خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار شیائومیاخبار گوشی موبایل

استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در شیائومی می۷!

نمایشگاه MWC 2018 یکی از بهترین فرصت ها برای بسیاری از تولید کنندگان موبایل در سراسر دنیا به حساب می آید و بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند در سراسر دنیا هرساله بهترین و جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه بین المللی رونمایی می کنند. امثال شرکت بزرگ چینی- شرکت شیائومی نیز به لیست شرکت کنندگان این نمایشگاه اضافه شده است. این شرکت تلاش می کند تا در یک استیج بین‌المللی از محصول جدید خود به نام گوشی هوشمند شیائومی می ۷ رونمایی کند.

استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در شیائومی می۷

چندی پیش مدیرعامل این شرکت از برنامه ریزی برای تجهیز پرچمدار سال ۲۰۱۸ به چیپست ۸۴۵ خبر داد. این چیپست همانند پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ با استفاده از فنآوری ۱۰ نانومتری تولید شده است و با برخورداری از مودم جدید X20 از شبکه ۴G نیز پشتیبانی می کند. این چیپست دارای ۴ هسته Cortex-A75 و ۴ هسته Cortex-A53 بوده و از یک پردازنده گرافیکی جدید Adreno 630 GPU استفاده می کند. گفته می شود که چیپست Snapdragon 845 به احتمال زیاد از یک واحد پردازش عصبی اختصاصی نیز پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه تاکنون اطلاعات کمی در مورد جنبه های فیزیکی و خصیصه های طراحی این وسیله در دسترس قرار گرفته است.

نمونه های مختلفی از طرح های اولیه این گوشی منتشر شده است، اما چیز زیادی مشخص نیست. در یک نمونه طرح اولیه این گوشی که اخیرا منتشر شده است نشان می دهد که طراحی پنل پشتی این گوشی نسخه پیشرفته تر گوشی می میکس۲ است. بنابرین در لبه بالای این گوشی حاشیه وجود داشته در حالی که این حاشیه در لبه پایینی به کلی حذف شده است.

همچنین می توان گفت که امتیاز این گوشی موبایل از می میکس ۲ بیشتر است به این دلیل که لبه بالایی محل قرار گیری برخی از سنسورهایی است که این محل مناسب ترین جا برای آن در نظر گرفته می شود؛ اما لبه بالایی این گوشی بسیار نازک شده است. بنابرین بر اساس این طرح تاکنون منتشر شده از نظر نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز می میکس ۲ را مقلوب می کند و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن بیشتر است.

یکی دیگر از خصیصه های مرتبط با طراحی این گوشی این است که دارای دوربین دوگانه بوده وسنسور اثر انگشت در عقب این گوشی قرار گرفته است. به عنوان یکی از اهداف این شرکت برای تمرکز بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸ این گوشی نیز با پشتیبانی از هوش مصنوعی قابلیت عکسبرداری ویژه ای را ارائه خواهد داد.

این فروشگاه اینترنتی موبایل شیائومی در رابطه با این مدل از سازنده چینی اطلاعاتی را به زودی منتشر خواهد کرد. نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۰۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۴۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi 12 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی 13T ظرفیت 256 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۲۳,۹۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی ۱۳T ظرفیت ۲۵۶ رم ۱۲ گیگابایت

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن