قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A11 ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A11 ظرفیت 32 گیگابایت رم 2GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • تولیدکننده: برند سامسونگ
  • مدل کالا: Samsung Galaxy A11-32GB-2GB مدل SM-A115F/DS
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی هوآوی 2019-Y6s ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هواوی y6s ؛ یک گوشی مقرون به صرفه با طراحی زیبا از هوآوییکی از خطوط تولید هوآوی که تنوع زیادی دارد، خط تولید Y است. هر ساله این شرکت مدل‌های مختلفی را از این سری روانه بازار می‌کند.  از جمله این مدل‌ها می توان به گوشی های هواوی ، وای 9 پرایم، هوآوی وای 5 و هوآوی وای..

بدون قیمت

گوشی شیائومی Redmi 9C ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی ردمی 9c ظرفیت 64 گیگابایتردمی 9c به عنوان عضوء جدید خانواده‌ی میان رده‌ی شیائومی به طور رسمی در آگوست 2020 راهی بازار موبایل شد. این گوشی بیانگر اینست که دنیای گوشی‌های میان رده‌ی شیائومی روزبه‌روز در حال پیشرفت و بهتر شدن است. در ادامه ردمی ۹ سی را به طور کامل بررسی کرده و علاوه بر قیمت..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y6 Prime-2019 ظرفیت 32 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی هوآوی وای 6 پرایم (2019)(MRD-LX1F)​ ​بدون شک هوآوی یکی از سازندگان موبایل است که تنوع در تولید از جمله راهبردهای آن درنظر گرفته می شود. سری وای نیز جزء خطوط تولید این شرکت بوده که گوشی های مقرون به صرفه ای را تولید کرده و با تنوع زیاد، سالانه محصولات زیادی را با مشخصات سخت افزا..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7 prime-2019 ظرفیت 64 گیگابایت

بررسی کامل گوشی وای 7 پرایم 2019 با ظرفیت 64 گیگ : گزینه ای مقرون به صرفه برای علاقمندان به سلفی​ ​​سری وای جزء گوشی های ارزان قمیت و بسیار خوب شرکت هواوی بوده که سالانه در مدل های مختلفی تولید می شود که از آن میان می توان به وای 6 پرو(2019)، و ای 6 پرایم و وای 7 پرو و وای 7 پرایم (20..

بدون قیمت

گوشی هوآوی Y7p ظرفیت 64 گیگابایت

نقد و بررسی هواوی y7pگوشی‌های اقتصادی این روزها طرفداران زیادی دارند، زیرا وقتی یک گوشی خوش ‎قیمت به تمام نیاز‌های شما پاسخ دهد و جدا از این کیفیت بسیار خوبی داشته باشد، چرا قیمت نجومی برای موبایل پرداخت کنیم؟ سری y جزء گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی شرکت هوآوی بوده که سالانه در مدل‌های مختلفی به بازار ..

بدون قیمت

نقد و بررسی گوشی a11

سامسونگ تاکنون دو مدل از گوشی‌های ارزان قیمت خود را از سری A تولید کرده که در بین سایر مدل‌ها کمترین قیمت را دارند. یکی از این مدل‌ها گوشی a11 است، قیمت گوشی a11 خبر از اقتصادی بودن این مدل می‌دهد؛ به طوریکه در کنار مشخصات فنی سامسونگ a11 آن را تبدیل به یک گزینه عالی برای خرید گوشی کرده است. با ما همراه باشید تا مشخصات گوشی a11 را از تمام جهات بررسی کنیم.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

گوشی a11

قیمت گوشی a11

a11 قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد؛ در بازارهای جهانی قیمت گوشی سامسونگ a11 حدود 87 دلار تخمین زده شده است. برای اطلاع از قیمت گوشی a۱۱ در ایران با فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید. 19کالا این افتخار را دارد که همواره بهترین قیمت a11 را به مشتریان خود ارائه دهد، قیمت گوشی a11 امروز با تخفیفات ویژه در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد که در مقایسه با سایر گوشی‌ها مدلی کاملاً اقتصادی محسوب می‌شود.

مشخصات گوشی a11 از نظر نرم افزار

سامسونگ a11 از اندروید 10، قابل ارتقاء به اندروید 11، استفاده می‌کند و همچنین رابط کاربری اختصاصی سامسونگ که با نام One UI 3.1 نیز شناخته می‌شود را اجرا می‌‌کند. این بدان معناست که گوشی a11 تجربه نرم افزاری کاملاً مشابه گوشی‌های هوشمند گلکسی S و Note را دارد، البته منهای ویژگی‌هایی که به سخت افزار خاصی نیاز دارند. همه ویژگی‌های معمول Android 10 (ناوبری تمام صفحه، اعلان‌های بهبود یافته، تم تاریک در سطح سیستم و …) در گوشی سامسونگ a11 هم وجود دارد.

مشخصات سامسونگ a11 از نظر سخت افزار

قلب تپنده گوشی a11 یک چیپست اسنپدراگون 450 است که با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. این میزان حافظه برای کار کردن زیاد نیست، بنابراین استفاده از کارت حافظه جانبی microSDXC برای شما در نظر گرفته شده است. گوشیa11 در ۳ نسخه‌ی ۲ | ۳۲، ۳ | ۳۲ و ۳ | ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود که با توجه به این میزان رم انتظار چندانی از اجرای عملکردهای چندوظیفه‌ای با هم در گوشی a11 نداریم. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی گوشی a۱۱  نیز Adreno 506 به کار گماشته شده که کارایی خوبی را ارائه می‌دهد.

طراحی گوشی سامسونگ a11

وقتی که با دقت به a11 سامسونگ نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که از لحاظ طراحی و مواد بکار رفته در بدنه با نسخه‌های قبلی تفاوت چندانی ندارد و از ترکیب شیشه برای پنل جلو و پلاستیک در فریم و پنل پشت گوشی آ ۱۱ بهره گرفته است که باعث کاهش قیمت گوشی a11 هم شده است. البته انتظار بیش از این را هم نمی‌توان از گوشی a11 به عنوان یک گوشی پایین‌رده داشت! استفاده از پلاستیک برای سامسونگ a11 یک مزیت دارد و آن هم سبک بودن گوشی است که ارگونومی آن را بالا می‌برد.

گلکسی a11 تنها ۱۷۷ گرم وزن دارد. به نسبت نسخه قبلی، طراحی پنل عقب تفاوت چندانی پیدا نکرده و در واقع زبان طراحی آن مشابه است، اما در مورد تفاوت جزئی آن می‌توان گفت که در پنل جلو گوشی a11 به جای ناچ استایل از یک پنل هول-پانچ بهره برده است؛ از‌ این‌رو گوشی a11 یک پنل تمام صفحه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ابعاد گوشی سامسونگ a۱۱ نیز 161.4 × 76.3 × 8 بوده که نسبت به نسخه قبلی اندکی بزرگتر شده است. از دیگر امکانات سامسونگ a11 علاوه بر تغییرات گفته شده، می‌توان به ارتقاء از نظر دوربین اشاره کرد که به جای استفاده از ماژول دوگانه به یک ماژول سه‌گانه مجهز شده است.

همچنین لبه‌های پنل عقب گوشی a11 نیز منحنی شکل طراحی شده که تا فریم‌ها نیز امتداد یافته و باعث می‌شود که گوشی a11 راحت‌تر در دست گرفته شود. از نظر آپشن‌های رنگی هم می‌توان گفت که گوشی a11 سامسونگ در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی، قرمز عرضه می‌شود.

در قاب پشت گوشی آ۱۱ شاهد قرارگیری ماژول عمودی سه گانه دوربین فلش LED و سنسور اثر‌انگشت هستیم که چیدمان متعادلی داشته و کار با گوشی a11 را آسان‌تر می‌کند. کلید پاور و تنظیم صدا در لبه‌ی سمت راست سامسونگ a11 و اسلات اختصاصی کارت حافظه نیز در لبه‌ی سمت چپ سامسونگa11 قرار دارد. لبه‌ی پایین گوشی a11 هم محل قرار‌گیری جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه شارژ USB Type-C اسپیکر و میکروفون است.

قیمت گوشی a11

نمایشگر گوشیa11

در مورد مشخصات a11 از لحاظ نمایشگر باید گفت که از طراحی هول-پانچ بهره برده تا بتواند تجربه بصری را ارتقاء دهد این استایل در عکس گوشی a11 کاملا مشخص است. نوع پنل استفاده شده در آن هم با قیمت گوشی a11 مطابقت دارد و از نوع TFT بوده و اندازه‌ای برابر با ۶.۴ اینچ دارد.

در واقع با این اندازه، گوشیa11 می‌تواند یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه برای تماشای محتوای ویدئویی در هنگام خرید گوشی در نظر گرفته شود. گوشی a11 رزولوشن ۷۲۰×۱۵۶۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۶۸ پیکسل بر اینچ را ارائه داده؛ اما با توجه به اینکه اندازه این نمایشگر نسبت به نسخه قبل بیشتر شده و رزولوشن ثابت مانده، تراکم پیکسلی اندکی افت داشته، ولی بسیار جزئی است.

همان طور که گفته شد، برای ارائه تجربه بصری، گوشی a11 هم به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با طراحی Infinity-O مجهز شده و هم کیفیت تصویرش HD+ است. هول-پانچ سلفی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر گوشی آ۱۱ تعبیه شده و یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را در خود جای داده است. به طور‌کلی با در نظر داشتن  قیمت گوشی سامسونگ a11 صفحه نمایش آن عملکرد مطلوبی دارد.

باتری گوشی a۱۱

گرچه a11 قیمت پایینی دارد ولی در بخش باتری درخشش کم نظیری داشته است. یکی از امکانات سامسونگ a11 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن است. این باتری از شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. عملکرد باتری سامسونگ a11 بسیار عالی است و برای بیشتر مردم تا دو روز دوام می‌آورد.

دوربین گوشی a11

این غول سازنده، تمرکز خود را بر ارتقاء دوربین گذاشته است. این بار دوربین سامسونگ a11 به یک لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی دیگر نیز مجهز شده؛ اما لنز اصلی گوشی a11 سامسونگ تغییری نداشته و همانند دو نسخه قبلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. در مجموع ماژول سه‌گانه گوشی a11 در بردارنده این لنزها است:

  • لنز اصلی واید ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8
  • لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2
  • سنسور ثبت عمق ۲ مگاپیکسی

دوربین سلفی گوشی سامسونگ a11 قابلیت عکسبرداری پانوراما، HDR، حالت پرتره و فیلم‌برداری فول.اچ.دی با سرعت 30 فریم بر‌ثانیه را دارد. دوربین سلفی سامسونگ a11 نیز 8 مگاپیکسلی بوده که از قابلیت فیلمبرداری فول.اچ.دی با سرعت با 30 فریم بر‌ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که گوشی a11 یک گوشی اقتصادیست و با توجه به قیمت گوشی a11 نباید انتظاری فراتر از معمول از عملکرد دوربین آن داشت؛ اما تصاویر a11 و فیلم‌هایش رضایت بخش هستند.

سامسونگ a11

بررسی ارزش خرید گوشی a11

سامسونگ a11 گرچه برای عملکرد‌های سنگین و چند وظیفه‌ای ساخته نشده، ولی اگر از گوشی خود تنها برای گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیام یا وبگردی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنید، نیازی به خرید یک گوشی گران قیمت نخواهید داشت.

در مجموع می‌توان گفت که اگر طرفدار برند سامسونگ باشید گوشی سامسونگ a11 نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های مورد نظر شما باشد. گوشی a11 قیمت روز در مقایسه با سایر مدل‌ها بسیار به صرفه است؛ در واقع می‌توان گفت که در بین گوشی‌های جدید سامسونگ سری A، گوشی a11 از نظر نسبت قیمت به امکانات ارزش خرید بالایی دارد.

مزایا گوشی a11 :

  • برخورداری از  USB-type c
  • عملکرد نرم افزار بسیار خوب
  • اقتصادی بودن قیمت گوشی a11

معایب سامسونگ a11 :

  • استفاده از پلاستیک در ساخت گوشی
  • دوربین معمولی

سوالات متداول

عملکرد دوربین گوشی سامسونگ گلکسی A11 چگونه است؟

سامسونگ برای ارتقاء این مدل تمرکز خود را بر روی دوربین گذاشته است. دوربین ای 11 به یک لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی مجهز شده؛ اما لنز اصلی آن تغییری نداشته و همانند دو نسخه قبلی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هم در این ماژول گنجانده شده است و تنوع خوبی در عکاسی با موبایل ایجاد می‌کند.

آیا سامسونگ A11 مناسب بازی کردن است؟

خیر، به صراحت می‌توان گفت که گوشی آ۱۱ گرچه برای عملکرد‌های سنگین و چند وظیفه‌ای ساخته نشده، ولی اگر از گوشی خود تنها برای گشت‌و‌گذار در شبکه‌های اجتماعی، ارسال پیام یا وبگردی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنید حتما خرید گوشی a11 را مد نظر قرار دهید.

قیمت گوشی a11 امروز چقدر است؟

در حال حاضر قیمت جهان گلکسی a11 چیزی در حدود 125 دلار است که آن را در گروه مدل‌های اقتصادی قرار می‌دهد و شما برای مطلع شدن از قیمت روز گوشی ای 11 سامسونگ می‌توانید از فروشگاه اینترنتی 19کالا کمک بگیرد.

اطلاعات کلی
برند سامسونگ
مدل Samsung Galaxy A11 SM-A115F/DS
GPU (گرافیک) Adreno 506
سیم کارت دو سیم کارت 4G
دوربین 13 مگاپیکسل (سه گانه)
اندازه 8 ×76.3 × 161.4 میلی متر
وزن 177 گرم
جنس بدنه فریم و پنل عقب پلاستیکی، پنل جلو شیشه ای
حافظه 32 گیگابایت حافظه داخلی -2 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, March 13
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
سازنده چیپست Qualcomm
چیپست (Qualcomm SM4250 Snapdragon 450 (11 nm
سرعت 1.8 گیگاهرتز
تعداد هسته 8 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل اندروید
نسخه Android 10.0 قابل ارتقا به Android 11
صفحه نمایش
اندازه 6.4 اینچ
نوع صفحه نمایش PLS IPS
رزولوشن 1560 × 720 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~81.6%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~268
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 2 گیگابایت
حافظه داخلی 32 گیگابایت
درگاه حافظه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSDXC (استفاده از درگاه اختصاصی)
دوربین
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل(سه گانه)
رزولوشن 1560 × 720 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلمبرداری Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
فلش LED
دوربین دوم 8 مگاپیکسل
امکانات HDR، پانوراما
سنسور
سنسور ها سنسور اثر انگشت (rear-mounted)- شتاب سنج(حسگر حرکتی) -حسگر مجاورتی
شبکه
تکنولوژی GSM / HSPA /LTE Cat4 150/50 Mbps
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration; MP3, WAV ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 b/g/n, Wi-Fi Direct, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, BDS
رادیو رادیو FM
بلوتوث 4.2, A2DP, LE
مادون قرمز
USB USB Type-C 2.0
امکانات
ارسال پیام SMS , MMS , Email , Push Mail ,IM
تکنولوژی مرورگر HTML
جاوا
سایر قابلیت شارژ سریع 15 واتی-پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4/WMV/H.264-پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3/WAV/WMA/eAAC+/FLAC-ویرایش عکس و فیلم -قابلیت نمایش فایلهای آفیس و پی دی اف- مجهز به رابط کاربری One UI 3.1
باتری
باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.