خرید گوشی گیمینگ شیائومی
مقایسه گوشیمقایسه گوشی های سامسونگنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

مقایسه و بررسی گلکسی A71 و گلکسی A51 + ویدیو

در گذشته شاید با اطمینان نمی‌شد به کسی توصیه کرد که یک گوشی میان‌رده سامسونگ را خریداری کند؛ به این دلیل که این دستگاه‌ها محدودیت‌های زیادی داشتند. باوجود اینکه سامسونگ یکی از غول‌های سازنده موبایل محسوب می‌شد و محصولات این شرکت تقریباً با هر قیمتی در سراسر دنیا توزیع می‌شود؛ اما گوشی‌های میان‌رده آن ضعیف‌ترین امتیاز عملکرد را در بین سایر گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار از خود نشان می‌دادند. اکنون این شرکت سیاست متفاوتی را در پیش گرفته و در بخش میان‌رده آن شاهد تغییرات اساسی هم در طراحی هم در عملکرد بوده‌ایم. سامسونگ گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱در واقع دو دستگاه جدید این سازنده بوده و شاهدی بر این ادعا هستند. در ادامه به مقایسه ی گوشی a51 با a71 خواهیم پرداخت. در ویدئو مقایسه و بررسی گلکسی A71 و گلکسی A51 این دو گوشی از چندین نظر مورد بررسی قرار گرفته است. 

در ویدئو موجود در متن شما شاهد مقایسه ی گوشی a51 با a71 هستید. 

فروشگاه 19کالا

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ بخصوص میان‌رده‌های این برند را دارید، ادامه مطلب را مطالعه کنید. سال ۲۰۱۹ این شرکت در بخش گوشی‌های میان‌رده یک رنسانس را تجربه کرد. این شرکت تغییرات قابل‌توجهی را در بخش میان‌رده‌های خود به وجود آورد. حقیقتاً این گوشی‌ها از نظر تئوری دارای قابلیت‌هایی هستند که با بسیاری دیگر از گوشی‌های مدعی بازار می‌توانند رقابت کنند. 

مقایسه A51 با A71  از نظر طراحی:

در ابتدا طراحی و مواد ساخت این مدل‌ها مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است. همان طور که در ویدئو می‌بینید از نظر طراحی تفاوت زیادی با هم ندارند تا آنجایی که حتی در نگاه اول ممکن است تفاوتی بین آنها مشاهده نکنید.

هر دو طراحی ظریفی دارند و برای افرادی که دوست ندارند گوشی‌های سنگین را در دست بگیرند، ایده‌آل هستند. اگر وزن سبک و خوش دست بودن برای شما مهم است، هر دو این گوشی‌ها از این نظر در حد هم هستند. گلکسی ای ۵۱ وزنی برابر با ۱۷۲ گرم داشته در حالی که وزن سامسونگ A71 برابر با ۱۷۹ گرم است.

طراحی دوربین اصلی نیز در هر دو مدل یکسان است و کاملاً مشابه طراحی شده است. هر دو دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند. تفاوت قابل‌توجهی در طراحی این دو مدل به چشم نمی‌خورد و هر دو از یک زبان طراحی مشابه بهره برده‌اند. از طرفی مواد سازنده آنها نیز یکی است. هر دو از پلاستیک در ساخت بدنه استفاده کرده و روی پنل جلو نیز روکش گوریلاگلس ۳ بکار رفته و فریم آن نیز پلاستیکی است.

در رابطه با قابلیت‌های ارتباطی این مدل نیز می‌بایست خاطر نشان کرد که گلکسی ای ۷۱ از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کند؛ اما گلکسی ای ۵۱ در برخی از بازارها دارای NFC بوده و در برخی دیگر فاقد این قابلیت هست.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

قیمت گوشی a51 و a71 کمی متفاوت هست و دلیل آن هم به قابلیت‌هایی برمی‌گردد که در این گوشی‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مقایسه گلکسی ای 71 و گلکسی ای 51

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی سامسونگ سری a

مقایسه ی گوشی a51 با a71 از نظر نمایشگر 

مقایسه ی گوشی a51 با a71 نشان می‌دهد که حقیقتاً هر دو این گوشی‌ها از نمایشگر‌های فوق‌العاده‌ای برخوردارند. تعجبی ندارد به این دلیل که هر دو از نمایشگر AMOLED بهره برده و طراحی آنها هول-پانچ است؛ اما یکی از تفاوت‌های این دو مربوط به اندازه آنها است. گلکسی ای ۵۱ اندازه‌ای برابر با ۶.۵ اینچی داشته در حالی که نمایشگر گلکسی ای ۷۱، ۶.۷ اینچی است. این نوع نمایشگر‌ها بدون شک نسبت به سایر پنل‌های LCD ارائه رنگ و روشنایی بهتری دارند. این دو گوشی نیز می‌توانند تجربه لذت‌بخشی از مالتی‌مدیا را برای کاربران فراهم آورند.

اگر نمایشگر بزرگ‌تر برای شما در اولویت قرار داشته و طرفدار برند سامسونگ هستید، گلکسی ای ۷۱ را انتخاب کنید در غیر این صورت گلکسی ای ۵۱ اندازه کوچک‌تری داشته و می‌تواند برای برخی از کاربران در هنگام خرید گوشی موبایل یک آپشن عالی در نظر گرفته شود خصوصا افرادی که گوشی‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند. 

گوشی‌های سامسونگ همیشه از نظر نمایشگر عالی عمل کرده‌اند و هم پرچمداران و هم میان‌رده‌های این کمپانی از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ برای مثال عملکرد پرچمداران ۲۰۲۰ مثل گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا از این برند هم از نظر کیفیت و هم از نظر ارائه نرخ فریم ریت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

در این ویدئو بررسی کرده‌ایم که این دو مدل از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ از این نظر به چه صورت عمل می‌کنند. در رابطه با مقایسه A51 با A71 از نظر نمایشگر می‌بایست گفت که تنها تفاوت طراحی این دو مدل در این قسمت خود را نشان می‌دهد. گرچه طراحی پنل عقب این دو گوشی مشابه است؛ اما از نظر نمایشگر تفاوت‌هایی با هم دارند برای مثال یکی از تفاوت‌ها مربوط به طراحی هول_پانچ روی آن است که برای جای دادن دوربین سلفی استفاده شده است.

در ویدئو می‌توانید تفاوت بین این نمایشگرها را بهتر متوجه شوید. تفاوت دیگر مربوط به نوع پنل استفاده شده است. سامسونگ A71 دارای نمایشگر Super AMOLED Plus بوده، اما در گلکسی ای ۵۱ از نمایشگر Super AMOLED استفاده شده است. در ادامه مقایسه a51 با a71 به رزولوشن و تفاوت تراکم پیکسل آن اشاره می‌کنیم.

گلکسی ای ۵۱:

  • پنل ۶.۵ انچی
  • رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی: ۴۰۵ پیکسل بر اینچ

گلکسی ای ۷۱: ۳۹۳

  • رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل
  • پنل ۶.۷ اینچی
  • تراکم پیکسل: ۳۹۳ پیکسل بر اینچ

                     مقایسه گوشی a71 با a51

مقایسه دوربین a51 با a71

 آنچه در مورد دوربین تمام میان‌رده‌ها صادق بوده این است که زمانی که روشنایی طبیعی از بین می‌رود دیگر آن عملکرد قدرتمند و قابل‌توجهی را که انتظار می‌رود ندارند؛ اما در مورد این دو گوشی می‌بایست گفت که در جایگاه یک میان‌رده انتظارات بسیاری از کاربران را برآورده می‌کنند. به طور کلی عکس‌های ثبت شده در روشنایی طبیعی بسیار عالی و جذاب هستند.

به نظر شما این دو میان رده سامسونگ از نظر دوربین به چه صورت عمل می‌کنند. آیا با وجود قیمت‌های متفاوت، تفاوت قابل‌توجهی از نظر عملکرد دوربین خواهند داشت یا خیر؟ شاید این سوال شما و خیلی از کاربران دیگر نیز باشد.

برای اطلاع از قیمت گوشی a51 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

 

در ویدیو بالا به مقایسه دوربین a51 با a71 پرداخته‌ایم و بدون شک بعد از تماشا و مشاهده آن می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید، از این رو به شما پیشنهاد می‌دهیم که این قسمت از ویدئو را حتماً ببینید و نظرات ارزشمند خود را پیرامون دوربین‌های این دو مدل با ۱۹کالا به اشتراک گذارید.

در ویدئو موجود در متن شما شاهد مقایسه گوشی a51 با a71 از نظر دوربین هستید. از دیگر تفاوت a51 و a71 این است که گلکسی ای ۵۱ از یک دوربین چهارگانه متشکل از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده در حالی که لنز اصلی استفاده شده در سامسونگ A71 برابر ۶۴ مگاپیکسل است، اما سایر لنزها تفاوتی با هم ندارند. در این ویدئو بهتر می‌توانید تفاوت عملکرد دوربین این گوشی‌ها در شرایط و موقعیت‌های مختلف نوری را از هم تشخیص دهید.

                                                            مقایسه گوشی a71 با a51

هر دو گوشی از دوربین چهارگانه بهره برده‌اند؛ اما حقیقتاً تفاوت‌هایی نیز با هم دارند. اولین تفاوت مربوط به لنز زاویه باز بکار رفته در آنهاست. گلکسی ای ۷۱ دارای یک لنز زاویه باز ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بوده در حالی که لنز گلکسی ای ۵۱ یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی است. بقیه لنزهای استفاده شده در آنها مشابه بوده و شامل یک لنز ۱۲مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ۵مگاپیکسلی ثبت عمق با دیافراگم f/2.2 و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است.

در ویدئو مقایسه گوشی a51 با a71 می توانید ببینید که ثبت سایه‌روشن تصاویر عالی بوده و تصاویر به اندازه کافی شارپ هستند.

ثبت سایه‌روشن تصاویر عالی بوده و تصاویر به اندازه کافی شارپ هستند. شاید بخواهید بدانید که در این دو گوشی آیا تفاوت قابل‌توجهی بین عملکرد لنز‌های ۶۴ و ۴۸ مگاپیکسلی وجود دارد یا خیر؟ در این مورد می‌بایست گفت خیر. حتی در برخی از صحنه‌ها عملکرد گلکسی ای ۵۱ بهتر است؛ به این دلیل که عکس‌های ثبت شده با گلکسی ای ۷۱ تنالیته سبز رنگی داشته که ممکن است برخی از کاربران آن را دوست نداشته باشند. در رابطه با عملکرد لنز اولتراواید این دو نیز خاطر نشان می‌شود که عملکرد آنها نسبت به گلکسی ای ۵۰ واقعاً قابل‌توجه است. وضوح و دقت رنگ آن به نسبت سال گذشته به طور چشمگیری ارتقاء یافته است. دوربین سلفی هر دو نیز ۳۲ مگاپیکسلی است.

بررسی و مقایسه a71 , a51

در رابطه مقایسه دوربین a51 با a71 باید گفت که دو گوشی به طور کلی به نسبت سایر برندهای موجود در بازار عملکرد متوسطی را از خود نشان داده‌اند؛ اما در بین گوشی‌های سامسونگ و نسبت به بقیه گوشی‌های میان‌رده این برند، عملکرد دوربین این دو مدل قابل‌توجه است.

ای 71 و ای 51

مقایسه a71 با a51 از نظر سخت افزار و نرم افزار 

سامسونگ گلکسی ای ۷۱، از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۳۰ بهره برده در حالی که تراشه گلکسی ای ۵۱ اگزینوس ۹۶۱۱ است. تراشه‌های کوالکام جزء قدرتمندترین تراشه‌های موجود در بازار هستند؛ اما ممکن است بخواهید بدانید که این دو چه مقدار با هم تفاوت دارند و عملکرد آنها به چه صورت است.

امتیازی که بنچمارک آنتوتو به گلکسی ای ۷۱ اختصاص داده برابر با ۲۳۱۴۲۱ است. در مقایسه می‌توان گفت که گوشی شیائومی می ۹ تی امتیازی برابر با ۲۱۹۴۴۸ و گوشی آیفون ۸ امتیازی برابر با ۲۳۲۰۰۸ را در این بنچمارک به ثبت رسانده‌اند. این درحالی است که بنچمارک آنتوتو برای گلکسی ای ۵۱ امتیاز ۱۳۸۲۴۲ را نشان داده است. 

گلکسی ای ۷۱ در سه نسخه ۶۴/۴، ۱۲۸/۴ و ۱۲۸/۶گیگابایت و گلکسی ای ۵۱ در نسخه‌های ۱۲۸/۶, ۱۲۸/۸ گیگابایت عرضه شده‌اند. هر دو این گوشی‌ها نیز از درگاه اختصاصی سیم‌کارت بهره برده؛ از‌این‌رو می‌توان همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی استفاده کرد. هر دو نیز از جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کنند.

قسمت بعد ویدئو مقایسه، مخصوص گیمرهاست. در این قسمت ویدئو مقایسه A51 با A71 به سراغ مقایسه عملکرد سخت‌افزاری این مدل‌ها رفته‌ایم؛ از‌این‌رو به شما توصیه می‌شود که اگر سخت‌افزار و عملکرد یک گوشی موبایل برای شما مهم بوده و قصد خرید این دو مدل گوشی samsung را دارید این قسمت ویدئو را تماشا کنید.

مقایسه گوشی a51 با a71 از نظر باتری

این دو از باتری‌های متفاوتی نیز بهره برده‌اند؛ اما جای تعجب ندارد به این دلیل که نمایشگر آنها نیز متفاوت است. باتری بکار رفته در گوشی گلکسی ای ۷۱ ظرفیتی برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر داشته در حالی که باتری بکار رفته در گلکسی ای ۵۱، ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است. 

ما در مقایسه سامسونگ A71 و سامسونگ A51 عملکرد باتری این مدل‌ها را نیز با هم مقایسه کرده‌ایم. در واقع برای اینکه به شما نشان دهیم که عملکرد باتری این گوشی‌ها به چه صورت است، یک شرایط استاندارد را برای تست باتری تعریف کرده‌ایم. یک ویدئو مشابه با میزان نور و صدای متوسط به مدت ۱ ساعت بر روی این مدل‌ها پخش شده است. نتیجه را می‌توانید در ویدئو مشاهده کنید؛ اما قبل از مشاهده برای اینکه درک بهتری از این نتیجه‌گیری داشته باشید می‌بایست گفت که گلکسی ای ۵۱ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده و باتری گلکسی ای ۷۱ ظرفیتی برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی a71 به سایت ۱۹ کالا مراجعه کنید

از نظر فست شارژ هم باید گفت که سامسونگ A71 از نسخه فست شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده و فست شارژ گلکسی ای ۵۱ هم از نسخه ۱۵ واتی استفاده کرده است. اگر استفاده زیادی از گوشی موبایل دارید و قصد خرید از برند سامسونگ را دارید این قسمت ویدئو را حتماً تماشا کنید.

سامسونگ گلکسی ای ۵۱ بیشترین میزان فروش بعد از گوشی آیفون ۱۱

در پایان می‌بایست گفت که آمار فروش سامسونگ گلکسی ای ۵۱ نشان داده که بعد از گوشی آیفون ۱۱ بیشترین میزان فروش در بین میان‌رد‌ها را دارد، پس این موضوع به این معنی است که سامسونگ توانسته تا حدودی رضایت خاطر کاربران را جلب کند و بهترین نسبت قیمت به امکانات را برای کاربران خود ارائه دهد. در مقابل سامسونگ A71 هم از پردازنده قوی‌تری استفاده کرده و یک آپشن ایده‌آل برای افرادی که دوست دارند بازی سنگین‌تر و با فریم ریت بالاتری اجرا کنند در نظر گرفته می‌شود.

در حال حاضر سری A10 ،A10s و A11 ارزان‌ترین قیمت گوشی را در بین گوشی های سری A دارند؛ اما این دو مدل به نسبت سایر مدل‌ها قیمت بیشتری دارند. شما هم می‌توانید بعد از تماشای ویدیو مقایسه a51 با a71 نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک گذارید. آیا تجربه کار با این دو مدل گوشی میان‌رده سامسونگ را داشته‌اید؟ در این صورت تجربه کاربری خود را با ۱۹کالا در میان بگذارید.

فروشگاه اینترنتی موبایل ۱۹کالا به بررسی مقایسه و بررسی گلکسی A71 و گلکسی A51 پرداخته است تا در زمان خرید بتوانید شناخت بهتری نسبت به این دو داشته باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۵ رای

سوالات متداول

دوربین گوشی گلکسی ای ۵۱ در مقایسه با دوربین گوشی گلکسی ای ۷۱ به چه صورت عمل می‌کند؟

✔️ بارزترین تفاوت دوربین گوشی‌هایA71 و گلکسی ای 51">گلکسی ای 51 در سنسور اصلی آنست که در مدل اول 64 مگاپیکسل و در مدل دوم 48 مگاپیکسلیست. در نور متوسط داخلی هر دو تصاویر خوبی ثبت می‌کنند، اما تصاویری که با گوشی ای 51 گرفته شده کمی نویز دارد و تصاویر ای 71 شارپ تر و جزئیات را بهتر به نمایش می‌گذارد. عملکرد ای 51 در نور کم بهتر از ای 71 است و نمایش رنگ واقعی‌تری دارد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر کیفیت تصاویر این دو گوشی به مقاله مراجعه کنید.

ارزش خرید گوشی گلکسیA71 بیشترست یا گوشی گلکسی A51؟

✔️ هر دو گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ امکانات ایده‌آلی را در قبال برچسب قیمتی بسیار خوب ارائه می‌دهند و طرفداران بسیاری دارند. همچنین آمار فروش سامسونگ گلکسی ای ۵۱ نشان داده که بعد از گوشی آیفون ۱۱ بیشترین میزان فروش در بین میان‌رد‌ها را دارد،که می توان نتیجه گرفت ارزش خرید این گوشی بالاتر بوده و بیشتر موردتوجه قرار گرفته است.

از نظر کیفیت ساخت بدنه چه تفاوتی دارند؟

✔️ تفاوتی ندارند، مواد سازنده آنها یکی است. هر دو از پلاستیک در ساخت بدنه استفاده کرده و روی پنل جلو نیز روکش گوریلاگلس ۳ بکار رفته و فریم آن نیز پلاستیکی است.

عملکرد باتری و سرعت شارژ گوشی سامسونگ گلکسی A71 و گلکسی A51نسبت به یکدیگر چگونه است؟

✔️ گلکسی ای ۵۱ از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده و باتری گلکسی ای ۷۱ ظرفیتی برابر با ۴۵۰۰ میلی‌آمپر دارد. یک ویدئو تحت شرایط یکسان در دو گوشی پخش شد که پس از یک ساعت گوشی ای 51 چهاردرصد و گوشی ای 71 هشت درصد کاهش شارژ داشته اند؛ البته چون A71 نمایشگر بزرگتر و تراشه قویتری دارد این میزان کاهش شارژ منطقیست. از نظر فست شارژ هم باید گفت که سامسونگ A71 از نسخه فست شارژ ۲۵ واتی استفاده کرده و فست شارژ گلکسی ای ۵۱ هم از نسخه ۱۵ واتی استفاده کرده است.

آیا هر دو گوشی ای 71 و ای 51 از قابلیت NFC برخوردارند؟

✔️ در این مورد باید گفت که گوشی a71 از قابلیت NFC پشتیبانی می‌کند؛ اما گلکسی ای 51 در برخی از بازارها دارای NFC بوده و در برخی دیگر فاقد این قابلیت هست.

تفاوت ظاهر گلکسی A71 با A51 چیست؟

✔️ تفاوت قابل‌توجهی در طراحی این دو مدل به چشم نمی‌خورد و هر دو از یک زبان طراحی مشابه بهره برده‌اند.

نمایشگر گلکسی A71 چه تفاوتی با گلکسی A51 سامسونگ دارد؟ کدام یک از نمایشگرها عملکرد بهتری در اجرای روان برنامه ها دارد؟

✔️ زمانی که صحبت از عملکرد گیمینگ گوشی به میان می آید نمایشگر هم از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود. در این مورد می توان گفت که اگر دوست دارید بازی ها را با کیفیت بهتری و رزولوشن بالاتری اجرا کنید عملکرد نمایشگر گلکسی ای 71 نسبت به گلکسی ای 51 بهترست.

کدام مدل از دو گوشی گلکسی A71 و A51 ظاهر مدرن‌تری دارد و خوش دست‌تر است؟

✔️ به طور کلی تفاوت قابل‌توجهی در طراحی این دو مدل به چشم نمی‌خورد و هر دو از یک زبان طراحی مشابه بهره برده‌اند. برای دیدن تصاویر 360 درجه این دو مدل سامسونگ و همچنین نقد و بررسی کامل می‌توانید به سایت 19کالا مراجعه کنید.

در مقایسه a51 با a71 از نظر عملکرد تراشه کدام یک عملکرد بهتری داشته و کدام یک برای گیم مناسب تر است؟

✔️ هر دو این گوشی ها جزء گوشی های قدرت مند بازار محسوب می شوند و اکثر تایتل های بازی را می توانید با این مدل ها اجرا کنید ما گلکسی ای 71 به تراشه قدرتمندتری مجهز شده و امتیاز آنتوتو آن از گلکسی ای 51 بیشتر است برای دیدن امتیاز بنچمارک این دو به مقاله رجوع کنید.

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

  1. بابا A51 از A31 هم بدتره اصن لیاقت مقایسه شدن با سلطان A71 هم نداره

  2. سلام
    من آ۷۱دارم.
    واقعا فست شارژ هست.
    ایرادش تاچش هست که نسبت به گوشی سامسونگ قدیمی ام ،که جی۵ بود تاچش بدتره
    تازه گوشی من ، فیلیپین بود و از گوشی خواهرم که آ۷۱ و مونتاژ چینه خیلی بهتره.
    ویس فرستادن در واتساپ و فیلم گرفتنمون مثلا با ایکس رکوردر هم دردسر داره چون صدا را پخش نمی کنه.
    برای کسی که بخواد از صبح تا شب دست بگیره ، چون گلس و محافظ گوشی هم به وزنش اضافه میشه سنگینه

    محافظ فیلتر آبیش واقعا خوبه به خصوص برای چشم های حساس ولی وقتی عکس بگیریم با این محافظ، عکس ها کم کیفیت هستند.
    در کل من به خاطر حافظه ی زیاد و شارژ فوق العاده سریعش دوستش دارم و از دوربین و تاچ وبقیه ی عملکردهاش نسبت به پولی که داده ام راضی نیستم.همین متن را چند بار ویرایش کردم چون دکمه های حروفش ،عملکرد نسبتا خوبی نداره و اذیت می کنه

    کلا ایده آل نیست.
    اگر پول دارید یک چیز دیگر بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن