خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزار

چگونه گوشی خود را بروز رسانی کنیم (معایب، مزایا و خط قرمزهای اپدیت اندروید)

در این مقاله قرارست هرآنچه که باید در مورد اپدیت اندروید و به روز رسانی گوشی بدانید را به شما آموزش دهیم.

قابلیت بروزرسانی گوشی اندروید تا چند نسخه یکی از نکات مثبتی است که این سیستم عامل‌ در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ اما آیا حتماً باید گوشی را آپدیت کرد؟ بعد از آپدیت اطلاعات پاک میشود؟ چه قابلیت جدیدی با آپدیت کردن گوشی اضافه می‌شود؟

چگونه گوشی خود را بروز رسانی کنیم ؟

موبایل جدید شما با نسخه‌ی از پیش نصب شده‌ای از سیستم عامل خاص خود روشن می‌شود. گوگل دائماً در تلاش‌ است تا با بهبود سیستم عامل‌ خود، نسخه‌ی بهتری از اندروید را به مردم در سرتاسر دنیا عرضه کند. نسخه‌ی بروز شده معمولاً ویژگی‌های جدیدی به همراه دارد، امنیت موبایل را ارتقاء می‌دهد و یا مشکلات نسخه‌ی قبلی خود را برطرف می‌کند. هر شرکت تا چند سال بروزرسانی اندروید را تضمین می‌کند، مثلاَ بروزرسانی گوشی سامسونگ در اغلب مدل‌ها حداکثر تا چهار سال اتفاق می‌افتد که در مقاله‌ای مجزا به آن پرداخته‌ایم. بروزرسانی گوشیخب اولین سوالی که احتمالاً به ذهنتان می‌آید اینست که چگونه گوشی را بروزرسانی کنیم ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت زمانیکه بروزرسانی گوشی اندروید در دسترس باشد، موبایل نوتیفیکیشنی را برایتان ارسال می‌کند و شما را مطلع می‌کند و اگر بروزرسانی خودکار را فعال کرده باشید و موبایل به شبکه‌ی Wi-Fi متصل باشد، دانلود به صورت اتوماتیک انجام می‌شود، ولی اگر این قابلیت غیرفعال باشد، برای دانلود آپدیت اندروید باید به تنظیمات گوشی بروید و روی گزینه‌ی Download بزنید.
برای بروزرسانی سریع گوشی اندرویدی مسیر زیر را طی کنید:

  1. جهت بروزرسانی تلفن ابتدا به قسمت تنظیمات موبایل اندروید خود وارد شوید.
  2. روی گزینه Software updates یا About Device و سپس Software updates ضربه بزنید. (بسته به مدل گوشی متفاوت خواهد بود.)
  3. روی Software update و سپس Auto update یا Download updates manually ضربه بزنید. (این گزینه‌ها بسته به سیستم عامل فعلی گوشی شما متفاوت خواهد بود)
    بروز رسانی گوشی
  4. زمانیکه که فایل آپدیت دانلود شد، موبایل از شما می‌خواهد که فایل دریافتی را فوراً نصب کنید. نوتیفیکیشنی که درخواست نصب فایل بروزرسانی را ارسال می‌کند، اطلاعاتی از قبیل جزئیات آپدیت، سایز فایل، تغییرات و شماره‌ی نسخه را در اختیار شما می‌گذارد؛ اگر موبایل باتری کافی نداشته باشد سیستم از شما می‌خواهد که قبل از شروع نصب موبایل را شارژ کنید. پس از طی این مراحل، موبایل برای تکمیل فرایند نصب، ری‌استارت می‌شود.
  5. در آخرین مرحله‌ی بروزرسانی، دستگاه بصورت نرمال بوت می‌شود و نوتیفیکیشنی تحت عنوان پایان برورزسانی و یا بروزرسانی با موفقیت به پایان رسید را دریافت می‌کنید.

توجه: فراموش نکنید که در حین بروزرسانی سیستم گوشی اندروید امکان استفاده از موبایل وجود ندارد.

به طور معمول بروزرسانی تلفن همراه در سیستم عامل اندروید نسبت به iOS کمتر است و هر موبایل اندرویدی به طور پیش فرض معمولاً ۱ الی ۴ مرتبه بروزرسانی نسخه‌ی اندروید را دریافت می‌کنند، البته گوگل به کاربران خود قول داده که هر ۱۸ ماه نسخه‌ی جدیدی را ارائه خواهد داد. هرچند که زمان و تعداد دریافت Update تا حد زیادی به شرکت سازنده موبایل نیز بستگی دارد. در مقابل یک گوشی آیفون تا ۵ سال از اپل بروزرسانی دریافت می‌کند. ۱۹کالامگ در مقاله‌ای دیگر نحوه اپدیت ایفون در هر مدل را به طور کامل آموزش داده است.

اگر از آپدیت گوشی خود به هر دلیلی پشیمان شدید و خواستید به نسخه قبل از به روزرسانی برگردید، مقاله چگونه بروز رسانی گوشی را برگردانیم به شما کمک می‌‎کند.

در ادامه آموزش بروزرسانی نرم افزار گوشی به همراه نکات و سوالات متداول شما را بطور کامل توضیح داده‌ایم…

انواع بروزرسانی گوشی در سیستم عامل اندروید:

به طور کلی سه مدل بروزرسانی نرم‌افزاری وجود دارد:

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۶۸۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

  • بروزرسانی نسخه‌ی سیستم عامل
  • بروزرسانی امنیتی
  • بروزرسانی فزاینده

در ادامه به توضیح کاملی از این ۳ مدل آپدیت می‌پردازیم…

بروز رسانی گوشیم

بروزرسانی نسخه‌ی سیستم عامل:

آپدیت‌های اصلی یا بروزرسانی سیستم عامل که اغلب اوقات تنها یک بار در سال ارائه‌ می‌شوند، تغییرات اساسی در سیستم عامل و در قالب رابط کاربری ایجاد می‌کند؛ این تغییرات در تنظیمات گوشی، اپلیکیشن‌ها و… ایجاد می‌شود. این نکته را در نیز نظر بگیرید که آپدیت سیستم عامل به ۷۰۰ مگابایت تا ۱ گیگابایت حجم نیاز دارد؛ پیشنهاد می‌شود که قبل از دانلود از داشتن حجم کافی اینترنت مطمئن شوید و در صورت امکان از Wi-Fi استفاده کنید.

در حال حاضر اندروید ۱۴ در دسترس هست و باید منتظر اندروید ۱۵ باشیم. اگر در مورد این نسخه کنجکاو هستید می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید در این مقاله زمان انتشار و لیست گوشی‌هایی که نسخه پانزدهم اندروید را دریافت می‌کنند آورده شده است. به روز رسانی تنظیمات

بروزرسانی امنیتی:

آپدیت‌های امنیتی که با نام پچ امنیتی نیز شناخته می‌شود حجم زیادی ندارند و با تعداد بیشتری در سال نیز عرضه می‌شوند. پچ‌های امنیتی مشکلات سیستم عامل را برطرف می‌کنند و از موبایل در مقابل هرگونه حملات مخرب محافظت می‌کنند. بطور کلی به روز رسانی تلفن همراه اندروید سطح امنیت را تا میزان زیادی افزایش می‌دهد.

گوشی‌های گوگل پیکسل آپدیت‌های امنیتی را ماهانه دریافت می‌کنند، اما این مسئله در مورد تمام گوشی‌های اندرویدی صادق نیست و اگر خوش‌شانس باشید هر ۲ یا ۳ ماه یکبار پچ‌های امنیتی را دریافت می‌کنید؛ اما برندی که استفاده می‌کنید بازهم در دریافت پچ امنیتی تأثیر زیادی دارد.به روز رسانی سیستم

بروزرسانی فزاینده:

آپدیت‌های کوچک‌تر که معمولاً با هدف برطرف کردن یک مشکل خاص ارائه می‌شوند، “Incremental Update” یا بروزرسانی فزاینده نام دارند. چنین آپدیت‌هایی با تغییرات جزئی و پچ‌های امنیتی همراه است.

اگر گوشی را بروز رسانی کنیم اطلاعات پاک میشود ؟

یکی دیگر از سوالات متداول کاربران اینست که آیا با بروز رسانی گوشی اطلاعات پاک میشود؟ در پاسخ باید گفت که با آپدیت گوشی هیچ فایل یا اطلاعاتی از گوشی شما پاک نمی‌شود. تمام فایل‌های شخصی نظیر عکس، فیلم، پوشه و … همه‌ی برنامه‌هایی که روی گوشی نصب بوده‌اند مثل چت‌های واتس‌آپ، نرم‌افزار موسیقی و … حفظ می‌شود؛ اما اگر حساسیت زیادی نسبت به اطلاعات موبایل خود دارید، قبل از آپدیت از اطلاعات مهم، فایل پشتیبان بگیرید.

نکته: برای عملکرد بهتر موبایل، بعد از اتمام آپدیت موبایل را ری‌استارت کنید.

آیا به روز رسانی گوشی خوب است ؟

به روزرسانی قطعاً فواید زیادی دارد؛ اما فراموش نکنید که موارد زیادی در رابطه با آن وجود دارد که باید به آن توجه کنید. در پاسخ به این سوال که آیا بروز رسانی سیستم گوشی خوب است باید گفت که از آنجایی که هر برنامه‌ای، مستعد مشکلات نرم‌افزاریست، برای مثال ممکن است یک آپدیت عملکرد صحیح Wi-Fi گوشی شما را با مشکل مواجه کند و خوشبختانه، چنین مواردی با بروز رسانی برنامه‌ها به سرعت برطرف می‌شوند، پس حتما بروزرسانی گوشی توصیه می‌شود.
به روز رسانی گوشی
شما می‌توانید با یک آپدیت مشکلات مربوط به Wi-Fi، بلوتوث، مجوزها و … به‌راحتی حل کنید. چنین تغییراتی معمولاً پنهان هستند و شما متوجه آن‌ها نخواهید شد، مگر اینکه از قبل با مشکلی روبه‌رو شده باشید و آپدیت مشکل را برطرف کند. گاهی نیز سرعت دستگاه بیشتر می‌شود و عملکرد باتری بعد از بروزرسانی برنامه‌ها بهبود می‌یابد.
بروزرسانی استفاده از قابلیت‌های جدید را بدون نیاز به خرید گوشی جدید فراهم می‌کند، بنابراین با همان ظرفیت سخت‌افزاری امکان استفاده از تازه‌ترین تغییرات برای شما محیا می‌شود. همچنین شرکت‌ها سعی دارند با ارائه‌ی برورزسانی‌های مختلف، استفاده موبایل را روز‌به‌روز ساده‌تر کنند. پس با هر آپدیتی امکانات جدیدی به موبایلتان افزوده می‌شود. گرچه باید هر چند سال یکبار به فکر خرید گوشی جدید باشید که آپدیت‌ها را دریافت کند و به همین منظور می‌توانید در فروشگاه ۱۹کالا بهترین گزینه برای خود را پیدا کنید.

با اینکه به روزرسانی گوشی بسیار مهم است، اما اجباری نیست و دستگاه شما حتی بدون نصب آپدیت کار می‌کند، ولی این نکته را در نظر بگیرید که بدون بروزرسانی گوشی اندروید ویژگی‌های جدید را دریافت نمی‌کنید و باگ‌های گوشی برطرف نمی‌شوند و مهم‌تر از همه عدم دریافت پچ امنیتی موبایل را در معرض خطراتی نظیر حک شدن برنامه‌های بانکی قرار می‌دهد و یا ممکن است فرد دیگری به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در صورت عدم بروزرسانی موبایل ایجاد می‌شود، از کار افتادن برخی نرم‌افزار‌های موبایل است. به طور خلاصه، اگر بروز رسانی‌های نرم‌افزاری را روی گوشی خود اعمال نکنید، امنیت موبایلتان را تا حد زیادی کم کرده‌اید و از بسیاری امکانات محروم می‌شوید.

معایب بروزرسانی گوشی چیست؟

شاید از خود بپرسید که ایا بروزرسانی گوشی را خراب میکند یا ایا اپدیت گوشی ضرر دارد ؟ به روز رسانی موبایل معمولاً ایرادی برای دستگاه شما ایجاد نمی‌کند، ولی ممکنست فضای زیادی از حافظه گوشی را اشغال کند که شاید خوشایند بعضی از کاربران نباشد. در موارد نادری، به خصوص در سال‌های گذشته دیده شد که بعضی از دستگاه‌های اندرویدی پس از آپدیت با مشکلات نرم افزاری مواجه می‌شدند که خوشبختانه این مسائل رفع شده و در سال‌های اخیر از مشکلات و باگ‌های به روز رسانی تنظیمات کمتر شده است. یکی از برندهایی که قبلا مدل‌هایی از آن بعد از اپدیت با مشکلاتی مواجه شده بود شیائومی بود که در مقاله‌ای به طور کامل به آموزش بروزرسانی گوشی شیائومی و مشکلات آپدیت آن پرداخته‌ایم.

به روزرسانی گوشی

همچنین زمانی که قصد به روزرسانی دارید باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که گوشی شما هم از نظر حافظه داخلی و هم از نظر سخت‌افزار مطابقت کامل را با نسخه جدید سیستم عامل داشته باشد.

بروزرسانی گوشی چقدر طول میکشد ؟

قاعدتاً بروزرسانی گوشی کمی زمانبر است که قطعاً سرعت اینترنت شما و حجم فایل از عوامل تاثیرگذار بر مدت زمان لازم جهت به روز رسانی اندروید است. این فرآیند ممکن است ۳۰ دقیقه الی ۱ ساعت طول بکشد. بنابراین، توصیه می‌شود که بروزسانی موبایل را زمانی انجام دهید که تایم آزاد زیادی دارید و به موبایلتان نیاز ندارید. ضمناً حتی اگر نصب بروزرسانی بیشتر از مدتی که انتظار داشتید طول کشید، به هیچ عنوان موبایل را در حین به روز رسانی سیستم خاموش نکنید.چگونه گوشی خود را بروز رسانی کنیمهمانطور که گفتیم نصب بروزرسانی دستگاه چند دقیقه‌ زمان نیاز دارد در نتیجه از داشتن شارژ کافی اطمینان داشته باشید. پیشنهاد می‌شود که موبایل برای نصب این فایل حداکثر ۷۰ درصد شارژ داشته باشد؛ اگر هم شارژ کافی نداشتید، در تمام مدت بروز رسانی موبایل را به شارژ وصل کنید.

در این مقاله سعی کردیم به تمام سوالات مرتبط به بروز رسانی اندروید پاسخ دهیم. منتظر نظرات و سوالات شما دوستان عزیز در قسمت کامنت هستیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵۷ رای

نوشته های مشابه

‫۲۱۷ نظرها

  1. سللم من گوشیم سامسونگa 11 هست یکساله بروز نکردم الان میخوام بروزش کنم مشکلی پیش نمیاد ؟؟ و اینکه ایا اپدیتش مشکلی داره یا نه؟

  2. سلام من گوشیم شیامی نوت ۸ هست یه بار به روز رسانی کردم ولی هنگ میکرد رفتم فلش زدم درست شد، الان دوباره هم میخوام به روز کنم نظری دارید؟
    لطفاااا بگید

  3. سلام ،ببخشید گوشی منgalaxy-a11 هست اما پنج یا شیش ماهه بروز نشده
    نسخه ی بروزش رو نمیاره ، چیکار کنم میخوام گوشیم بروز رسانی بشه

    1. سلام
      اگر گوشی آپدیت دریافت کرده باشد در تنظیمات دستگاه مشخص است

  4. سلام خسته نباشید ببخشید الان برا من بروز رسانی اومده آیا بروزش کنم یا نه ؟
    برای تبلت مدل M8 HD اومده

  5. سلام .خسته نباشید . من گوشیم A72 هست آپدیت جدید داده. بنظرتون با آپدیت کارایی باتری بیشتر میشه؟ واینکه مشکلی تو آپدیت جدیدش وجود نداره؟ باتشکر

  6. سلام من موبایل samsung a 10 دارم آیا اگر بروزرسانی اندروید ۱۱ رو دریافت کنم مشکلی واسه موبایلم پیش میاد؟

  7. خسته نباشد ممنون میشم زود جوابمو بدید اگه اپدیت کنم گوشیمو بازی که دارم پاک نمیشه؟

  8. سلام حین بروز رسانی گوشیم شارژم زیره ۵۰ درصد بود مشکلی پیش میاید؟
    واینکه آیا بعد از بروزرسانی سرعت گوشی پایین میآید؟
    (مدل گوشیم s20 fe هستش)

  9. ببخشید من گوششیم A21s است میشه بگین اگه بروزش کنم چقدر نت میکشه ؟؟

  10. سلام. قبل از اینکه آبدیت کنم گوشی m31دارم یک ساعت و نیم شارژ میشد. جدیدا آبدیت کردم گوشیم ۷ساعتونیم شارژ میشه لطفا راهنمایی کنید

  11. سلام من a52 دارم ولی هنوز گوشیم آپدیت ۱۲ نیومده! نمیدونید کی واسم میاد؟

  12. سلام
    من قبل از بروزرسانی هر وقت حافظه‌م پر میشد با پاک کردن فایل های اضافی اندروید حافظه‌م رو خالی میکردم ولی بعد از آخرین بروزرسانی هیچ فایل اضافی ذخیره نمیشه ولی همچنان حافظه گوشی پر میشه ( مواردی مثل عکس فیلم و برنامه های کمی هم دارم) …
    خواهشا راهنمایی کنید ممنون

  13. من گوشیم pocox3هستش تازه خریدم برنامه هایش نیاز به بروزرسانی دارن به روز رسانی کنم بهتر یا نه به روز نکنم.ممنون که کمک می کنید

  14. سلام من گوشیم note 8 pro عه، دو بار اعلان اپدیت اومد چندوقت پیش ولی من اپدیت نکردم. امروز دوبار اپدیت زدم و ریبوت کردم ولی گوشیم اپدیت نمیشه! چیکار باید بکنم؟!

  15. سلام وقتی گوشی تو اندورید‌ ۱۰ بود و‌شد ۱۱ بعدا اگه اندروید ۱۲ بیاد میشه بروز کرد به اندروید ۱۲؟؟!

      1. سلام لطفا جواب بدید
        من گوشیم شیائومی ۱۱ لایت فایو جی ان ای هست،،،،، الان ۱۰ روزی هست به روزرسانی اندروید ۱۲ اومده،،، به روزرسانی کنم؟ یا مشکلی پیش میاد؟

  16. ببخشید من گوشیم a20s هست یه دوسال یا بیشتر میشه که گرفتمش ولی هیچ وقت بروز رسانی نکردم به نظرتون اگه بروز رسانی کنم مشکلی پیش نمیاد ؟

    1. بروز رسانی مصرف باتری خیلی بالا میره به علت باینری امکان دانگرید وجود ندارد بنظرمن آپدیت نکن

  17. ببخشید گوشی من ردمی نوت ۸ پرو هست
    آپدیتش که کردم گالریم بالا نمیومد و فلشش کردیم بازم درست نشد گفتن ویروس گرفته رو خود نرم افزار باید بره شرکت فلش بشه
    الان برای گوشی آپدیت جدید اومده اگه باز آپدیت کنم. باز ویروسی میشه؟

    1. دوست عزیز بد افزار و ویروس ربطی به اپدیت نداره می تونید اپدیت کنید

  18. سلام ببخشید اگر من گوشیم رو بروز رسانی کنم هنگ نمیکنه بعضی ها میگن اگه زیاد بروز رسانی کنی گوشی هنگ میکنه و کند میشه تا حالا ۵ بار بروز رسانی کردم حالا دوباره پیام اومده تا برای ششمین بار بروز رسانی کنم اسم گوشی من A20S بنظرتون بروز رسانی کنم بهتره یا نه ؟

  19. سلام ببخشید بنظرتون شیاومی mi11 لایت رو بروزرسانی کنم ؟؟؟؟

    1. هیچ گزارشی در مورد اشکال بعد از به روزرسانی این گوشی دریافت نشده پس می تونید گوشی رو به روزرسانی کنید

  20. ببخشید گوشی من شیاومی می ۱۱ لایت هستش بنظرتون بروزرسانیش کنم یا نه ؟؟

  21. سلام اگه گوشی a12 رو از اندروید ۱۰ به ۱۱ ارتقاع بدم اطلاعات پاک میشه یا نه؟ لطفا جواب بدید

  22. سلام میخواستم ببینم که چجور میشه آرم بروزرسانی رو از بین برد

  23. سلام من گوشی شیامی نوت۸ دارم و میخواستم بروزرسانی کنم به نظر شما مشکلی برای دستگاه پیش نمیاد چون بعضی جاها خوندم که اگر بروز کنم مشکلاتی پیش میاد ممنون میشم جواب بدید

    1. دوست عزیز این گوشی مشکل خاصی نداره برای به روز رسانی

  24. سلام من گوشیم a01 core هست بروز رسانی کردم ولی نه اندروید عوض شد نه چیز دیگه ای این طبیعی؟

    1. گاهی به روز رسانی مربوط به رابط کاربری میشه نه نسخه اندروید
      و نسخه لایت رابط کاربری رو هم داره و در کل نباید انتظار زیادی ازش داشت

  25. سلام من تازه گوشی موبایلPoco x3 pro با رم ۶ و حافضه ۱۲۸ خریدم اما همون موقع بروز رسانی اومد الان بروز کردم انگار یکمی کند شده البته تو بعضی برنامه ها مثلا واتساپ را دیر تر باز میکنه چکار کنم
    مشکل بدیه؟؟؟

  26. سلام گوشی من شیائومی m3 هست بروز رسانی چقدر نت میخواد؟حجم زیادی میخواد؟

        1. سلام گوشیمj7 پرایم ۲۰۱۷ با اندروید ۶ هست اگه آپدیتش کنم مشکلی پیش نمیاد تا حالا هم به روزش نکردم وقبلا اندرویدش ۷ بود و الان رفتم تو تنظیمات نوشته بود اندروید ۶ !!! 😑خیلی ممنون میشم راهنمایی بفرمایید من برای اینکه گوشیم گوگل پلییش پریده میخوام آپدیت کنم چیکار کنم؟

  27. گوشی من a7 2018هست پیام اومده ب روز رسانی های برنامه آماده هست ب روز رسانی کنم مشکلی پیش نمیاد؟

  28. سلام من گوشی a32 دارم که ۲۰ روز هست خریدم وقتی که اندروید رو آپدیت کردم و اندروید ۱۱ شد با مشکل خاموش و روشن شدن صفحه نمایش مواجه شدم
    ممکن است که این مشکل از اندروید ۱۱ باشه؟

    1. نه بعید به نظر میرسه که از اندروید ۱۱ باشه باید دقیق تر بررسی کنید گوشی رو

  29. من یک گوشی داشتم سامسونگ J7 اما وقتی به روز رسانی کردم گوشی با باگ های عجیبی مواجه شد بعد یک گوشی دیگه خریدم Redmi 9T اما این گوشی هم به روز رسانی داره اما می ترسم به روز رسانی کنم

    1. سلام من گوشیa30sدارم بعد از اپدیت امروز و ۱۰ خیلی زود شارژش تموم میشه چکار کنم حالا امدیت امروز و ۱۱ اومده انجام بدم بنظرتون رفع میشه

      1. سلام من گوشیم a30 هست بروز رسانی اندروید ۱۱ اومد بروز کردم و نصب کردم بعد گوشیم خراب شد و خود ب خود هی روشن خاموش میشد و اصلا نمیشد جلوشو گرفت تا اینکه گوشیمو فلش کردم درست شد الان دوباره بروز رسانی جدید امده میترسم بروز رسانی کنم بنظرتون انجام بدم یا نه؟

  30. سلام گوشی من a10sاست بروز رسانی کردم اما بعضی از برنامه هام مثلا ضبط مکالمات که خود گوشی از اولش داشت حذف شده نمیدونم چرا ،آیا راهی هست که بتونم دوباره برنامه رو از نو بگیرم چون خیلی لازمش دارم با تشکر

  31. سلام من به روز رسانی کردم و بعد چند تا از عکس هایی که دانلود کرده بودم ولی پاک کرده بودم رو داخل گالری مشاهده کردم
    دلیلیش چیه؟ امکان ردیابی گوشی هست؟؟؟

    1. سلام من گوشی سامسونگ a12دارم دو سه روز بود ک خریده بودمش پیام بروز رسانیش اومد و من بروزرسانیش کردم مشکلی پیش نمیاد ؟
      برنامه سامسونگ نوت هم روش نصب بود از قبل پاکش کردم الان هر کار میکنم نصب نمیشه چرا ؟؟؟؟
      ممنون میشم جواب بدید

  32. سلام گوشی من j7۲۰۰۱۶ برام پیامک بروز رسانی نرم افزار اومد
    اگه من بروزش کنم اطلاعات پاک میشه ؟

  33. سلام دوستان کسایی که گوشی های خود را بروز رسانی کردند فایل های شخصی و برنامه هاشون پاک نشده است؟
    همچنین مثل بازی پابجی که روی موبایل خودشون داشته اند بعد از بروزرسانی مشکلی براشون پیش نیامده است؟
    ممنون میشوم پاسخ من را بدهید. با سپاس ازشما دوستان
    عزیز

  34. سلام خسته نباشید به سایت خوب ۱۹کالا
    در رابطه اینکه با بروز رسانی گوشی که فایل ها پاک نمیشود سوالی داشتم
    گوشی من A20s هست بعد از بروز رسانی همه فایل ها پاک نمی شود وباید حتما حافظه خود گوشی داشته باشد؟
    موقعی که من اندرود ۹ گوشی ام را بروز کنم ۱۰ کنم میتونم به ۱۱بروز کنم و راهی نیست که اندرود گوشی را به ۱۱ بروز رسانی کنم؟

  35. سلام من گوشیم رو به روز رسانی کردم اما اندرویدش تغیر نکرد چرا
    گوشیم شیائومی نوت نه پرو مکس با اندروید ۱۲.۰.۴
    میخواستم اندرویدش رو ۱۲.۵ کنم نشد چرا؟

    1. به روزرسانی یکی مربوط به اندروید هست یکی مربوط به پوسته سفارشیی خود شرکت

  36. سلام گوشی من A10s هست.
    به نظرتون به روز کنم؟
    اخه میگن هنگی میشه و باتریش زود خالی میشه
    به نظرتون به روز کنم؟

      1. من یک گوشی داشتم سامسونگ J7 اما وقتی به روز رسانی کردم گوشی با باگ های عجیبی مواجه شد بعد یک گوشی دیگه خریدم Redmi 9T اما این گوشی هم به روز رسانی داره اما می ترسم به روز رسانی کنم

  37. بعد از آپدیت هیچ اتفاقی برای گالریم نمی افته ینی عکسام پاک نمیشه؟!

    1. نه دوست عزیز قرار نیست که با به روزرسانی اطلاعات شخصی کاربر حذف بشه

      1. سلام .من گوشیو بعد مدتها میخوام بروز رسانی کنم ولی هرکا ی میکنم نمیشه.بعضیا میگن بخاطر اینه ک دیر اقدام کردین…
        باید چیکار کنم؟

        1. راه حل خاصی نداره برخی موارد این مشکل پیش میاد

          باید منتظر بمونید

          1. سلام اندروید ۱۲گوشی نوکیا g.10 برا من دانلود نمیشه با فیلتر شکن حدود ۵‌تا ۶مگابایت میره بعد فیلتر شکن قطع میشه چطوریه بروزرسانی کنم لطفاً جواب بدیدن

  38. سلام آیا به روز رسانی فضای گوشی رو اشغال میکنه؟یعنی از مقدار حافظه کم میشه؟الان هربار برا گوشیم نسخه ب روز رسانی میاد نصب کنم که کل حافظه‌مو فقط همینا میگیره،حجمشم ک هربار یه گیگه

    1. بله دوست عزیز همیشه قبل از به روزرسانی سعی کنید حافظه رو چک کنید

  39. سلام ، ایا وقتی یه اپلکییشنی رو اپدید کنیم داده های قبلی و جدید رو هم جمع میشه مننظورم اینه مثلا اینستا مثلا ۵۰ مگا بایت هست ۲۰ مگابایت هم اپدید اومده اپدیت بشه میشه ۷۰ مگابایت یا نه اون ۲۰ مگا بایت جایگزین میشه ؟

  40. سلام
    موبایل من مدل Samsung Galaxy A32 است ولی تقریبا هر سه هفته آپدیت میخواهد.این طبیعیست؟ نیازی به بردن پیش تعمیرکار ندارم؟

  41. سلام خسته نباشید میشه بگید چجوری رم رو مدیریت کنم؟
    چجوری بفهمم چقدرش استفاده شده؟

  42. سلام من گوشیم ردمی نوت ۸ هست.
    آپدیت ( MIUI V12.0.5.0 ) برام اومده ، برخی میگن دانلود نکن سرعت گوشی بعد چند وقت میاد پایین ، حالا من چه کار کنم ؟؟

    بعد اینکه اندروید هم تغییر میکنه ؟؟

    1. به روزرسانی اندروید جا از به روزرسانی رابط کاربری گوشی هست

    2. سلام من گوشیم J7 هشت و اندورید ۶ الان بروز کنم برنامه هام حذف نمیشه

  43. سلام گوشیم a11 هست بروز رسانی کنم رامش از ۲ به ۳ نمی ره
    بعد نوشته اندازه ۴۳۷ مگابایت همینقدر حجمشه یا بیشتر
    من وایفای ندارم با نت گوشی اشکال نداره
    لطفا جواب بدید ممنون

    1. دوست عزیز مقدار رم با اپدیت اضافه نمیشه
      مقدار حافظه هم اضافه نمیشه این دو ربطی به آپدیت گرفتن ندارند.
      پاسخ سوال سوم هم نه دوست عزیز ایرادی نداره

  44. سلام من گوشیم J7 2016 هست با اندروید ۶ الان بروزرسانی امده اگه بروز کنم مشکلی پیش نمیاد

  45. سلام خوب هستین من گوشیمو بروز رسانی کردم گوشیم a32هست نه اشکالی داده نه چیزی ولی شارژش سریعتر از قبل تموم میشه مصرف شارژش زیاد شده چی کار باید بکنم ؟فروشنده هم گفت باید بروزرسانی نمیکردی ؟مشکل جدی ای هست؟؟

    1. نه دوست عزیز مشکلی نیست مصرف باتری هم به دلیل اینکه در به روزرسانی های جدید معمولا انیمیشن های بیشتری در گوشی اجرا میشه مصرف باتری بالاتر می ره می تونید البته با ترفندهایی این انیمیشن ها رو هم محدود کنید

        1. باید دولوپر اپشن رو فعال کنید و در این بخش یک گزینه هست که برای محدود کردن انیمیشن ها هست و نتیجش هم این میشه سرعت گوشی افزایش پیدا میکنه و عملکرد باتری بهتر

  46. سلام من گوشی گلسی ۳۰sسامسونگ باحافطه ۶۴ گیگ دارم قبلا همیشه بروزرسانی گوشی راانجام میدادم خوب بود اما این دفعه بروز رسانی انجام دادم اندروید گوشیم ۱۰ بود شده ۱۱ والان زمانی که گوشیمو خاموش میکنم ۱۰ دقیقه طول میکشه که تلفونم راه‌اندازی بشه مشکل چیه چه کا رکنم راهنمایی کنید لطفا

  47. سلام ممنون بابت مطالب ایا اگه من اندروید گوشی رو ارتقا بدم اطلاعات برنامه و بازی هام پاک میشن؟

    1. نه دوست عزیز با ارتقاء اندروید هیچ اطلاعاتی پاک نمیشه

  48. برای من بروز رسانی اندروید ۱۱ اومد ولی فرداش که اومدم اپدیدش کنم رفت
    گوشی من ردمی۹ شیائمی
    چیکار کنم؟
    دیگه میاد؟

  49. من گوشیم a 2 1s است آیا اگر بروز رسانی اندروید ۱۱ وان یو ای ۳.۱کنم آیا گوشیم لمسش بهتر میشود و در کل گوشی مشکلی پیدانمی کند و حافظه گوشی پاک نمیشود .

    1. لمس رو قطعی نمیشه گفت چون قابلیت لمس مربوط به سخت افزار میشه نه نرم افزار در بیشتر مواقع و اینکه قرار نیست که با آپدیت اطالاعات گوشی پاک بشه خیالتون راحت پاک نمیشه

  50. سلام وقت بخیر
    گوشی ام شیائومی Not8pro هست
    الان بروز رسانی کردم، برنامه هام پاک شدن،ریست هم کردم اما برنامه ها نیومدن!
    منتظر باشم یا دوباره از اول نصب کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  51. با سلام.
    ممنون از مطالبتون سامسونگ اندروید ۱۱ رو هم داد اگه من اندرویدم رو از ۱۰ به ۱۱ ببرم ایا اطلاعات پاک میشیند؟

  52. سلام من یه گوشی سامسونگ گلکسی A 10 دارم که یه چیزی بالا صفحه گوشیم اومده نوشته به روز آوری نرم افزار اگه من گوشیم رو به روز رسانی کنم هیــچ اطلاعاتی پاک نمیشه؟؟؟

  53. سلام ممنون از راهنمایی های سایت ۱۹کالا
    سوالی داشتم گوشیم اندروید ۶ رام کاستومه اگه رام کاستوم ۸ روش بزنم براش مشکلی پیش نمی یاد
    مدل گوشیمم on 5 6 یا g5 520 هست قبلا هم یک سوال پرسیدم
    ممنون میشم پاسخ بدین

  54. سلام.
    ببخشید من گوشیم یه چند روزیه که میگه لانچر سیستم متوقف شده و باید به شرکت شیائومی گزارش بدی.
    این متنو که میاره ، پایینش گزینه گزارش نوشته شده ، اونو میزنم ولی بعد از چند ساعتی دوباره پیامو میاره.
    روزی ۳ تا ۴ بار پیامو میاره واسم.
    نمیدونم مشکل از چیه.
    اگه ممکنه راهنمایی کنین.
    ممنونم

  55. سلام من گوشیم نوکیا ۳.۲هست اگه من گوشیمو بروز رسانی کنم آیا امکان دارم رم گوشیم بالا بره یا خیر

  56. گوشیs8داشتم و چندین دفعه به روز رسانیش کردم بعد از مدتی دیگه داغ نمیکرد فکرمیکنم تاثیر خوبی داشت

    1. سلام خیر
      بروزرسانی ها فقط ویژگی های تلفن همراه را زیاد میکنند یا مشکلات را بر طرف.

  57. سلام من گوشیم ایفونه میخواستم بدونم اپدیت گوشی تاثیری روی دوربینش هم داره؟

  58. سلام ببخشید با بروزرسانی امکان اینکه باتری قوی بشه وجود داره؟

  59. سلام گوشی منA30 هستش ، اگه بروز رسانی کنم اطلاعات گوشیم مثل عکس و فیلم اینا پاک میشه یانه؟! چون خیلی وقته علانت بروز رسانی اومده ولی میترسم بروز کنم.

    1. به روز رسانی نه ولی اگه ریست فکتوری کنی اره
      اگه خیلی می‌ترسی و مهمه مثل اطلاعات سندی و … ریزش تو یه فارسی چیزی ولی همون‌طور که توی مقاله گفته شد چیزی از تو گوشی حذف نمیشه

  60. سلام من گوشیم سامسونگ گلکسی گرند ۲ اندرو ۴.۲ و یکم قدیمی هست ب روز رسانی کنم برای عکس و فیلم و شماره مخاطبین و سرعت مشکلی پیش میاد؟

  61. سلام من مدل گوشیم آ هفتاد و یک هست دیروز آپدیتش کردم پیام داد حدودا هفت هشت ساعت زمان میبره این درحایه که حجم اینترنت منزل تموم شده (جدیدا شارژ کردم ) لطفا بگین مگه چقدر حجم شارز میشع که شارز خونه تموم شده ؟ ممنون

  62. سلام گوشی من هوآوی y5lite هست اگه من بروزش کنم به اندروید ۹ممکنه عکسام وفایلام پاک شن ؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

  63. سلام ببخشید گوشی منmi10 5Gهست.آیابعدازبه روزرسانی شماره سریال نسخه باندپایه ونسخه بانداصلی هم تغییرمیکند

  64. سلام گوشی من ال جی جی فر هست
    گوشیم خیلی داغ میکنه اگه به روز رسانی کنم بر طرف میشه؟
    مشکلی برای گوشیم پیش نمیاد؟

    1. نه دوست عزیز مشکل از جای دیگه هست که باید دقیق بررسی کنید با به روزرسانی مشکلی پیش نمیاد

  65. سلام گوشیم g5520 اندرویدش ۶ میگن تا ۸ میره اگه تا هشت بدمش براش مشکلی پیش نمی یاد ضعیف نمی شه یا بهش فشار نمی یاد

  66. سلام من گوشیم شیاومی نوت ده هست بروز رسانی کردم باتریش ضعیف شده مشکلش چی میتونه باشه

    1. با سلام
      ممکنه از انیمیشن های بیشتری استفاده کنه به همین دلیل پس شما می تونید انیمیشن ها رو محدود کنید
      البته این یکی از موارد هست ولی باید دقیقا بررسی کنید شاید اپلیکیشن مخربی روی گوشی نصب کرده باشید توصیه می کنیم که میزان مصرف باتری اپلیکیشن های گوشی رو هم بررسی بفرمایید

  67. سلام
    بعد از دانلود سیستم جدید وقتی گوشی خاموش روشن میشه باید کارخاصی انجام داد؟ یعنی گزینه های خاصی قبل از روشن شدن میاد که ما انتخاب کنیم؟
    گوشی من سامسونگ m11 هست
    هر چندوقت یکبار سیمکارت های داخل گوشیم غیرفعال میشه بنظرتون بخاطر اینه که آپدیت نکردم؟

    دوتا سوال پرسیدم
    ممنون میشم جواب بدین

  68. سلام گوشی من a31 هستش میترسم بروزرسانی کنم اطلاعاتم پاک بشه و گوشی ضعیف تر بشه تازه خریدمش ۱۰۰ گیگ جا داره

    1. اگر گوشی رو اصولی به روزرسانی کنید هیچ دیتایی پاک نمیشه

      1. سلام من گوشیم هنگ میکنه و برنامه هارو بالا نمیاره اندروید هم هست اگه بروزرسانی منم درست میشه؟

    2. سلام اطلاعاتش پاک نمیشه برا اطمینان بیشتر میتونی اطلاعاتتو تو رم یا دستگاه دیگه ای کپی کنی تا اگرم حذف شد بتونی باز که مطمئنم نمیشه بتونی باز برشون گردونی

      1. حذف نمیشه به اینا که نمیدون اینجور نگو اگه گوشی شما سه چهار بار از بروزرسانی عقب بمونه خود به خود رو اعلانات اخطار میده

  69. سلام موبایل من a 20s هستش میخواستم بگم که من موبایلم رو بروز رسانی کردم و الان یه کمی کند شد چیکار کنم بازم میگم فقط یه کوچولو کند شده و اینکه من ۳۲ گیگ حافضه دارم و ۲۸ گیگ پر هستش آیا به این ربطی داره ؟؟؟؟

    1. بله احتمالا به همین دلیل هست سعی کنید برخی از نرم افزارهایی که نیازی بهشون ندارید رو حذف کنید

  70. سلام من شیائومی ردمی نوت ۹اس دارم اندرویدش رو از ۱۰به۱۱ارتقا دادم به صورت دستی میخواستم بدونم اگر آپدیت جدیدی بیاد گوشی من دریافت میکنه یا خیر؟

  71. سلام‌‌ اگه گوشی‌ بازنشانی‌کارخانه‌بشه دیگه‌ بروزرسانی‌دریافت‌نمیکنه؟

    1. با سلام
      به روزرسانی به این مورد ربطی نداره و حتی بعد از تنظمیات کارخانه هم شما به روزررسانی رو دریافت خواهید کرد

  72. سلام ببخشید منم مدل گوشیم سامسونگ A10s بروزرسانی کنم عکسها
    و برنامه ها یا چیزای دیگه پاک نمیشن از گوشیم؟ میترسم بروزرسانی کنم پاک بشن

      1. با سلام
        ببخشید اگه اطلاعات گوشی بعد از به روز رسانی پاک شد چیکار کنیم

        1. با سلام
          هیچ دیتایی بعد از به روز رسانی پاک نمیشه دوست عزیز تنظمیات خاصی انجامد دادید

          1. سلام
            من گوشیم a 12 هستش
            میخوام بروزرسانی کنم آیا عکس ها موسیقی ها و …..پاک میشن؟؟؟
            توروخدا زود جواب بدین

          2. نه دوست عزیز به هیچ وجه اطلاعات شما پاک نمیشه

        2. سلام من گوشیم ردمی۹cمیترسم miuiروبروزکردم مچکرمیشم راهنماییم کنید

  73. سلام ممنون از زحماتتون من چند روز پیش گوشیمو آپدیت کردم و الان هر چی عکس توی برنامه vauolt بود پاک شده خوده برنامه هست اما عکسا پاک شده ،من باید چیکار کنم برگردن ،خاهشا جواب بدین

    1. با سلام
      با به روزرسانی هیچ سفارشی سازی حذف نمیشه و تمام دیتاها باقی میمونن شاید مشکل دیگه ای وجود داشته باشه که باید بررسی بشه

    2. من اندروید ۱۱ رو دانلود کردم ولی همه ی آهنگام پاک شد اگه میشه کمک کنید

  74. سلام ببخشید با اپدیت کردن گوشی حافظشم زیاد میشه؟ مثلا اگه حافظش۳۲گیگ باشه بعد اپدیت اندروید میشه ۶۴گیگ؟

    1. با سلام نه دوست عزیز آپدیت یک نسخه جدید نرم افزار هست ظاهر آیکون ها رو بهتر می‌کنه و یک سری قابلیت های جدید ممکنه اضافه بشه به نرم افزار گوشی حافظه رو افزایش نمیده ، برای افزایش حافظه باید از کارت حافظه جانبی استفاده کنید

  75. سلام گوشی من j5.2016 هستش.من برای اپدیت به اندروید ۷ ترسیدم و الان چند روزه اپدیت روی ۳% مونده
    ۱)اگه اپدیت کنم ادامشو اختلالی پیش نمیاد برای نصبش؟؟
    ۲)بعد از اپدیت گوشی ضعیف و کندتر میشه حتی اگه حافظه رو مدیریت کنم؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سلام من بروز رسانی کردم گوشیم خامو شد ری استارت شد همون تصویری ک گزاشته بودین درحال آپدیت اومد، ولی یکم رفت جلو زد خطا بعد خاموش شدو روشن شد الان ینی چی؟ حتمن ج بدین

  76. سلام ببخشید میشه بگید با بروز رسانی، از حجم حافظه هم کم میشه یا نه؟اخه زیاد حافظه ندارم حدود کمتر از ۱ گیگ حافظه دارم.گوشیم LG k8
    ممنون…

    1. با سلام
      بهتر هست زمانی که آپدیت رو دریافت می کنید حافظه زیاد پر نباشه

  77. سلام،در رابط با آپدیت موبایلم میخواستم بپرسم که حجمش حدود ۲.۳ گیگ هست بنظرتنن زیاد نیست؟بعد هنگام دانلود برام مشکل پیش میاد و از اول شروع می‌کنه.گوشیم ردمی نوت هشت (redmi note 8)هست.

    1. با سلام اولا سرعت اینترنتتون رو بررسی کنید و ثانیا ببینید اصلا حافظه خالی داره گوشی شما یا خیر

      1. سلام خسته نباشید
        امکان داره بعد از اپدیت ios اپل ایدی و اطلاعات از بین بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        لطفا جواب بدینننن

        1. نه دوست عزیز اپدیت ربطی به تغییرات و سفارشی سازی هایی که انجام دادید نداره

  78. سلام اگ گوشیمو به روزرسانی کنم امکانش هس ک بعدبه روزرسانی گوشی برنامه هام وعکسام،کلیپام،اهنگام پاک بشن یا ن پاک نمیشن؟ممنون میشم جواب بدین

  79. سلام گوشی من ۱۲۸ گیگ حافظه دارد
    و بیشتر فضاش خالیه خدودا ۸۰ گیگ
    اگه اندرویدش رو بروزرسانی کنم چه مقدار از حافظه رو پر میکنه

    1. سلام دوست عزیز ، مشخص نیست بستگی به ویژگی هایی داره که در به روزرسانی اعمال میشه و اینکه چه گوشی در دستتتون دارید

      1. سلام ببخشید اگ گوشیمو به روز کنم امکانش هس ک برنامه هام و عکس وکلیپام واهنگام پاک بشن یانع پاک نمیشن؟ممنون میشم جواب سوالموبدین،گوشیم هونور۵xهس

  80. ۲ سوال دارم
    ۱:آپدیت کردن گوشی ، سرعت گوشی رو کند میکنه؟
    ۲:من گوشیم a31 هست ، اگه آپدیت one ui 2.5 رو بکنم گوشیم کند میشه؟
    ممنون

    1. با سلام دوست عزیز برنامه اپدیت همیشه مفید هست و آپشن های بیشتری رو دراختیار شما قرار میده ولی به خودی خود باعث کند شدن دستگاه نمیشه بعد از اپدیت پیشنهاد می کنم که مدیریت دقیق تری بر حافظه گوشی خودتون داشته باشید

  81. ۲ سوال دارم
    ۱:آپدیت کردن گوشی ، سرعت گوشی رو کند میکنه؟
    ۲:من گوشیم a31 هست ، اگه آپدیت one ui 2.5 رو بکنم گوشیم کند میشه؟
    ممنون

  82. سلام من هواوی Y8pدارم هربار بروزرسانی نرم افزار رو گوشی میاد میترسم بزنم اهنگهام. عکس وفیلم پاک بشه مشکلی پبش نمیاد لطفا

    1. با سلام دوست عزیز با به روزرسانی مشکلی برای داده های ذخیره شده در گوشی به وجود نخواهد آمد

      1. منم A32 خریدم ۲ روزه خریدم به روز رسانی کردم بیچارم کرد هنگ گوشی صفحه خاموش روشن میشه تلفن تماس میگیره میخوام جواب بدم جواب نمیده ۳ تا ۴ ساعتی یه بار اینجور میشه میخوام بفرستمش گاراتتی

        1. گوشی رو سیف مود راه اندازی کنید گرچه ممکنه اصلا مربوط اپدیت هم نباشه
          پیشنهاد می کنم گوشی رو حتما به یه متخصص نرم افزار گوشی نشون بدین

  83. سلام گوشی من A30 هست درست یک ماه بعد از خرید پیام به روزرسانی بروم که زدمش و تا نصف دانلود شد اما ترسیدم خراب بشه و متوقفش کردم
    الان چن ماه هست که هنوز یه علامت بالای صفحه گوشیم مونده و اگه واردش میشم نصف دانلود را نشون میده
    میخواستم بپرسم اگه الان ادامه ی دانلود را بزنم مشکلی پیش نمیاد ؟

  84. سلام خدمت شما عزیزان و سایت خیلی خوب ۱۹ کالا؛
    ببخشید من موبایل ردمیa7 یا به عبارتی دیگر Redmi a7
    دارم. حدود یکسال هست که خریداری نمودم و بروزرسانی داشت اونو انجام دادم و موبایلم خیلی تغییر کرد و همینطور سرعت بیشتر ولی در ۹۲ درصد یکمی گیر کرد بعد دوباره زدمش و این تغییرات به وجود آمدند.
    و موقعی که موبایلم رفتم داخل تنظیمات در اندروید موبایل رفتم ولی ننوشت که اندروید ۱۰ و حالا اندروید ۱۱ برای موبایلم آمده باید چکار کنم آیا مشکلی به وجود می آورد یا حذف شدن برنامه ها و جیمیل و اطلاعات دیگر لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
    لطفاً یک مشاوره واتساپ هم قرار دهید با تشکر

    1. با سلام و سپاس.. اگر اپدیت برایتان امده هیچ مشکلی وجود ندارد و میتوانید اپدیت کنید بدون هیچنگرانی. در مورد پیشنهاد مشاوره هم در دست بررسی و امکان سنجی میباشد.

  85. سلام ببخشید فایل های گوشی رو چطوری مدیریت کنیم که پاک نشن؟؟؟

    1. سلام گوشیمnot11s هستش
      پنج شش ماهی میشه خریدم خیلی وقته برام بروز رسانی میومد تازه بروز رسانی کردم میگ راه اندازی دوباره..
      منظورش همون بازیابی کارخانه‌س؟
      راه اندازی دوباره بزنم اطلاعات گوشیم پاک میشه؟

  86. ببخشید من امروز گوشی سامسونگ a10s رو بروز رسانی کردم و تغییراتی در دوربین گوشی پیش اومده مثل اینکه عکس میگیرم و اون گوشه که دایره کوچیک داره و بعد از زدن اون میره به یه عکسی که بیست روز پیش گرفته شده میخواستم ببینم این بخاطر بروز رسانی هستش؟

    1. با سلام . معمولا بعد از به روزرسانی ممکنه چنین باگ هایی به وجود بیاد ولی برطرف خواهد شد

    1. با سلام، بله مشکلی پیش نمیاد به شرطی که حافظه گوشی رو مدیریت کنید

  87. سلام خدمت سایت ۱۹kala گوشی من Samsung Galaxy A01 هست میخواستم ببینم آپدیت Android 11 و one UI 3.0 چه موقعی برای گوشی من عرضه میشه.با تشکر.

    1. با سلام. مشخص نیست ولی زمانش به محض اینکه مشخص شد در اینستاگرام و یا مجله ۱۹ کالا اعلام خواهیم کرد

  88. سلام ببخشید من ios 13دارم اگه اپدیت نکنم مشکلی پیش میاره،
    از نظر امنیتی چی؟؟

    1. به روزرسانی همیشه ویژگی‌های جدیدتری رو دراختیار شما قرار میده و از نظر امنتی هم بهتر این هست که به روزرسانی انجام بگیره

      1. ۲ سوال دارم
        ۱:آپدیت کردن گوشی ، سرعت گوشی رو کند میکنه؟
        ۲:من گوشیم a31 هست ، اگه آپدیت one ui 2.5 رو بکنم گوشیم کند میشه؟
        ممنون

  89. با سلام تو قسمتی که گفته بودین هنگام بروز رسانی برنامه ها دست نخورده میمونن واسه صفحات ثبت شده اینترنت هم شامل میشه ؟

      1. ۲ سوال دارم
        ۱:آپدیت کردن گوشی ، سرعت گوشی رو کند میکنه؟
        ۲:من گوشیم a31 هست ، اگه آپدیت one ui 2.5 رو بکنم گوشیم کند میشه؟
        ممنون

      2. با سلام نن گوشی a32دم ۸گزگ دارم از وقتی خریدمش مشکل گیر کردن و کندی تاچ داره به نظر شما مشکل از کجاس

  90. درود، بنده ردمی نوت هشت دارم، و منتظرم برای می یو آی دوازده، خواستن ببینم نصبش کنم؟ آخه برخی اعتراض کردن و مثل اینکه بروز رسانی از سایت شیایومی دوباره خارج شده، و گفتن منتشر میشه، با توجه به انیمشین های زیاد می یو آی دوازده ، اسنپدراگون ۶۶۵، در طولانی مدت با این نرم افزار آسیب نمی بینه؟

    1. با سلام، نه دوست عزیز مشکلی پیش نخواهد اومد به شرطی که شما حافظه و رم گوشی خودتون رو مدیریت کنید

      1. نه طوری نیست من اسنپدراگون ۶۶۲ دارم رونه گوشیم هم ردمی ۹tهست

        1. سلام آیا به روز رسانی فضای گوشی رو اشغال میکنه؟یعنی از مقدار حافظه کم میشه؟الان هربار برا گوشیم نسخه ب روز رسانی میاد نصب کنم که کل حافظه‌مو فقط همینا میگیره،حجمشم ک هربار یه گیگه

      2. سلام،گوشی a.32 رو بروزرسانی کردم واسه اندروید ۱۳، گوشی خاموش شد و دیگه روشن نمیشه! راهکاری دارید؟

    2. سلام من یک گوشی شیائومی نوت ۹ دارم
      می ترسم بروز کنم آخه یک بار موقع آپدیت گوشیم بهش شوک وارد شد و به نمایندگی زنگ زدم گفتند که شارژ گوشیتون کم بوده و بزارید داخل شارژ
      از اون موقع می ترسم که بروز کنم
      الان بروز رسانی آمده بکنم یا نکنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن