خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار گوشی موبایلپیشنهاد سردبیرراهنمای خریدنقد و بررسی ویدیویی موبایلویدئو

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) کدام‌اند+ویدیو

بهترین گوشی های میان رده در واقع مدل‌هایی هستند که هر کدام در بخشی بهترین ویژگی را ارائه می‌دهند و می‌توان آنها را با صرف هزینه‌ای منطقی تهیه کرد. در این ویدئو لیستی از بهترین گوشی‌ های میان ‌رده بررسی شده‌اند.

ویدئو بهترین گوشی‌ های میان ‌رده حال حاضر

 برای انتخاب بهترین گوشی های میان رده ما در این مقاله ده‌ها آپشن مختلف پیش روی شما قرار خواهیم داد. قطعاً شما هم از بین این همه مدل با ویژگی‌های مختلف بدنبال بهترین گوشی میان رده هستید. در واقع از آنجایی که بازار این رده حسابی داغ است و برندها سخت در حال رقابتند ما شاهد مدل‌های شیک و خوش قیمتی هستیم که واقعاً چیزی از امکانات کم ندارند. این بار ۱۹کالامگ بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ که می‌توانید خریداری کنید را بررسی کرده است.

قطعاً گوشی‌ های میانرده دیگری هم در این لیست جای می‌گیرند، اما در اینجا با در نظر گرفتن قیمت روز گوشی به ذکر مدل‌هایی که ویژگی برجسته و خاص دارند بسنده کرده‌ایم. برای این منظور به تفصیل به معرفی فهرست بهترین گوشی های میان رده جهان می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید و در قسمت کامنت بنویسید که کدام مدل انتخاب شما برای خرید گوشی میانرده است؟

  • گوشی ردمی نوت ۱۲ ۴جی: با ارزش‌ترین میانرده بازار
  • گوشی ردمی نوت ۱۱S: انتخابی کاربردی و مناسب
  • گوشی ردمی نوت ۱۲S: مدل قبلی با طراحی و سخت‌افزاری متفاوت‌تر
  • گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G: با قیمتی کمتر از نسل قبلی
  • گوشی گلکسی A34: یکی از بهترین گوشی های میان رده کره‌ای
  • گوشی Galaxy S20 FE: قاتل پرچمدار دیروز ، بهترین میان رده امروز
  • گوشی Galaxy A54: ایده‌آل برای تمام کارها
  • گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس: دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ واتی
  • گوشی پوکو F5: غول سخت‌افزار
  • گوشی Xiaomi 12 lite: ظریف، شیک، مناسب برای سلفی

اولین کاندیدای لیست بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۳

در ابتدای لیست قصد داریم یکی از بهترین گوشی های میان رده را معرفی کنیم که واقعاً از نظر اقتصادی ارزش خرید بسیار بالایی دارد و در اکثر زمینه‌ها می‌تواند شما را راضی نگه دارد…

Redmi note 12 4G: با ارزش‌ترین میانرده بازار

در حقیقت شیائومی نوت ۱۲ ۴G به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۳ چیزی کم ندارد، به جزء اینکه از شبکه اینترنتی ۵G پشتیبانی نمی‌کند. البته از آنجایی که دسترسی به این شبکه برای کاربران امکان‌پذیر نیست، بودن آن هم منفعتی ندارد، مگر اینکه کاربر احتمال دهد که به این زودی‌ها شبکه ۵G هم عرضه می‌شود. برای اینکه بدانید این محصول برای شما ارزش خرید دارد یا نه در ادامه به برخی از نکات توجه کرده‌ایم…

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 4G تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های میان رده

طراحی: با اینکه سری قبلی در زبان طراحی خوب عمل کرده بود، اما تغییر شکل ماژول دوربین نسل جدید هم مطابق با سلیقه بیشتر کاربران در سال ۲۰۲۳ است. مهم‌تر از این تغییر طراحی که قطعاً هم در انتخاب تاثیرگذار خواهد بود، داشتن گواهی IP53 است چراکه در این رنج قیمت کمتر دستگاهی پیدا می‌شود که گواهی ضدآب داشته باشد. اگرچه نمی‌توانید RedmiNote12 را در آب بیندازید، اما در برابر پاشش قطرات آب آسیب نخواهد دید و تاحدی در برابر نفوذ گردوغبار هم مقاوم است. مات بودن ظاهر قاب پلاستیکی پشتی هم یک امتیاز مثبت برای طراحی این گوشی به حساب می‌آید.

نمایشگر: نکته مثبت بعدی نمایشگرست که خوشبختانه در این مدل از نوع پنل آمولد بوده و از رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و نرخ‌نوسازی فوق‌العاده ۱۲۰ هرتزی هم پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت هم می‌رسد که واقعاً بیشتر از انتظارست. از مشخصات دیگر نمایشگر هم می‌توان به تراکم پیکسل ۳۹۵ پیکسل بر اینچ اشاره کرد. در مجموع هر استفاده‌ای که از گوشی داشته باشید از کیفیت صفحه‌نمایش این مدل راضی خواهید بود.

دوربین: این روزها عکاسی هم برای اکثر کاربران به یکی از روتین‌های روزمره تبدیل شده که اگر شما هم جز این دسته از افرادید، باید بگوییم که در این رنج قیمت، خروجی عکس‌هایی که در محیط روشن گرفته می‌شود، رضایت‌بخش است. می‌توان گفت که مواردی چون شارپنس و ارائه جزئیات در سطح مناسبی قرار می‌گیرند و رنگ‌ها هم تاحدی شبیه به آنچه می‌بینید نشان داده می‌شود.

بهترین گوشی میان رده

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

سخت‌افزار: مهم‌ترین بخشی که بر روی عملکرد تاثیر به سزایی می‌گذارد، قسمت سخت‌افزارست که شیائومی برای آن از تراشه اسنپدراگون۶۸۵ استفاده کرده که قدرت سخت‌افزاری این محصول را تا حد ایده‌الی بالا می‌برد. این محصول گیمینگ نیست، اما امتیاز ۳۱۹۲۱۹ آن در تست آنتوتو این امیدواری را می‌دهد که می‌توان بازی‌ها را در گرافیکی کاملاً معمولی به اجرا درآورد.

مشخصات دیگر: از مشخصات دیگر این مدل می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۳۳ وات اشاره کرد که در ۳۰ دقیقه اول حدود ۵۵ درصد آن شارژ می‌شود. متاسفانه این محصول اسپیکر استریو ندارد، اما بلندی صدای آن می‌تواند راضی نگهتان دارد و در آخر هم پشتیبانی آن از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم این بخش را کامل می‌کند. نظر شما در مورد این مدل به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده چیست؟ آیا این گوشی استحقاق بودن در لیست بهترین گوشی میان رده را دارد؟

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
مارس ۲۰۲۳پنل: آمولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

اسنپدراگون ۶۸۵واید: ۵۰MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

سلفی: ۱۳MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۳۳ وات

دارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ در حقیقت شما با خرید این گوشی میان رده یک دستگاه با نمایشگری ۱۲۰ هرتزی و پنل آمولد در اختیار خواهید داشت که روشنایی آن در آفتابی‌ترین روز سال هم بسیار خوب خواهد بود. از مشخصات دیگر هم می‌توان به این موارد اشاره کرد که هم فضایی برای قرار دادن کارت میکرو اس‌دی دارد و هم جک هدفون در بدنه آن تعبیه شده که مورد دومی در محصولات جدید بازار کمتر به چشم می‌خورد. در ضمن باتری هم ماندگاری شارژ خوبی ارائه می‌کند.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ در دو حالت پیشنهاد نمی‌کنیم که این محصول را بخرید. یک اینکه در بین بهترین گوشی های میان رده به دنبال محصولی با پشتیبانی از شبکه ۵G هستید و دوم هم اینکه گیمر هستید. تراشه بکار رفته در این محصول برای انجام کارهای روزمره معمولی مناسب است، اما برای اجرای گرافیکی‌ترین گیم‌ها در کیفیتی بالا قدرت زیادی ندارد و هنگام اجرای این بازی‌ها شاهد افت کیفیت و فریم ریت خواهید بود.

دومین کاندیدای مسابقه بهترین گوشی میانرده ۲۰۲۲

با اینکه این محصول در سال ۲۰۲۲ عرضه شده، به نظر شما کدام ویژگی باعث شده که بخواهیم آن را در لیست بهترین گوشی میان رده جای دهیم؟ در ادامه از طریق مشخصات این محصول پاسخ خواهیم داد که چه ویژگی‌هایی این مدل را به یکی از بهترین گوشیهای میان رده حال حاضر بازار تبدیل می‌کند…

Redmi note 11s؛ میانرده‌ای کاربردی و مناسب

طراحی: حقیقتاً سری ۱۱ نوت سال گذشته ظاهر جالبی داشت و از این نظر امتیازی منفی از سمت کاربران خود دریافت نکردند؛ بنابراین احتمالاً شما هم این مدل‌ها را دوست خواهید داشت. یکی از مزایای بخش طراحی نوت ۱۱ اس، وزن ۱۷۹ گرمی آنست که کاربر را در استفاده روزمره خسته نخواهد کرد. در ضمن دو مشخصه خوب هم دیگر هم در طراحی این مدل لحاظ شده که یکی داشتن گواهی IP53 (مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و تاحدی گردوغبار) و دیگری هم استفاده گوریلاگلس ۳ برای محافظت از نمایشگر در برابر خط و خش است.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11s

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11s

قیمت گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11s بررسی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11s تصویر سه بعدی

گوشی میان رده

نمایشگر: خوشبختانه شیائومی برای صفحه نمایش این محصول از پنل آمولد استفاده کرده که در ارائه رنگ، کیفیت و روشنایی خوب عمل می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. در مجموع ۷۰۰ نیت هم برای محیط آفتابی، روشنایی مطلوبی دارد و طبیعتاً میزان ۱۰۰۰ نیت برای این رنج قیمت فوق‌العادست. البته در نظر داشته باشید که نرخ‌نوسازی این مدل ۹۰ هرتزست. این میزان برای استفاده‌های معمولی هم می‌تواند ایده‌آل در نظر گرفته شود و طبعاً از ۶۰ هرتز روان‌ترست.

سخت‌افزار: تراشه‌ای که برای این مدل بکار رفته، Helio G96 نام دارد که برای استفاده کارهای معمولی روزانه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد، اما اگر بخواهیم از عملکرد این محصول در بخش بازی صحبت کنیم، قدرت محصول قبلی بیشترست و این مدل تنها برای اجرای بازی‌های سبک‌تر خوب عمل می‌کند.

دوربین: از نظر عملکرد دوربین نیز این مدل ردمی می‌تواند در جابگاه مناسبی نسبت به رقبای خود قرار بگیرد. لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این مدل تصاویر خوبی را تحویلتان می‌دهد؛ در فضای روشن چه در محیط داخلی و چه بیرون، جزئیات ثبت شده نسبتاً زیادند و نور سفید هم به صورت متعادلی در آنها پخش می‌شود. ضمناً رنگ‌بندی تصاویر هم ظاهر مطلوبی دارد.

مشخصات دیگر: یکی دیگر از نقاط قوت این محصول داشتن اسپیکر استریوست که کیفیت مطلوبی را هنگام پخش پلی‌لیست محبوبتان ارائه می‌دهد. باتری این محصول هم مانند مدل مذکور، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از سرعت شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. شما هم موافقید که در این رنج قیمت مدلی که معرفی شد یکی از بهترین گوشی های میان رده است؟

گوشی های میان رده

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
ژانویه ۲۰۲۲پنل: آمولد

رفرش ریت: ۹۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Helio G96واید: ۱۰۸MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

عمق: ۲MP

سلفی: ۱۶MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۳۳ وات

دارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ برای اینکه بدانید این گوشی میان رده مناسب شماست یا نه، اجازه دهید تا در ابتدا بهترین مشخصات آن را نام ببریم.

  1.  یک گوشی نسبتاً باریک که با گوریلاگلس ۳ محافظت شده و گواهی IP53 هم دارد.
  2.  صفحه نمایش نسبتاً بزرگ آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰×۱۰۸۰ که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.
  3.  تراشه Helio G96 که در انجام کارهای روزمره کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.
  4.  نسبت به قیمت خود عکس‌های قابل‌قبولی به ثبت می‌رساند.
  5.  و در آخر هم ماندگاری باتری آن به بیش از یک روز هم می‌رسد.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ با اینکه تراشه این محصول به عنوان یکی از بهترین میان‌ رده‌ های بازار برای انجام کارهای روزمره قدرتی کافی دارد، اما آن را برای گیمرهای حرفه‌ای توصیه نمی‌کنیم، چراکه در بازی‌های گرافیکی، کاهش سرعت فریم اتفاق خواهد افتاد. لازم به ذکرست که می‌توانید با آن بازی‌ها را اجرا کنید، اما اگر بخواهید که به مدت طولانی‌تری از گوشی خود استفاده کنید بهترست که خیلی بازی‌های سنگین را روی آن اجرا نکنید.

سومین گوشی در لیست بهترین گوشی میان رده

بار دیگر محصولی از ردمی قرارست خود را در لیست گوشی های میان رده بازار با ارزش خرید بالا جای دهد. البته اگر می‌خواهید بدانید ویژگی‌های این محصول شما را به خرید ترغیب می‌کنند یا نه ادامه این مطلب را از دست ندهید…

Redmi note 12s؛ مدل قبلی با طراحی و سخت‌افزاری متفاوت‌تر

در حقیقت از نظر بسیاری از مشخصات باید بگوییم که نوت ۱۲S مانند نسل قبلی خود است و تنها چند تفاوت‌ جزئی بین آنها دیده می‌شود. با این حال به چند دلیل وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده معرفی کنیم.

اگر شما در حال حاضر نسخه قبلی را دارید، نیازی به خرید نسل جدید نیست، اما اگر اینگونه نیست نسخه جدیدتر را بخرید، به این دلیل که با اندروید ۱۳ و MIUI14 عرضه شده و از نظر نرم‌افزاری به روزترست. اینکه این مدل را بخرید یا نسل قبلی به این برمی‌گردد که در انتخاب یک مدل مناسب بیشتر به قیمت گوشی میان رده اهمیت می‌دهید یا نرم‌افزار به روزتر.

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

گوشی شیائومی Redmi Note 12S

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12S بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12S تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده از نظر کارشناسان

طراحی: از حق نگذریم، نسبت به نسل قبلی ظاهر ماژول دوربین به روزتر شده که در نظر برخی از کاربران هم لوکس‌تر به نظر می‌رسد. در این محصول خبری از گواهی ضدآب نیست و انتظار نداشته باشید که در برابر رطوبت مقاوم باشد، بنابراین از این نظر محافظت بیشتری نیاز دارد. در مجموع نوع طراحی و وزن سبک این محصول آن را به یکی از گوشی‌های خوش‌دست بازار تبدیل کرده است.

نمایشگر: خوشبختانه در این مدل هم شاهد پنل باکیفیت آمولد هستیم که از نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین از نظر روشنایی عالی عمل کرده و به صورت دستی در حالت ماکسیمم نور آن به ۱۰۰۰ نیت هم می‌رسد. در ضمن نکته قابل‌توجه دیگر در مورد نمایشگر این مدل اینست که از تراکم پیکسلی مناسب ۴۰۹ پیکسل‌بر‌اینچ بهره برده است.

سخت‌افزار: شیائومی، تراشه Helio G96 را برگزیده که قدرت خوبی برای انجام کارها از خود نشان می‌دهد. البته این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده برای گیمرها مناسب نیست، اما می‌توان به اجرای بازی‌ها در گرافیکی کاملاً معمولی امیدوار بود. این محصول در حافظه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده و می‌توانید با کارت حافظه هم این میزان را ارتقا دهید.

دوربین: لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی این مدل با دیافراگم f/1.9 می‌تواند عکس‌های خوبی بگیرد و مطمئناً هر چه نور محیط مناسب‌تر باشد، کیفیت آنها و ثبت جزئیات بهتر خواهد بود. اگرچه کیفیت عکس‌ها در نور کم کاهش پیدا می‌کند، اما می‌توان با حالت شب این مسئله را تاحدی جبران کرد. در مجموع برای عکاسی معمولی با گوشی می‌توانید به عملکرد دوربین اصلی و سلفی این محصول امیدوار باشید. متاسفانه دوربین اصلی قادر به فیملبرداری ۴K نیست و فیلم‌های باکیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط می‌کند.

نظر شما چیست؟ در بین این لیست از گوشی های میان رده آیا توانسته توجه شما را به خود جلب کند یا خیر؟

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
مارس ۲۰۲۳پنل: آمولد

رفرش ریت: ۹۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Helio G96واید: ۱۰۸MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

سلفی: ۱۶MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۳۳ وات

دارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ اگر برای شما مشخصاتی نظیر کیفیت و روشنایی نمایشگر، نرم‌افزار به روز، دوربین مناسب، اسپیکر استریو و ماندگاری شارژ اهمیت دارد، این محصول یک گوشی میان رده خوب برای شما خواهد بود. در ضمن نسبت به نسل قبلی نرم‌افزار به روزتری دارد.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ کاملاً مانند محصول قبلی، این مدل را به گیمرهای حرفه‌ای توصیه نمی‌کنیم. البته اگر بین انتخاب این مدل و نسل قبلی مانده‌اید، لازمست یادآوری کنیم که نوت ۱۲اس به دلیل عرضه در سال ۲۰۲۳ نرم افزار به روزتری دارد و از این نظر بین بهترین گوشی های میان رده برتری دارد.

در ضمن قبل از اینکه به معرفی چهارمین محصول از لیست بهترین گوشی های میان رده بپردازیم، این را بگوییم که می‌توانید در مواقعی که خط گوشیتان اشغال هست هم از دایورت خط همراه اول استفاده کنید. اگر نمی‌دانید روش آن چگونه است، به مقاله مربوطه روجوع کنید.

چهارمین گوشی خوب میان رده بازار موبایل

اگرچه در بین محصولات سامسونگ هم گوشی های میان رده خوبی داریم که در ادامه آنها را نام خواهیم برد، اما ظاهراً شیائومی در این زمینه گوشی‌های خوبی را به بازار عرضه کرده و هنوز هم در لیست این مقاله شاهد محصولی از برند ردمی هستیم. واقعاً هم این مدل‌ها مستحق حضور در لیست بهترین گوشی های میانرده هستند، چراکه نسبت به قیمت خود واقعاً از ویژگی‌های بسیار کاربردی‌ای بهره برده‌اند که حیف است اسمی از آنها نبریم. اگر می‌خواهید بدانید که محصول بعدی این لیست می‌تواند بهترین گوشی میان رده از نظر کارشناسان شناخته شود یا نه، ادامه مطلب را از دست ندهید…

Redmi note12pro4g؛ با قیمتی کمتر از نسل قبلی

این مدل هم یکی از محصولاتیست که حیف بود در لیست بهترین گوشی میانرده اسمی از آن نبریم. در ادامه به شما خواهیم گفت که به چه دلیلی این محصول از نظر کاربران به عنوان بهترین گوشی میان رده جهان هم می‌تواند محسوب شود؟

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G

قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G بررسی گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro 4G تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های میان رده 2022

صفحه‌نمایش: از نظر نمایشگر ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G از مشخصاتی بسیار خوب بهره برده است. پنل این صفحه‌نمایش از نوع آمولدست که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و به علاوه محتوای دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند و در خصوص روشنایی هم باید اضافه کنیم که در بالاترین حالت به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد؛ بنابراین در آفتابی‌ترین روز سال هم می‌توانید پیام‌هایتان را بدون دشواری بخوانید. در ضمن این را هم اضافه کنیم که نسبت به رقبا کمی حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش کم به نظر می‌رسد.

سخت‌افزار: این محصول قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G می‌گیرد که در بین میانرده‌ها یکی از بهترین مدل‌ها به حساب می‌آید و می‌تواند تا حدی گیم‌های گرافیکی را در تنظیماتی معمولی پردازش کند. بالاترین میزان سرعت کلاک دو تا از هسته‌های این تراشه به ۲.۲ گیگاهرتز می‌رسد که برای این رنج قیمت استانداردست. در ضمن این محصول هم از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید میزان حافظه داخلی را به مقدار قابل‌توجهی افزایش دهید.

دوربین: در خصوص عکاسی هم باید بگوییم که لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی که شیائومی آن را به عنوان سنسور واید برای بهترین گوشی میان رده خود برگزیده، عملکرد خوبی دارد و این مدل را در بین رقبای خود به یکی از محصولات مناسب برای عکاسی از این برند تبدیل کرده است. در ضمن نکته حائز اهمیت در مورد دوربین این مدل، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K است که در این رنج قیمت جزء مزایا به حساب می‌آید. دوربین سلفی هم در زمینه ارائه رنگ مطلوب و ثبت جزئیات به خوبی عمل می‌کند.

گوشی های میان رده 2023

این محصول هم مانند اکثر مدل‌های دیگر لیست بهترین گوشی های میان رده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره برده که می‌تواند تا یک روز هم شما را همراهی کند، اما نکته‌ای که در این بخش جز مزایای خرید این دستگاه به حساب می‌آید، پشتیبانی آن از فست شارژ ۶۷ واتیست که ۰ تا ۱۰۰ باتری را نسبت به مدل‌های بالا در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ می‌کند. خوشبختانه این مدل هم اسپیکر استریو دارد؛ بنابراین تجربه شنیداری خوبی را برایتان فراهم می‌کند.

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
مارس ۲۰۲۳پنل: آمولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Snapdragon 732Gواید: ۱۰۸MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

عمق: ۲MP

سلفی: ۱۶MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۶۷ وات

دارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ علاوه‌بر اینکه این مدل صفحه نمایش امولد ۱۲۰ هرتزی با روشنایی فوق‌العاده دارد، از محتوای دالبی ویژن هم پشتیبانی می‌کند که برای آن یک امتیاز محسوب می‌شود. انتخاب تراشه‌ هم هوشمندانه بوده و یکی از موارد خوب در دنیای تراشه‌های میانرده به حساب می‌آید که برای گیمرهایی ایده‌آل است که به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب‌ترند.

در ضمن علاوه بر اینکه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عکس‌های نسبتاً خوبی ثبت می‌کند، از فیلمبرداری ۴K و همچنین ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت خوب ۶۰ فریم در ثانیه هم پشتیبانی می‌کند. اسپیکرهای استریوی این مدل هم حجم صدا و کیفیت مطلوبی تولید می‌کند و همانطور هم که در بخش باتری عنوان کردیم با سرعت بالای ۶۷ وات شارژ می‌شود.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ اگر به دنبال گوشی خوش دست هستید، این مدل را به عنوان بهترین گوشی میان رده بازار پیشنهاد نمی‌کنیم، چراکه با وزن ۲۰۱.۸ گرمی برای برخی از افراد کمی سنگین به نظر می‌رسد.

پنجمین مدل از لیست بهترین گوشی های میان رده

رسیدیم به برند محبوب کره‌ای‌، یعنی همان سامسونگ! اگر واقع‌بینانه به محصولات جدید این مدل نگاهی بیندازیم، در لیست گوشی های میان رده ۲۰۲۳ مدل های خوبی از این برند دیده می‌شود. در ادامه این لیست یکی از محبوب‌ترین مدل‌های جدید را که با توجه به قیمت گوشی سامسونگ ارزش بالایی دارد را معرفی خواهیم کرد.

Galaxy a34؛ بهترین گوشی های میان رده از نظر ارزش خرید

در بین محصولات ۲۰۲۳ از برند سامسونگ یکی از مواردی که حتماً لازم بود نام آن را در لیست بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ جای دهیم همین محصول است. در واقع این مدل در هر کدام از بخش‌ها نقاط قوتی دارد که لازمست آنها را نام ببریم تا ثابت کنیم که نسبت به قیمت خود استحقاق این را داشته که نام آن در مقاله بهترین گوشی میانرده بیاوریم.

گوشی سامسونگ Galaxy A34

گوشی سامسونگ Galaxy A34

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A34 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A34 تصویر سه بعدی

لازم به ذکرست که اگر دوست دارید بدانید که کدام یک از میان‌رده‌های این برند کره‌ای برای شما مناسب‌ترست می‌توانید مقاله بهترین گوشی میان رده سامسونگ را هم ببینید و با نقاط قوت‌و‌ضعف و همچنین قابلیت‌های آنها آشنا شوید.

گوشی میان رده خوب

طراحی: از نظر طراحی، این محصول دو امتیاز خرید خوب دارد. یکی اینکه سامسونگ برای محافظت از صفحه نمایش بر روی آن محافظ گوریلاگلس۵ قرار داده که تا حدی می‌تواند در برابر خش و ضربه مقاومت نشان دهد و دیگری اینکه از IP67 هم برخوردارست به این معنی که تا عمق یک متری به مدت نیم‌ساعت دوام خواهد آورد.

گوشی A34 هم مانند مدل‌های قبلی که در این لیست نام بردیم با پنل پلاستیکی ساخته شده، اما همچنان ظاهر خوب خود را حفظ کرده است. البته اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد، حقیقتاً با استفاده از یک قاب مناسب می‌توانید هم ظاهر بهتری به آن بدهید و هم اینکه به نحو بهتری از آن محافظت کنید.

نمایشگر: اینکه نمایشگرهای سامسونگ کیفیت بالایی دارند، گفته‌ایست که زیاد شنیده‌ایم، اما آیا همچنان این کمپانی برای تولید بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۳ خود پنل‌های باکیفیت را انتخاب کرده است؟ پاسخ مثبت است. نمایشگر از پنل سوپر امولد با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی ساخته شده که واقعاً از نظر کیفیت حرفی برای گفتن دارد و اگر در لیست گوشی های میان رده ۲۰۲۳ شما این مدل را انتخاب کردید، از این نظر پشیمان نخواهید بود.

درست است که در مشخصات نمایشگر، پشتیبانی از محتوای دالبی ویژن به چشم نمی‌خورد، اما در نظر داشته باشید که این مورد امری طبیعیست و اگر محصولی را دیدید که در این بازه قیمتی چنین مشخصاتی داشته قطعا نقطه قوت نمایشگر آن محسوب می‌شود.

سخت‌افزار: مورد بعدی که یکی از انتخاب‌های خوب سامسونگ برای ساخت این محصول به حساب می‌آید، تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ است. کسب امتیاز بالای ۴۷۰ هزار در تست آنتوتو هم تایید حرف ماست که نشان می‌دهد شما با خرید آن هم در هزینه خود صرفه‌جویی کرده‌اید و هم از نظر سخت‌افزار یک گوشی میان رده در دست دارید که عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این مدل قادرست بازی‌ها را نسبت به رقبای غیر گیمینگ خود در گرافیکی خوب و معمولی اجرا کند.

دوربین: این تمام ماجرا نیست و هنوز هم می‌توان در بخش‌های دیگر به دنبال مزایای خرید گشت. نقطه قوت این مدل در بخش دوربین مجهز بودن به لنز واید ۴۸ مگاپیکسلیست که از قابلیت بسیار خوب لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کند. مطمئن باشید که در این رنج قیمت از کیفیت خروجی تصاویر راضی خواهید بود، البته به شرطی که برای عکاسی محیط‌هایی را انتخاب کنید که روشنایی مناسبی دارند. نکته قابل‌توجه دیگر در خصوص مشخصات دوربین این مدل، پشتیبانی دوربین اصلی و سلفی آن از فیلمبرداری با کیفیت ۴K است.

تنها ایرادی که می‌توانیم بگیریم اینست که سامسونگ می‌توانست برای این محصول سرعت شارژ سریع‌تری نسبت به ۲۵ وات انتخاب کند. دلیل آن حفظ سلامت باتری یا هر چه که باشد، مهم اینست که بهترین میان رده لیست ما ایراد دیگری در بین محصولات هم قیمت خود ندارد و می‌تواند در جایگاه بهترین گوشی های میانرده قرار بگیرد.

بهترین گوشی میانرده

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
مارس ۲۰۲۳پنل: آمولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۳۴۰

Dimensity 1080واید: ۴۸MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۵MP

سلفی: ۱۳MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۲۵ وات

ندارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ اگر برای شما عکاسی و فیملبرداری اهمیت دارد. هر سه لنز سیستم دوربین عملکرد خوبی را در این رنج قیمت نشان می‌دهند و در مورد فیلمبرداری هم باید بگوییم که هم با لنز اصلی و هم سلفی قادر به فیلمبرداری ۴K خواهید بوذ. مورد بعدی هم در مورد قدرت سخت‌افزارست که امتیاز آنتوتوی آن ثابت می‌کند در اجرای بازی‌ها عملکرد نسبتاً خوبی را شاهد خواهید بود. از نظر کیفیت نمایشگر هم همانطور که گفتیم، این بخش در بین بیشتر محصولات این کمپانی جزء مزایای خرید به حساب می‌آید که این در مورد این موبایل هم صدق می‌کند. در ضمن این را هم فراموش نکنید که این مدل گواهی IP67 دارد. تمام این دلایل می‌توانند نشان دهند که عنوان بهترین گوشی های میان رده بازار برازنده این دستگاست.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ در حقیقت با در نظر گرفتن قیمت گوشی های میان رده سخت است که بخواهیم ایرادی بر این محصول وارد کنیم. تنها اینکه سرعت شارژ به خصوص نسبت به محصولات شیائومی کم است.

ششمین گوشی از لیست بهترین میان رده های بازار

ششمین گوشی موجود در لسیت بهترین گوشی های میان رده هم متعلق به کره‌ای‌هاست که در ادامه سعی کرده‌ایم ویژگی‌های آن را توضیح دهیم و به نقاط قوت آن اشاره کنیم…

Galaxy s20 fe 5G؛ قاتل پرچمدار دیروز و بهترین میان رده امروز

اگر در لیست انتخابی ما، به دنبال محصولی هستید که از نظر بیشتر مشخصات تا حدی شبیه به محصولات پرچمدار بازار باشد، در لیست بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ همچنان این دستگاه یکی از مواردیست که باید به آن توجه کنید…

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G بررسی گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE 5G تصویر سه بعدی

بهترین میان رده های بازار

طراحی: از نظر طراحیگوشی S20 FE 5G دو ویژگی چشمگیرست که لازمست آنها را نام ببریم. مهم‌ترین مورد اینست که این گوشی IP68 دارد. این گواهی بیشتر در محصولات پرچمدار به چشم می‌خورد، در حالیکه با پرداخت هزینه‌ای کمتر و انتخاب این مدل می‌توانید این ویژگی را به خانه خود ببرید. IP68 یعنی دستگاه تا عمق یک و نیم متری به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. مورد بعدی که در متریال بکار رفته برای ساخت این مدل می‌تواند توجهات را به خود جلب کند، فریم آلومینیومیست که ظاهر لوکسی را به این مدل بخشیده است.

نمایشگر: از بخش متریال هم که بگذریم، در بخش نمایشگر هم این مدل از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردارست. یکی از این موارد داشتن پنل سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی با پشتیبانی از محتوای HDR10+ است. نکته حائز اهمیت دیگر نسبت به ۲۰۲۰ بودن این مدل، پشتیبانی نمایشگر آن از صفحه نمایش همیشه روشن است.

سخت‌افزار: در زمان عرضه این محصول یکی از بهترین تراشه‌های کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ ۵G بود که هنوز هم عملکرد آن به قدری قدرتمندست که این دستگاه را در لیست بهترین گوشی میان رده بازار جای داده است. امتیاز حدودی ۵۴۰ هزار این مدل در تست آنتوتو کاملاً نشان می‌دهد که می‌تواند بازی‌های گرافیکی را بدون لگ اجرا کند. از s20fe5G می‌توان به عنوان یک مدل خوب از گوشی های میان رده با پردازنده اسنپدراگون به حساب آورد.

باتری و شارژ: حتی اگر بخواهیم در بخش باتری هم به دنبال مزایا بگردیم مواردی را خواهید دید. اگرچه دیگر باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ظرفیت بالایی به حساب نمی‌آید، اما پشتیبانی این مدل از شارژ معکوس و شارژ بی‌سیم می‌تواند توجهات را به خود جلب کند.

دوربین: مورد بعدی که در خط تولید سری FE بیشتر مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد، دوربین است که در این زمینه این مدل عملکرد خوبی را به تصویر می‌کشد. در ضمن عکاسی سلفی با این گوشی هم می‌تواند راضبی نگهتان دارد و این را هم در نظر داشته باشید که دوربین سلفی هم قادر به فیملبرداری ۴K خواهد بود. همانطور که می‌بینید حقیقتاً نمی‌توانیم ایرادی از این مدل بگیریم و واقعاً این مدل مستحق بودن در لیست جدیدترین گوشی های میان رده است.

گوشی میان رده در حد پرچمدار

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفوناسلات کارت حافظه
سپتامبر ۲۰۲۰پنل: سوپر آمولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Snapdragon 865 5Gواید: ۱۲MP

اولتراواید: ۱۲MP

تله‌فوتو: ۸MP ، زوم اپتیکال ۳x

سلفی: ۳۲MP

ظرفیت باتری: ۴۵۰۰

سرعت شارژ: ۲۵ وات

شارژ بی‌سیم: ۱۵وات

شارژ بی‌سیم معکوس: ۴.۵ وات

ندارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ اینکه بگوییم دلایلی که باید این محصول را در سبد خرید بگذارید، زیادست و مهم‌ترین دلیل هم اینست که اگر دوست دارید محصول پرچمدار بخرید، اما بودجه کافی ندارید، اس ۲۰ اف‌ای یکی از بهترین گوشی های میان رده خواهد بود. اولین مشخصه عالی این مدل، گواهی IP68 است که بیشتر در محصولات پرچمدار می‌توانید آن را پیدا کنید. مورد بعدی متریال ساختست که برای قاب اطراف آن از آلومینیوم استفاده شده که حقیقتاً ظاهر لوکسی به اس ۲۰ اف‌ای بخشبده است.

شارژ‌های بی‌سیم معمولی و معکوس بی‌سیم هم دو مورد از امتیازهای خرید این مدل به حساب می‌آیند. اگرچه در محصولات دیگر هم کیفیت خوب نمایشگر را شاهد بودیم، اما واقعاً این مدل هم کیفیتی فوق‌العاده دارد. این مشخصه و قدرت سخت‌افزار هم دست هم داده‌اند که اگر گیمر هم هستید، از خرید خود پشیمان نشوید.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ تنها ایراد اینست که این محصول در سال ۲۰۲۰ عرضه شده؛ بنابراین نرم‌افزار آن بر پایه اندروید ۱۰ اجرا خواهد شد. البته می‌توانید به محض اینکه محصول را خریداری کردید، آن را به اندروید ۱۳ و نسخه One UI 5.1 که جدیدترین رابط کاربری حال حاضر سامسونگ است، ارتقا دهید. در ضمن یادآوری کنیم که همین ۲۰۲۰ بودن محصول باعث شده بتوانیم آن را در معرفی بهترین گوشی های میان رده بیاوریم، چراکه با عرضه مدل‌های جدیدتر قیمت این مدل کمتر شده، اما با این حال هنوز هم می‌توان آن را برای خرید در نظر گرفت…

هفتمین گوشی از بهترین گوشی‌های میان‌رده حال حاضر

همانطور که گفتیم سامسونگ امسال عالی عمل کرده و همانطور که می‌بینید در این لیست هم شاهد چند مورد از بهترین میان رده های بازار از این برند هستیم.

Galaxy a54؛ ایده‌آل برای تمام کارها

مورد بعدی که در لیست گوشی های میان رده جدید برند سامسونگ توجه ما را به خود جلب کرده این دستگاه است. باتوجه به مشخصات و عملکرد این مدل باز هم باید بگوییم که قرارست محصول دیگری از این برند را به عنوان مناسب ترین گوشی میان رده معرفی کنیم که در اکثر عملکردها عالی عمل می‌کند. جزء محصولات موفقیست که توانسته در بدو ورو به بازار توجه خریداران زیادی را به سمت خود جلب کند. این محصول در اکثر بخش‌ها مشخصات خوبی دارد. در ادامه به نقاط قوت و ضعف آن اشاره خواهیم داشت.

گوشی سامسونگ Galaxy A54

گوشی سامسونگ Galaxy A54

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A54 بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A54 تصویر سه بعدی

بهترین گوشی های میان رده بازار

طراحی: اگرچه طراحی A54 سامسونگ جدید نیست و شکل ماژول دوربین آن را تقریباً در بیشتر محصولات این برند می‌بینیم، اما هنوز هم طرفداران خود را دارد و به این دلیل که شباهتی هم به محصولات پرچمدار این برند دارد، مورد استقبال قرار می‌گیرد. با این حال نکته قابل توجه این بخش، بکار بردن پنل شیشه‌ایست که طبعاً نسبت به متریال پلاستیکی ظاهر بهتری دارد و جالب است بدانید که سامسونگ برای محافظت از این شیشه مانند بخش جلو، از گوریلاگلس ۵ استفاده کرده است. نکته قابل‌توجه بعدی هم داشتن گواهی IP67 است که نشان می‌دهد، این گوشی جدید میان رده تا عمق یک متری به مدت نیم ساعت می‌تواند دوام آورد.

نمایشگر: خوب است که سامسونگ سیاست خوب خود را که تولید گوشی با نمایشگر باکیفیت است را همچنان در سال ۲۰۲۳ حفظ کرده و مانند محصولات دیگر این برند که از این مشخصه مهم برخوردار بودند، باز هم باید اعلام کنیم که «Galaxy‌a54» بهترین صفحه نمایش گوشی میان رده را داراست. نمایشگر سوپر آمولد این محصول عملکردی عالی در نشان دادن رنگ‌ها دارد و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتزی آن نیز تجربه بصری عالی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در حالت ماکسیمم روشنایی این صفحه به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد که چنین انتظاری را از آن داشتیم. اگرچه حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان باریک نیست، اما همچنان ظاهر خوب خود را حفظ خواهد کرد.

دوربین: لنز ۵۰ مگاپیکسلی این مدل از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند و خروجی‌های باکیفیتی را تحویل کاربران خود می‌دهد که در اکثر آنها ظاهر رنگ‌های تصاویر خوب به نظر می‌رسد و گاهی هم با رنگ و لعابی که به خود می‌گیرند، ظاهر دلنشین‌تری را نشان می‌دهند. البته این را هم بگوییم که دوربین ماکروی ۵مگاپیکسلی هم عملکرد خوبی را در ثبت جزئیات به تصویر می‌کشد.

در خصوص فیلمبرداری هم جا دارد اضافه کنیم که دوربین اصلی و سلفی هر دو قادر به فیملبرداری با کیفیت ۴K هستند که طبعاً برای ثبت جزئیات و کیفیت بهتر مناسبند، ولی در نظر داشته باشید که فضای بیشتری از گوشی را اشغال می‌کنند. با دوربین سلفی نیز عکس‌هایتان ظاهر خوبی خواهند داشت و می‌توانید به گرفتن سلفی‌هایی جذاب با این موبایل میان رده امیدوار باشید. البته این محصول هم مانند اکثر گوشی‌های این رنج قیمت در عکس‌برداری شب ضعف دارد، اما در محیط‌هایی که نور اطراف مناسب است، نسبتاً خوب عمل می‌کند.

بهترین گوشی های میان رده 2023

سخت‌افزار: اگر گیمر هستید، اما نمی‌خواهید هزینه‌ای اندازه محصولات گیمینگ کنار بگذارید و از آن طرف هم عملکرد دوربین هم برایتان اهمیت دارد، این مورد یکی از بهترین گوشی های میان رده خواهد بود. البته منظور ما این نیست که این گوشی قادر به اجرای بازی‌های گرافیکی در بالاترین تنظیمات خواهد بود، اما می‌تواند تجربه بازی خوبی را برایتان رقتم بزند، چراکه به دلیل داشتن تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ توانسته در تست آنتوتو امتیازی بالاتر از ۵۰۰ هزار را کسب کند.

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفونپشتیبانی از کارت حافظه
مارس ۲۰۲۳پنل: سوپر آمولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۳۴۰

Exynos 1380واید: ۵۰MP

اولتراواید: ۱۲MP

ماکرو: ۵MP

سلفی: ۳۲MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۲۵ وات

ندارددارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ خرید این محصول را به کسانی معرفی می‌کنیم که به دوربین، نمایشگر و سخت‌افزار اهمیت می‌دهند و انتخاب یک مدل با این بودجه را مد نظر دارند.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ تنها می‌توانیم بگوییم که اگر مشخصاتی که در بالا نام برده‌ایم راضیتان نکرده، آن را نخرید، در غیر این صورت بهترین موبایل میان رده ای خواهد بود که می‌توانید انتخاب کنید.

هشتمین گوشی میانرده منتخب در بین بهترین میان رده ها

دوباره قرارست محصول دیگری ا ردمی را معرفی کنیم. واقعاً سری ۱۲ ردمی نوت امسال کولاک کرده و مدلی که در ادامه نام می‌بریم هم بهترین گوشی میان رده از نظر کارشناسان در نظر گرفته می‌شود. اینکه چرا این محصول یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار است را در ادامه توضیح خواهیم داد…

 Redmi note12 proplus

یکی از بهترین محصولات خط تولیدی ردمی که توانسته در بخش سخت‌افزار، دوربین و از همه مهم‌تر کلاس قیمتیش، تحت تاثیرمان قرار دهد این دستگاه هست. این نسخه که یکی از بهترین محصولات این سری به حساب می‌آید، در این لیست هم به عنوان بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۲ ظاهر شده که در ادامه خواهیم گفت ویژگی‌های آن به عنوان بهترین گوشی میان رده با قیمت مناسب چیست و آیا برای شما ارزش خرید دارد یا نه…

گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro

گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro

قیمت گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro بررسی گوشی شیائومی + Redmi Note 12 Pro تصویر سه بعدی

گوشی میانرده

طراحی:ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس همچنان که در بخش طراحی، از ظاهر خوبی برخوردارست، از نظر جنس بدنه و کیفیت هم حرفی برای گفتن دارد. شیائومی برای ساخت هر دو پنل پشتی و جلو به سراغ متریال شیشه‌ای رفته و بر روی نمایشگر هم محافظ گوریلاگلس۵ را قرار داده و کاربر هنگام در دست داشتن این گوشی احساس داشتن یک محصول لوکس را می‌کند. در آخر هم بگوییم که شیائومی موفق شده برای این مدل گواهی IP53 را کسب کند که یعنی در برابر پاشش قطرات آب مقاومتی هر چند ناچیز خواهد داشت که برای یک گوشی میانرده امتیاز محسوب می‌شود.

صفحه نمایش: خوشحال‌کننده است که در خط تولید محصولات ردمی شاهد مدل‌هایی هستیم که از کیفیت بالایی برخودارند. این مدل هم استنثا نبوده و از نمایشگر فوق‌العاده باکیفیت اولد بهره برده که از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این مورد، جالب است بدانید که نمایشگر این محصول از هر دو محتوای دالبی ویژن و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و ماکسیمم روشنایی آن (۹۰۰ نیت) در روز آفتابی شما را با چالشی مواجه نمی‌کند.

دوربین: یکی از نقاط قوت این مدل دوربین است که توانسته در این زمینه در تست دگزومارک امتیاز ۱۱۳ را بدست آورد و خود را از این نظر در دسته بهترین موبایل های میان رده جای دهد. واقعاً عکاسی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این گفته را اثبات می‌کند و اگر به خروجی‌های آن توجه کنید هم می‌بینید که در آنها جزئیات در سطح خوبی نشان داده می‌شود و تعادل پخش نور سفید هم خوب است.

سخت‌افزار: با اینکه نقطه قوت این محصول در بخش دوربین نهفته است، اما عملکرد خوب تراشه هم آن را به یکی از محصولات همه فن حریف در بین میانرده‌ها تبدیل می‌کند. البته امتیاز ۴۹۸ هزار در تست آنتوتو در این لیست گوشی های میانرده امتیاز قابل‌توجهیست و به قدری است که بتواند برای اجرای بازی‌های گرافیکی کاربران خود را راضی نگه دارد. با این حال، طبیعیست که در اجرای برخی از عناوین بازی شاهد افت فریم ریت شوید.

یکی از موارد دیگری که این مدل را نسبت به محصولات دیگر این لیست کمی خاص‌تر می‌کند، پشتیبانی آن از سرعت شارژ فوق‌العاده سریع ۱۲۰ واتیست که می‌توان گفت به طور کل، حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد تا فول شارژ شود. به طور کلی، اگر مشخصاتی که نام بردیم، توانسته‌اند نظر شما را به سمت خود بکشانند، پس خرید این مدل را حتماً مد نظرتان قرار دهید.

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفونپشتیبانی از کارت حافظه
اکتابر ۲۰۲۲پنل: اولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Dimenity 1080واید: ۲۰۰MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

سلفی: ۳۲MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۱۲۰ وات

داردندارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ در وهله اول این محصول را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که به عکاسی اهمیت می‌دهند و در نظر داشته باشید که این مدل توانسته در تست دگزومارک هم در بین گوشی های میانرده امتیاز قابل‌توجهی را کسب کند. به غیر از دوستداران عکاسی، ما خرید این مدل را به آن دسته از افرادی توصیه می‌کنیم که سخت افزاری نسبتاً قدرتمند می‌خواهند. اگرچه در لیست بهترین گوشی های میان رده محصولاتی دیده شدند که امتیاز آنتوتوی بالاتری داشتند، اما باز هم این مدل می‌تواند برای اجرای گیم‌ها راضی نگهتان دارد.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ این محصول وزنی حدود ۲۰۸ گرم دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی خوش دست و جمع و جور دارید، اصلاً مناسبتان نخواهد بود. حال اینکه از نظر شما هم یکی از بهترین موبایل های میان رده محسوب می‌شود یا نه، بستگی به این دارد که به دنبال چه مشخصاتی می‌گردید، اگر مواردی که عنوان شد مد نظر شماست از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

نهمین گوشی در لیست بهترین گوشی میان رده جهان

نمی‌توان گفت که بهترین گوشی حتماً در کلاس پرچمداران است، اما می‌توان برخی از بهترین مشخصات را در محصولات ارزان قیمت‌تر هم پیدا کرد. در این صورت این محصول می‌تواند به عنوان رقیبی جدی برای محصولات گران قیمت بازار در نظر گرفته شود. برای اینکه به شما ثایت کنیم یک گوشی میانرده خوب هم ارزش خرید بالایی دارد، به محصولی که به عنوان نهمین گوشی میان رده خوب معرفی خواهیم کرد، توجه کنید. این محصول متعلق به برند پوکوست. اصولاً انتظار کاربران از گوشی‌های این کمپانی سخت‌افزاری قدرتمند است. برای اینکه با این غول سخت‌افزار به عنوان بهترین گوشی میان رده در حد پرچمدار آشنا شوید، ادامه مطلب را حتماً بخوانید.

PocoF5؛ یا غول سخت‌افزار بهترین میان رده ها

اگر در لیست قیمت گوشی میان رده خوب به دنبال محصولی کاملاً ایده‌آل برای اجرای گیم‌ها می‌گردید، این دستگاه یکی از بهترین گوشی های جدید میان رده خواهد بود.

گوشی موبایل شیائومی  Poco F5

گوشی موبایل شیائومی Poco F5

قیمت گوشی موبایل شیائومی  Poco F5  بررسی گوشی موبایل شیائومی  Poco F5 تصویر سه بعدی

سخت افزار: مهم‌ترین ویژگی این مدل در بین تمام مشخصات آن، بخش سخت‌افزار است. تراشه‌ای که برای این مدل بکار رفته، اسنپدراگون ۷+ نسل ۲ نام دارد که حداکثر نرخ کلاک یکی از هسته‌های آن به ۲.۹۱ گیگاهرتز می‌رسد. این محصول در تست آنتوتو توانسته امتیازی بیش از ۹۳۱ هزار بدست آورد و در این زمینه نه تنها به عنوان بهترین گوشی میان رده ۲۰۲۳ بلکه در بین بهترین محصولات جهان از نظر سخت‌افزار قرار بگیرد. مطمئن باشید که این میانرده قادرست تمام عناوین بازی را در کیفیتی عالی اجرا کند.

طراحی: بر خلاف محصولات پرفروش گیمینگ، این گوشی میان رده خوب وزن سنگینی ندارد؛ بنابراین در استفاده طولانی مدت و سشن‌های طولانی بازی، کاربر خود را خسته نمی‌کند و تقریباً خوش دست بوده و ارگونومی خوبی دارد. همچنین طراحی پوکو F5 از الگوی گوشی‌های پوکو پیروی نکرده و ظاهر شیک‌تری دارد. اکثر کاربران گوشی‌های پوکو را با رنگ زرد و لوگوی بزرگ پوکو بر روی پنل پشتی، می‌شناسند که اگر شما هم از این الگو خسته شده‌اید، خوشبختانه باید بگوییم در این مدل خبری از آن نیست. البته این را مد نظر قرار دهید که خبری از ضدآب بودن هم نیست و تنها این محصول در برابر پاشش قطرات آب مقاوم خواهد بود.

بهترین گوشی میان رده 2023

صفحه نمایش: این گوشی حتی در زمینه نمایشگر هم مشخصات خوبی دارد تا چه آنها که زیاد فیلم می‌بینند و چه آنها که گیمرند از انتخاب خود پشیمان نشوند. اولین مورد اینست که پوکو برای صفحه نمایش بهترین گوشی میان رده خود، پنل امولد را برگزیده که حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را دارد. اگر گیمر هستید، روشنایی صفحه هم باید برایتان اهمیت بالایی را داشته باشد. به عنوان مثال، فرض کنید که در فضای باز مشغول اجرای بازی هستید و آفتاب بر روی صفحه‌نمایش مایل شود، در این صورت روشنایی صفحه خدشه‌ای در بازیتان ایجاد نمی‌کند.

مورد بعدی که در نمایشگر از اهمیت زیادی برخوردارست، نرخ‌نوسازیست. اگرچه در محصولات گران‌قیمت‌تر که برای بازی کردن طراحی شده‌اند، شاهد رفرش‌ریت‌های بالاتری نظیر ۱۴۴ هرتز هستیم، اما نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هم می‌تواند برای بازی‌های تفنگی و مانند آن که به فریم ریت بالایی احتیاج دارند، مناسب باشد. خوشبختانه برای محافظت از صفحه نمایش، پوکو گوریلاگلس ۵ را بکار برده است.

دوربین: این محصول حتی تا حدی می‌تواند کاربران را در عکاسی هم راضی نگه دارد، چراکه دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی آن هم از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند و هم کیفیت خوبی را از خود نشان می‌دهد. اگرچه در خصوص دوربین سلفی خبری از فیلمبرداری ۴K نیست، اما دوربین اصلی قادر به ضبط محتوا با این کیفیت خواهد بود.

مشخصات دیگر: در ضمن اگر هم برای شما ماندگاری شارژ این محصول مهم است، باید بگوییم که هم باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و هم به دلیل پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی در مدت کمتر از یک ساعت فول‌شارژ می‌شود. از مشخصات دیگر هم می‌توان به اسپیکرهای استریو اشاره کرد که حجم قابل‌قبولی از صدا را تولید می‌کنند.

نظر شما در مورد این دیوایس به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده چیست؟ برای گیم این مدل را انتخاب می‌کنید، یا  میان رده ارزان‌تری توانسته توجه شما را به خود جلب کند؟

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفونپشتیبانی از کارت حافظه
می ۲۰۲۳پنل: امولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Snapdragon 7+ Gen 2واید: ۶۰MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

سلفی: ۱۶MP

ظرفیت باتری: ۵۰۰۰

سرعت شارژ: ۱۲۰ وات

داردندارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ در مجموع ما خرید این مدل را به گیمرها پیشنهاد می‌کنیم، چون حقیقتاً حیف است محصولی که امتیاز آنتوتوی ۹۳۱ هزار را کسب کرده بخرید و با آن بازی نکنید! واقعاً تجربه گیم زدن با این دستگاه فوق‌العاده است.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ در اصل باید بگوییم که اگر گیمر نیستید آن را نخرید، اما مشخصات خوب دیگر بخش‌ها اجازه چنین گفته‌ای را نمی‌دهد. در هر حال ما در صورتی پیشنهاد خرید این مدل را نمی‌دهیم که به دنبال دستگاه گیمینگ حرفه‌ای‌تری باشید.

دهمین گوشی خوب میانرده

رسیدیم به دهمین مورد از لیست بهترین گوشیهای میان رده ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳. محصولی که در ادامه معرفی خواهیم کرد یک گوشی میانرده عالی از نظر طراحی، خوش دست بودن و عکاسی سلفیست که پیشنهاد می‌کنیم حتماً به ویژگی‌های خیلی خوب این مدل توجه کنید…

Xiaomi13Lite؛ بهترین میان رده ظریف، شیک، مناسب برای سلفی

طراحی: حقیقتاً شیائومی برای ماژول دوربین سلیقه به خرج داده، تنها با یک نگاه می‌توان دید که این تغییر مشهودست. واقعاً از نظر طراحی ظاهر این مدل به روزست و نمی‌توان ایرادی بر آن گرفت. حتی اگر شما جزء کاربرانی هستید که به خوش دست بودن گوشی اهمیت زیادی می‌دهید هم مناسبتان خواهد بود، چراکه وزن آن تقریباً ۱۷۱ گرمست و به هیچ عنوان شما را خسته نمی‌کند. در مجموع از نظر طراخی ما این مدل را به عنوان یکی از زیباترین گوشی های میان رده معرفی می‌کنیم…

گوشی شیائومی 13 lite

گوشی شیائومی ۱۳ lite

قیمت گوشی شیائومی 13 lite بررسی گوشی شیائومی 13 lite تصویر سه بعدی

بهترین گوشی میان رده 2022

در مورد متریال هم باید بگوییم که اگر به پنل پلاستیکی علاقه‌ای ندارید، شیائومی برای بخش پشتی از قاب شیشه‌ای استفاده کرده که از این نظر هم شیائومی ۱۳ لایت ظاهر لوکسی دارد. مورد بعدی هم اینکه برای محافظت از نمایشگر، از لایه محافظی گوریلاگلس ۵ استفاده شده که در برابر خش و ضربه از آن مراقبت می‌کند. البته اگر به دنبال محصولی ضدآب هستید، شیائومی ۱۳ لایت چیزی نیست که باید دنبال ان بگردید. این محصول به دلیل داشتن IP53 تنها در مقابل پاشش قطرات آب ایمن خواهد بود.

عکاسی: نکته قابل‌توجه در مورد این گوشی، بخش عکاسی سلفیست. برای عکاسی سلفی نه تنها یک لنز، بلکه دو مورد کاربردی را شیائومی در نظر گرفته که عکس‌های سلفی فوق‌العاده‌ای را از کاربران به ثبت می‌رساند. یک لنز اولتراواید ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی واقعاً از مواردی هستند که دوستداران سلفی را جذب خود خواهد کرد.

بهترین گوشیهای میان رده

سخت افزار: اگر در بخش سخت‌افزار مدل قبلی توانسته توجهتان را به خود جلب کند، این مدل قدرت آن را ندارد، اما باید بگوییم که می‌تواند گیم‌ها را در کیفیتی مطلوب اجرا کند، چراکه تراشه آن اسنپدراگون ۷ نسل اول است که به لطف آن، توانسته در تست آنتوتو امتیازی بیش از ۵۳۰ هزار را کسب کند؛ بنابراین اگر از طرفداران پابجی یا کالاف هستید، از انتخاب خود راضی خواهید بود.

باتری: اگرچه این روزها دیگر بیشتر گوشی‌ها با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شوند، اما باتری این گوشی تنها ۴۵۰۰ ظرفیت دارد؛ بنابراین روزی یکبار نیاز می‌شود آن را شارژ کنید. البته بخشی که این موضوع را جبران می‌کند، سرعت شارژ ۶۷ واتیست که به دلیل آن پروسه شارژ شدن زمان زیادی نخواهد برد.

نمایشگر: پنل صفحه نمایش این دستگاه به عنوان بهترین گوشی میان رده امولدست و بکارگیری این نوع نمایشگر کمی مصرف شارژ را جبران می‌کند. این صفحه از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشیتبانی می‌کند و روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت هم می‌رسد. نکته قابل‌توجه در مورد مشخصات دیگر نمایشگر این محصول تراکم پیکسل ۴۰۲ پیکسل بر اینچ است.

قیمت گوشی های میان رده

نسبت به قیمت گوشی شیائومی به نظر شما این مدل ارزش خرید بالایی دارد؟

زمان عرضهنمایشگرتراشهدوربین‌هاباتریجک هدفونپشتیبانی از کارت حافظه
فوریه ۲۰۲۳پنل: امولد

رفرش ریت: ۱۲۰هرتزی

رزولوشن: ۱۰۸۰×۲۴۰۰

Snapdragon 7 Gen 1واید: ۵۰MP

اولتراواید: ۸MP

ماکرو: ۲MP

سلفی اولتراواید: ۳۲MP

سنسور عمق سلفی: ۸MP

ظرفیت باتری: ۴۵۰۰

سرعت شارژ: ۶۷ وات

نداردندارد

چه کسانی این گوشی را بخرند؟ خرید این محصول را به کسانی که به دوربین سلفی اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم. تقریباً کمتر دستگاهی را می‌توان یافت که برای عکاسی سلفی دو لنز داشته باشد. در ضمن علاوه‌بر این موضوع در زمینه طراحی و خوش‌دست بودن، نمایشگر و سخت‌افزار هم حرفی برای گفتن دارذ.

چه کسانی این گوشی را نخرند؟ این محصول اسپیکر استریو ندارد؛ بنابراین اگر به این بخش اهمیت می‌دهید، نمی توان گفت که از این نظر جزء بهترین گوشی های میانرده است اما قطعا در مقایسه با خیلی از میان رده ها کیفیت صدای رضایت‌بخشی را دارد.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید مناسب ترین گوشی میان رده با گارانتی معتبر را از طریق سایت فروشگاه خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرد.

در این مطلب سعی شد تا بر فهرست بهترین گوشی میان رده مروری داشته باشیم تا شما کاربران این فروشگاه اینترنتی موبایل با ویژگی‌های برجسته‌ی هر کدام بهتر آشنا شوید. شما کدام یک از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۳ را بیشتر دوست دارید؟ به نظر شما بهترین گوشی های میان رده بازار کدام است؟ نظرات خود را در این مورد به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۸ رای

سوالات متداول

بهترین گوشی های میان رده بازار کدامند؟

✔️ حقیقتاً کمپانی‌های شیائومی، سامسونگ و... محصولات زیادی را در این زمینه عرضه کرده‌اند که واقعاً هم بیشتر آنها ارزش خرید بالایی دارند. ما در این مقاله سعی کرده‌ایم محصولات پرفروشی را معرفی کنیم که در بیشتر مشخصات خود، ویژگی‌های بسیار خوبی را جا داده‌اند.

بهترین گوشی میانرده برای بازی کدامست؟

✔️ برای اینکه بهترین گوشی میانرده را برای گیم انتخاب کنید، حتماً باید به قدرت سخت‌افزار و نمایشگر توجه کنید. در لیست ما Poco F5 توانسته امتیازی عالی را در تست آنتوتو کسب کند. برای دیدن مشخصات این مدل به مقاله مراجعه کنید.

بهترین گوشی میان رده با قیمت مناسب کدامست؟

✔️ ابتدا از شما می‌خواهیم تا تمام گوشی‌هایی که در این مقاله نام برده‌ایم را ببینید و بین آنهایی که انتخاب می‌کنید، خوش قیمت‌ترین را پیدا کنید. چون در حقیقت وقتی صحبت از قیمت به میان می‌آید کاربر باید مشخص کند که از خرید خود چه انتظاری دارد.

نوشته های مشابه

‫۲۱۲ نظرها

  1. سلام عزیزان سایت ۱۹کالا.خسته نباشید.
    در جریان باشید که سایت دچار اشکال شده و ویدیو های مقاله هاتون،چه جدید وچه قدیمی توی موبایل و ویندوز بالا نمیاد.
    گفتم در جریان باشید….

  2. هنوز با ۱۰ تومن میشه گوشی میانرده خرید که بدرد عکس گرفتن بخوره؟ من دوربین ماکرو هم برا رشغلم مهمع

    1. بستگی داره برای چه کاری بخواهید و چه قدر دقت و ثبت جزئیات برای شما مهم باشه

      1. سلام من میخام ۱۴ میلیون هزینه کنم من فقط گیم میزنم و باتری هم برام مهم و عمر گوشی از همه چیز برام مهم تره میخام ۴ سال عمر کنه دوربین اینا اصلا مهم نیس فقط عمر زیادی داشته باشه
        لطفا سریع جواب بدید چون میخوام برم بخرم

        1. پوکو ایک س ۵ پر و ،بهترین عملکرد گیمینگ رو داره نسبت به رقباش

  3. سلام.کلیپ عالی بود..
    گوشی حول حوش ۱۰ ملیون با صفحه نمایش مثل f3 ولی دوربین بهتر و چیپ صوتی بهتر((موسیقی توی ایرفون زیاد گوش می کنم)) چی پیشنهاد میدهید؟؟تشکر

      1. سلام–۱۱t با پردازنده مدیا تک کارایی اسنپ دارگون را دارد؟؟

        1. اره . ب نظر من بهترم هست… شخصا پردازنده های مدیا تکو بیشتر قبول دارم…

  4. چرا نت ۱۱نزاشتید من دارم عالیه یکم کارکنید بعد بین m4poro4gو ۱۱sکدوم بهتره ? جواب بدید برا داداشم میخوام

  5. سلام ۱۹ کالا یه سوالی دارم لطفا جواب بده
    من یه گوشی میخوام در حد ۱۲ ۱۳ میلیون تومن که دوربینش خیلی پرکیفیت باشه و باتری خوبی هم داشته باشه
    خودم a.52.s و s.20.fe رو انتخاب کردم
    شما چه گوشی پیشنهاد میکنید که اول دوربینش خوب باشه بعدش باتری؟

  6. سلام ۱۹کالا
    من میخوام بدونم ردمی ۹تی انتخاب خوبیه یا خیر

    همین فقط

    1. بستگی داره چه قابلیتی مهم باشه و چه انتظاری از گوشی داشته باشید این گوشی اقتصادی و عملکردهای متداول روزانه مثل شبکه های اجتماعی و دیدن فیلم و وبگردی هم اکیه مشکلی هم نداره اما اگر کارهای سنگین تری انتظار دارید ازش مثل بازی بهتره سراغ یک کلاس بالاتر برید

  7. سلام ببخشید به نظر شما چه گوشی زیر ۱۰ میلیون تومن بگیرم که عکاسی خوبی داشته باشه (درحد شیائومی نو ت۹پرو و بالاتر)و تراشه خوبی داشته باشه خودم قبلا پوکو x3p ro انتخاب کرده بودم ولی دیدم که عکسش تعریفی نداره و الان موندم چه کاری بکنم

  8. باید بجای وای۹ای، نوا ۷آی رو میزاشتید
    نوا ۷آی از همشون سر تره

      1. گوشی پکو ایکس تری پرو حافظه ۲۵۶ رم ۸ عالیه بهترین میان رده هست اگه قصد دارین گوشی بخرین یا پکو ایکس تری بخرین یا پکو ایکس تری ان اف سی بخرین یا پکو ایکس تری پرو حافظه ۲۵۶ واقاااا نصلی نو و بنظرم پرچمداره میان رده هست پکو نگین که نگفتم گوشی دیگه نخرین زلر میکنین یا علی

  9. سلام بله من این گوشی رو به شما توصیه میکنم ولی با ۵۰۰ هزار تومان بیشتر ردمی نوت ۸پرو را بخرید بهتره

  10. سلام به نظر شما در رنج قیمتی ۱۱ تا ۱۱ و نیم میلیون چه دستگاهی را بخرم موندم a5 2 5g … a7 2 … m 51 کدومشونو بخرم بهتره لطفا به سوالم پاسخ دهید

    1. حیف ریال که آدم بده بجای گوشی چینی هواوی میان رده گرفتم یعنی از زمانی که اندرویدش آپدیت شد پدر من در اومد نمیذاره برنامه ها رو بذاری تو اس دی هی فضا اشغال میکنه واقعا چیز مزخرفیه
      دوستان عزیزای دل بخدا من چند سال نوت سامسونگ داشتم هیچ ایرادی نداشت هر بلایی بگید سرش آوردم آخ نگفت برنامه ها رو خوب اجرا میکرد و… رو دست سری اس و سری نوت سامسونگ نیست و نخواهد آمد سامسونگ داره قطعه میزنه برای شرکت اپل و خیلی شرکتای دیگه بهتون پیشنهاد میکنم به هیچ وجه چینی نخرید گوشی هم میخرید رم بالا باشه چون برنامه ها تو اندروید جدید همش میاد رو حافظه داخلی و کش پر میشه و ارور فول بودن میده

      1. داداش تو یا گوشی هواوی دستت نگرفتی که بفهمی چیه یا اینکه یه دونه فیک خریدی یا اینکه یه اصل خریدی ولی وقتی برند محبوبت رو دارن مسخره می کنن به هواوی طعنه ردی
        من ۶ ساله یه تبلت T-701 هواوی دارم هنوز که هنوز از لحاظ سخت افزاری داره روون کار می کنه پس الکی حرف نزن

        1. گوشی پکو ایکس تری پرو حافظه ۲۵۶ رم ۸ عالیه بهترین میان رده هست اگه قصد دارین گوشی بخرین یا پکو ایکس تری بخرین یا پکو ایکس تری ان اف سی بخرین یا پکو ایکس تری پرو حافظه ۲۵۶ واقاااا نصلی نو و بنظرم پرچمداره میان رده هست پکو نگین که نگفتم گوشی دیگه نخرین زلر میکنین یا علی

        2. ملت اومدن از نظرات دیگران استفادکنن یه گوشی خوب باقیمت مناسب بگیرن و نظرات همه روبشنون

  11. ۱۹ کالا چرا داری با اعصابمون بازی می کنی
    آقا نوا۷آی و نوا۵تی که از همه اینا یه سروگردن بالاتره رو ننوشتین بجاش پوکو ایکس تری مزخرف رو گذاشتین!!!!!!!!!!!
    ای خداااااااااااا

    1. من پوکو x 3 دارم و بدک نیست به نظرم
      به نظر شما هم احترام میزارم چون هیچ یک از این دو گوشی رو نداشتم و تجربه استفاده ازشون هم نداشتم

    2. داداش پوکو ایکس تری دستت بگیر بعدش حرف از هواوی بزن ، هواوی به سامسونگ نمیرسه چه برسه به شیائومی ایکس تری .

      1. هواوی با اون همه تحریم گوشیایی میزنه که سامسونگ اونارو تو خوابشم نمی بینه
        مثلا سامسونگ گوشیاش مثلA 21 A31 A 51 A 71 m 31 m51 m5 1s همشون رنگبندی قدیمی کسل کننده دارن تازه طراحی هاشون هم که ماژول دوربیناشون هم که یا L هست یا L برعکس
        سامسونگ فعلا بره سند جور کنه مدیر عاملشو از زندان در بیاره،حالا نخواستیم بیاد با هواوی مقابله کنه سامسونگ هم با اون همه سابقه هنوز تو ساعت های هوشمند تو فروش کیفیت از هواوی عقبه
        همچنین این پوکو ایکس تری که جونت براش در میره مقابل نوا ۷ آی تو تست سرعت و باتری کم که چه عرض کنم(رباط پاره می کنه ولی باز بهش نمیرسه) اگه باور نداری برو تو یوتیوب و آپارات ببین فیلم هاشو همچنین از کل گوشی های میانرده شیائومی مثل پوکو ایکس تری.پوکو ایکس تری ان اف سی،سری ردمی نوت ۸ و نوت۹ و همچنین میانرده های سامسونگ مثل A3 1 A5 0 A5 1 A5 2 A7 0 A7 1 A7 2 M 3 1 M 3 1 s یه سرو گردن بالاتره دوست عزیز اگه آمریکا هواوی رو تحریم نمی کرد هواوی الان بهترین برند گوشی ساز دنیا می شد.

        1. با ۹۹٪ حرفات موافقم ولی فقط یک دو تا نکته کوچیک یادت رفت
          کلا دوربین گوشی‌های هواوی نسبت به هم قیمتاش و هم سطحاش کیفیت ضعیفتری داره اونو فکر کنم دیگه همه بدونن تو کلی مقایسه هم این ثابت شده
          و نکته دوم اینکه تمام گوشی هایی که مثال زدی که نوا ۷ آی ازشون بهتره ( البته منظور از بهتر ارزش خریدشه رو درست گفتی)
          به غیر از پوکو x3 nfcیاporo که به جرعت میتونم بگم هیچ گوشی‌ای البته در سطح خودش نمیتونه باهاش رقابت کنه همین ولی با بقیه حرفات موافق بودم

    3. البته همه اینا جلوی پوکو ایکس تری پرو درس پس میدن
      نسبت به قیمت هیچکدوم از این گوشی ها به x3 پرو نمیرسه

      تمام

  12. سلام اونایی که نوت۹ اس دارن، میشه از تجربه تون با این گوشی برام بگید مثلا عمر باتری،عملکرد صفحه نمایش و عکسش،عملکرد پردازشی،
    و اینکه این گوشی توی مکالمه مشکل داره؟
    لطفا سریع جواب بدید چون میخوام بخرم
    ممنون

  13. سلام a51 برای بازی های خیلی سنگین خوبه میخوام روزی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بازی کنم بعضی وقتا هم یک روز در میون بازی میکنم مناسبه؟

  14. سلام a 51 برا کالاف دیوتی ، پاپجی و آسفالت ۹ خوبه و من روزی ۴۰ دقیقه میخوام بازی کنم بعضی وقتا یک روز در میون بازی میکنم بعضی وقتا هم ۲۰ الی ۳۰ دیقه

    1. نه داداش اصلا توصیه نمیشه چون لعنتی انگار بخاری برقیه یه جوری داغ می کنه که اعصاب آدم خورد میشه(ممکنه فوقش ۱ هفته اول رو خیلی داغ نکنه ولی بعدا فشار روش زیاد بشه داغ می کنه چون تراشش اگزینوس و اگزینوس هم که همه میدونن خیلی داغ می کنه.اگه طرفدار سامسونگی تو این رنج قیمت یکم بزار روش A 71 بخر.
      یا علی

  15. واقعا پوکو x3 بهترینه
    اصلا شیائومی اومد سامسونگ رو گذاشت تو جیبش
    دمش گرم

    1. در بین میان رده ها دوست عزیز و گرنه در پرچمدار ها شیائومی اصلا حرفی برای گفتن نداره

      1. خوبم در پرچمداران حرف برای گفتن داره الان مثلا می ۱ ۱اولترا اومد اس ۲۱ اولترا رو غورت داد با عکس بهتر و روشنایی صفحه ی بهتر و فست شارژ خیلی قویتر و اسپیکر های استریو خیلی غول تر

        1. عیب نداره چند روز دیگه هواوی سری پی ۵۰رو که عرضه کرد اونوقت قیافه مدیر عامل شیائومی در حال اینکه می بینیه پی پنجاه پرو پلاس چطوری داره می ۱۱اولترا می جوه و بعدش قورت میده خیلییی دیدن داره

    2. سلام خدمت ۱۹کالا عزیز لطفاً اگر میشه به من بگین ریملی هفت پرو رو باید از کجا بخرم با تشکر

  16. سلام، من می خوام یک گوشی با محدوده قیمت زیر۵میلیون و نیم بخرم، ولی واقعا نمی دونم سراغ چه برند و چه گوشی برم. از طرفی دلم می خواد کیفیت خیلی خوب عکسس باشه و هنگ نکنه و حافظه زیادی داشته باشه. در کل در زمینه کلیپ سازی و ساخت اینفوگرافی با گوشی خیلی فعالیت می کنم و ممکنه گاهی بالای دو ساعت با گوشی کار کنم. میشه راهنماییم کنید؟!

    1. با سلام دوست عزیز پیشنهاد می کنم که مقاله محدودهای مختلف قیمت گوشی رو مطالعه کنید

      1. سلام خسته نباشید گوشی من ردمی ۹ هست
        بینظیره الان نگید تغییر سخته ، ردمی ۹ این تغییر رو عین آب خوردن ، اول شما پول جمع میکنید و سپس گوشی شیائومی ردمی ۹ رو می‌خرید

        جدا از شوخی ، شما گفتید گوشی شیائومی ردمی ۹ شارژ معکوس داره ، درسته ؟؟؟ لطفاً سریع جواب بدید لطفاً

          1. سلام ، به نظرتون بهترین میان رده برای گیم همین پوکو ایکسه تریه؟ ، اگه گوشی دیگه هست که هم قیمت پوکو ایکس تری هستش لطف میکنید معرفی کنید؟

          2. چندین مدل وجود داره اما برای گیم پیشنهاد می کنم گوشی هایی رو مد نظر قرار دهید که امتیاز سخت افز اری بالای ۲۰۰ هزار داشته باشن

    2. ردمی نوت ۹برای شرکت شیامی و نوت ۸برای شیامی دقت کنید نوت ۹ باتری بهتر و نوت۸ پردازنده قوی ترس دارد و فرق باتریشون ۱۰۰۰ میلی آمپر است

      1. گوشی ردمی نوت ۹ پردازندش از ردمی نوت ۸ یه مقداری ضعیفتره

    3. سلام به همه ی طرفداران ۱۹ کالا
      به دنبال یک گوشی خوش قیمت بودم .
      که اول گوشی سامسونگ a30 رو خریدم .
      اما بعد از ۲ هفته همش داغ میکرد و هنگ های بدجور و اصلا اصلاً برای گیم مناسب نبود تازه من ۶۴ رو داشتم
      خلاصه اصلاً خوب نبود
      بعدش رفتم ردمی ۹ گرفتم
      عالی عالی عالی عالی عالی عالی بود و هست و الان حدود یک سالی میشه که گرفتمش حافظه ۳۲ رام ۳ خیلی بهتره از رام ۴ و …
      اصلاً داغ نمیکنه عالی هست عالی

    4. شهروندان گرامی بهترین گوشی همانطور که در این مقاله هم گفته شده شیایومی poc o x 3 هستش گوشی عالی هست و حرف نداره دربین میان رده ها
      و شدیداً به همه پیشنهاد می کنم

    5. گوشی ردمی نوت۱۰ برا شما ساخته شده صفحه نمایش خیلی با کیفیت، دوبین خوب، و امتیاز بنچمارک ۲۷۷ که دیگه اصلا تو این رنج قیمت پیدا نمیشه

      1. هواوی خیلی دوست دارم ولی از طرفی مهمه که امکانات گوگل رو داشته باشم هعی کاش تحریمش ور دارن دوباره اوج بگیره چون این شیاومی ها تو بروزرسانی ها کلی مشکلات ایجاد میشه.. از طرفی سامسونگ هم اصلا کاری شگفت انگیز نمیکنه همش سبک قدیمی و امکانات معمولی در قبال پولی که میدیم.

  17. سلام
    چراازa42 اسم نبردید؟میشه بین پوکوx3 وa42 مقایسه کنید؟

  18. با سلام ببخشید می خواستم بدونم گوشیه شیائومی نوت نه پرو ۵g که شباهت زیادی به mi10t lite داره کی وارد ایران میشه؟ یا اصلا میاد ایران یا نه؟ لطفا جواب دهید.

  19. سلام من می خوام گوشی بخرم و گوشی های که تازه آمده هم نمیشه روش اعتماد کرد مثل شیائومی
    و یکی از فامیلام گوشی آ ۳۰ خریده بود چند ماه استفاده کرد بعد خراب شد ۲ میلیون ۵۰۰ خریده بود بعد وقتی مغازه بورد گفت باید ۳ تومن یعنی ۳ میلیون بدی تا گوشی تو درست کنم و گوشیت بوت شده و من الان موندم که چی بخرم و دیگه ساموسنگ اصلا نم خرم و از شما خواهش می کنم بگید کدوم برنده خوبه و کدوم برنده خرابی زیاد داره از لحاظ همه چی

    1. شیائومی تازه وارد بازار ایران شده
      و گوشی های اقتصادی خوبی داره
      اما هنوز همه ی قطعات موبایل به راحتی گیر نمیاد
      ولی سامسونگ پول برند هست و گوشی های خوبی داره
      شما نگاه به سرمایه بکن و گوشی با کیفت بالا تر را انتخاب کن

    2. شیائومی بگیر، شیائومی های معروف رو بگیر مثل ردمی ۹، ردمی نوت ۹، ردمی نوت ۸، ردمی نوت ۸ پرو، و امثال این گوشی معروف هستن و قطعاتشون به راحتی پیدا میشه و اینکه الان سامسونگ فقط داره پول برند میگیره، مثلا قبلا که نوکیا پادشاه گوشیها بود سامسونگ چجوری اومد جای نوکیا رو گرفت؟ خب چون کیفیت خوبی داشت و از نوکیا بهتر بود، الان هم همینطور شده و شیائومی داره کم کم جای سامسونگ رو میگیره، بعد شما الان گوشی میگیری دو سال دیگه که شیائومی جای سامسونگ رو گرفت قطعاتش پیدا نمیشه

      1. اولا سلام دوما وقتی تو کاری تخصص نداری یا اطلاعی نداری حرف نزن ، تو بازار قطعات گوشی های شیاومی به سختی گیر میاد چه قبول کنید چه نکنید اول سامسونگ دوم اپل و سوم هواوی برترین برند های گوشی همراه بشمار میان خیلیا pocox3رو پیشنهاد میدن درحالی که تو ین مقاله حرف از مدل ان اف سی این محصوله تازشم با وجود pocox3 پرو نباید تاکید میکنم نباید سمتpocox3 ان اف سی بریم چون قیمتشون یکیه و بعضی جاها مدل ان اف سی رو گرونتر میدن درهمه حالت با وجود اسنپدراگون ۸۶۰ تو این گوشی و نرخ نوسازی ۱۲۰هرتزی و باتری خوب و شارژ سریش من این گوشی رو بخاطر طراحی مزخرف وزن زیاد و ابعادش پیشنهاد نمیدم مثل آجر میمونه از طرفی رابطه کاربری شیاومی اصلا قابل مقایسه با رابطه کاربری زیبا و روان هواوی نیست و از نظر من از سامسونگم بهتره رابطه کاربریش ازینا هم که بگذریم من nova5t رو بهتون پیشنهاد میدم و تو خریدش یک درصدم تردید نکنید گرچه نو گوشی تقریبا تو بازار گیر نمیاد دیگه و اگرم بیاد هموطنانپسود خورمون ۲تومن روش اضاف کردن یعنی ۶تومنو کردن ۸تومن .

  20. سلام
    دلیلی که پوکو m3 توی این رتبه بندی قرار نگرفته چیه ؟
    پوکو m3 که از ردمی ۹ بهتره

    1. این مطلب بر اساس گوشی هایی نوشته شده که در بازار به صورت گستره ارائه شده اند

        1. کلا گوشی های سری پوکو جزء گوشی های خوبی هستند که از تراشه های قوی استفاده کردند

          1. به نظر شما پوکوm3 بهتره یا گوشی جدید ردمی۹T ؟

          2. هر کدوم از این گوشی ها نقاط قوت و ضعف خودشون رو دارند

          3. پس چرا ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس نبود

          4. سلام
            ببخشید گوشی نت ۱۲ توربو گوشی خوبی برای گیم است چون که پردازنده Snapdragon 7+ gen 2 داره
            و آیا می توان گوشی خوبی برای خرید یک گیمر باشه؟

        1. دوست عزیز من کارشناس موبایل هستم و به نظرم پوکو ام تری بهتر است ولی یه نگاه به برندای دیگه مثل هواوی بنداز چون واقعا گوشیاش فوق العاده ان مثل نوا۷ آی و وا ی ۸ پی و و ای ۹اس و همچنین وا ی۹ای

  21. نون نه اس۲۸۰۰۰تااوردبدون لک وباگ بازی کالاف دیوتیو اجرامیکنه وتوهمه سایتاتاییدشده ازای پنجاه ویک قوی تره

  22. سلام دوستان من گوشیم گلکسی a30s هستش تو بازی ها اصلا داغ نمیکنه و حداقل تا دو روز برام شارژ نگه میداره و خیلی هم سرعتش زیاده.چرا بجای ردمی ۹ که اینقدر بی کیفیته این گوشیرو نیاوید؟

  23. گوشی y8p رو نوشتید صفحه اولد و اثرانگشت زیر صفحه و سنسور ۴۸ مگا پیکسلی و قیمت فوقالعاده ۵۵۰۰ ت

    1. با سلام درسته ولی تنها نوع پنل بکار رفته ملاک نیست کیفیت تصویر و رزولوشن هم مهم هست

  24. بسیار عالی توضیح دادین عالی بود واااای همه گوشیاش عالیه من عاشق شیائومی هستم

  25. من یک نظری دارم این هست که ردمی ۹ با شارژر ۱۸ واتی باید زودتر از سامسونگ a2۱s با شارژر ۱۵ واتی شارژ بشه ولی شما زدید ۳ ساعت و اینطور نیست من خودم دارم اگر از شارژر داخل جعبه ی خود گوشی استفاده کردید اون شارژر ۱۰ واتی هست و فست شارژر نیست

    1. سلام دوستان امیدوارم این نظر شما رو به انتخابی دقیق تر راهنمایی کنه گوشی های میان رده شیایومی رو که کلن نمیشه با سامسونگ مقایسه کرد چون سامسونگ واقعا تو این زمینه بخیل بوده و مصلا گوشی a51 که به تاریخ دی ۹۹ حدود ۹ ملیون تومان معامله میشه که شما میتونین با دو ملیون یا یزره کمتر گوشی redmi note 8 pro با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ رو تهیه کنید که توی تست ان توتو a51 با توان حدود ۱۸۰۰۰ بود ولی نوت ۸ پرو ۲۵۰۰۰ و واقعا سامسونگ حرفی برای گفتن نداره و تنها بخشی که شاید تو برخی موارد از میان رده های شیایومی هتر با شه عسک که خب بازم نوت ۸ پرو میتونه با a71 مقابله کنه از سامسونگ که بگذریم میرسیم به هواوی که من راستش اطلاعات زیادی در موردش ندارم ولی رابط کاربری این موبایل هاجذاب نیست. ولی رابط کاربری miui شیایومی واقعا جذابه و انیمیشن های زیبایی داره و تو بعضی بخش های این رابط کاربری شبیه ios شده. و اگه نمی خواید زیاد هزینه الکی اسم کمپانی رو بپردازید و دنبال پز و این چیزا نیستید دور میان رده های سامسونگ رو خط بکشید چون رابط کاربری سامسونگ یعنی ۱ui بعد یه مدت شروع میکنه به لگ زدن و شما رو اذیت میکنه ولی miui اصلا این مشکل رو نخواهد داشت.قیمت گوشی های شیایومی حتی از هواوی هم کمتره ولی کارایی اون خیلی قوی تر و بیشتره و توی خیلی از عرصه ها مثل مچبند هوشمند و غیره خیلی عمللکرد عالی داره

      1. آره جون خودت اطلاعی درباره هواوی نداری همین قدر اطلاع داری که رابط کاربریش بده
        که اصلانم بد نیست و خیلییی عالییه با اینکه من فن هواوی ام ولی اینو قبول دارم EMUI های سری ۹ به پایین شبیه دمپایی فروشی بودن ولی از سری ۱۰ و ۱۰ به بعد فوق العاده شدن و جز بهترین هاست.

      1. بهترین گوشی که میشع با پنج ملیون خرید چیع ؟؟؟!!!لطفا بگید

        1. با سلام
          دوست عزیز قیمت گوشی در محدوده های مختلف قیمت همین مجله رو مطالعه کنید

      1. عزیزم اولا قول نه و غول. سری پوکو که شیاومی میزنه درستع واسه گیمینگه اما نسخه m3 پردازندش ضعیفتر ساختن که نمیدونمم چرا . اینو تو تستا هم ببینی میفهمی امتیاز پایینی اورد.الان تویی که میگی ردمی ۹ از m3 پایین تره برو تستاشون ببین میفهمی. من که خودم نه ردمی ۹ دارم نه m3 .ولی اینو میدونم ردمی ۹ بجز باتری همه جوره سرتره…سرترم نباشه ضعیفترم نیست.

  26. هواوی نوا ۵ تی در قیاس با تمام گوشی های نامبرده چند سر و گردن بالا تر است دیزاین جوان پسند، موتور پردازشی با بالاترین قدرت اجرا، اجرای تمام بازی ها با بالاترین کیفیت بدون هنک و داغ کردن دوو ربین سلفی عالی دورب ین‌های جلو عالی

      1. ترول در حد بوندس لیگا آلمان جون من تا حالا نوا۵تی دیدی که داری اینو میگی
        خیلی مسخرست یعنی کایرین ۹۷۰ از هلیو جی ۹۰ تی شکست میخوره و ارزش کمتره؟!!عمراااا
        دادا نوت ۸ پر و جلوی نوا ۷ آی(دارای کایرین ۸۱۰ که یکی از بهترین چیپ میانرده به حساب میشه که تو توان پردازشی با اسنپدراگون ۷ ۶۵ مقایسه میشه و توی توان پردازش هوش مصنوعی و عصبی با اسنپدارگون ۸ ۶۵ مقایسه میشه چون امتیازش در این بخش بالای ۳۲۰۰۰ هست که این فوق العاده اندر فوق العاده است و این چیپ تو گوشی ۵ میلیونیه. این گوشی واقعا ارزش خریدش خیلیییییییییی بالاست) رباط پاره کرد ولی بازم نتونست شکست بده
        پس دادا الکی نظر نده

        1. من گوشی هواویg 8دارم فک کنم ۲۰۱۶ باشه بدنه آلومینیومی داره از خیلی از گوشیهای ۲۰۲۰ سامسونگ و شیاومی شیک تره، باهاش پابجی بازی میکنم ، دوربینش ۱۳ هست باطریش سالمه با اینکه همیشه تو شارژه از یک و نیم متری رو سرامیک افتاد آخ نگفت همکارم سامسونگ نمیدونم ام چند بود از نیم متری افتاد ال سی دی نابود شد، تو پابجی لگ داره چون پردازنده قدیمیه ولی مث روز اول روان روان هست، الان منتظرم هواوی نسخه های ۵جی وارد بازار کنه تا بخرم ، شیاومی نوت ۹ پر و و ۸ پر و دیدم در مقابل گوشی من مث کلنگ بودند اصلا نه ظرافت دارند نه شیک هستند مث کلنگ هستند گوشی باید شیک باشه

  27. دوستان با سلام…
    نظرشخصی بنده و تمامی گوشی باز ها و گیمر ها و عکاسان و…گوشی هوآوی نوا ۵t میباشد… امتیاز بنچمارک این گوشی از همه گوشی های ذکر شده بهتر میباشد.. سرویس های گوگل رو هم میخونه و بسیار بسیار جوان پسند میباشد .. با توجه به قیمت برید نوا ۵t بخرید … تا ۱۰ سال آینده تضمینید…
    این گوشی اینقدر خوبه که با s10 plus مقایسه شده… با خرید این گوشی با یه تیر چند نشون میزنید… نمیگم بقیه گوشیای ذکر شده بدن… ولی با توجه به قیمت این گوشی بهترین و حتی یه چیزی فراتر از قیمتشه… یا علی

    1. سلام حیف باتری ضعیف و عدم جک هندزفری و الا می خریدم
      حالا بین دو گزینه نوا ۷i موندم و موتورولا moto g9 plus

      1. موتورولا بهتره
        از رابط کاربری استفاده نمی کنه و این عملکرد گوشی رو خیلی روون تر میکنه
        از طرفی از لنز۶۴ مگاپیکسلی استفاده میکنهو باطری قدرتمند به همراه صفحه نمایش بزرگ داره
        خیلی خوبه
        ولی پوکو ایکس تری بهتره

    2. گوشی شیک و بادوام فقط هواوی ، من جی ۸ دارم الان ۵ ساله دستمه آلمینیومی و خیلی شیک و محکم هست همه چی مث روز اولش سالمه با اینکه همیشه روشنه یا بازی یا وب و شبکه مجازی یا بازی ، پابجی با لگ اجرا میکنه داغ هم میشه ولی بازم همون گوشی روز اوله آنتن دهی هم عالیه ،

  28. فقط و فقط a51
    این گوشی یه چیز دیکس تمام بازی ها با بهترین کیفیت اجرا میشه
    دورو بین سلفیش هم که در حد یه پرچمداره
    من واقعا راضی ام ازش

    1. سلام دوستان امیدوارم این نظر شما رو به انتخابی دقیق تر راهنمایی کنه
      گوشی های میان رده شیایومی رو که کلن نمیشه با سامسونگ مقایسه کرد چون سامسونگ واقعا تو این زمینه بخیل بوده و مصلا گوشی a51 که به تاریخ دی ۹۹ حدود ۹ ملیون تومان معامله میشه که شما میتونین با دو ملیون یا یزره کمتر گوشی redmi note 8 pro با رم ۶ و حافظه ۱۲۸ رو تهیه کنید که توی تست ان توتو a51 با توان حدود ۱۸۰۰۰ بود ولی نوت ۸ پرو ۲۵۰۰۰ و واقعا سامسونگ حرفی برای گفتن نداره و تنها بخشی که شاید تو برخی موارد از میان رده های شیایومی هتر با شه عسک که خب بازم نوت ۸ پرو میتونه با a71 مقابله کنه
      از سامسونگ که بگذریم میرسیم به هواوی که من راستش اطلاعات زیادی در موردش ندارم ولی رابط کاربری این موبایل هاجذاب نیست.
      ولی رابط کاربری miui شیایومی واقعا جذابه و انیمیشن های زیبایی داره و تو بعضی بخش های این رابط کاربری شبیه ios شده.
      و اگه نمی خواید زیاد هزینه الکی اسم کمپانی رو بپردازید و دنبال پز و این چیزا نیستید دور میان رده های سامسونگ رو خط بکشید چون رابط کاربری سامسونگ یعنی ۱ui بعد یه مدت شروع میکنه به لگ زدن و شما رو اذیت میکنه ولی miui اصلا این مشکل رو نخواهد داشت.قیمت گوشی های شیایومی حتی از هواوی هم کمتره ولی کارایی اون خیلی قوی تر و بیشتره و توی خیلی از عرصه ها مثل مچبند هوشمند و غیره خیلی عمللکرد عالی داره

      1. نون نه اس۲۸۰۰۰تااوردبدون لک وباگ بازی کالاف دیوتیو اجرامیکنه وتوهمه سایتاتاییدشده ازای پنجاه ویک قوی تره

  29. برادرا الان اصلش مقایسه تو بنچمارک هستش یا تو فیلم۱۹کالا تو بنچمارک پوکوایکس تری دومه ولی تو فیلم اوله من متوجه این مقایسشون نشدم

    1. با سلام، بنچمارک یکی از معیارهای انتخاب بوده موارد دیگری هم در نظر گرفته شده مثلا از نظر ارزش خرید، عملکرد دور بین، باتری این موارد رو هم ما در نظر گرفتیم،

  30. من گلکسی a31الان دارم همه چیش خوبه ولی فکنم باقیمت ۶۷۰۰که من خریدم شیائومی بهترباشن گوشیاش ولی باتوجه به استفاده باید خرید یکی بازی خب رم مهمه یکی عکس خب د وربین مهمه یکی فیلم خب صفحه مهمه ویکی وبگردی که باطری مهمه و نت

  31. خیلی جالبه a51 و a21 و y9 و حتیy8 رو نام بردین ولی نوا۵t که پارسالی بوده و الان رو دست a71 هست رو اسم نبردین
    یجورایی سلیقه ای معلوم میشه

    1. با سلام این مقاله سعی شده گوشی هایی ذکر بشه که ۲۰۲۰ تولید شدن

    1. سلام بله این دو مدل هم جز گوشی های میان رده خوبن ولی سعی کردیم مدل هایی رو تو اولویت قرار بدیم که تو بازار ایران بوده، و آمار جهانی از محبوبیت و کارایی و میزان فروش بالایی داشتن

    1. من ردمی ۹ دارم و پسر عمه ی من a21s هر دو ازضون راضی هستیم و داخل قدرت اجرایی بازی هم خیلی خوبن و هر کدوم در یک زمینه ای خوبن و این به انتخاب سلیقه ی خودت بر میگرده

    2. خب رابط کاربری که کاملا سلیقه ای ولی یزره بیستر هزینه کنی و بری سراغ نوت ۸ شیایومی بنظرم راضی تر خواهی قبود

  32. به نظر من شیامی نوت۹اس نسبت به قیمتش از همه بهتره ولی نوت۸پرو یه چیز دیگس من الان ردمی۹دارم واقعا فوق العادس که در نو رکافی عالی میگیره ولی وقتی نور کمه یکم بد عکس میوفته به نظرتون ردمی۹بهتره یاa21sلطف کنید بگید دوستان خیلی ممنون میشم

  33. جای ردمی نوت ۹ رو خالی میبینم
    این گوشی یه گوشیه فوق‌العادس و به قیمتش می ارزه

  34. ریلمی ۷ پرو از کجا گیر آوردین لطفا بگید
    گوشی های ریلمی و ویوو و اوپو رو موجود کنید لطفا

    1. با سلام گوشی های ریلمی احتمالا تا چند وقت دیگه موجود میشه

  35. من a31 دارم و واقعا ازش راضی ام تمام بازی ها به خوبی روش اجرا میشه و کمرای اصلی و ماکرو و اولترا واید تصاویر واقعا عالی میگیرن . باتری دوام بسیار بالایی داره و واقعا ازش راضیم

  36. a21s از همه بهتره من دارم خیلی ازش راضعیم باتریش اصلا داغ نمیکنه

    1. اصلا دیگه تمام برند ها در تمام دنیا معروف شده اند .
      و این دلیل درستی نیست

  37. چرا ردمی نوت ۹ اس در هشتم هست تیم ۱۹ کالا چهارمین گوشی قوی هست در امتیاز پنچمارک و … لطفاً درستش کنید

    1. با سلام امتیاز بنچمارک گوشی ها آورده شده ترتیب اینجا مهم نیست بله درسته

  38. چقدر داغه بازار میان رده ها، در واقع دارن از امکانات پرچمدارن سال قبلی خودشون استفاده میکنن

    1. عزیز من تو سری۹ هم باتری تقویت شده وحجمش از ۴۵۰۰به ۵۰۲۰رسیده هم صفحه نمایش بزرگ تر شده
      وهم روشنایی بالاتر از سری قبل داره ودرکل بروز شده نسخه های قبل

      1. تو چرا اینقدر کل کل میکنی اه بهترین گوشی به نظر من یکم مایه بیشتر بزارید s20 fe بگیرید پرچمدار با قیمت کم

  39. فقط و فقط شیائومی mi 10 لایت…خدایی هس واس خودش با اون ظاهر شیک و استایلش…

  40. خیلی خوب بود .مونونم از نویسنده مطالب جالبی گذاشتین سپاس گزار

  41. سلام بسیار عالی مثل همیشه، فقط اینکه پوکو ایکس ۳ کی موجود میشه؟

  42. واقعا عالیه…مرسی…ادم میمونه کدومشو انتخاب کنه هر کدوم از یکی دیگه بهتره

    1. سامسونگ ازنظرباطری و دور ب ین وشیائومی ازنظر امکانات سختجونی محافظت صفحه نمایش بهتره

      1. سامسونگ ھمیشہ از نظر صفحہ نمایش بھترین بودہ استاد ، شیائومی ھا ھم نقطہ ضعفشون صفحہ نمایششونہ

  43. من که میانرده ای به زیبایی و ارزانی و قدرتمندی نوت هفت پرو ندیدم چرا متوقف شد من اول گرفتم رام چین بود رد کردم نوت هشت پرو رو گرفتم اصلا راضیم نمیکنه
    این گوشی نوت هفت پرو به نظر من از همه میانرده ها سره دو ربی نش معرکه بود امید وارم بازم ازین بزنن حتما براشون صرفه ندارع

  44. از نظر ارزانی و کیفیت خوب ردمی نوت ۸ پرو بهتره چون خیلی امکانات پرچم دار رو داره

  45. به نظر من سلطان میان رده نوا ۵ تی هست دنبال چیزه دیگه نگردین با این قیمت نزدیک ۵ ملیون

  46. به نظر من تو ایران فقط سامسونگ می تونه نیاز هامون رو بر طرف کنه A71 یکی از بهترین گوشی های میان رده با امکانات فوق العاده هست سبک زیبا ۶۴ مگا پیکسل لنزز عقب ۳۲ مگا پیکسل لننزز جلو رم ۸ اسنپدراگن۷۳۰و ماک رو وغیره ولی خیلی گرونه تنها مشکل همین هست و از صفه ی نمایش گر سوپر املد پلاس بهره میگیرد باطری ۴۵۰۰ داره

    1. نمیدونم چرا ام ۳۱ را نگفت اصلا حرفی هم ازش نزد ‏ ام ۳۱ اس پنجاه و یکم بهتره ولی نمی دونم چرا اصلا از ام ۳۱ اس و ‏m۳۱ ۷ تعجب کردم چون د و ربین ام ۳۱ ۶۴ مگاپیکسل و حافظه ۱۲۸ اندروید هم ۱۰ و باتری هم که نیاز به گفتن نداره ۶۰۰۰ میلی آمپر غول باتری های سامسونگ اصلاً از مدل هیچگونه صحبتی نکرد یعنی ام ۳۱ از ۳۱ و a۵۱ بهتر نیست

      1. با سلام.
        بله گلکسی ام ۳۱ هم خوبه اما به دلیل تفاوت نه چندان گوشی های سامسونگ در میان رده همه را نمی توان ذکر کرد.برای مثال در این ویدئو از ردمی نوت ۹ پرو که بسیار فوق العاده هست چیزی گفته نشد.

    2. دوست عزیز a71 جایگاه جالبی نمی تونه داشته باشه به دلیل برچسب قیمتیش.

    3. من بودم ۳ میلیون بیشتر میدادم میرفتم سامسونگ s 20 ef میخریدم خیلی به صرفه تره a71 خیلی قیمتش گرونه

  47. از نظرa71 چون صفحه نمایش سوپر املد پلاس داره و ۶۴و ۱۲و ۵ و ۵ ماکرو و رم ۸ اسنپدراگن۷۳۰و سسلفی ۳۲ باطری ۴۵۰۰۰ با شارژر ۲۵ وات وارتقا ع تا ۴۵ وات فقط گرون هست مشکل همین ولی سامسونگ تو ایران از همه چی بهتره وخدمات داره تمیز شده ولی شیامی عمر کم باطری خدمات نداره تو ایران و چینی هست

  48. به نظر من تو ایران فقط سامسونگ می تونه نیاز هامون رو بر طرف کنه A71 یکی از بهترین گوشی های میان رده با امکانات فوق العاده هست سبک زیبا ۶۴ مگا پیکسل عقب ۳۲ مگا پیکسل لنننز جلو رم ۸ اسنپدراگن۷۳۰و ماکرو وغیره ولی خیلی گرونه تنها مشکل همین هست و از صفه ی نمایش گر سوپر املد پلاس بهره میگیرد

  49. من a50 _ دارم.. عسک های فوقلعاده خوبی داره. حافطه خوب و کیفیت عالی صفحه..باهاش میتونید ۴k فیلم برداری کنید ولی با یک برنامه جداگانه.. طراحی زیبا و خوش دستی داره با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر.. تنها ایرادی که داره موقع انجام بازی های سنگین کمی داغ میکنه…

    1. دقیقا نزدیک ب یک سال بود ک این گوشی رو داشتم و مشکلش در حد داغ کردن بود تا این ک چند روز پیش cpuگوشی سوخت و الان ت فکر خرید بک گوشی مناسب ترم

      1. منم A50 دارم عالیه ولی برا کارهای سبک نه پابجی و کال آف موبایل زدن چون داغ میکنه و شبیه گوشی دوستمون به فنا میره

  50. ردمی نوت ۹پرو مکس بنظرم من از همه بهتره لطفا اگه نظری دارین بمن بگین چون مخام بخرم.

    1. اگه تا ۵ میلیون می خوای بخری بهترین انتخابت آنر ۳۰ s و نوا ۵ تی هست هر دو عالین و برات عین پرچمدار کار می کنن

  51. من خودم اسمارت‌فون اوپو ریل می X2 رو پیشنهاد می‌کنم. چون توی بازار ایران نیستش، مجبور شدم از وب‌سایت‌های واسطه خرید کنم. به نظر من نام این گوشی هم توی این لیست عالیه. به جرئت میتونم بگم که توی رتبه اول لیستتون حاضر می‌شد.
    امکاناتی مثل سنسور اثرانگشت درون صفحه، تراشه اسنپدراگون ۷۳۰G، شارژ سریع ۳۰ وات، دووو ربین چهارگانه با لنز ۶۴ مگاپیکسلی جز مواردی بودن که من رو ترغیب به خرید این گوشی کردن. کاش این نوع تلفن‌ها هم به صورت رسمی وارد بازار ایران بشن.

  52. شیائومی ردمی نوت ۸ عالیه هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ زیبایی فوق اولعاده است. بهتون پیشنهاد میکنم . عککاسی عالی صفحه نمایشگر بزرگ عالی
    خلاصه خیلی خوبه

    1. سلام منم همینطور فکر میکردم تا اینکه الان یازده روزه گرفتم و بابت رابط کاربری مسخره و بدون امکاناتش به خصوص قسمت تماس و پیام اعصابمو به هم ریخته

  53. به نظر من گوشیه y9 prime 2019 هم یکی از میان رده های خوب محسوب میشه

  54. گوشی a71 رو پیشنهاد میدم ولی قیمت از ۶ میلیون بیشتر هست ولی میشه گفت بهترین گوشی میان رده محسوب میشه

  55. من قبلاa30داشتم اصلااز عکساش وآنتل دهی گوشی راضی نبودم چشمم مونده بود پیش نوکیا۷پلاس و بالاخره خریدم ولی باورتون نشه زمین تا آسمون باهم فرق دارن مخصوصاانتل دهی نوکیافوق العاده هست روزی نیست من بااین گوشی عکس وسلفی نگیرم توa30یکم زوم میکردم عکس افتضاح می شدولی درنوکیاهمچین چیزی ندیم نوکیانسبت به a30سنگینه چون ازفلزهست هم خوش دست گوشی شیک هست نوارمسی داره

  56. گوشی شیائومی ای تری با لنننز های ۴۸/۳۲و باتری۴۰۳۸و قیمت مناسب هارد۱۲۸عالیه هرچند کیفیت ۷۲۰یک مشکله اما شفافیت عالی داره

    1. A31 از لحاظ عمر باتری و پردازشی گزینه ی مناسبی نمیتواند باشد.

      1. من یک ماه هست که دارم باy9a کار میکنم EUMI عالی هست رم هشت وپردازنده ی مدیاتک قوی ترین در میان رده است شارژر از خیلی از بالا ده ها هم بهتر است (شارژر ۴۰ وات است!) هرکی از دوستام دیدتش فکر کرده بالا رده است ومن با y9a در آپارات ویدئو ی کال اف درست میکنم بدون لگ کار میکنه خلاصه آقا عالیه حتما بخرینش

        1. سلام به تیم زحمت کش ۱۹ kala
          ترو خدا ، ترو قرآن بگید من از کجا میتونم بفهمم که گوشیم چند هرتزی است .
          گوشیم هم Redmi 9 هست
          وقتی در قسمت Dic plae میرم گزینه ای به اسم رفرش ریت نمی‌بینم .
          دیگه از کجا میشه آوردش
          ترو خدا سریع بگید
          آخه گوشیم خیلی خوبه ، سرعتش هم خوبه فقط می‌خوام بدونم که از کجا باید بیارمش
          لطف می کنید اگر جوابم رو بدید

          1. گوشی های که رفرش ریت استاندارد دارن قابل تنظیم نیست دیگه
            و پیش فرض تنظیم هست

          2. سلام ، خسته نباشید شرمنده یادم رفت بپرسم
            گوشیم Re dmi 9 هست میشه بگید که چند هرتزیه

          3. ببخشید لطف می کنید بگید گوشی Re dmi 9 چند هرتزی هست؟؟؟

        2. سلام میشه لطفا جوابمو بدید خیلیییی نیاز دارممم
          من میخوام یه گوشی بخرم که وقتی باهاش توی چندین شبکه اجتماعی خصوصا اینستاگرام و یوتیوب فعالیت دارم و همچنین موقع نت گردی هنگ نکنه و کند نشه و لایو اینستا و برنامه هایی مثل پیکس آرت و… رو سریع بالا بیاره که خب مشخصا بخاطر یوتیوب و یه سری چیزای دیگه واقعا به سرویسای گوگل نیاز دارم و این راه حل هایی که میگن هم موقتیه ممکنه یه روز از کار بیفته، اولویت بعدیم دوربینه هم سلفی هم اصلی چون عکاسی زیاد میکنم، فیلم و سریال زیاد میبینم و صفحه نمایش خوب و شارژدهی مناسب برام مهمه، گیمر نیستم و فعالیت های آنچنان سنگین انجام نمیدم، با این حساب به نظرتون چه گوشی میان رده زیر هفت میلیون برام مناسبه؟ خودم بین no va 7 i و po co x 3 pro و poco x3 و y9 a موندم و واقعا نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم! گوشی های هواوی عالیه ولی سرویس گوگل نداره، پوکو هم عالیه ولی هر کی باهاش یه مشکلی داره از داغ کردن تا مشکل نوتیفیکیشن و درست کردنشم گاهی کلی دردسر و ریست کردن و … میخواد، حالا به نظر شما کدوم یک از اینا بهتر از پس انتظارات من برمیاد…
          خیلی ممنون میشم اگه جواب بدید

          1. نسخه پرو پوکو از بقیه از نظر قدرت سخت افزاری قویتر هست y 9a هم در بین میان‌ردههای هوآوی دوربین خوبی داره

          2. فکرکنم هیچ کدومتون می ۱۰tلایت ندارین وگرنه حرفی ازپوکونمیزدین خخخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن