خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلراهنمای خرید

بهترین گوشی دنیا در کلاس‌های مختلف قیمتی (دی ۱۴۰۲)

در این مقاله قرارست بهترین گوشی دنیا را هم از نظر مشخصاتی چون: نمایشگر، سخت‌افزار، دوربین سلفی و… معرفی کنیم و هم اینکه بگوییم در هر کلاس قیمتی، کدام مدل‌ها به عنوان بهترین گوشی جهان شناخته می‌شوند و ارزش خرید بالایی دارند…

بهترین گوشی دنیا در کلاس پرچمداران

اگر بخواهیم بهترین گوشی های دنیا را به ترتیب معرفی کنیم، شکی نیست که بالانشین همه‌ی گوشی‌ها یک مدل فلگ شیپ است. در این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که در کلاس پرچمداران از هر نظر بهترین گوشی جهان چیست

قوی ترین گوشی دنیا از نظر انتوتو

قدرت سخت‌افزار هر گوشی به این بستگی دارد که کمپانی چه تراشه‌ای را برای ساخت آن انتخاب کرده است. در حال حاضر، قدرتمندترین تراشه، اسنپدراگون ۸ نسل سوم از برند کوالکام است که به دلیل جدید بودن، هنوز عملکرد آن را در گوشی‌های زیادی ندیده‌ایم.

در بین محصولات جدیدی که در دسته پرچمداران قرار گرفتند، Mi 14 Pro به عنوان یک گوشی مدل بالا از این تراشه بهره برده و توانسته امتیازی نزدیک به ۲ میلیون را در تست آنتوتو بدست آورد. البته فراموش نکنید که قرارست پرچمداران جدید از برند سامسونگ هم به زودی با این تراشه عرضه شوند و به همین دلیل هم مشخص نیست که این محصول شیائومی تا چه زمانی صدر نشین جدول خواهد بود.

بهترین گوشی دنیا

بالاترین مدل گوشی از نظر دوربین

ما برای معرفی بهترین موبایل جهان از نظر دوربین، تست دگزومارک را مبنای امتیازدهی قرار داده‌ایم. رتبه اول دوربین دگزومارک در حال حاضر، متعلق به میت ۶۰ پرو پلاس است. مدتی است که رتبه اول را برند هوآوی به خود اختصاص داده است.

بهترین گوشی جهان از نظر دوربین

این گوشی تمام مشخصات لازم برای عکس گرفتن به شکلی حرفه‌ای را دارد. به عنوان مثال، سنسورهای پرچمدار، پشتیبانی از جدیدترین فنآوری‌های دوربین موبایل، کیفیت زوم بالا، فیلمبرداری باکیفیت، عکاسی مطلوب در شب، دیافراگم‌های متغیر f/1.4 تا ۴.۰، پردازش رنگ بسیار عالی و ثبت جزئیات در سطحی بالا، از مشخصات بسیار خوب دوربین این گوشی محسوب می‌شود و بی‌دلیل نیست که بالاترین امتیاز را به خود نسبت داده است.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

البته توجه داشته باشید که در برخی از بخش‌ها ممکن است محصولی پیدا کنید که عملکرد بهتری داشته باشد. به عنوان مثال، جدیدترین محصول اپل از نظر فیلمبرداری بهتر عمل می‌کند و قدرت زوم نسخه اولترای گوشی‌های سامسونگ هم بر کسی پوشیده نیست.

بهترین گوشی دنیا با بهترین سلفی

دوباره اگر بخواهیم به تست دگزومارک استناد کنیم، می‌بینیم که در بخش دوربین‌های سلفی، بالاترین امتیاز متعلق به آیفون ۱۵ پرومکس است. این گوشی به دلیل پردازش رنگ به صورت طبیعی و نزدیک به واقعیت، ثبت جزئیات بالا و نوردهی بسیار خوب، امتیاز خوبی در این زمینه بدست آورده است. به طور کل، آیفون‌ها به داشتن دوربین سلفی خوب مشهورند و عجیب نیست که بالاترین امتیاز و بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین سلفی به این برند تعلق بگیرد.

خفن ترین گوشی از نظر صدا

در حال حاضر، بلک شارک ۵ پرو بهترین گوشی در دنیا از نظر صداست که به دلیل داشتن مشخصات قدرتمند در سخت‌افزار خود، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمرها هم محسوب می‌شود. امتیاز این گوشی در بخش صدا و اسپیکر، ۱۶۳ است که در واقع، رتبه ۱ محسوب می‌شود. اسپیکرهای استریوی این گوشی در بالا و پایین بدنه تعبیه شده‌اند که هم از نظر بلندی صدا و هم کیفیت، عملکردی عالی دارند. در ضمن، میکروفون‌های این گوشی هم صدا را با کیفیتی بسیار خوب عبور می‌دهند و صدای باد را هم به خوبی کنترل می‌کنند. برخلاف گوشی‌های جدید، این محصول جک هدفون را هم دارد.

بهترین گوشی جهان

بالاترین مدل با بهترین نمایشگر

بعد از سری ۸ گوشی‌های پیکسل، ۱۵پرومکس و ۱۵ پرو از بهترین نمایشگرها در دنیای گوشی‌ها برخوردار شده‌اند. برای داشتن این عنوان، مسلماً یک نمایشگر باید در بخش‌هایی چون رزولوشن و کیفیت، تعداد پیکسل‌ها در هر اینچ، روشنایی، نرخ‌نوسازی و موارد دیگر، مشخصات بسیار خوبی داشته باشد تا به عنوان یک گوشی مدل بالا در بخش نمایشگر جلوه کند. هم گوشی‌های پیکسل و هم آیفون نمایشگری عالی و باکیفیت دارند که نرخ‌نوسازی آنها برای بهینه کردن مصرف انرژی، در بهترین حالت ممکن به صورت خودکار تغییر می‌کند.

بهترین گوشی دنیا بین پرچمداران سامسونگ

اکنون مدل بالاترین گوشی جهان که از برند سامسونگ می‌توانیم معرفی کنیم، اس ۲۳ اولترا است. البته توجه داشته باشید که به زودی نسل جدید این گوشی عرضه می‌شود، اما تا آن موقع عنوان این لقب متعلق به همین محصول است. از مشخصات کلی این گوشی که به عنوان مزیت خرید محسوب می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سخت‌افزاری قدرتمند
  • دوربین زوم تله‌فوتوی عالی
  • پشتیبانی از قلم هوشمند
  • مقاومت در برابر آب
  • پشتیبانی از آپدیت‌های نرم‌افزار، بیشتر از برندهای دیگر اندروید
  • پشتیبانی از جذاب‌ترین و جدیدترین ویژگی‌ها
  • صفحه‌نمایش بزرگ، روشن و با جزئیات

گوشی مدل بالا

پیشرفته‌ترین گوشی جهان از برند اپل

در حال حاضر، پیشرفته‌ترین گوشی از این برند، ۱۵پرومکس است که از امکاناتی بسیار عالی در خور یک پرچمدار و مطابق با معیارهای ۲۰۲۴ عرضه شده است. تراشه این گوشی قدرت پردازش بسیار بالایی دارد و ار عهده انجام هر کار سنگینی به راحتی برمی‌آید و هیچ بازی سنگینی نیست که با این گوشی خوب اجرا نشود. در ضمن، همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، از نظر دوربین سلفی و فیملبرداری هم جزء بهترین‌هاست. به طور کلی، امتیازهای خرید این گوشی به موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • بدنه کم وزن تیتانیومی
  • دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر
  • کیفیت بالای تصاویر ثبت شده در فرمت‌های JPEG و HEIF
  • ارتقای عمر باتری نسبت به نسل قبلی
  • تراشه قدرتمند
  • نمایشگری باکیفیت با مشخصات عالی

بهترین گوشی در جهان

نظر شما در مورد این مدل به عنوان بهترین گوشی جهان چیست؟ شما آن را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شیائومی ۱۴؛ محصول خوب دیگری از شیائومی

نسخه Pro این گوشی را در بخش بهترین مدل از نظر سخت افزار معرفی کردیم. بعد از نسخه پرو، شیائومی ۱۴ هم به عنوان یکی از پرچمداران این برند به مشخصات بسیار جذابی مجهز شده است. مسلماً این محصول هم به عنوان یکی از بالاترین مدل گوشی ها از گواهی ضدآب IP68 برخوردار شده، اما در کنار این مشخصه که دیگر در تمام پرچمداران می‌بینیم، ویژگی‌های جالب‌تری هم دارد.

نمایشگر LTPO OLED این گوشی یکی از بهترین نمایشگرهایی است که از طیف بسیار گسترده‌ای رنگ پشتیبانی می‌کند و جالب است بدانید که حداکثر روشنایی آن هم به ۳۰۰۰ نیت می‌رسد که شاید بتوان گفت که در این زمینه رکورد زده است. در ضمن این صفحه نمایش که کیفیت بسیار خوبی دارد، حاشیه‌های باریکی دارد که از این نظر هم، ظاهر گران‌قیمتی را به این دستگاه بخشیده است.

گوشی شیائومی 14

گوشی شیائومی ۱۴

قیمت گوشی شیائومی 14 تصویر سه بعدی

همین همکاری شیائومی با برند لایکا که برای تولید دوربین‌های گوشی بالارده و پرچمدار این برند صورت می‌گیرد، کاملاً ثابت می‌کند که در عکاسی هم این گوشی عملکردی عالی دارد. یکی از مزایای خرید از این برند این است که شیائومی حتی برای محصولات پرچمدار خود از سرعت شارژهای بسیار خوبی استفاده می‌کند. به عنوان مثال، این گوشی از فست شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان ۳۰ دقیقه کاملاً فول‌شارژ می‌شود. به طورکلی، درست است که نسخه پرو، مشخصات پیشرفته‌تری دارد، اما با قیمت کمی کمتر این گوشی هم عملکردی عالی را ارائه می‌کند.

برای اطلاع از قیمت گوشی شیائومی به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید.

بهترین گوشی در جهان در دسته بندی تاشوها

در این قسمت از بین گوشی‌های تاشویی که تاکنون راهی بازار شده مدلی از غول کره‌ای با تکنولوژی ساخت منحصربه‌فرد را معرفی کرده‌ایم… توجه داشته باشید که در بین تاشوها، قیمت بهترین گوشی دنیا بالاتر از محصولات دیگر است.

Z Fold 5

می‌توان گفت که خفن ترین گوشی دنیا از نظر طراحی، Z Fold5 است و البته بالاترین قیمت گوشی سامسونگ را هم دارد. خرید این محصول نسبت به مدل نسل قبلی به مراتب هوشمندانه‌تر است؛ چراکه، هم از لولای بهبودیافته‌تری بهره برده و هم اینکه از نظر تراشه و نرم‌افزار هم بهبود قابل‌توجهی داشته است. از مزایای خرید این محصول می‌توان به این موارد اشاره داشت که عملکرد بهتر و سریع‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد. در ضمن، صفحه نمایش آن نرخ رفرشی روان دارد و از ارائه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها هم پشتیبانی می‌کند. به طور کل، سامسونگ می‌تواند ادعا کند که یکی از بهترین نمایشگرها را برای ساخت این دستگاه بکار برده است.

این محصول طبیعتاً از قلم هوشمند و کیبورد هم پشتیبانی می‌کند که اگر بتوانید هزینه اضافی برای خرید آنها را بپردازید، تجربه به مراتب جذاب‌تر و بهتری از این دستگاه به عنوان گوشی، تبلت و حتی لپتاپ خواهید داشت. البته لازم به ذکرست که وقتی صفحه این گوشی را باز می‌کنید، همچنان کمی چین صفحه قابل مشاهده است، اما خبر خوب این است که این مورد نسبت به نسل قبلی کمتر مشهود است.

 گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5

گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5

قیمت  گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 بررسی  گوشی سامسونگ Galaxy Z Fold 5 تصویر سه بعدی

گوشی مدل بالا

Z Flip 5

خانواده فلیپ‌ها هم جزء محصولات تاشو محسوب می‌شوند، اما از نظر خیلی مشخصات، مخصوصاً قیمت گوشی با فولدها متفاوت هستند. می‌توان اینگونه گفت که زد فلیپ ۵ در حالت عادی یک گوشی همه کاره است که کاربر می‌تواند نمایشگر آن را تا کند و در جیب خود بگذارد. البته همه چیز به این بخش ختم نمی‌شود. در کنار دوربین پشتی نمایشگر ثانویه قرار گرفته که با آن می‌توانید اعلان‌های گوشی، پخش موسیقی و موارد دیگری که می‌خواهید را کنترل کنید.

نکته جالب دیگر هم این است که شما می‌توانید هنگام عکاسی سلفی، از این صفحه استفاده کنید و با دوربین پشتی فوق‌العاده باکیفیت این گوشی از خود عکس بگیرید. نکته خوب دیگر هم این است که سامسونگ برای این گوشی تراشه پرچمداری انتخاب کرده که از انجام کارهای مختلف برمی‌آید. در ضمن می‌توانید این گوشی را در حالت ۹۰ درجه تا کنید، روی میز بگذارید و به راحتی تماس‌های ویدئویی خود را برقرار کنید. البته حالت ۹۰ درجه برای اپلیکیشن‌های دیگر هم کاربردهای جالبی دارد.

 گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

قیمت  گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 بررسی  گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5 تصویر سه بعدی

بهترین موبایل جهان

قوی ترین گوشی جهان مخصوص بازی کردن

در این بخش قصد داریم به شما محصولاتی را معرفی کنیم که در کنار اینکه سخت‌افزاری قدرتمند دارند، از نظر ظاهر هم درخور یک محصول گیمینگ خفن طراحی شده‌اند.

ROG Phone 7

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌هایی که هر مخاطبی را وسوسه به امتحان کردن بازی‌های مختلف می‌کند. از دکمه‌های تریگر و چراغ‌های RGB گرفته تا تراشه قوی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که از عهده اجرای تمام کارهای سنگین برمی‌آید، تمام مشخصات در این دستگاه خوب هستند. رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت، مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت، شارژ ۶۰۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از فست شارژ ۶۵ واتی، امتیاز ۱۳۳۳۵۹۷ در تست آنتوتو و… تمام مشخصاتی است که یک گیمر به دنبال آنهاست.

همچنین دو اسپیکر امپیفایر استریوی این محصول را قادر می‌سازد که صدای بسیار قدرتمند و کم‌نظیری را تولید کنند. تنها ایرادی که این گوشی دارد، وزن سنگین ۲۳۹ گرمی آن است. البته باید توجه داشته باشید که تمام گوشی‌هایی که با هدف گیمینگ بودن ساخته می‌شوند، این مشکل را دارند؛ پس اگر گیمر هستید و به دنبال بالاترین می‌گردید، باید از این موضوع چشم‌پوشی کنید.

قوی ترین گوشی جهان

Black Shark 5؛ یکی از قدرتمندترین گوشی های دنیا

باز هم برای گیمرها یک مورد دیگر برای انتخاب قوی ترین گوشی دنیا وجود دارد که در عین اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد، امکانات بسیار خارق‌العاده‌ای هم ارائه می‌دهد. امتیاز بالای یک میلیون این گوشی در تست آنتوتو گواه اینست که با یک گوشی همه‌فن‌حریف روبرو هستیم!

گوشی بلک شارک ۵

Black Shark 5

قیمت گوشی بلک شارک ۵بررسی ویدیویی گوشی بلک شارک ۵تصویر سه بعدی

نمایشگر اولد گوشی بلک شارک ۵ از نرخ‌نوسازی کم نظیر ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند که نشان می‌دهد صفحه‌نمایشی فوق‌العاده روان در اختیار خواهید داشت. به دلیل پشتیبانی از فست‌شارژ ۱۲۰ واتی ۰ تا ۱۰۰ باتری تنها در زمان ۱۵ دقیقه پر می‌شود. همچنین دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی کیفیت و رنگ‌بندی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده نتوانیم بر این گوشی خفن ایرادی وارد کنیم.

بهترین گوشی های جهان

از آنجایی که این محصول در سال ۲۰۲۲ عرضه شده؛ بنابراین از به روزترین نرم‌افزار بهره برده و درباره طراحی آن باید بگوییم که تمام وجه‌های آن در خور یک گوشی گیمینگ است. به طور کلی، اگر بخواهیم به صورت خلاصه ویژگی‌های خوب این محصول را نام ببریم، کیفیت ساخت بسیار خوب، رفرش ریت فوق‌العاده سریع، دوربین باکیفیت، تراشه قدرتمند کوالکام، اسپیکرهای استریو، سیستم خنک‌کننده خوب، فست شارژ ۱۲۰ وات و… مهم‌ترین آنها هستند. تریگرهای فیزیکی هم عملکرد و ویژگی‌های خوبی دارند که تجربه بازی را بسیار دلنشین‌تر خواهند کرد.

در ادامه سراغ کلاس قاتلان پرچمدار می‌رویم و عملکردشان را با فلگشیپ‌ها مقایسه می‌کنیم تا بتوان برای انتخاب بهترین گوشی جهان نتیجه‌ی بهتری گرفت…

بهترین گوشی دنیا در کلاس قاتلان فلگشیپ ها

از دید بسیاری از صاحب نظران در دنیای گوشی‌های موبایل بهترین گوشی های دنیا را باید قاتلان پرچمدار دانست. گوشی‌های این کلاس با سلاحی از جنس قیمت به جنگ با بهترین ‌گوشی‌ ها رفته و در بیشتر مواقع توانایی شکست آن‌ها را هم دارند.

آغازگر این گروه وان پلاس در سال ۲۰۱۴ بود و پس از آن قاتلان پرچمدار به معقول‌ترین گزینه برای خرید با مناسب‌ترین قیمت تبدیل شدند که امروزه در سراسر جهان از بیشترین هواداران برخوردارند. البته منطقی به‌نظر می‌رسد، چرا که همیشه در این کلاس بهترین خصوصیات با نصف قیمت ارائه می‌شوند و بهترین گزینه‌ها برای خرید گوشی بشمار می‌روند. چه کسی را می‌توان یافت که دوست نداشته باشد یک گوشی فلگ‌شیپ را با بهایی نصف قیمت یک پرچمدار خریداری کند؟

در واقع، هر فردی از دید خود برای انتخاب بهترین‌ها فاکتورهایی را مد نظر قرار می‌دهد و باتوجه به آنچه از نظرش ایده‌آل است، گزینه‌ای را بعنوان بهترین انتخاب می‌کند. از دید شما با توجه به کانسپت فلگ شیپ کیلر برای رده‌بندی بهترین گوشی های جهان باید اولویت را روی چه ویژگی گذاشت؟

تیم تخصصی ۱۹کالامگ همه‌ی فاکتورها برای انتخاب بهترین گوشی دنیا را مد‌نظر قرار داده و با در نظر گرفتن آنها و مقایسه‌ی همه‌ی گوشی‌های دنیا در کلاس فلگ شیپ کیلر بهترین گزینه‌ی موجود در ایران را انتخاب کرده است.

گوشی‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم با قیمت مناسب کمر به قتل گوشی‌هایی بسته‌اند که قیمت‌هایی بالای هزار دلار دارند. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که این مدل از میان گوشی‌هایی انتخاب شده که توسط معتبرترین برندهای دنیا ارائه شده‌اند و در عمل همه‌ی مدل‌های آن برند امتحان خود را پس داده‌اند و مهم‌تر از آن در ایران نیز در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را خرید.

قیمت بهترین گوشی دنیا آلت تصویر

برای اطلاع از قیمت موبایل به سایت ۱۹کالا مراجعه کنید

Xiaomi 13t Pro

اگر به دنبال محصولی هستید که مشخصات فوق‌العاده‌ای مانند یک پرچمدار ارائه کند، اولین پیشنهاد ما به شما شیائومی ۱۳T Pro است. این گوشی را به دلیل داشتن وزن ۲۰۰ گرمی، نمی‌توان خوش‌دست عنوان کرد و به این دلیل که کاملاً مشابه پرچمداران نشود، شیائومی برای ساخت قاب دور آن متریال پلاستیکی و برای پنل پشتی، شیشه را انتخاب کرده است. با این حال، می‌توان عنوان کرد که ظاهر این گوشی کاملاً شیک و به روز است. در بخش طراحی هنوز یک مشخصه جالب برای این دستگاه وجود دارد و آن هم داشتن گواهی IP68 (مقاومت در برابر عمق آب یک و نیم متری به مدت نیم ساعت) است.

بیایید به سراغ نمایشگر برویم. جایی که شیائومی برای این محصول دست به بکار بردن پنل پرطرفدار امولد زده است. این نمایشگر در کنار اینکه از محتوای دالبی‌ویژن و فرمت‌های مختلف HDR پشتیبانی می‌کند، روشنایی و کیفیت بسیار بالایی دارد و حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی را هم می‌تواند پشتیبانی کند.

لنز پشتی این گوشی هم از نوع لایکاست که عملکرد عالی آن در پردازش رنگ و جزئیات بر کسی پوشیده نیست. از نظر باتری هم باید بگوییم که مانند نسل قبلی، با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری روبرو شدیم و این دستگاه هم از فست شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که حقیقتاً امتیاز خرید خوبی محسوب می‌شود.

در خصوص سخت‌افزار هم باید عنوان کنیم که تراشه دایمنسیتی +۹۲۰۰ آن توانسته عملکرد قدرتمند و پردازش‌های سریعی را ارائه دهد و به همین ترتیب هم این گوشی در تست آنتوتو امیتازی بیش از ۱میلیون و ۲۰۰هزار را بدست آورده است. در کل، در هر بخشی، این دستگاه به مشخصات رده‌بالایی مجهز شده و می‌بینیم که شیائومی برای تعادل بخشیدن به قیمت این محصول، به متریال شیشه‌ای و پلاستیکی روی آورده است. اگر نسبت به خرید این گوشی وسوسه شدید، می‌توانید در سایت ۱۹کالا بررسی کامل‌تر آن را مطالعه کنید.

گوشی شیائومی 13T Pro

گوشی شیائومی ۱۳T Pro

قیمت گوشی شیائومی 13T Pro بررسی گوشی شیائومی 13T Pro تصویر سه بعدی

مدل بالاترین گوشی جهان

Galaxy S23 fe

گوشی‌های خانواده fe سامسونگ هم جزء بهترین گوشی های جهان شناخته می‌شوند، البته در کلاس فلگ‌شیپ‌کیلرهایی که به دلیل قیمت کمتر و داشتن مشخصات رده‌بالا، طرفداران زیادی دارند. این گوشی در دو بخش سخت‌افزار و دوربین توانسته نظر کاربران متعددی را به سمت خود جلب کند.

در کل، سامسونگ برای گوشی S23 FE به سراغ لنزهای باکیفیت و بالارده رفته و در ضمن، اگر به مشخصات تراشه آن هم توجه کنیم، می‌بینیم که در دسته پرچمداران قرار می‌گیرد. البته لازم به ذکرست که سامسونگ برای این گوشی دو تراشه متفاوت را در نظر گرفته که نسخه‌ای که به دست ما رسیده از تراشه اگزینوس بهره برده که عملکرد بسیار خوبی را در انجام کارهای سنگین ارائه می‌دهد.

به غیر از دوربین و سخت‌افزار، این گوشی از نمایشگر بسیار باکیفیت هم بهره برده که تجربه بصری بسیار خوبی را برای کاربر خود فراهم می‌کند. از مشخصات کلی دیگر هم می‌توان به گواهی IP68 و اسپیکرهای استریو اشاره کرد. در کل، این محصول در تمام بخش‌ها ویژگی‌های خوبی را به همراه دارد.

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE  بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE تصویر سه بعدی

پیشرفته ترین گوشی دنیا

به طور کلی یکی از بهترین گوشی های سامسونگ که می‌توانید برای خرید انتخاب کنید و بهترین گوشی جهان در کلاس قاتل‌پرچمدار که توسط سامسونگ ارائه شده «s23 fe» است.

بهترین گوشی دنیا در کلاس میانرده‌ها

اگر قرار باشد در کلاس میانرده‌ها بهترین گوشی های جهان به ترتیب را نام ببریم، در عمل باید ترکیبی از برندهای شیائومی، ریلمی و البته پوکو را در یک لیست بگنجانیم که از موضوع این بحث خارج می‌شود. از این رو تنها چند مدل قوی را در این کلاس انتخاب کردیم که عملکرد آنها قابل مقایسه با فلگشیپ‌های دیگرست و بهتر بودن برند سازنده‌ بر هیچ کس پوشیده نیست.

Galaxy A54

به عنوان بهترین گوشی دنیا آن هم در کلاس میانرده، Galaxy A54 یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این گوشی نه تنها در بخش سخت‌افزار نسبت به رقبای هم‌قیمت خود، قدرت پردازش خوبی را ارائه می‌دهد، بلکه دوربین اصلی آن هم از سنسور باکیفیتی بهره برده که تصاویری با روشنایی خوب، کیفیت و جزئیات بالا ارائه می‌دهد. در ضمن، پردازش رنگ هم به شکل جذابی انجام می‌شود، اما گاهی اوقات کمی اغراق‌شده به نظر می‌رسند. عملکرد دوربین سلفی هم در این رنج قیمت، خوب است.

سرعت شارژ شدن باتری گوشی a54 چندان زیاد نیست، اما ماندگاری شارژ آن خوب است و به راحتی یک روز شما را همراهی می‌کند. اگر سرعت شارژ را مد نظر قرار ندهید، باید بگوییم که در بخش‌های دیگر مشخصات این گوشی در رنج قیمت خود بسیار عالی است. مانند محصولات دیگر این برند، نمایشگر هم خوب است و سامسونگ بدین منظور، پنل سوپر امولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را انتخاب کرده است. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این گوشی این است که گواهی ضدآب IP67 دارد، یعنی تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است. این مشخصه در تمام گوشی‌های این قیمتی دیده نمی‌شود.

گوشی سامسونگ Galaxy A54

گوشی سامسونگ Galaxy A54

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A54 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A54 تصویر سه بعدی

قوی ترین گوشی جهان

Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

در کلاس میانرده و در بین محصولات برند شیائومی، ردمی نوت ۱۲ پرو به عنوان گوشی مدل بالا با مشخصات بسیار خوبی شناخته می‌شود. در کنار مناسب بودن قیمت، ردمی نوت ۱۲ پرو در بخش‌هایی چون نمایشگر، عکاسی با دوربین اصلی، سخت‌افزار و ماندگاری و سرعت شارژ، عملکرد و مشخصات خوبی را ارائه می‌دهد.

این گوشی می‌تواند گرافیکی‌ترین بازی‌ها را در کیفیتی متوسط و پایین، به خوبی اجرا کند. پس از این نظر اگر گیمیرید و نمی‌توانید هزینه‌ای بالا برای خرید کنار بگذارید، می‌تواند شما را راضی نگه دارد. مورد بعدی اینکه شیائومی برای دوربین اصلی این گوشی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را انتخاب کرده که در این رنج قیمت، تصاویر جذابی را ثبت می‌کند. هر چند برای عکاسی بهتر با لنزهای دیگر این گوشی، حتماً باید محیط‌های روشن را انتخاب کنید.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G تصویر سه بعدی

گوشی های مدل بالا

Galaxy A25

یکی از بهترین گوشی های دنیا از نظر قیمت گوشی a25 است که وقتی به مشخصات آن نگاه می‌کنیم، سخاوتمندی شرکت سامسونگ را می‌بینیم. اول از همه باید بگوییم که نمایشگر این گوشی از نوع سوپر امولد است که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و روشنایی بسیار بالا پشتیبانی می‌کند.

تمام این مشخصات جزء استانداردهای یک نمایشگر خوب آن هم در سال ۲۰۲۴ شناخته می‌شوند، اما نکته‌ای که ارزش خرید این گوشی را بالا می‌برد، سخت‌افزار است. سامسونگ برای این گوشی تراشه دایمنسیتی ۱۲۸۰ را انتخاب کرده که عملکرد خوب آن را در محصولات دیگری، مخصوصاً مدل رده بالاتر آن، یعنی “A33” شاهد بوده‌ایم.

به نظر شما در کلاس میانرده‌ها بهترین گوشی دنیا کدام است؟ انتخاب‌های ما را قبول دارید یا میانرده‌ی دیگری مد نظرتان است؟ در ادامه دو مدل در کلاس میانرده‌های اقتصادی را نیز معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ Galaxy A25

گوشی سامسونگ Galaxy A25

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A25 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی جهان در کلاس اقتصادی

مسلم است که نمی‌توان با کمترین قیمت بهترین گوشی دنیا را خرید، اما به هر حال در هر رنج قیمتی که تصمیم به خرید گوشی داشته باشیم، تلاش می‌کنیم بهترین مدل را در همان کلاس انتخاب کنیم، حتی اگر هدفمان خرید با حداقل قیمت ممکن باشد. در ادامه چند مدل اقتصادی که در رنج قیمتی خودشان می‌توانند عالی باشند را معرفی می‌کنیم.

Samsung Galaxy A15

به عنوان جدیدترین گوشی جهان و در کلاس اقتصادی‌ها، این گوشی ارزش خرید بالایی دارد. درست است که این گوشی در کلاس محصولات خوش‌قیمت و اقتصادی بازار قرار می‌گیرد، اما می‌توان ادعا کرد که چند مزایای خرید را برای کاربران ارائه می‌دهد. مهم‌ترین آنها نمایشگر سوپرامولد با روشنایی بسیار خوب در هوای آفتابی است که در کل در این قیمت یک مزیت خوب است. به غیر از نمایشگر بزرگ و باکیفیت، تراشه قابل قبولی هم در این مدل قرار گرفته که از پس انجام کارهای روزمره به خوبی برمی‌آید. هر چند ما توصیه نمی‌کنیم که از این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین استفاده کنید.

دوربین اصلی گوشی a15 در هوای روشن می‌تواند شما را از عکاسی راضی نگه دارد. درست است که در این رنج قیمت، نمی‌توان گفت که عکاسی با این گوشی عالی است، اما اگر نسبت به رقبای دیگر این محصول بخواهیم نظر دهیم، جزئیات در سطح خوبی ثبت می‌شوند و در محیط‌های روشن، کیفیت خوبی را ارائه می‌کند. از دیگر مشخصات کلی این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه و همچنین جک هدفون اشاره کرد که در کل، از این گوشی یک محصول مناسب برای انجام کارهای روزمره می‌سازد.

گوشی سامسونگ Galaxy A15

گوشی سامسونگ Galaxy A15

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A15 تصویر سه بعدی

Poco M5s

عمر باتری عالی، IP53، نمایشگر اولد، اسپیکر استریوی قوی، عکس‌برداری سلفی خوب و عملکرد نسبتاً قدرتمند تراشه مواردی هستند که باعث می‌شوند نتوانیم این محصول را نادیده بگیریم. اگر پوکو M5s را با رقبای آن مقایسه کنید، خواهید دید که واقعاً عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

پوکو M5s

Poco M5s

قیمت پوکو M5sبررسی ویدیویی پوکو M5sتصویر سه بعدی

علاوه بر اینکه اسپیکر استریو صدای بسیار بلندی تولید می‌کند، به دلیل پپشتیبانی از جک هدفون، می‌توانید از هندزفری نیز استفاده کنید. عکس‌های سلفی پرتره نیز به قدری خوب هستند که کمتر مدلی در رنج قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار به پای آن می‌رسد و اینها دلیلی هستند که بگوییم این محصول یک قاتل برای گوشی‌های گران‌قیمت‌تر خود هست. مطمئناً این گوشی عالی نیست و نرخ‌نوسازی ۶۰ هرتز یکی از معایب آن محسوب می‌شود، اما وقتی صحبت ما در مورد این رنج قیمت است، می‌بینیم که مشخصات قابل‌‍‌توجهی هم دارد.

Xiaomi Redmi Note 12

اگر کمتر از ۱۵۰ دلار کنار گذاشتید و دوست دارید یک گوشی با حداکثر امکانات مهم را انتخاب کنید، ما به شما Redmi Note 12 4G را پیشنهاد می‌دهیم. بهترین مشخصه این گوشی این است که شیائومی برخلاف برخی از رقیبان این گوشی که از نمایشگر ال‌سی‌دی ساخته شده‌اند، برای این محصول نمایشگر امولد را آن هم با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی انتخاب کرده است. جالب‌تر اینکه بگوییم این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی دارد که در کل، می‌تواند از این نظر حتی با محصولات بالارده بازار به رقابت بپردازد.

حتی شیائومی برای بخش سخت‌افزار شیائومی نوت ۱۲ هم به سراغ تراشه برند پرطرفدار کوالکام رفته و در کل، با پردازش‌ها و عملکردی که در این گوشی ارائه کرده، توانسته امتیاز آنتوتوی آن را نزدیک به ۳۲۰هزار برساند که برای یک محصول کمتر از ۱۵۰ دلاری، امتیاز بالایی محسوب می‌شود. حتی جک هدفون هم دارد و به این ترتیب به راحتی می‌توانید از هندزفری‌ سیمی هم استفاده کنید.

باتری این گوشی هم ماندگاری خوبی در زمینه مصرف شارژ ارائه می‌دهد و در ضمن با حداکثر سرعت ۳۳ وات هم شارژ می‌شود. از نظر دوربین، نمی‌توان این دستگاه را به عنوان بهترین گوشی جهان معرفی کرد، اما لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن می‌توانند در فضای روشن شما را راضی نگه دارند.

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G تصویر سه بعدی

بهترین گوشی در دنیا

در پایان می‌توان گفت که شاید مدلی را پیدا کنید که مشخصات بسیار چشم‌گیرتری داشته باشد، اما تلاش ما در این مطلب این بوده است که به مدل‌هایی نگاه کنیم که بهترین امکانات را در کلاس قیمتی خودشان ارائه می‌دهند. اگر از ابتدای مقاله با ما همراه بوده باشید و مدل‌هایی که معرفی کردیم را بررسی کرده باشید، قطعاً مشخصات این گوشی‌ چشمتان را نمی‌گیرد، ولی باید گفت در این کلاس قیمتی بیش از این هم نمی‌توان از یک مدل انتظار داشت.

طبق تجربه‌ی شما بهترین گوشی در جهان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶۸ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی دنیا در حال حاضر کدام مدل است؟

✔️می‌توان گفت که بهترین مدل گوشی جهان در حال حاضر، پرچمداران هستند. در مقاله گفته‌ایم که از هر نظر پرچمدار کدام برند بهتر است.

بهترین گوشی دنیا با قیمت مناسب کدام است؟

✔️ در واقع، شما باید مشخص کنید که چه نرخی را قیمت مناسب می‌دانید. مثلاً به دنبال گوشی بالارده هستید یا اقتصادی. بعد از مشخص کردن این موضوع می‌توانید با کمک این مقاله، گوشی مورد نظرتان را پیدا کنید.

بهترین گوشی دنیا از نظر دوربین کدام مدل است؟

✔️ اگر برای دوربین سلفی به دنبال بهترین گوشی دنیا در کلاس پرچمداران هستید، بهترست محصولات اپل را مدنظر قرار دهید. اگر هم به دوربین اصلی اهمیت می‌دهید، برندهایی چون هوآوی و سامسونگ هم عالی عمل کرده‌اند. در مقاله به این موارد بیشتر پرداخته‌ایم.

نوشته های مشابه

‫۹۰ نظرها

  1. بزرگترین بدیه اپل اینکه نمیشه از اینترنت فایل دانلود کرد یا باید سیبچه که پولیه سا آپ استور که الان فیلتره نصب کرد . البته موسیقی رو میشه ولی بازی نه. مثلا ماینکرافت رو تو اپل باید پول بدی تو سامسونگ از کروم میگیریم. این خوبیه سامسونگ نسبت به اپل واقعا خوبه . تو ایرانم کلی چیزاش تحریمه مثل اپل میوزیک یا اپل تی وی . واسه یه فرد خارجی که پولم داره از آپ استور چیز بخره ، آیفون بهترین اما واسه ما ایرانیا یا اونیا که نمیخوام پول بدن واسه بعضی بازی ها ، فقط سامسونگ من خودم سامسونگ رو ترجیح میدم . آ ۷۳ خیلی رده میانه خوبیه . قیمت ۱۴ میلیون کیفیت و سخت افزاری عالیه . اونایی که میخوان تا ۵۰ هم بگیرن ، وایسن اس۲ ۳ بیاد اونو بگیرن ، البته که اون فک کنم تا ۶۰ بره

  2. بهترین گوشی دنیا سونی اکسپریا Pro-I با دوربین ۱ اینچی تمام خلاص

  3. سلام رفقا. میشه یه نفر یه گوشی مدل بالا ولی زیر ۱۰ بهم بگید که میخوام هدیه بدم هم هدیه ی موجهی باشه چون مدلش بالاس و هم قیمتش به جیبم بخوره.
    مرسی

    1. گوشی‌نوکیا
      زیر‌ده‌گوشی‌بهتر‌از‌نوکیا‌نمیبینی

    2. شما گوشی شیائومی نوت ۱۱s* هدیه بده که هم گوشی خیلی سرعتی هست هم دوربینش فوق‌العاده ی
      و هم باتری خیلی خوبی داره
      و قیمتش هم تهش ۹ تومنه

  4. اینایی ک میگن پرچمدارای سامسونگ عالیه اشتباه میگن. والا ما گرفتیم ضررش هم دیدیم کوفتمون شد اون همه پول برای ی اس.۲۱ ولی با پول کمترش ی شیامی خدا گرفتم اصن عالی. اپل رو هم میزاره توی جیبش. ایفون فقط پول برندش رو داره میگیره کلا خوب نیس مخصوصا توی ایران. سامسونگ با این همه تجربه هنوز نتونسته به شیامی که همین چن سال پیش اومد برسه. هواوی و بقیه هم ک نخودی هستن گوشی ندن بیرون سنگین ترن

    1. شما اول اپل دستت بگیر باهاش کار کن بعد مقایسه کن بعد بیا نظر برده با تمام احترام

  5. من که آیفون ۱۳ پرومکس و سامسونگ رو دارم . اگه از آیفون صرف نظر کنیم که یک سر و گردن بالاتر از بقیه گوشیاس سامسونگ شیائومی و هواوی در یک سطحن البته هواوی بیشتر هنگ میکنه و دوربینای سامسونگ و شیائومی هم با گذشت زمان کیفیتشون رو از دست میدن

  6. سلام.هواوی و سامسونگ و شیدائمی و به طور کلی اکثر تولیدکنندگان موبایل ، شرکت های چندملیتی هستند،یعنی توی چندین کشور شعبه دارند.مثلا هواوی خودش توی چین هست ولی توی آذربایجان و هنگ کنگ و آمریکا و امارات و ایتالیا و آذربایجان و غیره شعبه داره.و کیفیت گوشی شما هم بستگی به محل مونتاژ گوشیتون داره . مثلا اگر گوشی شما مونتاژ آذربایجان باشه سیگنال های خطرناک زیادی داره و بدترین کیفیت رو داره.محل مونتاژ گوشی و تبلت رو می توانید از طریق کد IMEI متوجه بشید. مثلا وقتی یک گوشی هواوی می خرید و اون گوشی کیفیت خوبی نداشته ، دلیل نمیشه که بگیم که هواوی آشغاله ، باید ببینید که اون گوشی مونتاژ کجا هست.

  7. سامسونگ بهترین گوشی دنیا ست عالیه گوشیاش واقا هرچی از گوشیاش بگم کمهههههههه

  8. هواویی بسیار گوشی خوبی هست هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت . من راضی هستم . اصلا از پیشرفته ترین گوشی دنیا

    1. همه گوشیا به اندازه خودشون خوبن باید ببینی. توقع اون کسی ک استفاده میکنه در چ حدودیه

  9. . من از گوشی هواویی مدت پنج سال استفاده کردم حتی رده پایینش هم نسبت به قیمتش خیلی خوبه من الان یه میان رده از هواویی دارم بسیار راضی هستم دوربین صفحه نمایش و سرعتش عالیه فقط کاش امریکا تحریمش نمیکرد قیمتش هم خیلی خوبه . من راضی و به نظرم بهترین گوشی جهان . من Y8p دارم .

  10. شیاعومی عالیه من ۳ سال هرچی میخرم شیاعومی هست عالیه اصلا بهترین گوشی دنیا ست بسیار عالیه

  11. سلام!
    به نظرم در بخش میانرده ها بهتر بود گوشی هایی مثل (می ۱۱ لایت) و یا ( پوکو ایکس۳ پرو) را به جای آیفون اس ای اضافه می کردین. و اینکه گوشی های پایین رده رو یادتون رفته!

    1. آیفون رو به این دلیل اضافه کردیم که یک گوشی اقتصادی از اکوسیستم اپل هست و سایر گوشی‌هایی که انتخاب شده‌اند هم بر اساس عملکرد اونا در زمینه های مختلف هست

      1. بدرد مفت نمیخوره الکی گرونه با همون پول میتونیم یک ۱۱t یا f3 برداریم باتری ی آیفون اشغالههههههههه

  12. بخدا اینقدر شما باهم دعوا کردین کمپانی ها باهم دعوا میکردن دیگه به فنا بودیم عزیز هر کس به نیاز های خودش نگاه میکنه بعد میره گوشی میخره نمیاد از روی علاقه شما گوشی بخره هر کسی براش یه چیزی مهمه مثلا یکی طراحی ، یکی پردازنده سلیقه ها متفاوته تو نمی تونی با طرف دعوا کنی مثلا بگی ارع هواوی فقط فقط ، بعد ممکنه یه نفر بیاد بگه من گوگل و پشتیبانی نرم افزار های گوگل برام خیلی مهمه یا شیائومی همین چند روز پیش بعصی از گوشی ها ش از کد های اضطراری ایران پشتیبانی نمی کردن واردات شون ممنوع شد (خودم طرفدار شیائومی ام)
    یا مثلا اپل طرف میگه میخوام طول عمر باتری داشته باشه
    یا مثلا سامسونگ طرف میگه برام پردازنده مهمه در صورتی که پردازنده ای که روی گوشی a 32 همون پردازنده ایه که روی ردمی نه هسته تفاوت قیمت دو میلیون
    اون موقع تو نمی تونی بگی ، دوربین سامسونگ یا پردازنده شیائومی یا چیز های دیگه باید بهشون توجه کنی در صورتی که ممکنه اصلا طرف هیچ کدوم لز اینا براش مهم نباشه و فقط قیمت براش مهم باشع

    1. به نظرم باید به همه موارد اشاره کرد تا مطلب کامل باشه و هر فردی بتونه سبک سنگین کنه خودش برای خودش تصمیم بگیره.

  13. چرا الکی بحث میکنین…من تمام این مدلهای گوشی رو فدای یه تار موی نوکیا ۱۱۰۰ میکنم و بازی دوست داشتنی و جذاب مارش که به تمام بازیهای مزخرفی که رو گوشی نصب میشن می ارزه…گوشی که مال بازی و فیلمبرداری نیست…میدونید چه مغزی پشت اون بازی مار بوده که هنوز بعد تقریبا ۲۰ سال تکراری نشده…میخوای بازی کنی برو ایکس باکس و پلی استیشن بخر و واسه فیلمبرداری هم خدا داده دوربینهای فوق حرفه ای دیجیتال با قدرت زوم و لنز فوق العاده…این کمپانیهای غول پیکر گوشی ساز فقط چیزی رو میسازن که اصالت نداره و فقط مخصوص ویترین و فروش تو همون زمان خودشه و بعد که مدل جدید اومد لقب پرچمدار هم میزارن روش که من و تو خوب پول بدیم و بخریم…وقتی نت تو ایران یه جوکه حالا چه تو آیفون ۵۰ میلیونی داشته باشی چه نوکیای مدل ۱۱۰۰…بنظر بنده با تمام احترام به همه دوستان ما که هنوز داریم بخاطر چیزی که خودمون نساختیم و از فن آوری و سخت افزارش هیچی حالیمون نیست چماق میسازیم و سنگ این کمپانی و اون کمپانی رو به سینه میزنیم باید بگم ما فقط مصرف کننده ایم و بس…دوستتون دارم

    1. گوشی نوکیا هیچ مزیت رقابتی نسبت به ایفون نداره !!!بازی مار بازی خیلی وقت کسی بازی نمیکنه, الان از بچه های امروز بپرسی مار بازی چیه ،هچکسی نمیدونه ،دنبالشم نمیره چون بازی ها انقدر توسعه پیدا کردن که اصلا این بازی تو بازار نیست ،مردم دارن تو بازی ها پول در میارن تو بلاک چین بازی هست که میتونی بری پول واقعی بدی زمین بگیری رشدش بدی بعد بفروشی با پول واقعی ،مار بازی اصلا تو ردع بندی اخرم نیست .امنیت سیستم عامل ios با هیچ سیستم قابل مقایسه نیست،نوکیا اسمش نبوده چند سال دیگم نیست تعصبی در ضمن گوشی خفنه که همه ویژگی هارو داشته باشه مثل دوربین خفن که نره پول دوریین بده جدا تو هزینه ها صرفه جویی میشه و عکس و ویدیوت دمه دسته،حرفت مثله اینه که بگی گوشی نباید چراغ قوه داشته باشه برو چراغ قوه بگیر ، ایفون بهترین گوشی در جهان مطمعن باش موفق باشی

      1. آیفون هم مثل سامسونگ و شیایومی و هواوی و همشون یه داستان رو دنبال میکنن اونم اینه که در آمد بیشتری داشته باشند و این رو یادتون باشه هیچوقت گوشی کامل و بی نقصی نمی‌دن بیرون تا بتونن بازم رقابت داشته باشند مثلاً سامسونگ اس ۲۱ باطری ۴۰۰۰ داره و سرعت شارژ ۲۵ وات
        در صورتی که پوکو شیایومی ۶۰۰۰ وات با ۶۷ وات سرعت شارژ داره یا آیفون نمایشگر عالیه ولی باطری های گوشی همشون ظرفیت کمتری دارند یا مثلاً هواوی پرچمدارش دوربین خوبی دارن ولی تو پردازنده به سامسونگ نمیرسن و غیره
        پس این استراتژی شرکت ها هست که همیشه عطش مردم رو برای گوشی های جدیدتر نگهدارن

  14. هواوی هم که با این تحریم بدرد نمی خوره
    یعنی این جمله مزخرف ترین جمله ای که تا حالا شنیدم.
    تو هواوی دستت گرفتی ببینی چیه که اینجوری نظر میدی نظر که چه عرض کنم داری
    دوست عزیز بیهوده نظر نده هواوی با کیفیت ترین گوشی ها رو میزنه
    نظر کارشناسانه دارم میدم پس نگید الکیه و این حرفا

    دوستان الان که هواوی تحریمه پس چیپست و… به هواوی از طرف کوالکام و تی اس ام سی نمیره پس هواوی مجبوره گوشی کم بزنه و برای اینکه نمیتونه گوشی زیادی وارد بازار بکنه پس باید گوشی های کمی که میزنه رو با نهایت کیفیت درست بکنه تا طرفدار هاش و کاربراش رو راضی نگه داره. پس نتیجه میشه گرفت الان گوشی های هواوی ارزش خرید خیلی زیادی دارن.

  15. من گوشی a2 0s و ردمی نوت ۸ داشتم باتری پرونوت ۸ بهتره ولی یکم سیستم گوشی هنگ داشت ولی a 20sهنگ نداشت شارژر و صدا و دوربین هم مثل هم بود هر دوشون عالی اپلم فقط حرفاش زیاده خودش هیچی نیست

    1. خدا وکیلی Red mi 9 بهتره یا Redmi not e 9
      معلوم Red mi 9 بهتره، حتی می تونید مقایسه اینها رو توی سرعت از گوگل ببینید

      1. فقط هوآوی عشقه باقیش سوء تفاهمه

        هوآوی ۲۰۰ هزار تا تک تومنی قدرتش از پرچمداران سامسونگ و بقیه بیشتره چه برسه به پرچمدار بی نظیر هوآوی مثل پی ۵۰ پرو یا میت ۵۰ پرو که تو راهه

        1. عزیز من هوآوی-پی-۵۰ سفارش دادم ده تومن از پی -۵۰- پرو ارزون تره بنظرتون اینم کوشی خوبی هست?

    2. آخه تو نوت ۸پرو رو با a2 0s مقایسه میکنی نو ت ۸پرو تو رده بندی گوشی ها یه شاهکاره

      1. داداشی چون که مثل من نوشتی یعنی به جای من و گوشی من redmin ot 8 pro هستش

  16. من کارشناس گوشی هستم. اگه این مطلبو بخونید ضرر نمیکنید. همه نظرها رو خوندم حرفاتون جالب بودن. من نمیدونم چرا شما ها وقتی یه گوشی از یه برند مثلا سامسونگ دارید و از گوشی ای که دارید راضی هستید بعدش اقدام به تخریب برند های دیگه میکنید. گوشی های هوشمند امروز از تکنولوژی و فناوری خیلی پیچیده ای ساخته شدن که حتی نمیتونید تصورشو بکنید که چطوری عمل میکنن. گوشی های هواوی گوشی های خوبی هستند البته به هزینه ای که در قبال خرید میکنید بستگی داره و مشکل اصلی گوشی های جدید هواوی نبود خدمات گوگل پلی است. گوشی های شیائومی گوشی هایی هستن که از لحاظ قدرت پردازشی از هواوی بهتر هستن به دلیل استفاده از چیپست های استپدراگون. چون اسنپدراگون ۷۳۲G در مقایسه با Kirin 710F مثل پدر در مقابل پسر میمونه توی نوزادی پسر. خب گوشی های سامسونگ هم به دلیل صفحه نمایش های بسیار باکیفیت و نازک بودن از لحاظ زیبایی بهتر از دیگر برند ها هستن ولی چیپست اگزینوس قابل مقایسه با اسنپدراگون کوالکام نیست. و گوشی های اپل هم از لحاظ کیفیت و ساختار قدرت زیادی دارند. شما خودتون فکر کنید. یک گوشی میانرده ۶ میلیونی یه دوربین ۶۴ مگاپیکسی داره بعد یه پرچم داره ۲۵ میلیونی یه دوربین ۵۰ مگاپیکسی داره، خب یعنی ۶۴ مگاپیکسلی بهتره ار ۵۰ مگاپیکسلیه؟؟ نه اینطور نیست. جواب اینه که به نسبت پولی که میپردازی کیفیت بهره میبری.

    1. دوست عزیز بجای مقایسه کارین ۷۱۰ اف با اسنپدراگون ۷۳۲ جی کایرین ۸۱۰ رو با اسنپ ۷۳۲ یا حتی بیشتر مقایسه کن
      اون موقع معلوم میشه کی پدربزرگه کی نوه!!!
      درباره گوگل باید بگم که ماشالله به امید کوری چشم دشمنان اچ ام اس خیلی پیشرفت کرده و حتی خودم به چشم خودم دیدم که یه سری برنامه تو اپ گالری هواوی هست ولی تو پلی استور نیست همچنین بجای ایراد گرفتن به تحریم های هواوی باید مقاومتش رو در برابر این تحریم ها ستود و این رو هم قبول کرد که هواوی بیدی نیست که با این بادا بلرزه و مثل شرکت های دیگه نیست که با چنتا تحریم از پا بیفته.
      شمام مثلا کارشناسی که کایرین ۷۱۰ اف رو اسنپدراگون۷۳۲ جی مقایسه می کنی!!
      و اینکه والا تا اونجا که ما دیدیم نوا ۷آی که اومد ردمی نوت ۹اس و می ۱۰لایت و نوت۹ و نوت۸ پرو شیائومی و ای ۵۱ و ای ۷۱ و ام ۳۱ سامسونگ عین نوکرای قصر در برابرش سر خم کردن و حرفی براش نگفتن (حالا نوا ۵ تی رو نگفتم تا ارفاق قائل بشم واگر نه تو تست سرعت نوا ۵ تی ۶ بر ۲ نوت ۲۰ اولترا رو عین مگس له کرد)
      مخلص کلام اینکه کارشناسانانه حرف بزنید
      والسلام

      1. بنظرتون هوآوی-پی-۵۰ البته نه پروش که ده تومن از پرو ارزون تره گوشی خوبیه دوربین بیشتر مد نظرمه

  17. انصافا شما ها بگید آخه گوشی های شیائومی ارزش خرید بیشتری دارن یا گوشی های هواوی؟
    معلومه
    خب هواوی
    گوشی نوا ۷ آی هواوی(حالا نوا ۵ تی رو نمیگم تا ارفاق قائل بشم) کجا نوت۸ پرو، نوت ۹ اس،نوت ۹ پرو،میت ۱۰ شیائومی کجا!!!
    نوا ۷ آی توی تست سرعت همه اینارو که گفتم نفله می کنه.
    شیائومی همه چیزش مزخرفه از طراحی دوربین هاش بگیر تا صفحه نمایش هاشون.
    گوشی های شیائومی فقط یه نکته مثبت دارن اونم باتری هاشونه والسلام.
    درباره نظرسنجی این سایت هم باید بگم ای کسی که این نظرسنجی یا بهتره بگیم کدوم گوشی بهره رو گذاشتی… عزیز من شما نوا ۷ آی و نوا ۵ تی رو ول مردی رفتی به گوشی وان پلاس ۶ اس و این گوشی های مزخرف!!
    کسی که این مطالب رو گذاشتی توی سایتت خب معلومه که تو با هواوی مشکل داری کاملا مشخصهخب شما بگو A71 بهتره یا nova 7 i خب معلومه نوا ۷ آی از این به بعد که شما میگی بر اساس بررسی های انجام شده این مطالب رو ارائه دادیم شما اگه درست بررسی می کردی فرق نوا ۷ ای رو با آ ۷۱ مزخرف سامسونگ رو می فهمیدی
    باتشکر

    1. باسلام دوست عزیز
      این مقاله بر اساس نظر سنجی جهانی هست
      سلیقه و نظر و تجربه کاربری تمام کاربران برای ما محترم هست
      سپاس از شما

      1. بع نظرم سامسونگ اس۲۱پلاس بهتر از همه این گوشی هاست له میکنه هر جی گوشی هست

        1. داداش حالت خوش نی
          اس ۲۱ پلاس عملکردش از میت ۴۰ پرو کمتره که چی داری میگی

          1. داداش فهمیدم هواووی داری،شیاومی غوله حتی اپل هم به پای شیاومی نمیرسه

      1. شما خودتو معرفی کن به لی جون جون جونیت تا مدیر عاملت کنه

    2. اینقدر الکی از یک برند گوشی طرفداری نکنید.من و خانوادم هممون هواوی داشتیم ۳ سال بعد سامسونگ خریدیم که در مقایسه با هواوی واقعا عالی بود.الان هم قصد خرید شیائومی داریم.نمیخوام از برندی طرفداری کنم ولی همون یکبار خرید گوشی هواوی کافی بود تا دیگه ریسک نکنم هواوی بخرم.
      نمی دونم چرا بعضی ها پرچمدار هواوی رو با میانرده های شیائومی مقایسه میکنن.
      «دوربین شیائومی شبیه پنجره خونه نقاشی ابجی منه»خداییش این کامنت خنده دارو رو چه حسابی گذاشتین؟یک سری چیز ها سلیقه ایه.مثل همین طراحی دوربین.من اصلا از دوربین هایی که عمودی و گوشه قرار میگیرند خوشم نمیاد و حالت مربع و مستطیل رو ترجیح میدم.
      اپل فقط پول برندشو میدی،سامسونگ مقدار زیادیش برای برندش ولی شیائومی فقط پول کیفیتش رو میدی

      1. دوربین گوشی شیائومی(مثل سری۹)شبیه پنجره خونه نقاشی آبجی منه
        حقیقته دیگه چرا روش بحث می کنید
        اینجاست که میگن حقیقت تلخه(بعد ترول های شیائومی میان ناراحت میشن لطفا قبول کنید و الکی حرف نزنید)

    3. داداش معلومه عشق هواوی داری.
      ولی نگو امریکا از هواوی ترسیده.بازیچه سیاست کثیف دنیا نشو.
      اینجا فقط یه نظر داده میه

  18. اشتباه بهترین گوشی جهان ایفون ۱۲ پرومکسه که به سامیونگ می ارزه و با شیایومی رقابت داره

    1. میشه شما اصلا کامنت نذاری برادر
      هواوی باباته که اینطوری ازش طرفداری میکنی؟!
      ضمنا شما مگه کارشناس یا موبایل فروش یا… هستی که تو این مسائل نظر میدی؟

      1. اگه منظورت منم باید بگم به شما هیچ ربطی نداره که من کارشناس موبایلم یا نه
        هواوی پدر من نیست پدر برندهای گوشی ساز جهانه
        کانلا معلومه که آمریکا گورخیده بود از اینکه هواوی فناوری وای جیش رو در تمام جهان گسترش بده و نابودش کنه
        شما الان میت۴۰پرو ببین اگه این گوشی گوگل داشت مردم رو هوا میزدنش
        پس بزار ما هم به کارو زندگیمون برسیم برادر

        1. یعنی هرگوشی را قبول دارم به جز هواوی داغونه یعنی توصیه میکنم نخرین افتضاح من که دیگه تا عمر دارم نگاه چپ به هواوی نمیکنم

  19. داش اون زوم بدرد نمیخوره بعدش پرچمدارهای شیامی مضخرفه ولش کن شیامی بحرفش نمیارزه خودتو خلاص کن بصبرa52 بیاد اووقت سامسونگ شیامی رو له میکنه

  20. داش اون زوم بدرد نمیخوره بعدش پرچمدارهای شیامی مضخرفه ولش کن شیامی بحرفش نمیارزه خودتو خلاص کن

  21. الان هم ای ۵۲ ۵g.4gمیخواد بیاد طرفدارهای شیامی دو الف بچه اومدن شیامی تازه از شیر بازه شده رو بالا میبرن حداقل به سامسونگ با این همه تجربه و تکنولوژی عالیش یه تحسین بکنید پرچمدارهای شیمای رو کی میخره می ۱۰ اولترا با اون ابتکاری که شیامی بخرج داده که پشتش یه صفحه نمایش هس او چیه وقت میخوهد بگه که من یه گوشی متفاوت بانسل قبلی ساختم که علکی قیمت بره بالا

  22. سلام در قسمت میانرده ها چرا نوا ۷i یا نوا ۵t نیستش. این گوشی ها حتی در عملکرد از a71 و a51 بهتر بودن

  23. سلام.ببخشید ولی نوت ۲۰ چه برتری نسبت به بقیه داره؟کسایی که نوشتن خوبه اصلا باهاش کار کردن؟طبق معتبر ترین بنچمارک جهان برای دوربین می ۱۰ اولترا شیائومی رتبه ۲ رو داره ولی اینجا زدید ۵؟؟؟؟زوم ۱۲۰ کدوم گوشی داره؟

    1. با سلام و سپاس از شما دوست عزیز این نتیجه بیشتر بر اساس تجربه کاربری هست نه بنچمارک های مختلف، اگر مقاله رو مطالعه کنید متوجه خواهید شد که ذکر شده این گوشی ربطه دوم دگزومارک رو داره،

    2. هیچ لذتی بالاتر از نگاه کردن نیست و هیچ تصویری بالاتر از تصور نمایشگر سامسونگ نیست. هیچکدوم قابل مقایسه با سامسونگ نیست. شیائومی فقط لوازم برقی عالیه گوشی افتضاحه. امکانات فقط روی کاغذ بالاست. در عمل نصف عملکرد سامسونگ. تو بگیر ذوم کن ۲۰۰برابر.خب چی میخواد بشه؟ وقتی کیفیت تصویر سوپر آمو ال ای دی نباشه چی رو با چی مقایسه میکنی؟

      1. چیچی کی گفته شیامی بدرد نمیخوره در صورتی که بهترین گوشی در جهان در ضمن سرعت شیامی خیلی بالاتر از سامسونگ هست و سامسونگ بدرد نمیخوره

        1. اگه یکم از گوشی سردربیارین این حرفارو نمیزنین.ولی من به شخصه از سری aزیاد خوشم نمیاد.

          1. ما ها که از گوشی سردر میاریم وقتی راگ فون ۳ هست به اینا نگام نمی دازیم اصلا بهترین گوشی در جهان هست راگفون

      2. دوست عزیز معلومه چیزی از گوشی نمیدونید من یه a20s خریدم برای برادر کوچیکم که درس بخونه باهاش ولی جان همون بردارم دوماه که خریداریش کردم داره هنگ میکنه و اثر انگشتش اصلا رضایت بخش نیست و… و دوم اینکه شماکه میگین گوشی شیائمی بدرد نمیخوره تو برو تو همین سایت ۱۹ کالا و قدرت و عملکرد گوشی note 9pro رو با a51 مقایسه کن و اصلا a51 قابل مقایسه با note 9pro نیست . گوشی که همش به صفحه نمایشگر ربط نداره چیزای دیگه رو هم در نظر بگیرین

        1. دوست عزیز اول از همه باید بدونی که که گوشی های سامسونگ امنیت بالاتری نسبت به شیامی داره من نوت ۹ پرو رو از دوست گرفتم گفتم رمز رو باز کن باز نکرد تشخیص چهرش بد بود بعد تز همه بد تر اینه که با تشخیص چهره من باز کرد که دوست گف به شیامی واقعا بعدش تو اسنپدراگون رو با اگزینوس مقایسه میکنی بیا منم برم ردمی ۹ای رو بخرم همش عیبه کسانی که شیامی دارن میگن که کار نیس من خودم گوشیم a30 هستش خیلی هم راضیم گوشی خوش دست وسبک زیبا دارم از ته دلم تعریف میکنم البته شیامی هم نمیگم گوشی هاش زیبا و خوش دست نیست وای سامسونگ بهتره الان کیفت دوربین می ۱۰ الترا به اندازه دوربین ۵۰ مگابیکسلی رسید دیگه چی میخوای همین گوشی خودم داشتم باهاش بازی پابجی موبایل بازی میکردم داغ شده بود زیاد بازی که کرده بود گزاشتم توی فریزر تا پنج دقیقه خنک بشه خوابم برم از ساعت ۱۱.۱۵ تاصبح فرداش ۷.۲۷ دقیقه توی فریزر بوده گوشی ۴۷ درصد شارژ داش به ۴۰ درصد رسید بود گوشی خاموش شده بود شده بود مث یه تیکه یخ روی اجاق گاز گرفتمش تا یخش باز بشه کم کم باز شد گوشی مث اولش بود

          1. این کاملا غلط است من قفل صورت شیائومی را امتحان کردم و بسیار دقیق و با سرعت عمل می‌کنه این دروغه

          2. نظر سنجی کنیم ببینیم کدوم گوشی ها بهترن به نظر من سامسونگ و اپل بهترین گوشی های دنیا هستن

      3. من خودم ایفون ۱۲ دارم و نوت ۲۰ اولترا هم داشتم و می۱۰ پرو خدایی اول اپل بعد شیایومی و بعدش سامس.نگ

      4. بله درست می‌فرماید غیر از نمایشگر سامسونگ هیچی نداره و یه پلاستیکه

        1. دقیقا شیائومی آی پی اس ولگ وباگ وهنگی خوبه و از بهترین گوشی های دنیا ست ،ممنون سلطان ضخامت دوربین می۱۱ اولترا

    3. داش اون زوم بدرد نمیخوره بعدش پرچمدارهای شیامی مضخرفه ولش کن شیامی بحرفش نمیارزه خودتو خلاص کن

      1. قربون دهنت دادا واقعا چیه این گوشی های شیائومی با اون دوربین های مزخرفشون از همه مهمتر طراحی دوربین هاش مثل شیائمی نوت ۹ اس شبیه پنجره خونه های نقاشی های آبجی منه واقعا گوشی های شیائومی قابل مقایسه با گوشی های هواوی و سامسونگ نیست

        1. نه جناب سامسونگ خوبه که ۲۰ تا گوشی را با یه طراحی میده بیرون
          من سامسونگ داشتم فقط پول برند هست تمام

          1. از نزدیک دیدم و خوبم لمسشون کردم
            عین سنگ های آتشفشانی رو مخ

  24. نوت ۲۰ اولترا واقعا لایق این جایگاهه فقط کاش سامسونگ یه پردازنده قوی تر واسش گذاشته بود

    1. سامسون بعد از چند سال میشه انگار قدیمی ترین گوشی جهان سرعتش میاد پایین کیفیت بد به نزد من گوشی سامسونگ نخرید فقط اگه خواستید گوشی بخرید هواوی راستی اینم بگم که اپل یا همون ایفون هم نخرید ایفون بعضی از برنامه ها در ایران کار نمیکنه آره درسته آیفون بهترین گوشی جهان است ولی باید بلد باشی بهاش کارکنی فقط گوشی های هواوی راستی یک مارک که با هر گوشی مسابقه تست سرعت گوشی بزاری شکست نمیخوره اونم هست هواوی وای ۷پی من با وای ۹ مسابقه سرعت گذاشتم مال من برنده شد

  25. فقط نوت ۲۰ دوست داشتنی با اختلااااف اوله اصلا بهترین گوشی جهان

        1. شیاومی بعد یه مدت کیفیت شو از دست میده هیچ ارزونی بی دلیل نیست کیفیت همه نمایشگرهاش مثل همه اپل هم فقط پول برندش و داره میگیره گوشی هونور وی ۴۰ هونور ۵۰ پرو پلاس و ببینین حالش و ببرین

    1. والا نوت ۲۰اولترایی که ما دیدم از نوا ۵تی شکست خورد و رفت اون گوشه موشه ها خودشو قایم کرد

      1. من با تمام نظرات آقا امیر موافقم
        هواوی چرا تحریم شد ؟ چون اپل فروشش از هواوی کمتر بود و حالا که تحریم شده اپل جلو زده اما هواوی هنوز هم باقدرت ادامه می ده و الان هم رکورد بهترین گوشی جهان و صفحه نمایش رو از خودش کرده گوگل چیز خاصی هم نداره بیشتر چیز هاش تحریمه
        اگر دقت کنید هر فردی به ۱۰الی۱۵ نرم افزار بیشتر نیاز نداره که اونم داخل بازار ، مایکت ، و از همه مهم تر خود هواوی هم بی کار ننشسته و app galleryرو توسعه داده که همه چیز داخلش وجود داره پابچی ، آسفالت ۹ ، کالاف و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن