خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایلمقایسه گوشی های شیائومینقد و بررسی ویدیویی موبایل

مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با نوت ۹اس، نوت ۹ پرو

شکی نیست که گوشی‌های ردمی نوت شیائومی جزء گوشی‌های پرطرفدار بازار هستند. سری جدید این گوشی موبایل در سال ۲۰۲۰ در ماه مارس معرفی شد. در اینجا ما به مقایسه گوشی‌ های میان‌رده ردمی نوت ۹ اس، ردمی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس مدل‌های جدید سری نوت که ردمی در ماه مارس معرفی کرد خواهیم پرداخت. در اینجا مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با دو مدل دیگر خواهیم پرداخت.

مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با دو مدل دیگر

از نظر صفحه نمایش:

مدل‌های مذکور با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی معرفی شده‌اند. این صفحه نمایش‌ دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، تراکم پیکسل ۳۹۵ پیکسل بر اینچ است. همچنین طراحی هول پانچ را بکار بسته و میزان روشنایی ۴۹۵ نیت را ارائه داده است. برای ارتقاء تصاویر هم از تکنولوژی HDR 10 پشتیبانی می‌کنند. جهت محافظت در برابر خط و خش و ضربه هم از شیشه گوریلاگلس روی سطح این صفحه نمایش‌ها استفاده شده؛ در نتیجه می‌توان گفت که صفحه نمایشگر هر ۳ دستگاه دارای ویژگی‌ها و ابعاد یکسانی است. پس از این نظر تفاوتی باهم ندارند. 

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه گوشی‌ های میان‌رده ردمی نوت 9اس

مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با دو مدل دیگر از نظر سخت‌افزار:

ردمی نوت ۹ اس هم مثل دو مدل دیگر، از تراشه Qualcomm’s Snapdragon 720G بهره برده‌ است. این چیپست دارای یک ساختار ۸ هسته‌ای متشکل از دو هسته Kryo 465 Gold با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و ۶ هسته Kryo 465 Silver با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است. Snapdragon 720G با تکنولوژی ۸ نانومتری تولید شده و دارای معماری ۶۴ بیتی است. در بخش گرافیکی هم هر سه این گوشی‌ها به گرافیک Adreno 618 مجهز شده‌اند.


بیشتر بخوانید: همان طور که می‌دانید در حال حاضر هم نسخه ردمی نوت ۸ پرو در بازار موجود بوده و همین ردمی نوت ۹ پرو، در صورتی که بخواهید بین این دو مدل گوشی یکی را انتخاب کنید که قدرت بیشتری داشته باشد، مقایسه تست سرعت ردمی نوت ۸ پرو و ردمی نوت ۹ پرو به شما کمک می‌کند.


مدل‌های ردمی نوت ۹ پرو و ردمی نوت ۹ اس با ۴/۶ گیگابایت رم و مقدار ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد؛ اما Redmi Note 9 Pro Max در این بخش با دو همتای خود تفاوت‌هایی دارد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و یک نسخه دیگر با ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. باید بگوییم که هر سه مدل حافظه UFS 2.1 را جهت ذخیره‌سازی اطلاعات به خدمت گرفته‌اند.

برای اطلاع از قیمت انواع گوشی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با دو مدل دیگر از نظر دوربین:

از نظر دوربین مدل‌های سری ردمی نوت ۹ ویژگی‌های مشابهی دارند. ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو از ماژول‌های دوربین یکسان در پنل عقب و جلو استفاده کرده‌اند. هر دو دستگاه از لنزی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8 بعنوان دوربین اصلی بهره می‌برند. جدا از آن یک سنسور اولتراواید رزولوشن ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f‌/‌۲.۲ هم در این دستگاه‌ها گنجانده شده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

برای اطلاع از قیمت گوشی های شیائومی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

علاوه بر این، یک دوربین ماکرو با روزولوشن ۵ مگاپیکسل و دیافراگم f‌/‌۲.۴ و لنز سنسور عمق ۲ مگاپیکسل، هم در ماژول چهارگانه آنها به چشم می‌خورد. دوربین دارای قابلیت فیلم‌برداری ۴k با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه بوده و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دیافراگم f‌/‌۲.۲ است. علاوه بر این دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه نیز هست.

برای اطلاع از قیمت شیائومی نوت ۹ پرو مکس به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

دوربین گوشی میان رده Redmi Note 9 Pro max با دو مدل دیگر متفاوت است. این دستگاه که دارای دوربین چهارگانه است، از یک لنز اصلی با سایز نسبتاً بزرگ با رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی و دیافراگم f‌/‌۱.۹ استفاده می‌کند. لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی آن هم دارای دیافراگم f/ 2.2 است. لنزهای ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم دیگر ماژول دوربین این گوشی را کامل می‌کنند. دوربین جلو (سلفی) آن که در هول پانچ جای داده شده، روزولوشن ۳۲ مگاپیکسل را ارائه داده و قادر به فیلم‌برداری FULL HD با سرعت ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه است.

مقایسه گوشی میان رده ردمی نوت ۹ پرو مکس با دو مدل دیگر از نظر باتری:

ظرفیت باتری مدل‌های نوت ۹ اس، نوت ۹ پرو و نوت۹ پرو مکس هر سه ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است با این تفاوت که نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند در حالی که Note 9 Pro Max قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات را ارائه می‌دهد. به طور میانگین این گوشی می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ پرو به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید.

ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۹ پرو و هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها بازارهای هدف آنها متفاوت است؛ اما نسخه پرو مکس از نظر دوربین نسبت به دو مدل دیگر قوی‌تر است. نظرات خود را پیرامون این مدل‌ها با ۱۹ کالامگ به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

سوالات متداول

از بین سه گوشی ردمی نوت ۹ پرو مکس، نوت ۹اس و نوت ۹ پرو کدام پردازنده قوی‌تری دارد و برای بازی مناسب‌ترست؟

✔️ جالب است بدانید که هر سه گوشی از تراشه امریکایی Qualcomm’s Snapdragon 720G استفاده کرده‌اند و حتی پردازنده گرافیکی آن‌ها از یک نوع است و اگر سخت افزار برای شما اولویت دارد فرقی ندارد که کدام یک را انتخاب کنید.

کدام نسخه از خانواده ردمی نوت 9 این مقایسه از نظر عملکرد باتری موفق‌ترست؟

✔️ ظرفیت باتری هر سه ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است با این تفاوت که شیائومی نوت ۹ اس و شیائومی نوت ۹ از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کنند در حالی که Note 9 Pro Max قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات را ارائه می‌دهد. به طور میانگین این گوشی می‌تواند در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ شود.

برای عکاسی با موبایل کدام مدل را بخرم؟ ردمی نوت ۹ پرو مکس، نوت ۹اس و یا نوت ۹ پرو ؟

✔️ سه گوشی شیائومی نوت ۹ پرو مکس ، نوت ۹اس و یا نوت ۹ پرواز نظر دوربین تفاوت‌هایی دارند که به طور مفصل در مقاله در مورد آن صحبت کرده‌ایم، اما اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، خروجی نهایی در سه گوشی مناسب عکاسی با موبایل است و این نظر شما را راضی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. نمیدونستم غیر نسخه معمولی اس و پرو پرو مکس هم وجود دارد.اصلا جایی اسمش را نشنیده بودم

  2. ببخشید ازنظر گیم کدام یک بهتر است نوت ۹پرو یا نوت ۹ اس اگر یه ضره باهم تفاوت دارند لطفا بگید دوربین فیلم اصلا برام مهم نیست فقط از نظر روونی

  3. واقعا از سایتتون ممنونم واقعا کمکم کرد تا بتونم با پولی که دارم یه گوشی فوق العاده بخرم(redmi note 9pro max)

    1. ردمی نوت ۹ اس دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل هست درسته، نسخه گلوبال این گوشی که ردمی نوت ۹ پرو نام داره از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن