قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8T ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8T ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


لوازم جانبی

بک کاور چرم لاکچری Redmi Note 8T - کد C171

معرفی بک کاور چرم لاکچری Redmi Note 8T امروزه شرکت‌های سازنده همواره سعی می‌کنند که برای زیبایی هر چه بیشتر محصولات خود از طراحی و مواد ساخت ظریفی استفاده کنند. این امر گرچه به زیبایی این محصولات افزوده، از طرفی نیز آنها را آسیب‌پذیر‌تر کرده است. برای مثال برخی از سازندگان در ساخت بدنه از شیشه اس..

بدون قیمت

نقد و بررسی شیائومی نوت ۸ تی

گوشی‌ های شیائومی معمولاً مقرون به صرفه‌ هستند؛ اما ممکن است نام بکار رفته و پسوند‌هایی که این میان‌رده‌ها دارند شما را دچار سردرگمی و ابهام کند. شیائومی نوت ۸ تی نیز یکی از نیز زیر برندهای شیائومی محسوب می‌شود که در ادامه به برخی از مشخصات فنی ردمی نوت ۸ تی و  قیمت گوشی شیائومی نوت 8t اشاره خواهیم کرد.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

شیائومی نوت ۸ تی

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 t

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 t نسبت به مشخصات گوشی نوت ۸ تی فوق‌العاده است و باید گفت برای شیائومی نوت 8 تی قیمت منصفانه‌ای درنظر گرفته است. قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ تی در بازار جهانی حدود 219 یورو است که با توجه به وجود نسخه‌های متفاوت از گوشی شیائومی نوت ۸ تی ، قیمت گوشی شیائومی نوت 8t متغیر است. ناگفته نماند قیمت گوشی شیائومی نوت ۸ تی در ایران به دلیل هزینه واردات اندکی بالاتر از بازار جهانی است. سایت 19 کالا با پایین‌ترین قیمت گوشی شیائومی نوت 8t را عرضه می‌کند.

بررسی شیائومی نوت ۸ تی

در بررسی مشخصات شیائومی نوت ۸ تی باید گفت که نسبت به قیمت شیائومی نوت ۸ تی امکانات مناسبی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در ادامه به قیمت گوشی نوت ۸ تی و بررسی کامل مشخصات نوت ۸ تی خواهیم پرداخت.

مشخصات ردمی نوت ۸ تی از نظر نرم‌افزار

از نظر نرم‌افزاری نیز شیائومی نوت ۸t یکی از مدل‌هایی است که با پوسته سفارشی MIUI 10 بر پایه اندروید 9.0 اجرا می‌شود و گوشی شیائومی نوت ۸ تی سازگاری بسیار خوبی با سخت‌افزار دارد.

مشخصات شیائومی نوت ۸ تی از نظر سخت افزار

در شیائومی نوت ۸ تی Snapdragon 665 مورد استفاده قرار گرفته است. امتیاز ردمی نوت ۸ تی در بنچمارک آنتوتو به طور میانگین برابر با 165000 تا 170719 است. از نظر نرم‌افزاری نیز خاطر نشان می‌شود که ردمی نوت ۸ تی با رابط کاربری MIUI 10 بر پایه اندروید 9 اجرا می‌شود. از نظر حافظه نیز گوشی شیائومی note 8 t در سه نسخه 32/3، 64/4 و 128/4 گیگابایت عرضه شده است. note 8t علاوه بر آن از کارت حافظه جانبی جهت ارتقاء حافظه نیز پشتیبانی می‌کند. نکته مثبت ردمی نوت 8t برای کاربرانی که از دو سیم کارت استفاده می‌کنند نیز این است که علاوه بر دو اسلات سیم‌کارت از کارت حافظه جانبی جهت ارتقاء حافظه برخوردار است. این تراشه در ردمی نوت ۸ تی سرعت لازم برای اجرای بسیاری از عملکرد‌ها را فراهم کرده است.

طراحی نوت ۸ تی

یکی از نقاط قوت و آنچه که گوشی نوت ۸ تی را از سایر میان‌رده‌‎های موجود در بازار گوشی موبایل متمایز می‌سازد بهره‌مندی از پوشش محافظ گوریلاگلس بوده که مقاومت بسیار خوبی را برای نوت 8 تی به همراه دارد، به این دلیل که در حال حاضر بسیاری از گوشی‌هایی که قیمت مشابهی با نوت 8t دارند از بدنه پلاستیکی بهره برده‌اند. از این رو گوشی نوت ۸ تی می‌تواند علاوه بر زیبا و جذاب بودن مقاومت بسیار خوبی نیز در مقابل خط و خش از خود نشان دهد.  نوت 8t کمی بزرگ به نظر می‌رسد و اگر بخواهید با یک دست با آن کار کنید، ممکن است دسترسی به کلیدهای کنترل صدا و سنسور اثر انگشت کمی چالش برانگیز باشد. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور در حاشیه سمت راست ردمی نوت هشت تی واقع شده در حالی که سنسور اثر انگشت در پشت نوت ۸ تی واقع شده است. لبه پایین note 8 t نیز میزبان جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت USB-C است.

ردمی نوت ۸ تینوت ۸ تی
قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 tگوشی شیائومی نوت ۸ تی

یکی از شاخص‌ترین نشانه‌های یک گوشی میان‌رده این است که نمایشگر معمولاً حاشیه‌های محسوسی دارد. ردمی نوت 8t نیز حاشیه اندکی داشته که در قسمت پایین این حاشیه محسوس‌تر بوده و به اندازه‌ای است که بتواند نام «Redmi» را در خود جای دهد. شاید یکی از دلایلی که کمی در دست گرفتن note 8 t را مشکل می‌کند این است که اندازه ردمی نوت ۸ تی تفاوت قابل‌توجهی با اندازه نمایشگر دارد.

نمایشگر گوشی شیائومی نوت ۸ تی

کیفیت تصویر نوت۸تی Full HD+ بوده و رزولوشن 2340×1080 پیکسل را ارائه داده است. در واقع شیائومی سعی کرده از یک سخت‌افزار قوی‌تر در redmi note 8 t استفاده کند در مقابل برای پایین آوردن قیمت همان پنل نمایش متداول گوشی‌های میان‌رده و پایین رده یعنی LCD را برای نوت ۸ تی به خدمت گرفته است. گرچه کیفیت و ارائه رنگ شیائومی ردمی نوت ۸ تی به پای پنل‌های Super AMOLED نمی‌رسد؛ اما اگر قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 t را در نظر بگیرید، عملکرد قابل قبولی از نوت ۸ t شاهد هستیم. میزان روشنایی شیائومی نوت ۸ تی خیلی زیاد نبوده، ولی به اندازه‌ای است که بتوانید در حضور نور مستقیم خورشید  به راحتی محتوا را در شیائومی نوت ۸t مشاهده کنید. تراکم پیکسلی ردمی نوت 8 t نیز 409 پیکسل بر اینچ است.

باتری note 8t

گوشی شیائومی نوت 8t باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که با توجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 8 تی ، یک امکان خوب به شمار می‌رود. از آنجا که صفحه نمایش LCD است و پردازنده نوت ۸t هم خیلی انرژی مصرف نمی‌کند، نوت ۸تی می‌تواند تا دو روز دوام داشته باشد، همچنین ردمی نوت 8 تی با شارژ سریع نسخه 18 وات عرضه شده است که ممکن است در مقایسه با پرچمداران خیلی قابل توجه نباشد؛ اما برای یک میان‌رده قابل قبول است. به طور کلی، شیائومی نوت ۸ تی را می‌توان با وجود یک دوربین عالی و باتری فوق‌العاده به همراه یکی از بهترین تراشه‌ها در کلاس میان‌رده و برچسب قیمتی عالی، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید در نظر گرفت.

دوربین شیائومی نوت ۸ تی

شیاومی، نوت ۸ تی به یک ماژول چهارگانه مجهز شده و لنز اصلی نوت ۸ تی  48 مگاپیکسلی است. در شیائومی نوت ۸ تی یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز تکمیل کننده این بسته سخت‌افزاری گوشی redmi note 8t است. خط تولید ردمی برای دوربین سلفی شیائومی نوت ۸تی یک لنز اصلی 48 مگاپیسکلی را در نظر گرفته و این ویژگی note 8 t را از سایر دستگاه‌های موجود در بازار ممتاز کرده است. عکس‌هایی که با استفاده از دوربین نوت 8 تی  ثبت می‌شوند در مقایسه با بسیاری از گوشی‌هایی که در این رنج قیمت گوشی شیائومی قرار دارند از رنگ‌های سر زنده‌ای برخوردار بوده و ثبت جزئیات ردمی نوت ۸ تی نیز بسیار عالی است.

به نظر می‌رسد که لنز اولتراواید redmi note 8t نیز عملکرد مطلوبی داشته، کار با سنسور ماکرو آن نیز آسان است؛ اما از نظر کیفیت توقع زیادی نمی‌توان از ردمی نوت ۸ تی داشت چرا که تنها اندازه ای برابر با 2 مگاپیکسل دارد. نرم افزار دوربین ردمی نوت 8t نیز عملکرد بسیار سریع داشته و عملکرد پردازش بر روی عکس‌ها نیز بسیار سریع انجام می‌شود. از دیگر قابلیت‌های نرم افزاری note 8t که احتمالاً برای بسیاری از کاربران مفید خواهد بود night mode اختصاصی و ثبت ویدئو اسلوموشن است.

قیمت گوشی شیائومی نوت 8t

ارزش ردمی نوت ۸ تی

مسئله‌ای که ارزش خرید گوشی شیائومی نوت 8 تی را تعیین می‌کند، قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 t به ازای مشخصات گوشی ردمی نوت ۸ تی است و باید گفت با توجه به امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد و قیمت گوشی شیائومی نوت 8t ، ارزش خرید redmi note 8t بالا تلقی می‌شود و می‌تواند یکی از انتخابات اصلی شما برای خرید باشد.

مزایا شیائومی نوت ۸ تی :

  • قیمت مناسب
  • دوربین خوب
  • پردازنده مناسب
  • محافظ گوریلاگلس 5

معایب ردمی نوت ۸ تی :

  • نمایشگر معمولی در
  • فست شارژ معمولی
  • وزن نسبتاً زیاد
اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 8T M1908C3XG
GPU (گرافیک) Adreno 610
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 8.6 × 75.4×161.1 میلی متر
وزن 200 گرم
جنس بدنه شیشه ای
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2019, November
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SDM665 Snapdragon 665 (11 nm
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie
صفحه نمایش
اندازه 6.3 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~80.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~409
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی micro SD تا 256 گیگابایت(استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2340 ×1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه,فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60/120 فریم در ثانیه, (gyro-EIS)
فلش LED
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML 5
جاوا
سایر NFC-محافظ گوریلاگلس 5- پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 10,قابلیت شارژ سریع باتری 18 واتی
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.