قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل هواوی Nova 5T ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند هواوی
  • مدل کالا: Huawei nova 5T-8GB+128GB-YAL-L21
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی هوآوی Y9a ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی ویژگی های گوشی huawei y9a ؛ نمایشگر و باتری قدرتمندشرکت هوآوی از جمله سازندگانی است که گوشی‌های موبایل بسیار خوبی را در بخش میان‌رده تولید و روانه بازار می‌کند. از جمله ویژگی‌های‌ برجسته این مدل‌ها می‌توان به طراحی زیبا و جوان‌پسند و قابلیت بسیار کاربردی در عین حال قیمتی مقرون‌به‌صرفه اش..

بدون قیمت

گوشی هوآوی nova 7i ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هوآوی nova 7i ظرفیت 128 گیگابایتگویا تحریم‌های آمریکا نتوانسته آنچنان که انتظار می‌رفت روی عملکرد شرکت هوآوی در عرضه‌ی گوشی‌های موبایل تأثیر بگذارد و این شرکت همچنان از گوشی‌های جدید میان‌رده و پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند. فروش گوشی‌های میان‌رده بخش اعظم اقتصاد بازار موبایل را ..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ پرواگر قصد خرید یک گوشی میان‌رده، اما قدرتمند، را دارید شیائومی نوت ۹ پرو از خانواده سری شیائومی نوت ۹ یک مدل قابل توجه است. ویدیو بررسی تخصصی مشخصات فنی نوت ۹ پرو را از جهات زیر نقد می‌کند تا به شما در خرید گوشی شیائومی نوت ۹ پرو کمک کند.مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ه..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8p ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی Y8pامروزه اخبار داغ بازار موبایل بیشتر مربوط به رقابت سخت میان‌رده‌هاست. گرایش بیشتر افراد به خرید گوشی میان‌رده افزایش یافته و همین امر به اهمیت این رقابت دامن می‌زند. هوآوی از یک مدل میان‌رده‌ی کاربرپسند و خوش ساخت خود با عنوان گوشی y8p در ماه ژوئن 2020 رونمایی کرد. هواوی y8p و..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y9s ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هواوی y9s ؛ میان‌رده‌ای با دوربین پاپ‌آپسال ۲۰۱۹ همه شرکت‌های مطرح موبایل تعداد میان‌رده‌های خود را افزایش دادند. سامسونگ دو خط تولید مجزا را راه‌اندازی کرد. در مقابل شیائومی نیز سعی کرد تولید گوشی‌های هر سری محصولاتش را افزایش دهد. هوآوی نیز دستگاه‌های متعددی را در خطوط تولید مختلف..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

مشکی
آبی تیره
آبی فیروزه ای
بنفش

نقد و بررسی گوشی نوا 5t عملکرد پرچمدار قیمت میان رده

نوا 5t یکی از گوشی موبایل ‌های رده‌بالا و مقرون‌به‌صرفه هوآوی در نظر گرفته می‌شود که در آگوست 2019 معرفی شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به عملکرد عکسبرداری قابل‌‍قبول، تراشه قدرتمند و نمایشگر با روشنایی عالی آن اشاره کرد؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که در این گوشی هیچ لنز تله فوتویی وجود ندارد. در واقع هواوی نوا 5t یک گوشی‌ بسیار عالی است که از دوربین سلفی هول پانچ-بهره برده و لنز آن 32 مگاپیکسلی است.

برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی به سایت 19کالا مراجعه کنید.

نوا 5t

طراحی نوا 5t

طراحی نوا 5t واقعاً زیبا به نظر می‌رسد. استفاده از شیشه و فلز به همراه رنگ‌های متنوع جلوه بسیار عالی را به این گوشی هوآوی بخشیده است، عملکرد آن حتی از برخی  از پرچمداران بازار نیز بالاتر قرار می‌گیرد. ابعاد آن 154.3×74×7.8 میلی‌متر و وزنی برابر با 174 گرم دارد. طراحی ماژول دوربین آن نیز بسیار منحصر‌به‌فرد است. این ماژول که به صورت عمودی و در قسمت سمت چپ پنل عقب جای گرفته، دربردارنده سه لنز بوده در حالی که لنز چهارم در کنار آن جای گرفته و فلش نیز درست در زیر لنز‌های سه‌گانه موجود در ماژول دوربین واقع شده است.

هواوی نوا 5t

نمایشگر گوشی هواوی نوا 5t 

در رابطه با طراحی نمایشگر نیز خاطر نشان می‌شود که از طراحی هول_پانچ استفاده کرده و یک پنل نمایش تماماً صفحه را در اختیار شما قرار داده است. اندازه این نمایشگر 6.26 اینچ بوده و رزولوشن 1080×2340 پیکسل را نیز ارائه داده است. تراکم پیکسلی ~412 نیز کیفیت بالای نمایشگر این گوشی را تصدیق می‌کند. کیفیت تصویر گوشی هواوی نوا 5t نیز HD+ است. در رابطه با صدای این گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است؛ اما کیفیت صدای عالی را از خود نشان داده است. 

دوربین هواوی نوا 5 تی 

بدون شک دوربین هواوی  نوا 5 تی نقطه قوت این گوشی است. لنز اصلی این گوشی، همانند بسیاری از گوشی‌های میان‌رده پرفروش بازار 48 مگاپیکسلی و از نوع واید است. لنز ثانویه آن از نوع اولتراواید بوده و 16 مگاپیکسلی است. علاوه‌ بر‌ این، به یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ثبت عمق 2 مگاپیکسلی نیز تجهیز شده است. دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند یکی از گزینه‌های ایده‌ال برای علاقمندان به عکاسی سلفی در نظر گرفته شود. گوشی نوا پنج تی دارای کلیه حالت‌های استاندارد عکسبرداری گوشی ‌های این برند است. حالت اتوماتیک با قابلیت‌های هوش مصنوعی قادر است اشیاء و صحنه‌ها را تشخیص دهد. حالت پرتره نیز عملکرد قابل‌قبولی داشته گرچه نمی‌توان آن را با پرتره‌های گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار قیاس کرد.

با وجود این که این دوربین دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است، عکس‌های گرفته شده با دوربین هواوی نوا 5T به طور پیش‌فرض با رزولوشن 12 مگاپیکسل گرفته می‌شوند. به طور کلی کنترل نویز در حالت اتوماتیک از نظر منطقی خوب است، اما حالت Night Huawei در محدوده قیمت گوشی هواوی نوا 5 تی یکی از بهترین‌هاست و در nova 5t نیز عملکرد بسیار خوبی دارد، در واقع فقدان تثبیت‌کننده تصویر نوری را به خوبی جبران کرده است. در شرایط نوری خوب، حالت AI می‌تواند دامنه دینامیکی را نیز ارتقاء دهد.

همچنین در رابطه با قابلیت‌های فیلم‌برداری این گوشی نیز خاطر نشان می‌شود که قادر به ضبط فیلم‌های 4K با سرعت 30 فریم‌بر‌ثانیه خواهد بود. در مورد کیفیت این فیلم‌ها نیز می‌بایست گفت که در شرایط نوری ایده‌ال عملکرد آن عالی و قابل‌توجه است؛ اما همچنان که نور کم می‌شود، نویز تصاویر نیز بیشتر می‌شود. نوا 5T همچنین قادر به فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت 960 فریم‌بر‌ثانیه خواهد بود.

مشخصات nova 5t از لحاظ سخت افزار

مشخصات nova 5t از لحاظ سخت افزار بدین صورت است که تراشه بکار رفته در این گوشی HiSilicon Kirin 980 است که قدرت فوق‌العاده‌ای را برای این گوشی به ارمغان آورده است. در واقع این همان تراشه‌‍ای است که در گوشی‌های آنر 20 پرو، هوآوی پی 30 و هوآوی پی 30 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته که جزء پرچمداران سال 2019 محسوب می‌شوند. امتیازی که بنچمارک آنتوتو به این گوشی اختصاص داده برابر با 376.278 بوده که با گوشی‌های می 9 با امتیاز 375000،  می 9 تی پرو با امتیاز 367559 یا پرچمدار سونی؛ اکسپریا 1 با امتیاز 370000 در یک خط قرار داشته و عملکرد عالی در نظر گرفته می‌شود. در رابطه با حافظه ذخیره‌سازی آن نیز خاطر نشان می‌شود که در دو نسخه 128/6 و 128/8 گیگابایت عرضه شده؛ اما از درگاه کارت‌حافظه پشتیبانی نمی‌کند.

مشخصات نوا 5t  از لحاظ نرم افزار

این روزها یکی از سوالاتی که در رابطه با نرم‌افزار گوشی ‌های برند هوآوی مطرح می‌شود این است که آیا این گوشی‌ها از خدمات گوگل پشتیبانی خواهند کرد یا خیر؟ در رابطه با این گوشی می‌بایست گفت که این گوشی از این خدمات پشتیبانی می‌کند. با رابط کاربری EMUI 10 پر پایه اندروید 10 نیز اجرا می‌شود.

 

قیمت nova 5t

باتری گوشی نوا 5 تی

باتری گوشی نوا 5 تی نیز 3750 میلی‌آمپری است و از فست شارژ 22.5 واتی بهره برده ، از ‌این ‌رو می‌تواند در طی 24 دقیقه 50 درصد شارژ شود . بدون شک با تراشه قدرتمند، دوربین و نمایشگر عالی ، nova 5t می‌تواند یک گزینه عالی در هنگام خرید گوشی در نظر گرفته شود .

اطلاعات کلی
برند هوآوی
مدل Huawei nova 5T YAL-L21
GPU (گرافیک) Mali-G76 MP10
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (چهار گانه)
اندازه 7.8 ×74 ×154.3 میلی متر
وزن 174 گرم
جنس بدنه فریم آلومینیومی، پنل جلو و عقب شیشه ای
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی -8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2019, August
سال تولید 2019
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core (2x2.6 GHz Cortex-A76 & 2x1.92 GHz Cortex-A76 & 4x1.8 GHz Cortex-(A55
سازنده چیپست HiSilicon
چیپست (HiSilicon Kirin 980 (7 nm
سرعت 2.6 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه 9.0 Pie (قابل ارتقاء به اندروید 10)
صفحه نمایش
اندازه 6.26 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی, 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~412
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهار گانه)
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه,فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه;gyro-EIS
فلش LED
دوربین دوم 32 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه، GLONASS, BDS, GALILEO, QZSS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, aptX HD, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS ,MMS ,Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر -NFC
-قابلیت شارژ سریع 22.5 وات (50درصد در 24 دقیقه)
-پشتیبانی از رابط کاربری EMUI 9.1
- قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف
-پشتیبانی از فرمت های تصویری divx/xvid/mp4/h.264
- پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac ویرایش عکس و فیلم
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 3750 میلی آمپر (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.