خرید گوشی گیمینگ شیائومی
اخبار آیفوناخبار گوشی موبایل

احتمال عرضه قریب‌ الوقوع آیفون ۹ یا اس ای ۲۰۲۰!

چند روز قبل خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه آیفون ۹ که در اغلب اوقات به نام آیفون اس ای ۲۰۲۰ نیز از آن یاد می‌شود قرارست در ۲۲ آوریل رونمایی شود. حال، ۹to5Mac اطلاعات جدیدی را دریافت کرده که به نظر می‌رسد از این خبر پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات از احتمال عرضه قریب‌ الوقوع آیفون ۹/اس ای ۲۰۲۰ خبر می‌دهد.

احتمال عرضه قریب‌ الوقوع آیفون ۹ یا اس ای ۲۰۲۰!

دلایل زیادی وجود دارد که گوشی‌ آیفون را به یکی از بهترین گوشی‌های بازار تبدیل می‌کند. آیفون گرچه از نظر طراحی نسبت به سایر برندهای سازنده موبایل در سال‌های اخیر ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی ارائه نداده؛ اما از کیفیت ساخت گوشی‌های آن نمی‌توان چشم پوشی کرد. از نظر سخت‌افزار و قدرت پردازنده‌هایی که این شرکت مورد استفاده قرار می‌دهد، هم بهترین گوشی‌های دنیای موبایل به حساب می‌آیند.

برخی از منابع خبری از احتمال عرضه آیفون ۹ یا اس ای ۲ از فردا ۳ آوریل خبر می‌دهند.

احتمال عرضه قریب‌الوقوع آیفون 9/اس ای 2

اما این گوشی‌های فوق‌العاده و قدرتمند یک مشکل اساسی دارند و آن هم قیمت به نسبت بالایی این محصولات نسبت به همتاهای خود از دیگر برندهاست. همین امر باعث شده که آیفون آن بخش حساس به قیمت بازار را از دست دهد. برای رفع این مشکل این شرکت قرارست بر روی گوشی‌های مقرون به صرفه‌تری کار کند. گوشی آیفون اس ای یکی از مدل‌هایی بود که در زمان عرضه توانست به یکی از مدل‌های پرفروش آیفون تبدیل شود. از مدت‌ها قبل شایعه شد که شرکت آیفون قرارست نسخه جدید این گوشی را تولید کند. به نقل از برخی از منابع خبری( ۹to5Mac) احتمالاً آیفون به زودی سفارش برای این گوشی میان‌رده خود را باز خواهد کرد.

این سایت همچنین می‌گوید که این گوشی جدید احتمالاً همان آیفون اس ای ۲۰۲۰ نامگذاری خواهد شد و به منظور جلوگیری از سردرگمی کاربران واژه ۲۰۲۰ به نام آن اضافه خواهد شد.

علاوه بر جزئیاتی که بیان شد این خبر همچنین بیان داشته که آیفون اس ای ۲۰۲۰ قرارست در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز عرضه شود و از نظر حافظه داخلی هم گفته می‌شود که این گوشی میان‌رده اپل در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۶۵ گیگابایتی در دسترس کاربران گوشی آیفون قرار خواهد گرفت.

مشخصات و قابلیت‌های آیفون اس ای ۲۰۲۰ یا آیفون ۹

برطبق خبرهایی که قبلاً منتشر شده در آیفون اس ای ۲۰۲۰ از همان چیپست A13 که در گوشی آیفون ۱۱ نیز مورد استفاده قرار گرفته استفاده شده و به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. نمایشگر استفاده شده در آن هم ۴.۷ اینچی از نوع ال سی دی بوده و طراحی خود را از طراحی آیفون ۸ و آیفون ۷ و … به ارث می‌برد.

اما شرکت اپل در رابطه با انتشار جزئیات مربوط به محصولات جدید خود بسیار محافظه‌کارانه عمل می‌کند. به همین دلیل هنوز این اطلاعات قطعی نیست. از این رو می‌بایست باز هم منتظر حرکت بعدی اپل باشیم. آیفون SE 2 می‌تواند از ویژگی محبوب دیگری برخوردار باشد که در جایگاه یک گوشی ارزان‌قیمت بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد این گوشی اپل چیست؟ نظرات خود را کامنت کنید.

فروش ویژه
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۵,۹۰۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro 5G ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۵۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی  Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۰,۸۲۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۶,۱۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi 13C NFC ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۲۹۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۸,۴۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت

منبع: ۹to5Mac

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن