قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi 9 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Redmi 9A ظرفیت 32 گیگابایت رم 2 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی 9aسری ردمی شیائومی اخیراً از یکی دیگر از خوش‌ قیمت گوشی های شیائومی خود رونمایی کرده است. ویژگی اصلی این سری از گوشی‌های شیائومی برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه و امکانات عالیست. هرجایی که حرف از یک گوشی خوش‌ قیمت باشد، شیائومی حرف اول را می‌زند! ردمی 9a یکی از جدیدترین گوشی‌های اق..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8s ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y8sهواوی y8s از تاریخ 21 می 2020 وارد بازار شد و از آنجایی که جزء معدود گوشی‌های برند هواوی است که از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند و بعلاوه گوشی y8s قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، از همان ابتدا با استقبال قابل‌توجهی رو‌به‌رو شد. اگر قصد خرید یک میانرده باکیفیت دارید، هواوی y8s گ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A21s ظرفیت64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a21s ، پرفروش‌ترین مدل اندرویدی 2020 گوشی‌های سامسونگ با نام  اقتصادی و میان رده هر روز بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزها به گزینه مطلوب‌تری برای خرید گوشی تبدیل می‌شوند . گوشی a21s یک گوشی با عمر باتری فوق‌العاده و دوربین بسیار خوب، به جمع مقرون به صر..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y6p ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y6p ظرفیت 64 گیگابایتکافیست  اولویت خود و انتظاری که از یک گوشی دارید را مشخص کنید تا صرف نظر از قیمت گوشی بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. گوشی‌های اقتصادی طی سالیان گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند. بسیار معقولانه به نظر می‌رسد که با خرید یک گوشی اقتصادی پول باقی مان..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7 prime-2019 ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی کامل گوشی وای 7 پرایم 2019 با ظرفیت 64 گیگ : گزینه ای مقرون به صرفه برای علاقمندان به سلفی​ ​​سری وای جزء گوشی های ارزان قمیت و بسیار خوب شرکت هواوی بوده که سالانه در مدل های مختلفی تولید می شود که از آن میان می توان به وای 6 پرو(2019)، و ای 6 پرایم و وای 7 پرو و وای 7 پرایم (20..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

خاکستری
سبز
آبی/صورتی
بنفش

نقد و بررسی کامل گوشی شیائومی ردمی 9 ؛ میان‌رده کاربردی شیائومی

خانواده‌ی ردمی از خطوط تولید مهم شیائومی به‌شمار می‌رود که همواره رقبای سرسختی برای دیگر همتایان خود بوده‌ است. در راستای  نیاز‌های بازار موبایل و تمایل بیشتر کاربران به خرید گوشی ارزان، شیائومی در ژوئن 2020 از پایین‌رده‌ی اقتصادی خود، گوشی redmi 9 ، رونمایی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت این نسخه مثل نسخه‌ی قبلی ردمی 8 بسیار مورد توجه قرار گرفته و ویژگی‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه به نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی 9 خواهیم پرداخت.

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی شیائومی ردمی 9 32 گیگ کلیک نمایید

19kala

طراحی گوشی شیائومی ردمی 9

علی‌رغم اینکه قیمت redmi 9 در رده یک گوشی ارزان‌قیمت به شمار می‌رود، از زبان طراحی چشم‌نوازی بهره برده است که شباهت بسیاری به زبان طراحی گوشی ردمی نوت 8 پرو دارد. پنل پشتی و فریم گوشی شیائومی Redmi 9 از جنس پلاستیک ساخته شده و پنل جلویی یک محافظ شیشه‌ای گوریلاگلس نسل 3 را در اختیار دارد. پنل پشتی به صورتی طراحی شده که لک اثر‌انگشت را جذب نمی‌کند و بدین شکل گوشی همیشه تمیز به نظر می‌رسد.  ردمی 9 قاب جلویی طراحی ناچ-استایل را برای میزبانی دوربین سلفی در اختیار گرفته و کلید‌های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی راست و اسلات اختصاصی کارت حافظه نیز در لبه‌ی چپ قرار دارند. در لبه‌ی پایین آن نیز میکروفون اصلی، اسپیکر، میکروفون ثانویه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه شارژ USB Type-C با پشتیبانی از OTG و در لبه‌ی بالا هم میکروفون ثانویه و درگاه infrared تعبیه شده است. ماژول عمودی دوربین که محل قرارگیری سه لنز از چهار لنز و سنسور اثر‌انگشت بوده در قسمت میانی پنل پشتی قرار دارد و لنز چهارم و فلش LED در کنار این ماژول جای گرفته‌اند.

با اینکه گوشی ردمی 9 در زمره‌ی گوشی‌های ارزان قرار می‌گیرد، اما کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوبی دارد.  بافت زیبایی که روی این گوشی قرار دارد زیبایی خاصی به آن بخشیده است. از طرفی گوشه‌های گرد پنل جلو نیز ارگونومی خاصی به آن می‌دهد. طراحی گوشی شیائومی Redmi 9 به شکلی است که در واقع فریم ندارد و پنل پشتی کل قسمت‌های مختلف  گوشی به استثنای نمایشگر را می‌پوشاند. 

ماژول دوربین در پنل پشتی برآمدگی زیادی ندارد و سه لنز از چهار لنز در این ماژول خطی قرار دارد و در زیر آن ها سنسور اثرانگشت تعبیه شده است. فلش و لنز ماکرو نیز در سمت راست این ماژول قرار گرفته‌اند.

یکی از جذابیت‌های گوشی شیائومی Redmi 9 طراحی دایره‌ واریست که این ماژول را احاطه کرده و تداعی کننده‌ی حس تعادل و ظرافت است. رنگ‌بندی گوشی یکی از ویژگی‌های مهم دیگریست که هنگام خرید گوشی بسیار مورد‌ توجه قرار می‌گیرد. شیائومی ردمی 9 در رنگ‌های خاکستری، بنفش، سبز، صورتی و آبی روانه بازار شده  که ترکیب این رنگ‌ها با طراحی گرادیانت بدنه جلوه‌ای منحصر‌به‌فرد به ظاهر آن می‌بخشد.

گوشی redmi 9

صفحه نمایش ردمی 9

گوشی شیائومی ردمی9 با بهره‌گیری از یک نمایشگر ۶٫۵۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 1080×2340 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های ارزان شناخته شده است. لازم به ذکر است که این نمایشگر دارای گواهینامه فیلتر کردن نور آبی بوده که در زمان کار کردن زیاد با گوشی برای چشم ها می‌تواند بسیار مضر باشد. نمایشگر این گوشی حاشیه‌های باریکی دارد و توانسته 83.2 درصد از پنل جلو را در اختیار بگیرد. این گوشی پایین‌رده با صفحه نمایش بزرگ، کیفیت فول اچ دی پلاس و روشنایی مطلوب 400 نیت تجربه‌ی کاربری لذت بخشی را برای کاربران فراهم می‌کند. 

گوشی ردمی 9

دوربین redmi 9

دوربین گوشی موبایل Redmi 9 دارای چهار لنز: اصلی، اولتراواید، ماکرو و تشخیص عمق به ترتیب 13، 8، 5 و 2 مگاپیکسلی است. با اینکه لنز‌های این دوربین قدرتمند نیستند اما با توجه به بازه‌ی قیمتی آن از تنوع لنز خوبی برخوردار است که در مقایسه با دیگر همتایانش یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود. از امکانات دوربین عقب می‌توان به Kaleidoscope،HDR ، پانوراما، حالت زاویه‌ی فوق عریض، حالت ماکرو، حالت پرتره و فیلم‌برداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه اشاره نمود. در جلو نیز دوربین سلفی ناچ استایل 8 مگاپیکسلی را می‌بینیم که از قابلیت‌های شاتر کف دست، حالت پرتره، HDR ، فلاش صفحه ، تایمر خودکار و فیلم‌برداری فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. به طور‌کلی، دوربین‌ها عملکرد خوبی برای یک گوشی پایین‌رده از خود نشان می‌دهند.

خرید redmi 9

لنز اصلی 13 مگاپیکسلی نیز دارای قابلیت فوکوس خودکار بوده و لنز اولتراواید نیز دارای زاویه دید 118 درجه  است. لنز ماکرو نیز از قابلیت فوکوس خودکار بی‌بهره است و به همین دلیل سوژه باید در فاصله ی 3 تا 5 سانتی‌متری قرار بگیرد. لنز تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره نیز بکار می‌رود.  تصاویر ثبت شده با این دوربین نیز جزئیات را تا حد متوسطی به نمایش گذاشته و محدوده‌ی دینامیکی و کنتراست قابل قبولی نسبت به بازه‌ی قیمت ردمی 9 دارند. همچنین میزان نویزها در این تصاویر کنترل شده  و کیفیت رنگ‌ها نیز طبیعی است. 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی شیائومی ردمی 9c کلیک کنید 

قیمت redmi 9

گوشی Redmi 9 از حالت تاریک بی‌بهره است  و از طرفی تصاویر ثبت شده در شب و نور کم چندان با کیفیت نیستند، البته نباید فراموش کنیم که با یک گوشی ارزان طرف هستیم و نباید انتظارات غیر منطقی داشته باشیم. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز تصاویری با جزئیات و دامنه‌ی دینامیکی متوسط، کنتراست متعادل و رنگ‌های قابل قبول نیز ارائه می‌دهد. 

مشخصات redmi 9

مشخصات redmi 9 از نظر چیپست، باتری و رابط کاربری

مغز و قلب انسان مهمترین ارگان‌های بدن هستند و سلامت انسان متضمن سلامتی این دو ارگان است. تراشه‌ی گوشی به منزله‌ی مغز آن عمل کرده و مسئول صحت انجام پردازش‌های گوشیست که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در مشخصات ردمی 9 یک تراشه‌ی مدیاتک Helio G80 با معماری 12 نانومتری بکار رفته که دارای یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 برای تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی است. این تراشه عملکرد قدرتمند و پایدار، تجربه چند وظیفه‌ای روان، تجربه‌ی صوتی تصویری و بازی کردن بی‌نظیری را فراهم می‌کند. بدون شک این تراشه‌ی توانمند در کنار چنین پردازنده‌ی گرافیکی نسبت به نسل قبلی دقیق‌تر و سریع‌تر عمل می‌کند و کاربر در استفاده‌ی معمولی و سنگین با مشکلی مواجه نخواهد شد. ردمی 9 در نسخه‌های 3/32، 4/64 و 6/128 گیگابایت روانه بازار شده و در‌صورتی‌که شما نیاز به فضای دخیره‌سازی بیشتری داشته باشید می‌توانید از کارت‌حافظه میکرو اس دی استفاده کنید. 

برای خرید و مشاهده قیمت گوشی شیائومی ردمی 9a کلیک کنید 

 یکی از دیگر نقاط ‌قوت گوشی Redmi 9 باتری5020 میلی‌آمپری آن است که شارژدهی عالی دارد. این نسخه همچنین از قابلیت شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با برخورداری از این باتری می‌توانید بدون نگرانی تا ساعت‌ها فیلم تماشا کنید، موزیک پخش کنید، وب گردی کنید، تماس تلفنی برقرار کرده و بازی کنید. این گوشی به رابط کاربری MIUI 12 بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. MIUI 12 جدیدترین رابط کاربری با ویژگی‌ها و امکانات به روز و در حال توسعه است و همچنین اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که شیائومی از طراحی مینیمالیست در این مجموعه‌ی نرم‌افزاری استفاده کرده است. از دیگر عناصر سازنده‌ی ردمی 9 می‌توان از قابلیت تشخیص چهره، NFC، رادیو، مادون قرمز، وای فای و GPS نام برد که همگی با هم این پایین‌رده‌ی ارزان را در زمره‌ی گوشی‌های کاربر‌پسند قرارداده است. 

نقاط قوت:

نمایشگر بزرگ و عالی

دوربین خوب

ماندگاری باتری قابل توجه

نقاط ضعف

سرعت شارژ آهسته

عملکرد پردازشی متوسط

روشنایی کم نمایشگر

اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi 9 M2004J19G
GPU (گرافیک) Mali-G52 MC2
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 9.1 ×77 × 163.3 میلی متر
وزن 198 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای (گوریلا گلس 3)
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, June 10
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
سازنده چیپست Mediatek
چیپست (Mediatek Helio G80 (12 nm
سرعت 2.0 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10
صفحه نمایش
اندازه 6.53 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~83.2%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~395
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC ( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(چهارگانه)
رزولوشن 2340× 1080 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج(حسگر حرکتی) - حسگر مجاورتی - قطب نما
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA / LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML5
جاوا
سایر پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac - ویرایش عکس و فیلم - قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف، مجهز به رابط کاربری MIUI 11- قابلیت شارژ سریع باتری 18 واتی- محافظ گوریلاگلس 3
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.