قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S20 plus ظرفیت 128 گیگابایت رم 8GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy S20 plus-128GB مدل SM-G985F/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی سامسونگ Galaxy Note10 plus ظرفیت 256 گیگابایت

نقد و بررسی سامسونگ نوت 10پلاس نیمه‌ی هر سال سامسونگ از سری نوت خود رونمایی می‌کند. در تاریخ 7 اگوست 2019 این محصول در سه مدل گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی نوت 10 پلاس 5G معرفی شد. گلکسی نوت 10، تنها یک گوشی هوشمند نیست در واقع سامسونگ یک محصول جایگزین کنسول‌های ب..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A71 ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی A71سامسونگ همچنان با قدرت ادامه می‌دهد. عرضه گوشی‌های میان‌رده سری ای تأثیر زیادی بر فروش آن در سال ۲۰۱۹ داشت. به نظر می‌رسد که این بار هم قصد دارد که این روند را همچنان حفظ کند. این شرکت  گوشی A71 را در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی کرده است. حال می‌بایست دید که در سامسونگ A71 چه خصوصیا..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی گوشی s20 ultraسامسونگ در تاریخ 11 فوریه 2020 از سری پرچمدار S خود رونمایی کرد. گوشی s20 ultra نسبت نسخه‌های سال قبل پرچمداران سامسونگ ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌است. در این بررسی به مشخصات s20 ultra و قیمت s20 ultra خواهیم پرداخت.19کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی معتبر در ادامه ب..

بدون قیمت

گوشی هوآوی nova 5T ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی نوا 5t عملکرد پرچمدار قیمت میان ردهنوا 5t یکی از گوشی موبایل ‌های رده‌بالا و مقرون‌به‌صرفه هوآوی در نظر گرفته می‌شود که در آگوست 2019 معرفی شده است. از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان به عملکرد عکسبرداری قابل‌‍قبول، تراشه قدرتمند و نمایشگر با روشنایی عالی آن اشاره..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A51 ظرفیت 128 رم 8 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a51 رم 8 گیگ ظرفیت 128 گیگقبل از اشاره به هر نکته‌ای پیرامون گوشی a51 رم 8 می‌بایست گفت که اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر بزرگ، طول عمر باتری فوق‌العاده با قیمتی مقرون به صرفه هستید، سامسونگ a51 رم 8 قطعاً بهترین گزینه برای شما در هنگام خرید گوشی به حساب می‌آید. سامسونگ تاکنون چندی..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

سفید
قرمز
خاکستری
آبی آسمانی
آبی تیره
مشکی

نقد و بررسی s20 پلاس

در تاریخ 11 فوریه سال 2020 بود که سامسونگ گوشی‌ پرچمدار خود s20 پلاس را معرفی کرد. اس ۲۰ پلاس اندازه و ظرفیت باتری بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد و با وجود قیمت کم، بسیاری از خصوصیات اعضای گران‌قیمت‌تر خانواده نظیر بدنه شیشه‌ای انحنادار، نوار فلزی لبه‌ها و یا همان فریم و حتی نمایشگر تمام صفحه هول-پانچ را به ارث برده است. قیمت گوشی سامسونگ s20 پلاس یکی از دلایل اصلی محبوبیت فراوان این مدل است. با 19کالا همراه باشید تا به بررسی s20 plus بپردازیم.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

s20 پلاس

قیمت گوشی سامسونگ s20 پلاس

قیمت گوشی s20 پلاس در بازار جهانی تقریباً 634 دلار برآورد شده که به نسبت مشخصاتش، می‌توان گفت قیمت s20 plus عالیست. قیمت اس ۲۰ پلاس در مقایسه با بسیاری از پرچمداران هم‌رده‌اش یک نقطه قوت بزرگ بوده که همین امر فروش s20 پلاس را دوچندان کرده است. نظر شما در مورد قیمت s20 پلاس چیست؟

مشخصات s20 پلاس از نظر نرم افزار

در رابطه با قابلیت‌های نرم افزاری سامسونگ s20 پلاس هم خاطر نشان می‌شود که به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 3 بر پایه اندروید 10 اجرا می‌شود و قابلیت ارتقاء به نسخه‌های بالاتر را هم دارد. قابلیت‌های نرم‌افزاری زیادی نیز دارد؛ برای مثال با قابلیت DeX می‌توانید به نمایشگرهای بزرگ وصل شده و یا اینکه همزمان می‌توان از طریق بلوتوث به دو دستگاه متصل شد .

مشخصات اس ۲۰ پلاس از نظر سخت افزار

امسال هم سامسونگ طبق روال سال‌های گذشته دو نوع پردازنده را برای s20 plus خود در نظر گرفت. گوشی سامسونگ s20 پلاس در بازار امریکا با تراشه اسنپ دراگون 5G 865 کوالکام و در بازار اروپا و خاورمیانه با تراشه ساخت خود این شرکت یعنی اگزینوس 990 عرضه شد. این امر انتقاد برخی از این شرکت را در پی داشته؛ بدین جهت که تراشه کوالکام همواره عمکلرد بهتری را نسبت به اگزینوس سامسونگ از خود نشان می‌دهد.

اس 20 پلاس به 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR-5 مجهز شده است.

مشخصات s20 plus نشان می‌دهد که میانگین امتیازی که بنچمارک آنتوتو به اس ۲۰ پلاس اختصاص داده حدود 500 هزار است که یک امتیاز بسیار عالی در بین پرچمداران محسوب می‌شود. هسته‌های پردازنده Exynos 990 دارای حداکثر فرکانس 2.73 گیگاهرتز هستند. پردازنده گرافیکی آن هم Mali-G77 MP11 بوده و عملکرد بی‌نظیری خصوصاً در اجرای بازی‌ها دارد.

طراحی گوشی s20 پلاس

در واقع می‌توان گفت که سامسونگ در طراحی سری جدید اس خود دنبال‌رو شرکت‌هایی مثل اپل و گوگل بوده که از ماژول‌های تقریباً مربعی شکل در طراحی گوشی‌های خود استفاده کرده‌اند؛ اما سامسونگ در s20 پلاس از نوع مستطیلی شکل آن بهره برده است. یکی از دلایل محبوبیت گوشی‌ های سامسونگ نمایشگر خمیده آنهاست که در قیمت اس ۲۰ پلاس هم بی‌تأثیر نبوده است. از نظر کیفیت ساخت نیز به جرأت می‌توان گفت کمتر گوشی اندروید را می‌توان نام برد که با در نظر گرفتن اینکه s20 plus قیمت بسیار خوبی دارد به کیفیت این سری برسد. از هر نظر  s20 پلاس حس یک دستگاه زیبا و تمام عیار را در دست دارد. دلایل زیادی وجود دارد که می‌توان گوشی s20 plus را از سایر مدل ها برتر دانست، مانند این ویژگی که هنگام در دست گرفتن  اس ۲۰ پلاس از ظرافت و خوش‌دستی آن لذت می‌برید.

گوشی s20 پلاس

شاید وجود یک نمایشگر بزرگ در اس ۲۰ پلاس به این معنا باشد که فیس آنلاک آن کارایی زیادی ندارد؛ اما در مقابل از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌ای استفاده کرده است. به طورکلی این نوع سنسورها نسبت به سایر مدل‌های سنسوراثرانگشت عملکرد کندتری دارند؛ اما در گوشی اس ۲۰ پلاس کندی آن به حدی نیست که آزاردهنده باشد و عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده است. امسال جک 3.5 میلی‌متری هدفون در s20 پلاس حذف شده، که در هنگام خرید گوشی برای بسیاری از کاربران یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود. همچنین از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند که عدم وجود آن می‌تواند برای برخی از کاربران دلسرد کننده باشد؛ چرا که گلکسی s20 پلاس از نظر حافظه تنها در یک نسخه عرضه شده است و برخورداری از این مزیت یک نقطه‌‌ی قوت کاربردی محسوب می‌شود؛ اما جدا از موارد مذکور، اس ۲۰ پلاس مزایای زیادی دارد که از جمله این موارد می‌توان به برخورداری از دوربین عالی، پشتیبانی از شبکه 5G و 4G، آپشن‌هایی برای تنظیم نرخ نوسازی 120هرتز و … اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ s20 پلاس

در ابتدا به کیفیت ساخت s20 پلاس اشاره کردیم، اس ۲۰ پلاس کیفیت ساخت خود را مدیون استفاده از شیشه گوریلاگلس 6 در بدنه و نمایشگر بوده درحالی که فریم آن مانند 2 نسخه‌ی دیگر این خط تولید از جنس آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد سامسونگ اس ۲۰ پلاس 161.9 × 73.7 × 7.8 میلی‌متر و وزنی برابر با 186گرم دارد. ماژول دوربین در سمت چپ پنل عقب جای داده شده و به غیر از لوگو سامسونگ در پنل پشت مشخصه دیگری به چشم نمی‌خورد. دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا در قسمت راست s20 پلاس جای گرفته‌اند. از نظر آپشن‌های رنگی هم می‌توانید انتخاب‌های متنوعی در زمان خرید اس ۲۰ پلاس داشته باشید. رنگ‌بندی گوشی s20 پلاس شامل مشکی، خاکستری، آبی، سفید و قرمز می‌شود.

نمایشگر سامسونگ s20 پلاس

سامسونگ به نمایشگرهای عالی خود در بخش گوشی‌های پرچمدار شهرت دارد، سامسونگ s20 plus نیز از این امر مستثنی نیست و نمایشگر آن هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد بسیار عالیست و این امر با در نظر داشتن قیمت گوشی s20 پلاس یک مشخصه برجسته است. طراحی دوربین سلفی گوشی سامسونگ s20 پلاس هول-پانچ بوده و در مرکز قرار گرفته است. نوع این نمایشگر Dynamic AMOLED 2X بوده و رزولوشن 1440×3200 پیکسل را ارائه داده است. تراکم پیکسلی 525 پیکسل در هر اینچ، نیز گرچه اندکی از نسخه استاندارد کمتر است؛ اما کیفیت تصویر و نمایش جزئیات فوق‌العاده آن را تضمین می‌کند. نمایشگر گوشی s20 plus تکنولوژی‌های متعددی را نیز برای ارائه یک تجربه بصری فوق‌العاده بکار گرفته که از این میان می‌توان به HDR10+ برای ارتقاء کیفیت تصویر، قابلیت همیشه روشن برای نمایش نوتیفیکشن‌ها و … همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. علاوه بر این، برای مصرف کمتر باتری می‌توانید نرخ رفرش را کمتر، مثلاً 60 هرتز نیز تنظیم کنید. همان طور که اشاره شد وجه تمایز نسخه استاندارد و گلکسی اس ۲۰ پلاس اندازه نمایشگر آنهاست.

باتری s20 plus

باتری که سامسونگ در اس۲۰ پلاس قرار داده ظرفیتی برابر با 4500 میلی‌آمپر دارد که به دلیل وجود یه نمایشگر بزرگتر و جبران مصرف شارژ بیشتر آن، از باتری گوشی نسخه استاندارد اندکی بیشتر است، اما حقیقت این است که در اس ۲۰ پلاس عمده مصرف باتری مربوط به نمایشگرست؛ از‌ این‌ رو زمانی که کمتر از نمایشگر استفاده شود طول عمر باتری بهتر خواهد بود؛ بعلاوه از قابلیت‌های دیگری مثل شارژ بی‌سیم سریع 15 وات و شارژ معکوس 9 وات نیز برخوردارست.

دوربین s20 پلاس

بررسی گوشی اس ۲۰ پلاس نشان می‌دهد که امسال ترند طراحی گوشی‌های موبایل بیشتر به سمت استفاده از لنزهایی با اندازه‌های نجومی مگاپیکسل رفته است. سامسونگ نیز تصمیم گرفت که یک بازنگری کلی در دوربین پرچمداران خود داشته باشد، به همین دلیل لنزهای بهتری را در گوشی‌های پرچمدار نظیر s20 پلاس مورد استفاده قرار داد. ماژول سه‌گانه اس ۲۰ پلاس شامل لنز واید 12 مگاپیکسلی، لنز 64 مگاپیکسلی تله‌فوتو و لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن هم 10 مگاپیکسلی است. در واقع می‌توان دوربین آن را مهمترین ارتقاء آن نسبت به نسل پیشین دانست. به گفته سامسونگ، سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی کاملاً بازسازی شده و پیکسل‌های بزرگتر آن می‌توانند نور بیشتری را جذب کنند.

در رابطه با کیفیت عکس‌های s20 پلاس هم می‌بایست گفت که روشنایی عکس‌ها عالی بوده و رنگ‌های شاد و زنده‌ای را بدون اشباع رنگ بیش از حد، در اختیار شما قرار می‌دهد. عملکرد دوربین s20 پلاس نسبت به رقبای دیگر قابل‌توجه است.

اس ۲۰ پلاس

بررسی ارزش خرید s20 پلاس

زمانی که قیمت گوشی سامسونگ s20 پلاس و ویژگی‌های اس ۲۰ پلاس را با سایر گوشی‌ها مقایسه می‌کنیم پی می‌بریم که s20 پلاس ارزش خرید بالایی دارد. با خرید s20 پلاس صاحب یک گوشی خوش‌ساخت و خوش‌دست می‌شوید که مشخصات منحصر‌به‌فردی دارد. نظر شما راجع به خرید اس ۲۰ پلاس چیست؟

مزایا s20 پلاس :

  • نمایشگر عالی
  • عمر باتری خوب
  • دوربین عالی و همه‌کاره
  • قدرت اسپیکر خوب

معایب اس ۲۰ پلاس :

  • عدم بهره‌مندی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • عملکرد متوسط سنسور اثر انگشت
اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy S20 plus SM-G985F/DS
GPU (گرافیک) Mali-G77 MP11
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 64 مگاپیکسل(چهارگانه)
اندازه 7.8×73.7×161.9 میلی متر
وزن 186 گرم
جنس بدنه فریم آلومینیومی، پنل جلو و عقب شیشه گوریلاگلس 6
حافظه 128 گیگابایت حافظه داخلی-8 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, February 11
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.73 GHz Mongoose M5 & 2x2.60 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
سازنده چیپست Exynos
چیپست (+Exynos 990 (7 nm
سرعت 2.73 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0
صفحه نمایش
اندازه 6.7 اینچ
نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X صفحه نمایش لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ
رزولوشن 3200 × 1440 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~90.5%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~525
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه سیم کارت دوم)
دوربین
دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی (چهارگانه)
رزولوشن 3200 × 1440 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلم برداری 8K با سرعت 24 فریم بر ثانیه,قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه,قابلیت فیلم برداری FULL HD با سرعت 30/60/240 فریم بر ثانیه,قابلیت فیلم برداری HD با سرعت 960 فریم بر ثانیه,HDR10+,gyro-EIS & OIS
فلش LED
دوربین دوم 10 مگاپیکسل
امکانات HDR خودکار،پاناروما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت(زیر نمایشگر) - قطب نما - شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - ژیروسکوپ-فشارسنج
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE-A (7CA) Cat20 2000/200 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS, GALILEO
رادیو (FM radio (USA & Canada only
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 3.2, Type-C 1.0 reversible connector
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS ,Email ,Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر NFC- قابلیت شارژ سریع 25 واتی- پشتیبانی از HDR10+-دارای صدای 32-bit/384kHz-پشتیبانی از تجربه دسکتاپ-USB Power Delivery 3.0- پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن-Fast Qi/PMA wireless charging 15W- دارای محافظ گوریلاگلس 6-Power bank/Reverse wireless charging 9W- پشتیبانی از رابط کاربری One UI 2- دارای گواهینامه IP68(مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.