قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی
oos گوشی موبایل اپل iPhone 12 Pro Max ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 Pro Max ظرفیت 256 گیگابایت رم 6GB

رجیستر شده به همراه کد فعالسازی

 

 قیمت و موجودی به روز و قطعیست

 
  • مدل کالا: Apple iPhone 12 Pro Max-256-6GB مدل A2412
  • تمام شد
  • 0 تومان
X


محصولات مرتبط

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 ظرفیت 256 گیگابایت

نقد و بررسی گوشی آیفون ۱۲ ظرفیت 256 رم 4 گیگابایتایفون ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای بسیاری از کاربران و یکی از بهترین گزینه‌هاییست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مشخصات این مدل نظیر طراحی جذاب، اتصال کامل 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد پردازشی بهتر از هر گوشی اندرویدی نیز باعث می‌شود..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی ایفون ۱۲ایفون ۱۲ یکی از بهترین گوشی‌های اپل برای بسیاری از کاربران و یکی از بهترین گزینه‌هاییست که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. مشخصات این مدل نظیر طراحی جذاب، اتصال کامل 5G، دوربین‌های خوب و عملکرد پردازشی بهتر از هر گوشی اندرویدی نیز باعث می‌شود محبوبیت فراوانی داشته باشد. ..

بدون قیمت

گوشی اپل مدل آیفون iPhone 12 mini ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی کامل گوشی آیفون 12 مینیامسال کمپانی بزرگ اپل در کنار خانواده 3 نفره سری آیفون 12 ، عضو کوچکی به نام ایفون ۱۲ مینی را نیز معرفی کرد. آیفون ۱۲ مینی کوچک‌ترین گوشی تمام صفحه اپل محسوب می‌شود. همان‌طور که پسوند مینی نشان می‌دهد، iPhone 12 mini واقعاً جمع و جور ساخته شده و کوچک‌ترین گوشی سری ..

بدون قیمت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Note20 Ultra ظرفیت 256 رم 12گیگابایت

بررسی نوت ۲۰ اولترا سری گلکسی نوت در تاریخ 5 اگوست 2020 معرفی شد. به نظر می‌رسد که امسال کهکشانی‌ ها سیاست نامگذاری سری نوت را تغییر داده‌اند.  سری بزرگتر، به جای پلاس پسوند اولترا را یدک می‌کشد. شاید سامسونگ قصد داشته واژه را استفاده کند که عظمت و شکوه طراحی این نسخه از پرچمداران خود را در ..

بدون قیمت

گوشی سامسونگ Galaxy S20 Ultra 5G ظرفیت 128 گیگابایت

نقد و بررسی تخصصی گوشی s20 ultraسامسونگ در تاریخ 11 فوریه 2020 از سری پرچمدار S خود رونمایی کرد. گوشی s20 ultra نسبت نسخه‌های سال قبل پرچمداران سامسونگ ارتقاء قابل‌توجهی داشته‌است. در این بررسی به مشخصات s20 ultra و قیمت s20 ultra خواهیم پرداخت.19کالا به عنوان یک مرجع خرید گوشی معتبر در ادامه ب..

بدون قیمت

بررسی ایفون ۱۲ پرو مکس

ایفون ۱۲ پرو مکس قوی‌ترین پرچم دار سال 2020 شرکت معروف اپل است و البته قیمت آیفون ۱۲ پرومکس نسبت به بقیه محصولات این خانواده هم بالاتر است. آیفون ۱۲ پرومکس ، بزرگ‌ترین گوشی هوشمند ساخت شرکت اپل و همینطور پیشرفته‌ترین آیفون ساخته شده تا امروز محسوب می‌شود، اما سوال اینجاست که آیا آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به سری‌های دیگر گوشی آیفون و خانواده 12 قابلیت های چشم‌گیری دارد که شما را مجاب به پرداخت پول اضافی برای خرید آن کند؟ در ادامه‌ به بررسی آیفون ۱۲ پرومکس و قیمت آیفون ۱۲ پرومکس خواهیم پرداخت؛ پس تا انتها ما را همراهی کنید.

نکته: گوشی‌های 5G در ایران ممکن است بدلیل تحریم یا به دلایل فنی قابلیت 5جی را پشتیبانی نکنند و پشتیبانی از این قابلیت قطعی نیست.

مشاهده مشخصات و قیمت سایر ظرفیت ها:

بررسی ایفون ۱۲ پرو مکس

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس

قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس همان طور که اشاره کردیم، بسیار بالاست که با توجه به این که پیشرفته‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس آنچنان هم دور از انتظار نیست. قیمت آیفون ۱۲ پرومکس در بازار جهانی از 1039 یورو تا 1799 یوروست. اگر دنبال یک پرچم دار هستید، احتمالاً قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس برای شما دغدغه ای ایجاد نکند و شاید حتی از نظر شما آیفون ۱۲ پرو مکس قیمت معقولی داشته باشد.

مشخصات ایفون ۱۲ پرو مکس از نظر نرم افزاری

ایفون ۱۲ پرو مکس با قابلیت اتصال 5G که یکی از تکنولوژی‌های مهم و تاثیرگذار در سال 2020 محسوب می‌شود عرضه شده و با پلتفورم IOS نسخه IOS 14.1 پا به بازار گذاشته است. ایفون ۱۲ پرو مکس در اجرای برنامه‌ها، کارهای روزمره و حتی اجرای عملکردهای چند وظیفه‌ای مثل بازی، یکی از سریع‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود.

ایفون ۱۲ پرومکس از نظر نرم افزار

مشخصات ایفون ۱۲ پرومکس از لحاظ سخت افزار

آیفون ۱۲ پرومکس مثل بقیه خانواده خود، به تراشه قدرتمند A14 Bionic شرکت اپل مجهز شده، این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود 20 درصد سریع‌تر است و عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای و رم 6 گیگابایتی، تکمیل کننده قسمت پردازشگر آیفون ۱۲ پرو مکس هستند. عملکرد گوشی آیفون ۱۲ پرومکس در اجرای بازی‌های گرافیکی مثل PubG، Call of Duty و Asphalt عالی و شگفت انگیز بوده و این بازی ها را با حداکثر کیفیت و فریم ریت، بسیار روان اجرا می‌کند. پس می‌توان آیفون ۱۲ پرو مکس را در حد یک گوشی گیمینگ در نظر گرفت که از پس هر بازی‌ای برمی‌آید.

قیمت آیفون ۱۲ پرومکس

ایفون ۱۲ پرو مکس از بنچمارک آنتوتو امتیاز قابل توجه حداکثری 638584 را کسب کرده که خود گویای قدرت و کیفیت سخت افزار بکار رفته در آیفون 12 پرو مکس است. از نظر حافظه داخلی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس در سه نسخه 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه شده اما رم آن 4 گیگابایت است. در مورد عملکرد بازی ایفون ۱۲ پرو مکس هم باید گفت که با وجود اینکه نسخه‌های بعد از این مدل هم در بازار موجود است؛ اما هنوز هم می‌توانید به عنوان یک گوشی عالی برای بازی روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

طراحی آیفون ۱۲ پرومکس

اپل در طراحی آیفون ۱۲ پرومکس خلاقیت زیادی به خرج نداده و طراحی مشابه به سری قبلی برای آن در نظر گرفته است که با توجه به قیمت آیفون ۱۲ پرومکس شاید انتظارات را برآورده نکند. البته درست است نسبت به نسل قبل تغییر چندانی در ظاهر شاهد نیستیم، اما مواد استفاده شده و کیفیت ساخت ایفون ۱۲ پرو مکس ، مثل همیشه هر مخاطبی را به خود جذب می‌کند و طراحی آن به عنوان یک گوشی لوکس هرگز تکراری و دموده نمی‌شود.

طراحی آیفون 12 پرو مکس

پنل جلو و پشت گوشی آیفون ۱۲ پرومکس از شیشه ساخته شده که هر دو با گوریلاگلس به خوبی پوشیده و محافظت می‌شوند. فریم آیفون ۱۲ پرومکس نیز از فولاد ضد زنگ است و زیبایی و لوکس بودن را هم‌زمان برای شما به ارمغان می‌آورد. محافظ سرامیکی که بر روی نمایشگر قرار گرفته، باعث می‌شود که اگر آیفون ۱۲ پرومکس از دستتان سر خورد و با زمین برخورد کرد، ضربه‌ یا خشی بر روی آن وارد نشود. به طور کلی، شیشه پشتی، محافظ روی نمایشگر و قاب آلومینیومی، متریال باکیفیتی هستند که اپل برای محافظت هر چه بهتر از محصول پرچمدار خود بکار برده است.

آیفون ۱۲ پرومکسقیمت ایفون ۱۲ پرو مکس
قیمت آیفون ۱۲ پرو مکسقیمت گوشی آیفون 12 پرو مکس

ابعاد آیفون ۱۲ پرومکس 7.4× 78.1 × 160.8 میلی‌متر است و وزنی معادل 228 گرم دارد که نسبت به 11پرومکس حدود 2 گرم سنگین‌تر شده است. در پایین فریم آیفون ۱۲ پرومکس ، اسپیکر استریو تعبیه شده که کیفیت بسیار بالایی هم دارد. سنسور اثر انگشت بازهم بکار گرفته نشده، ولی تشخیص چهره نرم افزاری سرعت بسیار بالایی داشته و به سادگی قفل صفحه شما را باز می‌کند، هرچند متأسفانه مشکل عدم شناسایی چهره با ماسک هنوز پابرجاست و آیفون آن را بهبود نبخشیده است. همچنین ایفون دوازده پرو مکس در 4 رنگ جذاب آبی، طلایی، نقره‌ای و مدادی برای مشتریان با هر سلیقه‌ای در دسترس قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک گوشی خوش‌دست هستید آیفون 12 پرو مکس قطعاً برای شما ساخته شده و ترکیب لبه‌های زاویه‌دار و متریال باکیفیت حس لوکس بودن این کالا را به خوبی به کاربر القا می‌کند.

نمایشگر آیفون 12 پرو مکس

نمایشگر غول پیکر 6.7 اینچی ایفون ۱۲ پرو مکس مثل بقیه خانواده سری این سری از جنس Super Retina XDR OLED است و با سرامیک شیلد ضد خش، پوشیده شده است. رزولوشن صفحه نمایش آیفون ۱۲ پرو مکس 2778 × 1284 پیکسل و با نسبت تصویر 19.5 به 9 ، حداکثر طول نمایشگر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. دور از انتظار نیست که اپل بهترین تکنولوژی‌ها را در نمایشگر آیفون ۱۲ پرومکس بکار گرفته تا بتواند تجربه بسیار عالی از مالتی مدیا را در اختیار دوستداران خود قرار دهد، به همین دلیل به استفاده از تکنولوژی‌های Dolby Vision روی آورده است.

نمایشگر ۱۲پرومکس

حدود 87.4 درصد نمای جلوی ایفون ۱۲ پرو مکس به صفحه نمایش اختصاص داده شده و حالت ناچ استایل که در آن دوربین سلفی جای گرفته، دقیقاَ مشابه سری‌های قبلی آیفون است و تغییری در سایز و اندازه آن دیده نمی‌شود. آیفون ۱۲ پرو مکس با داشتن مجوز IP68 در مقابل گرد و غبار و آب، تا عمق 6 متر مقاوم شده است. از‌این‌رو با خیال راحت می‌توانید در برخی از موقعیت‌های خاص از آیفون ۱۲ پرومکس استفاده کنید.

قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس

کیفیت نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس چه در آفتاب و نور روز، چه در نور کم و شب، مثال زدنی است. رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده نمایش داده می‌شود و تراکم پیکسلی 458 پیکسل بر‌اینچ دارد. همچنین سرعت نوسازی استاندارد 60هرتزی گوشی آیفون ۱۲ پرومکس ، فیلم دیدن و بازی کردن را برای شما لذت بخش می‌کند.

باتری گوشی آیفون ۱۲ پرومکس

اپل سیاست خود در مورد استفاده از باتری‌های ظرفیت پایین و بهینه سازی شده را در آیفون ۱۲ پرومکس هم پیاده کرده است. هر چند گوشی اپل ۱۲ پرو مکس یکی از بزرگ‌ترین باتری در بین خانواده آیفون را در خود جای داده، اما برای یک گوشی 6.7 اینچی، باتری‌ای با ظرفیت 3687 میلی‌آمپر، اندکی ناامید کننده است. البته فست شارژ ایفون ۱۲ پرو مکس ، 20 واتی است و سرعت بالایی دارد که در نیم ساعت 55 درصد گوشی شما را شارژ می‌کند.

باتری گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس

اپل که در مدل‌های قبلی خود، به بهانه محیط زیست هندزفری را از جعبه آیفون حذف کرده بود، این‌بار حتی شارژر هم از جعبه آیفون‌های نسل جدید خود برداشته است و باید آن را جداگانه خریداری کنید. ایفون ۱۲ پرومکس از شارژ بی‌سیم و سیستم جدید «مگ‌سیف» پشتیبانی می‌کند. این سیستم با اتصال مغناطیسی به قاب‌های مخصوص و کیف‌های چرمی قابلیت شارژ کردن باتری شما را دارد. البته سرعت شارژ در مگ سیف اندکی پایین تر است و از فست شارژ 20 واتی لایتنینگ خبری نیست.

دوربین ایفون ۱۲ پرو مکس

اپل ۱۲ پرو مکس در ماژولی مربعی شکل از سه لنز سه‌گانه واید، اولتراواید و تله فوتو 12 مگاپیکسلی که به ترتیب دیافراگمی معادل 1.6، 2.2  و 2.4 دارند، میزبانی می‌کند. اسکنر تشخیص عمق Tof Lidar به همراه فلش LED دوگانه، تکمیل کننده این ترکیب است و دست شما را برای عکاسی حسابی باز می‌گذارد. قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال نیز در ایفون ۱۲ پرو مکس برای لنز اصلی در نظر گرفته شده است. شاید در لنزها تفاوتی نسبت به آیفون 12 دیده نشود، اما از لحاظ نرم‌افزاری دوربین‌های گوشی آیفون 12 پرو مکس بهبود محسوسی داشته است.

دوربین ۱۲ پرومکس

عکس‌های گرفته شده در نور روز با ایفون ۱۲ پرو مکس کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند، عکس‌ها دارای رنگ طبیعی، بیشترین جزئیات، کم‌ترین نویز و دامنه داینامیکی گسترده هستند که برای یک لنز 12 مگاپیکسلی، کیفیتی فراتر از انتظار است.

عکسهای آیفون۱۲پرومکس

دوربین اولتراواید ایفون ۱۲ پرو مکس هم مثل لنز اصلی، عکس‌های شارپ، با جزئیات زیاد و رنگ طبیعی ثبت می‌کند. سنسور تله فوتو گوشی پرومکس ۱۲ با زوم 2.5 برابر هم با دامنه داینامیکی گسترده، کنتراست بالا و نویز کم عکس‌های بی‌نظیری را ثبت می‌کند. اندازه سنسور بکار رفته برای دوربین اصلی ایفون ۱۲ پرو مکس هم 1.7 میکرومتریست که گفته می‌شود 47% از نسخه پرو آن بزرگترست. لنز تله فوتو بکار رفته آن هم به فاصله کانونی طولانی‌تری مجهز شده که بدون شک تأثیر به سزایی در عملکرد عکاسی ۱۲ پرو مکس خواهد داشت. از مشخصات آیفون ۱۲ پرو مکس در قسمت پرتره به لطف سنسور Tof Lidar در حد یک دوربین حرفه‌ای عمل می‌کند و به خوبی پس زمینه را از سوژه تفکیک و مات می‌کند. جزئیات، کنترل نور، رنگ و کنتراست همگی در بهترین حالت خود به تصویر کشیده می‌شوند.

دوربین اولتراواید آیفون ۱۲پرومکس

عکاسی در شب:

در نور شب نیز در حالت Night Mode دوربین اصلی گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس و لنز اولتراواید کیفیتی مثال زدنی از خود به جای می‌گذارند، عکس‌ها جزئیات، کنترل نور و شارپنس فوق‌العاده‌ای دارند و نویز بسیار کمی در تصاویر دیده می‌شود. حتی بدون حالت Night Mode نیز کیفیت قابل قبولی دارد. در ایفون ۱۲پرومکس نسبت به 2 نسخه دیگر خانواده 12 به جز حالت Night mode که عکس‌ها سریع‌تر ثبت می‌شوند و نویز کم‌تری دارند، در بقیه موارد تفاوت چندانی دیده نمی‌شود.

عکاسی در شب آیفون 12 پرومکس

دوربین سلفی:

دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو مکس نیز بسیار عالی عمل می‌کند و عکس‌هایی با حداکثر جزئیات نویز کم، کنتراست و نور عالی ثبت می‌کند. به لطف سنسور 3D، عکس‌های پرتره سلفی نیز در بهترین حالت ثبت می‌شوند.

دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس قدرت فیلم‌برداری 4K با حداکثر دامنه داینامیکی، کم‌ترین نویز و لگ، نور وکنتراست بالا را دارد. همچنین لنز سلفی نیز قابلیت فیلم‌برداری با دوکیفیت را دارد؛ کیفیت 4K و فریم ریت 60 هرتزی یا کیفیت 1080 پیکسل با فریم ریت 120 هرتزی، که شما در دو حالت کیفیت بالایی را شاهد هستید.

دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو مکس

ارزش خرید ایفون ۱۲ پرو مکس

اگر دنبال یک آیفون غول پیکر با بالاترین کیفیت و به روزترین سخت افزار هستید و دوست دارید با گوشی خود به بازی کردن و فیلم دیدن بپردازید، خرید آیفون ۱۲ پرو مکس بهترین گزینه پیش روی شماست. البته قیمت گوشی آیفون 12 پرو مکس  بسیار بالا است که با توجه به کیفیتی که دارد قیمت آیفون ۱۲ پرو مکس کاملاً منطقی است. به هرحال با توجه به قیمت گوشی ایفون ۱۲پرومکس باید دید این تغییرات شما را برای خرید آیفون ۱۲ پرو مکس مجاب می‌کند یا خیر؟ شما می‌توانید برای خرید مدل ایفون ۱۲ پرو مکس و همچنین اطلاع از قیمت آیفون 12 پرو مکس و دیگر گوشی‌ها به سایت فروشگاهی 19 کالا سر بزنید.

مزایا ایفون ۱۲ پرو مکس

  • قابلیت اتصال 5G
  • متریال فوق‌العاده با کیفیت
  • سخت افزار قوی
  • سازگاری نرم افزار و سخت افزار
  • داشتن گواهی IP68
  • دوربین قوی

معایب آیفون ۱۲ پرو مکس

  • طراحی تکراری
  • باتری نسبتاً ضعیف
  • قیمت ۱۲ پرومکس که بسیار بالاست
اطلاعات کلی
برند اپل
مدل Apple iPhone 12 Pro Max A2412
GPU (گرافیک) (Apple GPU (4-core graphics
سیم کارت دو سیم کارت 5G
دوربین 12 مگاپیکسل (چهارگانه)
اندازه 7.4 ×78.1×160.8میلی متر
وزن 228 گرم
جنس بدنه فریم استیل ضد زنگ، پنل جلو و عقب شیشه ای(گوریلاگلس)
حافظه 256 گیگابایت حافظه داخلی-6 گیگابایت رم
تاریخ معرفی 2020, October 13
سال تولید 2020
پردازنده (CPU)
CPU (پردازنده) (Hexa-core (2x3.1 GHz Firestorm + 4x1.8 GHz Icestorm
سازنده چیپست Apple
چیپست (Apple A14 Bionic (5 nm
سرعت 3.1 گیگاهرتز
تعداد هسته 6 هسته ای
سیستم عامل
نوع سیستم عامل iOS
نسخه iOS 14.1 قابل ارتقا به iOS 14.2
صفحه نمایش
اندازه 6.7 اینچ
نوع صفحه نمایش Super Retina XDR OLED
رزولوشن 1284×2778 پیکسل
نسبت صفحه نمایش به بدنه ~87.4%
تراکم پیکسل در هر اینچ ~458
چند لمسی
مشخصات حافظه
حافظه RAM 6 گیگابایت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
درگاه حافظه
دوربین
دوربین اصلی 12 مگاپیکسل (چهارگانه)
رزولوشن 1284×2778 پیکسل
کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری 4K با سرعت 24/30/60 فریم در ثانیه, فیلم برداری Full HD با سرعت 30/60/120/240 فریم در ثانیه, Dolby Vision HDR،ضبط صدای استریو
فلش فلش LED (چهارگانه)
دوربین دوم 12 مگاپیکسل(دوگانه)
امکانات (HDR (photo/panorama
سنسور
سنسور ها Face ID-قطب نما- شتاب سنج(حسگر حرکتی)- حسگر مجاورتی- فشار سنج- ژیروسکوپ
شبکه
تکنولوژی GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
باندهای 4G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 4G
باندهای 3G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 3G
باندهای 2G پشتیبانی کامل از اپراتورهای 2G
EDGE
GPRS
نوع زنگ
نوع هشدار Vibration, proprietary ringtones
بلندگو
جک 3.5 میلیمتری
اینترنت و ارتباطات
وایرلس Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, hotspot
GPS (مکان یاب) A-GPS به همراه GLONASS, GALILEO, QZSS
رادیو
بلوتوث 5.0, A2DP, LE
مادون قرمز
USB Lightning, USB 2.0
امکانات
ارسال پیام iMessage, SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email
تکنولوژی مرورگر (HTML5 ( Safari
جاوا
سایر -NFC
- قابلیت شارژ سریع باتری 20 وات
-USB Power Delivery 2.0
-پشتیبانی از Dolby Digital Plus
-120 Hz touch-sensing
- سرویس ابری iCloud
- پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/aax+/aiff/apple lossless
- پشتیبانی از فرمت های تصویری mp4/h.264- audio/video/photo editor- document editor
-دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 6 متر و به مدت 30 دقیقه
-دارای محافظ Scratch-resistant ceramic glass, oleophobic coating
- پشتیبانی از تکنولوژی True Tone(برای تنظیم رنگ و درجه روشنایی بسته به نور محیط )
باتری
باتری لیتیوم یونی 3687 میلی آمپر ساعت (غیر قابل تعویض)

تجربه شما

فقط نظرات و تجربه شما در مورد محصول منتشر میگردد.
جهت سوال در مورد موجودی و سایر موارد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. 02191300019
    بد           خوب

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.