قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

مشاهده ویدئوهای یوتیوب از طریق واتس اپ!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/07/19 09:08:25 0 نظرات

مشاهده ویدئوهای یوتیوب از طریق واتس اپ!

"WhatsApp" درحال آزمایش مشخصه جدیدی است که به کاربران امکان می دهد که ویدئوهای یوتیوب را مستقیماً در چت روم واتس اپ مشاهده کنند. این مشخصه جدید واتس اپ، نیاز کاربران به اپلیکیشن یوتیوب را به طور کامل از بین می برد.

 

قابلیت واتس اپ

 

حالت پخش ویدئوهای یوتیوب به صورت پنجره تصویر در تصویر بوده درحالی که شما می توانید از حالت های دیگری چون زوم یا بزرگ نمایی ویدئو، حالت صفحه نمایش کامل، استفاده کرده و حتی می توانید ویدئو در حال پخش را به سمت راست یا چپ جابه‌جا کرده و بدون اینکه حتی پخش ویدئو متوقف شود به خواندن پیام های خود ادامه دهید و یا اینکه ویدئو را در پنجره کاملاً متفاوتی مشاهده کنید.

 

همچنین می توانید برای ادامه خواندن پیام ها در چت روم، ویدئو درحال پخش را متوقف کنید. اما اگر به چت های دیگر بروید ویدئو در حال پخش متوقف می شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر این مشخصه تنها برای سیستم عامل "iOS" برنامه ریزی شده است و گوشی های "iphone 6" به بعد را پشتیبانی خواهد کرد؛ اما تاکنون این مشخصه در سیستم عامل های اندروید و ویندوز گوشی های همراه آزمایش نشده است.

اگر آزمایشات مربوط به این ویژگی جدید، خوب از آب درآید به‌ زودی کاربران سیستم عامل "iOS" می توانند از تماشای ویدئوهای یوتیوب از طریق نرم افزار واتس اپ لذت ببرند.

© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.