خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

استفاده از “Black Technology” در ساخت “MIUI 9

منابع خبری اعلام کرده‌اند که عرضه رابط کاربری شیائومی یا «ام آی یو آی ۹» نزدیک است این در حالی است که سازندگان این رابط کاربری نیز کم کم برخی از مشخصه های مربوط به این رابط کاربری را انتشار می دهند برای مثال، چند روز پیش سازندگان «ام آی یو آی ۹» در پیج رسمی «وی چت» خود خلاصه ای از قابلیت های جدید این رابط کاربری را منتشر کرده اند. اولین چیزی را که ما می توانیم ببینیم تغییراتی در UI است که در واقع با طرح ها و تم های مختلفی بارگذاری خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که توسط سازندگان رابط کاربری جدید تا به امروز منتشرشده است “desk dock column” است که موقعیت خود را تغییر می دهد و همچنین ” arDock b” حذف شده است و تنها آیکون آن باقی مانده است و تغییرات عمده ای نیز در رابط قفل صفحه نمایش به وجود آمده است. سمت چپ فقل صفحه نمایش جدید “Universal Remote Control” و “Mi-pay” و “Xiaomi Bus” قرار داشته درحالی که در قسمت پایین قفل صفحه نمایش چراغ قوه قرار دارد.

طراحی قفل صفحه نمایش جدید به حدی ساده است که دیگر برای تکمیل یک عملکرد نیازی به دو یا چند کلیک نبوده و تنها با یک مرحله این کارانجام می شود. مقامات “MIUI” مدت زمان طولانی صفحه نمایش دو بخشی همچنین قابلیت ضبط «ام آی یو آی ۹» را به معرض نمایش گذاشته اند و در حقیقت این دو در یک  قالب استاندارد عرضه شده اند. این اطلاعات همه آن چیزی است که تا امروز منتشر شده است؛ تا اینکه دیروز نیز سازندگان این رابط کاربری از یکی دیگر از ویژگی های این رابط کاربری یعنی“Black “Technology رونمایی کرده اند.

یکی دیگر از مهمترین مشخصه های رابط کاربری «ام آی یو آی ۹» “Black Technology” است.این مشخصه اطمینان می دهد که عملکرد هر گوشی موبایل با استفاده از ابزارهای بهینه سازی «ضد تخلیه» حافظه پس زمینه، بهینه سازی خواهند شد و همچنین الگوریتم هایی برای اشغال حافظه توسط اپلیکیشن ها عملکرد بی عیب و نقصی را اطمینان خواهد داد. حال می بایست برای اطلاعات کامل این رابط کاربری منتظر اعلام رسمی این رابط کاربری در تاریخ ۲۶ جولای باشیم.KK

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت 128 رم 6 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C ظرفیت ۱۲۸ رم ۶ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۰,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۱,۴۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن