قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9S ظرفیت 64 گیگابایت رم 4GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند شیائومی
  • مدل کالا: Xiaomi Redmi Note 9S-64GB-M2003J6A1G
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی شیائومی Poco M3 ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی پوکو M3 ظرفیت 64 گیگ رم 4GBاگر به تماشای ویدیو علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که ویدئو نقد و بررسی Poco M3 را حتماً تماشا کنید که در 27 نوامبر 2020 وارد بازار شد. فروشگاه اینترنتی 19کالا در ادامه به معرفی گوشی پوکو M3 می‌پردازد. گفتنیست که هدف خط تولید گوشی پوکو کسب رضایت ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A12 ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی گوشی A12گوشی A12 در دسامبر 2020 به بازار عرضه شده و هنوز هم کاربران بسیاری به خرید آن متمایلند. این گوشی اقتصادی سامسونگ کیفیت ساخت بالایی دارد و با وجودی که برای استفاده‌های روزمره مناسب است، عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند. گوشی سامسونگ A12 شباهت‌ چندانی با مدل قبلی خود ندارد و با وجودی که در هم..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy A21s ظرفیت64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی a21s ، پرفروش‌ترین مدل اندرویدی 2020 گوشی‌های سامسونگ با نام  اقتصادی و میان رده هر روز بهتر و بهتر می‌شوند و با توجه به شرایط اقتصادی این روزها به گزینه مطلوب‌تری برای خرید گوشی تبدیل می‌شوند . گوشی a21s یک گوشی با عمر باتری فوق‌العاده و دوربین بسیار خوب، به جمع مقرون به صر..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y8s ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y8sهواوی y8s از تاریخ 21 می 2020 وارد بازار شد و از آنجایی که جزء معدود گوشی‌های برند هواوی است که از خدمات گوگل پشتیبانی می‌کند و بعلاوه گوشی y8s قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، از همان ابتدا با استقبال قابل‌توجهی رو‌به‌رو شد. اگر قصد خرید یک میانرده باکیفیت دارید، هواوی y8s گ..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7p ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y7pگوشی‌های اقتصادی این روزها طرفداران زیادی دارند، زیرا وقتی یک گوشی خوش ‎قیمت به تمام نیاز‌های شما پاسخ دهد و جدا از این کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، چرا قیمت نجومی برای موبایل پرداخت کنیم؟ سری y جزء گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت هوآوی بوده که سالانه در مدل‌های مختلفی به بازار ..

بدون قیمت

برای تغییر رنگ روی دکمه ی متناظر کلیک کنید.

خاکستری
سفید
آبی تیره

نقد و بررسی شیائومی نوت ۹ اس

شیائومی در30 آوریل 2020 گوشی شیائومی نوت ۹ اس را عرضه کرد؛ قبل از اشاره به بررسی شیائومی نوت 9 اس می‌بایست گفت که این شرکت سازنده همواره سعی می‌کند تا با بکارگیری بهترین مواد ساخت و زبان طراحی مدرن و منحصر‌به‌فرد، هر سال فروش خوبی را از این سری، نصیب خود سازند و تا اندازه‌ای نیز موفق عمل کرده است، برای اثبات این امر کافیست اشاره کنیم که شیائومی نوت ۹ اس یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده سال 2020 محسوب می‌شود. حال بررسی خواهیم کرد که آیا قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس و سایر ویژگی‌های note 9s را به گزینه‌ی مناسبی برای خرید یک میان رده تبدیل می‌کند یا خیر، پس با ما همراه باشید.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

شیائومی نوت ۹ اس

قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس

قیمت گوشی شیائومی نوت 9s تقریباً 200 دلار تعیین شده است که در کلاس میان رده‌ها برچسب قیمتی بسیار عالی محسوب می‌شود . هنوز مشخص نیست که دلیل این کمپانی از عرضه‌ی این مدل‌های کم و بیش مشابه چیست! بیشتر نسخه‌های عرضه شده این سری قیمتی هم تراز با قیمت ردمی نوت 9 s دارند که همین موضوع انتخاب بهترین میان رده را برای کاربران سخت می‌کند. در اینجا ما قصد داریم به نقد و بررسی نوت ۹ اس و قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس بپردازیم. اگر قصد خرید یک میان‌رده با نمایشگری بزرگ دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات شیائومی نوت ۹ اس از نظر نرم افزار

نوت ۹ اس با رابط کاربری MIUI 12 همراه با سیستم عامل اندروید 10 قابل ارتقاء به 11 اجرا می‌شود. گوشی شیائومی نوت ۹ اس از حالت تاریک پشتیبانی می‌کند و همه رنگ‌های سیستم را از سفید به سیاه تغییر می‌دهد. با بهره گیری از این رابط کاربری ارتقاء پیدا کرده، اکنون برنامه‌های بیشتری از حالت تاریک پشتیبانی می‌کنند و آیکون‌ها و رنگ‌های آنها متناسب با آن طراحی شده است. در واقع MIUI 12 از هشدار و اعلان‌های طبیعت پشتیبانی می‌کند که بسته به ساعت روز متفاوت است. صداهای طبیعت برای هشدارها و اعلان‌ها تنظیم شده‌اند و در طول روز استرس کمتری دارند. در MIUI کشوی برنامه‌ها وجود ندارد، بنابراین همه برنامه‌های شما فقط در صفحه اصلی شیائومی نوت ۹ اس نشسته‌اند، اما هنوز هم می‌توانید آنها را به پوشه‌ها اضافه کنید. برخی از نسخه‌های MIUI گزینه‌ای برای افزودن چنین کشویی را دارند، اما رام جهانی ما فاقد آن است.

مشخصات گوشی شیائومی نوت ۹ اس از نظر سخت افزار

مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت ۹ اس هم مثل دو مدل دیگر، از تراشه Qualcomm Snapdragon 720G بهره برده‌ است. در واقع همان تراشه‌ای که در گوشی ریلمی 6 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این چیپست در مشخصات فنی نوت ۹ اس دارای یک ساختار 8 هسته‌ای متشکل از دو هسته Kryo 465 Gold با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 6 هسته Kryo 465 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. تراشه Snapdragon 720G با تکنولوژی 8 نانومتری تولید شده و دارای معماری 64 بیتی بوده و به گرافیک Adreno 618 مجهز شده است. برای تست قدرت و عملکرد مشخصات فنی ردمی نوت ۹ اس می‌توان به سراغ بنچمارک آنتوتو رفت. نوت ۹ اس با رم 4 گیگابایت در این بنچمارک توانست امتیاز 260032 را به دست آورد و برای رم بیشتر نیز امتیاز بالاتری را به خود اختصاص داده است.
در مرحله بعد عملکرد سخت‌افزاری مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت ۹ اس در واقعیت هم بررسی شد. برای این منظور با نصب بازی کال.آف.دیوتی عملکرد redmi note 9s را در اجرای بازی را هم مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم. شیائومی نوت ۹ اس با فریم ریت و گرافیت بالا بازی را اجرا می‌کند، به طور کلی بازی با note9s به خاطر سطح گرافیگی بالاتر به نسبت سایر مدل‌های میان‌رده‌ ی گوشی سامسونگ, شیائومی و هواوی که مورد بررسی و مقایسه قرار داده شده، هیجان‌انگیزتر بوده و کیفیت بهتری نیز دارد.
گوشی ردمی نوت ۹ اس با یک تراشه میان‌رده قدرتمند می‌تواند از پس عملکرد‌های متعددی برآید و اکثر تایتل‌های بازی را هم می‌توانید با خرید note 9s اجرا کنید. از این رو قیمت گوشی شیائومی نوت 9 اس یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

طراحی نوت ۹ اس

از آنجایی که طراحی و نوع متریال مورد استفاده در یک گوشی همان موردی است که می‌تواند شما را جذب یک مدل کرده و یا کاملاً از خرید گوشی منصرف کند، از‌این‌رو ما طراحی شیائومی نوت ۹ اس را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در نگاه اول به نوت۹اس متوجه می‌شوید که نسبت به نسخه قبلی حقیقتاً طراحی آن تغییرات بسیاری داشته است. ماژول دوربین نوت نه اس از طراحی خطی به طراحی مربعی شکل تغییر کرده و انحنای پنل عقب نیز به نسبت بیشتر شده تا این شرکت سازنده بتواند با وجود سایز نسبتاً بزرگ ارگونومی بیشتری را به دارندگان هدیه دهد. از زبان طراحی که بگذریم نوبت به متریال مورد استفاده در نوت 9 اس شیائومی می‌رسد.
پنل عقب و جلو گوشی شیائومی نوت ۹ اس هر دو برای محافظت هرچه بیشتر از شیشه گوریلاگلس نسل 5 بهره برده‌اند. این در حالی است که اکثرمیان‌رده‌های دیگر، تنها در پنل جلو از پوشش محافظ استفاده کرده‌اند؛ بنابراین اگر بخواهید از نظر استحکام ردمی نوت ۹ اس را مورد ارزیابی قرار دهید باید گفت که در بین میان‌رده‌ها حد اعلای استحکام را داراست؛ اما خب در نظر داشته باشید که با وزن 209 گرمی گوشی ردمی نوت ۹ اس کمی سنگین وزن به حساب می‌آید. فریم آن هم از جنس پلاستیک ساخته شده است. اگر وزن باتری بزرگ شیائومی نوت ۹ اس را در نظر داشته باشیم استفاده از فریم پلاستیک کمی قابل‌توجیه به نظر می‌رسد به این دلیل که کمک زیادی به سبک وزن‌تر شدن گوشی کرده و به باعث شده که قیمت گوشی ردمی نوت 9 اس مقرون به صرفه تر باشد.
در کل بدنه براق گوشی نوت ۹ اس به همراه متریال استفاده شده جذابیت خاصی را به این گوشی شیائومی داده و زمانی که گوشی شیائومی نوت 9s را در دست می گیرید حس استحکام و یک محصول باکیفیت را خواهید داشت.

قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اسگوشی شیائومی نوت ۹ اس

از نظر آپشن‌های رنگی هم گوشی شیائومی نوت ۹ اس در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی عرضه شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های نوت 9s که می‌توان یکی از تغییرات عمده به نسبت نسل قبل آن دانست، جای گرفتن سنسور‌اثر‌انگشت در لبه کناری بوده که با دکمه پاور یکی شده است. دکمه پاور و سنسور‌اثر‌انگشت به همراه کلید‌های تنظیم صدا در لبه راست نوت 9s واقع شده‌اند، درحالی که درگاه سیم کارت دوگانه نوت 9 اس شیائومی در سمت چپ قرار دارد. در لبه پایین شیائومی نوت ۹ اس ، شما شاهد جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و میکروفون هستید. لبه بالا هم میزبان یک میکروفون و بلستر مادون قرمز است.
از طراحی که بگذریم نوبت به نمایشگر می‌رسد، بدون شک کیفیت یک نمایشگر بزرگ بسیار اهمیت دارد؛ مخصوصاً برای افرادی مثل گیمرها و یا کسانی که بیشتر دوست دارند با گوشی موبایل خود فیلم ببینند. در ادامه نمایشگر نوت۹اس را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نوت ۹ اسردمی نوت ۹ اس

نمایشگر ردمی نوت ۹ اس

نمایشگر بکار رفته در گوشی شیائومی نوت 9 اس دقیقاً مثل نسخه سال قبل از نوع IPS LCD است و از این نظرارتقاء قابل‌توجهی پیدا نکرده‌ است؛ اما در ادامه بررسی خواهیم کرد که نمایشگر نوت ۹ اس در عمل به چه صورت خواهد بود. یکی از معیارهایی که می‌توان با آن کیفیت یک نمایشگر موبایل را سنجید تراکم پیکسلی است. تراکم پیکسلی این پنل IPS LCD برابر با 395 پیکسل‌بر‌اینچ است که نسبت به نسخه قبلی تفاوت قابل‌توجهی پیدا نکرده؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که در بین گوشی‌های میان‌رده این میزان نتیجه بسیارعالی را ارائه خواهد داد.
میزان روشنایی ارائه شده توسط شیائومی نوت ۹ اس هم 450 نیت است که برای دیدن محتوا در روشنایی روز هیچ گونه مشکلی وجود نخواهد داشت. همچنین پشتیبانی از HDR10 کیفیت تصویر نمایشگر note 9s را تضمین می‌کند. اندازه این نمایشگر 6.67 اینچی است که می‌تواند برای افرادی که نمایشگرهای بزرگ را ترجیح می‌دهند یک آپشن عالی در نظر گرفته شود.
علاوه بر کیفیت و نوع پنل استفاده شده در نمایشگر گوشی شیائومی نوت ۹ اس یک دستگاه موبایل، طراحی آن هم بسیار اهمیت دارد. برخورداری از نمایشگری که حداقل حاشیه ممکن را داشته باشد و بریدگی نمایشگر که برای جای دادن دوربین سلفی درنظر گرفته می‌شود هم زیاد نباشد بدون شک تجربه بهتری را برای شما رقم خواهد زد. در ردمی نوت 9s هم شیائومی سنگ تمام گذاشته و به جای بریدگی از هول-پانچ برای جای دادن دوربین سلفی بهره برده است. در کل این نوع طراحی علاوه بر اینکه جلوه مدرن‌تری به redmi note 9s داده از طرفی هم کارایی نمایشگر را در زمان تماشای فیلم‌ها و یا اجرای بازی‌ها بالا خواهد برد و حس بهتری را کاربر منتقل می‌کند؛ برخورداری از چنین نمایشگری با در نظر گرفتن قیمت گوشی نوت ۹ اس یک امتیاز تلقی می‌شود.

قیمت گوشی شیائومی نوت 9s

باتری note 9s

بدون شک یکی از مهترین امتیازات note 9s باتری آن است که روی قیمت شیائومی نوت ۹ اس تأثیر فراوانی دارد. ظرفیت این باتری 5020 میلی‌آمپر بوده و از فست شارژ 18 واتی بهره برده است. نمایشگر بخشی است که بیشترین میزان باتری را مصرف می‌کند. بنابراین به منظور بررسی میزان مصرف باتری، در شرایط یکسان با نور و صدای متوسط یک ویدئو مشابه را به مدت یک ساعت بر روی هر 2 مدل پلی کردیم که redmi note 9s ، 8 درصد مصرف باتری داشته است. به طور کلی می‌توان گوشی شیائومی نوت ۹ اس را یک میان‌رده ایده‌آل برای افرادی که دوست دارند از نمایشگرهای بزرگ‌تر استفاده کنند به حساب آورد، باتری فوق‌العاده‌ای داشته و دوربین شیائومی نوت ۹ اس هم عملکرد بسیار عالی را در بین میان‌رده‌های موجود در بازار دارد.

دوربین شیائومی نوت ۹ اس

مشخصات دوربین نوت ۹ اس چهارگانه بوده و لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. ردمی نوت ۹ اس از نظر دوربین ویژگی‌های مشابهی دارند. گوشی شیائومی نوت ۹ اس و نسخه پرو از ماژول‌های دوربین یکسان در پنل عقب و جلو استفاده کرده‌اند. هر دو دستگاه از لنزی با رزولوشن 48 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8 بعنوان دوربین اصلی بهره می‌برند. جدا از آن یک سنسور اولتراواید رزولوشن 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هم در این دستگاه‌ها گنجانده شده است. علاوه بر این، یک دوربین ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 و لنز سنسور عمق 2 مگاپیکسل، هم در ماژول چهارگانه آنها به چشم می‌خورد.
دوربین شیائومی نوت ۹ اس دارای قابلیت فیلم‌برداری 4k با سرعت 30 فریم‌بر‌ثانیه است. دوربین سلفی note 9 s که در هول-پانچ جای داده شده، دارای رزولوشن 16 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 است. علاوه بر این، دوربین جلو قادر به عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری Full HD با سرعت 30 فریم‌بر‌ثانیه نیز هست. در رابطه با عملکرد دوربین سلفی شیائومی نوت 9 اس می‌بایست گفت که ارائه رنگ آن به رنگ‌های واقعی نزدیک بوده و عکس‌ها در مجموع از کیفیت خوبی برخوردار هستند. ارائه جزئیات عکس‌های ثبت شده با دوربین note9s هم فوق‌العاده است. حتی در عکاسی در شب و یا استفاده از حالت نایت مود هم redmi note 9s عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده است و با حفظ رنگ طبیعی عکس‎ها سعی کرده که جزئیات قابل‌توجهی را نشان دهد. نوت ۹ اس از استاپلایز نیز پشتیبانی می‌کند به این معنا که در حال حرکت هم می‌توانید روی این دوربین حساب کنید.
به طور کلی می‌توان گفت که در بین گوشی‌های میان‌رده هم قیمت این برند و سایر برند‌ها، ردمی نوت ۹ اس از جمله گوشی‌هاییست که با توجه به قیمت گوشی شیائومی نوت 9s از نظر دوربین عملکرد بسیار خوبی را ارائه داده است. در روشنایی طبیعی روز می‌توانید عکس‌های رضایت بخشی گرفته و آنها را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارید و لذت عکاسی با موبایل را احساس کنید. آیا تجربه استفاده از این دوربین شیائومی نوت ۹ اس را داشته‌اید؟ در این صورت عملکرد نوت نه اس را چگونه ارزیابی می‌کنید. در قسمت ثبت تماس ردمی نوت 9s را با دوستان خود با اشتراک گذارید.

 

note 9s

ارزش خرید گوشی شیائومی نوت ۹ اس

کمپانی شیائومی در سال 2020 چندین نسخه از سری پرطرفدار به ویژه شیائومی نوت ۹ اس را راهی بازار کرد. در کل اگر بخواهیم قیمت ردمی نوت 9 s را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که ارزش خرید بالایی دارد. با خرید گوشی شیائومی نوت ۹ اس شما صاحب یک گوشی میان رده با ویژگی‌های منحصر به فرد می شوید که امتیازات فراوانی دارد و یکی از این مزیت‌ها که بر محبوبیت آن می‌افزاید قیمت گوشی شیائومی نوت ۹ اس است. اگر تجربه استفاده از نوت 9 اس را داشته اید تجربه کاربری خود را در قسمت ثبت نظر با دوستان خود به اشتراک گذارید.+

مزایا شیائومی نوت ۹ اس :

  • ماندگاری چشمگیر باتری
  • عملکرد پردازشی قابل اعتماد
  • نمایشگر بزرگ و پویا

معایب گوشی شیائومی نوت ۹ اس :

  • نمایشگر 60 هرتزی
  • وزن نسبتاً زیاد
  • سرعت شارژ متوسط
اطلاعات کلی
برند شیائومی
مدل Xiaomi Redmi Note 9S M2003J6A1G
GPU (گرافیک) Adreno 618
سیم کارت 2 سیم کارت 4G
دوربین 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 8.8 × 76.7 × 165.8 میلی متر
وزن 209 گرم
جنس بدنه فریم پلاستیکی، پنل جلو و عقب شیشه ای(گوریلاگلس 5)
حافظه 64 گیگابایت حافظه داخلی-4 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, March 23
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Octa-core (2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm
سرعت 2.3 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10
صفحه نمایش
اندازه 6.67 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~84.5%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~395
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 4 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC ( استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 48 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 2400 ×1080پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه،فیلمبرداری Full HD با سرعت 30/60/120 فریم در ثانیهtفیلمبرداری HD با سرعت 960 فریم در ثانیه, gyro-EIS
فلش LED
دوربین دوم 16 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت-قطب نما-شتاب سنج(حسگر حرکتی)-حسگر مجاورتی-ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA /LTE-A
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB 2.0, Type-C 1.0 reversible connector, USB On-The-Go
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail , IM
تکنولوژی مرورگر HTML 5
جاوا
سایر محافظ گوریلاگلس 5-پشتیبانی از فرمت های تصویری XviD/MP4/H.265 - پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/eAAC+/Flac -ویرایش عکس و فیلم-قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف،پشتیبانی از رابط کاربری MIUI 11,قابلیت شارژ سریع باتری 18 واتی- پوشش ضد آب
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.