظرفیت 32 گیگابایتاین روزها حتی اگر بودجه کمی برای خرید موبایل جدید در نظر بگیرید، لازم نیست که حتماً یک گوشی خیلی ساده بخرید، زیرا کمپانی‌های بزرگی نظیر هوآوی مدل‌های اقتصادی زیادی را راهی بازار می‌کنند که با هزینه کم، تمامی امکانات یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربران خواهند ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A03 Core ظرفیت 32 رم 2 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A03 Coreسامسونگ در خط تولید A خود مدل‌های مختلفی ارائه می‌دهد که از سطح پایه تا میان رده پریمیوم را شامل می‌شود، در این محدوده گوشی A03 Core به عنوان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های 2021 به بازار موبایل معرفی شده است. باتری با ظرفیت بالا و حافظه قابل ارتقاء، گوشی سامسونگ A03 Core ..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi 10A ظرفیت 64 رم 3 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی 10A ظرفیت 64 رم 3 گیگابایتخط تولید ردمی امسال در همه کلاس‌های قیمتی، خوش درخشیده و اگر دنبال یک مدل بسیار اقتصادی و کاربردی هستید، ادامه نقد و بررسی ردمی 10A را از دست ندهید. این مدل که به تازگی معرفی شده، مشخصات قابل‌قبولی مثل باتری 5000 میلی‌آمپری دارد. قیمت گوشی ردمی 10A نیز فو..

بدون قیمت

گوشی نوکیا C1 2nd Edition ظرفیت 16 رم 1 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی نوکیا c1 2nd editionگوشی نوکیا c1 2nd edition که در جولای 2021 معرفی شد، جانشین مدل 2019 با همین نام است. این گوشی جدید تقریباً در همان بدنه قرار گرفته و طراحی مشابهی دارد، اما تغییرات کوچکی هم به چشم می‌خورد. در ادامه با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید تا ضمن بررسی مشخصات، قی..

بدون قیمت 1,459,000 تومان

گوشی شیائومی Poco C31 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

نقد و بررسی پوکو C31گوشی پوکو C31 که در تاریخ 2 اکتبر سال 2021 روانه بازار شد و تاکنون یکی از پر‌فروش‌ترین گوشی‌های اقتصادی بازار محسوب می‌شود که با امکاناتی از جمله باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری و پردازنده Helio G35 طرافداران زیادی پیدا کرده است. پوکو C31 مناسب کاربرانیست که نیاز به گوشی هوشمندی ..

بدون قیمت

نقد و بررسی ردمی 9a

سری ردمی شیائومی اخیراً از یکی دیگر از خوش‌ قیمت گوشی های شیائومی خود رونمایی کرده است. ویژگی اصلی این سری از گوشی‌های شیائومی برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه و امکانات عالیست. هرجایی که حرف از یک گوشی خوش‌ قیمت باشد، شیائومی حرف اول را می‌زند! ردمی 9a یکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی این برند بوده که به تازگی و در تیر ماه سال 99 روانه‌ی بازار شده است. شیائومی ادعا کرده که چیپست مدیاتک که در قلب ردمی ۹a قرار دارد، تجربه‌ی استفاده کاربری بدون لگ را به طرفداران خود هدیه می‌دهد. در ادامه به قیمت گوشی ردمی 9a و مشخصات redmi 9a خواهیم پرداخت.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

قیمت گوشی ردمی 9a را در کنار امکانات کاربردی از جمله امتیازات این مدل به شمار می‌رود که می‌توانید در زمان خرید گوشی ردمی 9a در نظر داشته باشید. اگر شما هم در مورد جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی کنجکاو هستید یا قصد خرید این گوشی را دارید، تماشای ویدئو بررسی این گوشی را از دست ندهید.

ویدیو نقد و بررسی ردمی 9a

قیمت گوشی ردمی 9a

همانطور که در ابتدا گفتیم، redmi 9a قیمت بسیار اقتصادی‌ای دارد و نسبت قیمت این گوشی به امکانات آن کاملاً درخور است، گفتنیست که قیمت گوشی ردمی 9a در بازارهای جهانی زیر 100 دلار است، البته در بازار ایران با توجه به هزینه واردات قیمت redmi 9a کمی بالاتر می‌رود.

 

ردمی 9a

مشخصات ردمی 9a از نظر نرم افزار

ردمی 9a از نظر نرم افزار بدین صورت است که رابط کاربری MIUI 12 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید 10 برای ردمی ۹a در نظر گرفته شده که عملکردهای مهم و جالبی نظیر ژست‌های کنترل، شخصی‌سازی انواع تم‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر را دارد. این رابط کاربری بسیار روان و ساده است، اما برای اجرای چندین برنامه‌ی سنگین کمی تأخیر و لگ دارد.

مشخصات ردمی ۹a از نظر سخت افزار

ردمی ۹a یکی از جدیدترین چیپست‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی مدیاتک یعنی MediaTek Helio G25 را بکار گرفته است. امتیازی که این گوشی در بنچمارک آنتوتو کسب کرده برابر با 102788 بوده که امتیاز بسیار عالی برای یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود. ردمی 9a در یک نسخه با رم 2 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه شده است.

ردمی ۹a

در نظر داشته باشید که نباید از redmi 9a انتظار داشته باشید که بازی‌های سنگین و آنلاین را به خوبی و برای طولانی مدت اجرا کند، اما باز هم بازی‌هایی مثل کال.آف.دیوتی را می‌توان در ردمی ۹a اجرا کرد و شما می‌توانید میزان سطح گرافیکی و فریم‌ریت این بازی را در ویدئو ببینید؛ ولی ردمی 9a در اجرای بازی‌های سبک‌تر حقیقتاً عملکرد رضایت بخشی خواهد داشت.

طراحی redmi 9a

ظاهر redmi9a تغییرات این مدل را نشان می‌دهد. این گوشی در 3 رنگ آبی، سبز طاووسی و مشکی گرانیتی معرفی شده و بدنه گوشی ردمی 9a پلاستیکی و از جنس پلی‌کربنات مقاوم ساخته شده است.

redmi 9a

شیائومی سعی کرده پنل پشتی ردمی 9a را خاص طراحی کند. ماژول دوربین با استفاده از یک نوارعمودی براق که تا پایین گوشی هم ادامه دارد از پنل مات پشتی جدا شده است. جک 3.5 میلی‌متری هدفون در بالای redmi 9a قرار گرفته و در قسمت پایین هم میکروفون، بلندگو و پورت USB جا گرفته است.

redmi9a

دکمه پاور و کنترل صدا در سمت راست redmi 9a قرار دارد و سمت چپ به درگاه سیم‌کارت اختصاص داده شده است. سنسور اثر انگشت در ردمی ۹a وجود ندارد؛ اما امکان باز کردن قفل نمایشگر با تشخیص چهره در 9a امکان‌پذیر است. ظاهر ردمی ۹ a در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود جذابیت بیشتری پیدا کرده است. با وجود اینکه این گوشی هم از پلی‌کربنات ساخته شده؛ اما حاشیه‌های آن بزرگ به نظر می‌رسد که در همان نگاه اول متوجه می‌شوید با یک گوشی اقتصادی طرف هستید. این مدل با ابعادی  9 * 77.1 * 164.5 میلی متر و وزنی برابر با 196 گرم نسخه‌ی بسیار خوش دستی است. یک ماژول دوربین کوچک به منظور قرارگیری تنها لنز دوربین و فلش در پنل پشتی ردمی 9a تعبیه شده است. در حقیقت طراحی این مدل بسیار شبیه نسخه‌ی قبلی بوده است.

نمایشگر redmi9a

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز به صورت ناچ قطره‌ای در نمایشگر 6.53 اینچی گوشی redmi 9a قرار گرفته است. شیائومی 9a از صفحه‌نمایشIPS LCD استفاده کرده که رزولوشن HD+ را ارائه می‌دهد که برای گوشی در این محدوده قیمت خیلی خوب است. نمایشگر ردمی 9a کمی بزرگتر از صفحه نمایش نسل قبل است و نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این نمایشگر 81 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

گوشی ردمی 9a

از طرفی دیگر، ردمی نه آ برای انجام اموری مثل تماشای فیلم، بازی کردن مناسب است، اما ممکن است در طولانی مدت کمی چشم را خسته کند. ردمی 9a در آپشن‌های رنگی، آبی، سبز و خاکستری روانه بازار شده است. گوشی ردمی ۹a به لطف بهره‌مندی از 400 نیت روشنایی، چه برای فضای داخل و چه برای فضای بیرون بسیار خوب عمل می‌کند.

باتری گوشی ردمی 9a

گوشی redmi 9a وزن زیادی دارد که به خاطر باتری بزرگ 5000 میلی آمپری آن است، اما متأسفانه شیائومی قابلیت شارژ سریع را برای ردمی ۹a استفاده نکرده که خود یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. به این دلیل که با وجود باتری با این ظرفیت زمان بسیار زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد. همچنین اگر به مدت یک ساعت با حداکثر روشنایی یوتیوب تماشا کنید نیز فقط 8 درصد شارژ باتری redmi9a کم می‌شود و با یک ساعت بازی کردن 14 درصد از شارژ باتری کاهش می‌یابد. البته برای شارژ کامل این مدل باید به مدت سه و ساعت و نیم منتظر بمانید زیرا همانطور که گفتیم، این نسخه از قابلیت شارژ سریع بی‌بهره است که با توجه به قیمت گوشی ردمی 9a نمی‌توان از آن ایرادی گرفت.

دوربین ردمی 9a

ردمی ۹a تنها یک لنز 13 مگاپیکسلی دارد که با فلش ال.ای.دی در یک ماژول عمودی در سمت چپ قرار گرفته است. در این ویدئو شما می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته شده با شیائومی a9 را مشاهده کرده تا با عملکرد کلی دوربین این گوشی آشنا شوید.

ردمی ۹ a

با وجود این که دوربین ردمی 9a تنها یک لنز 13مگاپیکسلیست؛ اما در ویدئو نقد و بررسی این گوشی عکس‌های خوب و باکیفیتی گرفته شده و به طور کلی رنگ‌های جذابی را ارائه می‌دهد. دوربین شیائومی ردمی 9a می‌تواند با دوربین 13 مگاپیکسلی برندهای دیگر به خوبی رقابت کند.

شیائومی 9a

اگر تجربه‌ی کافی در عکاسی با موبایل داشته باشید می‌توانید با استفاده از این سنسور، تصاویر زیبایی خلق کنید. دوربین ردمی 9a از قابلیت HDR، پانوراما و فیلم برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گوشی شیائومی a9 در حالتی ایده‌آل روشنایی، تصایر خوبی ثبت کرده و از قابلیت HDR و فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم برثانیه نیز برخوردارست.

به طور کلی این دوربین‌ ها در فضای با نور کافی تصاویر قابل قبولی ثبت می‌کنند، اما در محیط کم نور کیفیت چندانی ندارند.

گوشی redmi 9a

ارزش خرید ردمی 9a

در ادامه خواهیم گفت که چرا ارزش خرید ردمی ۹a بالاست؛ این گوشی مشخصات نسبتاً خوبی دارد. دقیقاً مانند نسخه قبلی، ردمی 9a سنسور اثر‌انگشت ندارد، اما کاربران می‌توانند از ویژگی‌های مثل تشخیص چهره برای افزایش امنیت آن استفاده کنند. ردمی 9a از پورت شارژ MicroUSB  بهره می‌برد که کمی برای کاربران ناامید کننده است، اما باید این نکته را در نظر گرفت که قیمت گوشی ردمی 9a بسیار پایین است. این مدل همچنین از بلوتوث نسخه‌ی 5 و GPS نیز بهره می برد، اما از قابلیت NFC بی بهره است و تمام این امکانات که در یک پیج 100 دلاری تحویل مشتری می‌شود، ارزش خرید این گوشی را بالا می‌برد و خرید آن را ارزشمند می‌کند.

اگر کاربر عادی بوده و صرفاً برای برطرف شدن نیازهای روزانه دنبال یک مدل جدید می‌گردید خرید این گوشی به عنوان یک گوشی اقتصادی انتخاب درستی است! چون گوشی شیائومی 9a علاوه براینکه جدید است، به‌خوبی نیز از پس کارهای روزانه مانند وبگردی و سرزدن به شبکه‌های اجتماعی تماشای فیلم و… بر‌می‌آید، علاوه بر این گوشی redmi 9a در مقایسه با هم‌رده‌های خود از برندهای دیگر قیمت مناسب‌تری دارد. برای خرید redmi 9a با نازلترین قیمت سایت فروشگاهی 19 کالا به شما کمک می‌کند.

مزایا ردمی 9a :

  • باتری توانمند
  • روشنایی زیاد نمایشگر
  • رابط کاربری روان و ساده
  • کیفیت ساخت خوب

معایب ردمی ۹a :

  • عدم برخورداری از قابلیت شارژ سریع
  • پورت شارژ  MicroUSB

سوالات متداول

عملکرد دوربین شیائومی ردمی ۹A چگونه است؟

گوشی شیائومی ردمی 9a تنها یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی دارد که با فلش ال.ای.دی در یک ماژول عمودی در سمت چپ قرار گرفته است. در ویدئو موجود در مقاله شما می‌توانید نمونه عکس‌های گرفته شده با این گوشی را مشاهده کرده تا با عملکرد کلی دوربین این گوشی آشنا شوید. با وجود این که دوربین این گوشی تنها یک لنز ۱۳مگاپیکسلیست؛ اما عکس‌های خوب و باکیفیتی گرفته و به طور کلی رنگ‌های جذابی را ارائه می‌دهد. دوربین این مدل می‌تواند با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مدل‌هایی مثل Y6s هوآوی و A11 و A10s به خوبی رقابت کند!

عملکرد شیائومی ردمی 9 ای در اجرای بازی چگونه است؟

شیائومی از یکی از جدیدترین چیپست‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی مدیاتک یعنی MediaTek Helio G25 استفاده کرده است. امتیازی که گوشی شیائومی ردمی ۹ ای در بنچمارک آنتوتو کسب کرده برابر با ۱۰۲۷۸۸ بوده که امتیاز بسیار عالی برای یک گوشی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. شیائومی ردمی ۹ ای در یک نسخه ۲/۳۲ گیگابایتی عرضه شده است. در نظر داشته باشید که نباید از این مدل انتظار داشته باشید که بازی‌های سنگین و آنلاین را به خوبی و برای طولانی مدت اجرا کند، اما باز هم بازی‌هایی مثل کال.آف.دیوتی را می‌توان در این گوشی اجرا کرد و شما می‌توانید میزان سطح گرافیکی و فریم ریت این بازی را در ویدئو موجود در مقاله ببینید؛ ولی در نظر داشته باشید که در اجرای بازی‌های سبک‌تر حقیقتاً عملکرد رضایت بخشی خواهد داشت.

آیا ردمی 9 ای شیائومی از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می‌کند؟

این گوشی مجهز به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری است؛ اما متأسفانه شیائومی قابلیت فست شارژ را برای چنین باتری حجیمی بکار نبسته که خود یک نقطه ضعف محسوب می‌شود، به این دلیل که با وجود باتری با این ظرفیت زمان بسیار زیادی برای شارژ شدن نیاز دارد و حتی ممکن است شما را مجبور کند شب تا صبح گوشی را به شارژ بزنید.

گوشی ردمی 9 ای مناسب چه افرادیست؟

این گوشی برای عملکردهای عادی روزانه ساخته شده و مناسب اشخاصی است که انتظار زیادی از گوشی موبایل خود ندارد و تنها برای تماس، پیام و سر زدن به شبکه‌های اجتماعی از موبایل خود استفاده می‌کنند.

قیمت Redmi 9a چقدر است؟

ردمی 9 ای جز گوشی‌های اقتصادی برند شیائومی با قیمت زیر 100 دلار است و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است؛ برای اطلاع از قیمت روز این گوشی می‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا کمک بگیرید.

ردمی 9 ای از نظر باتری و دوربین خوبه؟

این گوشی تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی دارد، از نظر باتری هم بدانید که 5000 میلی‌آمپرست و طول عمر عالی دارد.

آیا بدنه ردمی 9 ای مقام است؟

بدنه گوشی شیائومی Redmi 9a پلاستیکی و از جنس پلی‌کربنات مقاوم ساخته شده است و پیشنهاد ما به شما این است که برای محافظت بیشتر، حتماً از بک کاور استفاده کنید.

اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi 9A M2006C3LI
GPU (گرافیک) PowerVR GE8320
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل
اندازه 9 × 77.1 × 164.9 میلی متر
وزن 196 گرم
جنس بدنه ترکیبی
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی-2 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, June 30
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (4x2.0 GHz Cortex-A53 & 4x1.5 GHz Cortex-A53)
سازنده چیپست MediaTek
چیپست MediaTek MT6762G Helio G25 (12 nm)
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10
صفحه نمایش
اندازه 6.53 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.1%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~269
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 2 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC ( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 5 مگاپیکسل
امکانات HDR
سنسور
سنسور ها شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB microUSB 2.0, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری MIUI 12- پشتیبانی از شارژ استاندارد 10 واتی
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.