قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21 ظرفیت 32 گیگابایت رم 3GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • 0 تومان

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a21

گوشی‌های سری A از خطوط تولید مهم شرکت سامسونگ به شمار می‌رود، این شرکت نوآوری و سیاست ویژه‌ای را در ساخت و سایر موارد در پیش گرفته است. این امر بیانگر آن است که این شرکت همچنان مصرانه به فعالیت خود ادامه داده و گوشی‌های اقتصادی و خوش‌ساخت این خانواده را روانه بازار موبایل می‌کند. سامسونگ با عرضه‌ی گوشی سامسونگ a21 در ژوئن 2020 یکبار دیگر ثابت کرد که رقیب سرسختی برای بسیاری از گوشی های دیگرست. با بررسی مشخصات گوشی a21 به این امر پی می‌بریم که گوشی a21 تغییرات قابل توجهی نسبت به نسخه‌های پیشین دارد که با اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ a21 آن را به گزینه‌ای با ارزش تبدیل می‌کند. با 19کالا همراه باشید تا ارزش خرید a21 را موردبررسی قرار دهیم.

گوشی a21

قیمت گوشی a21

سامسونگ محبوبیت خود را مدیون قیمت‌های مناسب گوشی‌های موبایلش است و همواره سعی دارد با وجود ارتقاء نرم افزاری و سخت افزاری آنها قیمت را ثابت نگه دارد. قیمت گوشی a21 تقریباً 130 یورو تعیین شده که رقم به صرفه‌ای محسوب می شود. اساساً با نگاهی به مشخصات a21 نظیر طراحی زیبا، دوربین بهبود یافته و عملکرد رضایت بخش، قیمت گوشی a21 سامسونگ ، قیمت بسیار ایده آلیست که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

مشخصات گوشیa21 از نظر نرم افزار

مشخصات گوشی a21 از نظر نرم افزاری رابط کاربری One UI 2.0 را با سیستم عامل اندروید 10 اجرا می‌کند. این رابط کاربری آسان و جامع همراه با اندروید 10 بهترین تجربه‌ی کاربری را برای کاربران رقم می‌زند. این سیستم عامل جدید گوگل ویژگی‌های جذابی نظیر مدیریت بهتر باتری، حالت تاریک و بهینه سازی را برای سامسونگ a21 ارائه می دهد. بعلاوه اندروید 10 با دستیار Google بهتر عمل می‌کند.
سامسونگ نرم افزار گوشی‌های خود را سفارشی می‌کند و گوشی a21 سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از کاربران سفارشی سازی و برنامه‌های اضافی را دوست دارند، در حالی که دیگران به دلیل احتمال تاخیر در عملکرد ناشی از بدافزارها چندان تمایلی به این امر ندارند.

مشخصات a21 از نظر سخت افزار

تراشه‌ای که در بطن مشخصات a21 بکار‌ رفته، مدیاتک Helio P35 است. این تراشه از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای بهره می‌برد که چهار هسته‌ی A53 آن دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز بوده و چهار هسته‌ی A53 فرکانس 1.8 گیگاهرتز دارند. علاوه بر حافظه داخلی، برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا سقف 512 گیگابایت نیز می‌توان از کارت حافظه microSD استفاده کرد. لازم به ذکر است که a21 سامسونگ در نسخه‌ی 3/32 گیگابایتی در‌دسترس کاربران قرار گرفته است. گلکسی a21 برای انجام امور روزمره و متوسط نظیر برقراری تماس، وبگردی، پیام رسانی، تماشای فیلم و … عملکرد رضایت بخشی دارد. ناگفته نماند که وظیفه‌ی تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی در موبایل a21 هم بر عهده‌ی پردازنده‌ی PowerVR GE8320 است.
گوشی سامسونگ a21

طراحی گوشی a21

پنل پشتی و فریم گوشی a21 از جنس پلاستیک بوده و پنل جلویی نیز از شیشه‌ بهره برده است. با این‌که گوشیa21 نسبتاً بزرگ است؛ اما خب به دلیل انحنای لبه‌ها، می‌توان آن را جزء گوشی‌های خوش‌دست به‌شمار آورد. سنسور اثر‌انگشت سامسونگ a21 در قسمت میانی پنل پشتی قرار گرفته که عملکردی مناسب دارد. کلید‌‎های پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست و درگاه اختصاصی کارت حافظه‌ی microSD نیز در لبه‌ی سمت چپ قرار دارد. علاوه بر‌این، در لبه‌ی پایین گوشی سامسونگ a21 میکروفون اصلی، اسپیکر، میکروفون ثانویه، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و درگاه شارژ USB Type-C نیز تعبیه شده است. همچنین، a21 سامسونگ با تک رنگ مشکی روانه بازار شده است. در بالای نمایشگر در سمت چپ از ناچ برای میزبانی دوربین سلفی استفاده شده که یکی از وجوه تمایزات ظاهری موبایل سامسونگ a21 با سامسونگ a20 محسوب می‌شود. زمانی که گلکسی a21 را به پشت برگردانید با ماژول عمودی چهارگانه دوربین مواجه می شوید که فلش LED را در کنار خود نیز جای داده است. قیمت سامسونگ a21 با توجه به کیفیت ساختی که دارد بسیار منصفانه لحاظ شده است.
قیمت گوشی a21

نمایشگر گوشی سامسونگ a21

گوشی سامسونگ a21 دارای یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن 720×1600 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر اینچ است. حاشیه‌های این موبایل باریک بوده؛ اما در لبه پایین این حاشیه بیشتر است. در مجموع 79.3 درصد پنل جلویی گوشی a21 به نمایشگر اختصاص داده شده است. نمایشگر سامسونگ a21 در محیط بسته روشنایی خوبی داشته و تا زمانی که میزان روشنایی آن روی 100 درصد تنظیم باشد، هنگام استفاده در محیط باز و نور مستقیم عملکرد رضایت‌بخشی از خود نشان می‌دهد. گوشی a21 در مقایسه با سایر گوشی‌های کلاس بالاتر سامسونگ وضوح زیادی ندارد، اما برای یک گوشی اقتصادی کیفیت تصاویر قابل‌قبول است.
نمایشگر گوشی سامسونگ a21 طراحی مشابه سایر گوشی‌ های سامسونگ دارد که کیفیت تصویر مطلوبی دارد و فرصت وب گردی، تماشای فیلم و ویدیوهای مورد علاقه، مطالعه کتاب الکترونیکی و … را به راحتی فراهم می‌کند و بی شک یک نقطه قوت برای قیمت و مشخصات گوشی a21 تلقی می‌شود.
با نگاهی به عکس گوشی سامسونگ a21 متوجه می‌شویم که این گوشی حاشیه‌های کمی داشته و دوربین سلفی نیز به صورت هول پانج در گوشه سمت چپ و در قسمت بالا کاشته شده است. نمایشگر غول پیکر در میان همتایان خود بالاتر از حد متوسط در نظر گرفته شده است. در 6.5 اینچ، فضای کافی برای کاوش در گوشی موبایل وجود دارد. به عنوان مثال، محتوای بیشتری از یک مرورگر وب می‌تواند در صفحه نمایش جا شود و همچنین انجام کارهای ویرایش در سامسونگ a21 بسیار راحت است. ناگفته نماند که برای چنین نمایشگری هیچ محافظی در نظر گرفته نشده که توصیه می‌شود برای گلکسی a21 یک محافظ مناسب خریداری کنید.
قیمت گوشی سامسونگ a21

باتری گوشی a21 سامسونگ

یکی از عناصر سازنده‌ی گوشی a21 سامسونگ یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپریست که تأمین‌کننده انرژی آن بوده و از قابلیت شارژ سریع 15 وات هم برخوردارست. باتری گوشی a21 سامسونگ شارژدهی بسیار خوبی دارد و هنگام کار با آن دغدغه‌ی زود تمام شدن شارژ باتری را نخواهید داشت. با گوشی a21 شما به راحتی می‌توانید تا ساعت‌ها فیلم ببینید، بازی کنید و محتوا به اشتراک بگذارید. این باتری شارژ را مدت زمان طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد حفظ می‌کند و در مدت زمان کمی شارژ می‌شود. نمایشگر بزرگ به باتری بزرگ نیاز دارد و این باتری دقیقاً مناسب a21 گوشی است که برای استفاده معمولی تا یک روز کامل دوام می‌آورد.

دوربین گوشی a21

ترکیب لنز ماژول چهارگانه‌ی دوربین اصلی گوشی سامسونگa21 از یک لنز اصلی 16مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین از قابلیت‌هایی چون لایو فوکوس، پانوراما، HDR و فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. لنز اولتراواید و ماکرو با یکدیگر عکس‌های بسیار خوبی با زاویه دید گسترده و از فاصله نزدیک ثبت می‌کنند. دوربین سلفی گوشي a21 نیز 13 مگاپیکسلی بوده که از قابلیت فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه برخوردارست. این دوربین تصاویر سلفی با‌کیفیتی را با وضوح تصویر مطلوب ثبت می‌کند.
قیمت سامسونگ a21
با نگاهی به مشخصات گوشی سامسونگ a21 ، یک چیز واضح است؛ به نظر می‌رسد نکته اصلی تمایل کاربران برای خرید گوشی a21 ، دوربین‌های چهارگانه آن است. لنز سنجش عمق برای ثبت تصاویر با تاری پس زمینه مناسب است و لنز اولتراواید اساساً سوژه‌های بیشتری را در یک تصویر جای می‌دهد و نهایتاً با لنز ماکرو می‌توانید تمام جزئیات زیبا را در یک عکس از نزدیک ثبت کنید.
با ترکیب این چهار سنسور در گوشی سامسونگ a21 می‌توانید تصاویر خوبی را ثبت کنید که حتی می‌توان آنها را برای یادگاری نگه داشت یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت. با صرف قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a21 می‌توان صاحب یک گوشی ارزان قیمت با دوربین چهارگانه شد.

ارزش خرید گوشی a21

با در نظر داشتن قیمت a21 می‌توان آن را یک نسخه‌ی اقتصادی محبوب دانست که با خرید گوشی سامسونگ a21 صاحب یک نمایشگر بزرگ، سنسور اثرانگشت، دوربین چهارگانه و عملکرد مطلوب باتری و پردازنده می‌شوید.
درصورتی که قصد خرید یک گوشی اقتصادی و با کیفیت را دارید حتماً به خرید گوشی a21 فکر کنید. گوشی a21 کاربران را از صرف هزینه زیاد برای ویژگی‌های اصلی بی نیاز می‌کند. با خرید a21 صاحب یک نسخه‌ی خیره کننده و مطمئن شوید که ارزش خرید بالایی دارد. 19کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی سامسونگ a21 را به عنوان یک گزینه خوب و اقتصادی به شما پیشنهاد می‌دهد.

مزایا گوشی a21 :

  • نمایشگر بزرگ
  • دوربین چهارگانه
  • طول عمر باتری مطلوب
  • سنسور اثرانگشت

معایب سامسونگ a21 :

  • رزولوشن متوسط نمایشگر
  • عدم برخورداری از شیشه محافظ
  • حافظه داخلی محدود
اطلاعات کلی
برند سامسونگ
GPU (گرافیک) PowerVR GE8320
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 16 مگاپیکسل(چهار گانه)
اندازه 8.1 ×76.7 × 167.8 میلی متر
وزن 193 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی -3 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, April 8
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (4x2.3 GHz & 4x1.8 GHz
سازنده چیپست Mediatek
چیپست Mediatek MT6765 Helio P35 (12nm)
سرعت 2.3 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0
صفحه نمایش
اندازه 6.5 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD، لمسی خازنی 16میلیون رنگ
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~79.3%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~270
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 3 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 16 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری قابلیت فیلم برداری FULL HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 13 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها حسگر اثر انگشت-شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی-قطب نما- ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA /LTE Cat4 150/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر NFC (بسته به بازار هدف)- پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف-قابلیت شارژ سریع باتری(15وات)- پشتیبانی از رابط کاربری One UI 2.0
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.