قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل شیائومی Black Shark 3

گوشی موبایل شیائومی Black Shark 3

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان

نقد و بررسی  گوشی شیائومی Black Shark 3 ظرفیت 128 گیگابایت

خط تولید بلک شارک مختص گوشی گیمینگ بوده و شیائومی این خط را برای علاقمندان به بازی موبایل در نظر گرفته است.  در ادامه به بررسی یکی از مدل‌‌های آن به نام شیائومی بلک شارک 3 می‌پردازیم. گوشی گیمینگ بلک شارک 3 در 3 مارس 2020 روانه بازار شده که شیائومی درست در تاریخ 6 مارس یعنی سه روز بعد اقدام به عرضه رسمی آن کرد. 
این روزها علاقمندان به بازی‌های اندرویدی روبه روز بیشتر و بیشتر می‌شوند و از طرفی هم سهل‌الوصول بودن و استفاده آسان از گوشی موبایل شرکت‌های سازنده را بر آن داشته تابه این مورد توجه کنند. نتیجه آن تولید گوشی‌های گیمینگ قدرتمندی بوده که چندی می‌شود که شاهد حضور آنها در بازار هستیم. گوشی بلک شارک 3 هم یکی از همین مدل‌هاست که با نگاهی به ظاهر خاص و منحصر‌به‌فرد آن متوجه گیمینگ بودن این دستگاه خواهید شد. 



طراحی Black Shark 3

طراحی تمام محصولات خط تولید بلک شارک از جمله بلک شارک 3 بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و با تمام گوشی‌های دیگر این شرکت فرق می‌کند. در واقع این شرکت نوعی از طراحی را بکار گرفته تا بتواند حس گیمینگ و هیجان و لذت بازی را به کاربران القاء کند. اگر به پنل عقب نگاهی بیاندازید می‌بینید که بسیار خاص و ویژه طراحی شده است. دوربین‌ها در یک ناحیه مثلثی شکل قرار گرفته و برای اینکه قرینه را حفظ کند یک مثلث دیگر درست در پایین پنل عقب واقع شده و لوگو بلک شارک را در خود جای داده است. پنل عقب که به صورت ایکس طراحی شده و با نورهای LED تزئین شده و هنگامی که شما حالت اختصاصی کوسه فضایی را برای عملکرد بهینه بازی فعال می‌کنید، کوسه‌ای بزرگ بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود. از نظر آپشن‌های رنگی هم در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای در دسترس قرار گرفته است.  تاکنون شاهد معرفی چندین مدل از جمله شیائومی بلک شارک، شیائومی بلک شارک 2 و ... بوده ایم که همه با همین سبک و سیاق طراحی شده‌اند. 

از نظر جنس مواد بکار رفته در بدنه هم شیائومی سنگ تمام گذاشته و هم شاسی و هم پنل عقب هر دو از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده است پس بازی کنید و نگران خراب شدن و یا خش افتادن بدنه گوشی خود نباشید. برای کسی که گیمر هست وزن دستگاه و ارگونومی بودن آن هم یکی از آپشن‌هایی است که قطعاً در خرید گوشی مهم است. Black Shark 3 تنها 222 گرم وزن دارد که حتی از بسیاری از گوشی‌های معمولی که این روزها تولید می‌شوند هم سبک‌ترست و انحناهای زوایا و پنل عقب همه و همه از جمله مواردیست که به ارگونومی بودن آن کمک زیادی کرده است.

نمایشگرBlack Shark 3

کیفیت نمایشگر در نمایش جزئیات بازی و ارائه بهترین رنگ هم بسیار حائز اهمیت است. در ادامه بررسی خواهیم کرد که شیائومی برای اینکه بلک شارک 3 بهترین تجربه بازی را به کاربران خود دهد چه ویژگی‌هایی را برای نمایشگر این موبایل در نظر گرفته است.



نوع پنل بکار رفته AMOLED است که کیفیت رنگ و ارائه جزئیات آن را تضمین می‌کند و اندازه 6.67 اینچ هم برای اجرا و تماشای یک بازی بسیار ایده‌ال به نظر می‌رسد. نمایشگر گوشی‌های معمولی معمولاً 60 هرتز هستند؛ اما شیائومی برای اجرای هر چه بهتر بازی و ارائه روان‌ترین نرخ فریم ریت، نمایشگر گوشی بلک شارک 3 را به نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز کرده است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ اشاره کرد. 
میزان روشنایی آن هم به 500 نیت می‌رسد؛ گرچه به نسبت برخی از پرچمدارانی که این روزها وارد بازار می‌شوند خیلی قابل توجه نیست، اما همین مقدار هم کاربردی بوده و حتی در حضور نور مستقیم آفتاب هم می‌توانید با خیال راحت با آن بازی کنید. رزولوشن آن 1080×2400 پیکسل تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ را ارائه داده است.

با این اوصاف اگر گیمر هستید و به دنبال یک مدل ایده‌ال با صفحه نمایش با کیفیت می‌گردید بلک شارک 3 قطعاً همان مدل مورد نظر شماست. حال این سوال مطرح می‌شود که به غیر از تراشه گیمینگ و نمایشگر خوب آیا می‌توان روی دوربین آن هم حساب کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد..

دوربین گوشی شیائومی Black Shark 3 

چه گیمر باشید و چه یک کاربر معمولی در هر حال دوربین در انتخاب و خرید گوشی حرف اول را می‌زند و این امر حتی برای خرید گوشی مخصوص بازی هم صادق است. شیائومی برای ارائه بهترین تجربه عکاسی با یک گوشی گیمینگ از لنز 64 مگاپیکسلی در Black Shark 3 استفاده کرده که در کنار لنز‌های دیگر 13 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی عمق عملکرد عالی را ارائه خواهند داد. دوربین سلفی هم 20 مگاپیکسلی واید است. اگر عاشق عکاسی هستید می‌توانید روی این گوشی شیائومی هم حساب ویژه‌ای باز کنید. بدون شک استفاده از لنز 64 مگاپیکسلی به همراه تراشه قدرتمندی که در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته ، تجربه بی نظیری از عکاسی را با این گوشی تجربه خواهید کرد. 



سخت افزار و نرم افزار Black Shark 3:

Black Shark 3 با نسخه 10 سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود و برای تولید حداکثر توان پردازشی لازم جهت اجرای انواع بازی‌های موبایلی از تراشه SM8250 Snapdragon 865 شرکت کوالکام استفاده کرده که امتحانش را پس داده و تاکنون در گوشی‌های زیادی مورد استفاده قرار گرفته است. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این گوشی اختصاص داده هم برابر با 589114 است. با این امتیاز می‌توان لقب قدرتمندترین گوشی گیمینگ ارزان را به آن داد. این شرکت چینی در رابطه با رم نیز دست و دلبازی به خرج داده و دو آپشن 8 و 12 گیگابایتی را برای رم و دو آپشن 128 و 256 گیگابایتی را برای حافظه آن در نظر گرفته است؛ اما در نظر داشته باشید که از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.
این تراشه تاکنون در گوشی های زیادی مورد استفاده قرار گرفته که همه جزء بهترین ها هستند تنها می توان گفت که مدل‌های گوشی هوآوی از پردازنده اختصاصی خود این شرکت بهره برده و  این تراشه را به خدمت نگرفته‌اند. 

باتری Black Shark 3:

باتری هم در انتخاب و خرید گوشی مهم است، چرا که هیچ کسی دوست ندارد مدام گوشی خود را به شارژ بزند. در رابطه با یک گوشی مخصوص بازی حتی این امر از اهمیت بیشتری برخوردارست به این دلیل که اجرای بازی شارژ زیادی مصرف می‌کند. برای ارائه حداکثر طول باتری، شیائومی در این گوشی گیمینگ خود از باتری 4720 میلی‌آمپری استفاده کرده است. نکته دیگری که باید در رابطه با این گوشی در نظر داشت این است که شیائومی برای نسخه 128/8 گیگابایت فست شارژ 30 و برای نسخه‌های دیگر فست شارژ 65 واتی را بکار بسته که گفته می‌شود طی 38 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

نظر شما در مورد گوشی های گیمینگ شیائومی چیست؟ آیا تاکنون از این گوشی‌ها استفاه کرده‌اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا از نظر شما ارزش خرید بالایی دارد یا خیر؟ شما به عنوان گیمر روی این قبیل گوشی حساب خاصی باز خواهید کرد یا خیر؟ نظرات خود را با به اشتراک گذارید. 
اطلاعات کلی
برند شیائومی
GPU (گرافیک) Adreno 650
سیم کارت دو سیم کارت 5G
دوربین 64 مگاپیکسل(سه گانه)
اندازه 10.4 × 77.3 ×168.7 میلی متر
وزن 222 گرم
جنس بدنه فریم آلومینیومی، پنل عقب آلومینیومی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 128/256 گیگابایت حافظه داخلی-8/12 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, March 3
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (+Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 (7 nm
سرعت 2.84 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0
صفحه نمایش
اندازه 6.67 اینچ
نوع صفحه نمایش AMOLED لمسی خازنی،16 میلیون رنگ
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~82.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~395
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8/12 گیگابایت
حافظه داخلی 128/256 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 64 مگاپیکسل (سه گانه)
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه , قابلیت فیلمبرداریFull HD با سرعت 30/60/240 فریم بر ثانیه,قابلیت فیلمبرداری HD با سرعت 1920 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 20 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت(زیر صفحه نمایش)-قطب نما- شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی -ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE-A/ 5G
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, QZSS, BDS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE, aptX HD, aptX Adaptive
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر مجهز به قابلیت شارژسریع 65 واتی
-حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه
-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264
-پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac
- ویرایش عکس و فیلم
- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
-صفحه نمایش همیشه روشن
-دارای پوشش DCI-P3
-500 nits typ. brightness
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4720 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.