قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

رونمایی از گوشی "Xiaomi Redmi 5X" به زودی!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/07/18 17:16:41 0 نظرات

رونمایی از گوشی "Xiaomi Redmi 5X" به زودی!

امروز یکی دیگر از محصولات شیائومی در تصویری نشان داده است. این پوستر گوشی ردمی 5 ایکس را نشان می دهد.

 بر اساس اخبار غیر رسمی و شایعات تاکنون منتشر شده پیرامون این محصول گفته می شود که از پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون 625 استفاده کرده و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن "FULL HD" و رم 4 گیگابایتی خواهد بود.

گوشی رد می 5 ایکس

در این پوستر تنظیمات مربوط به دوربین دوگانه و برچسب قیمت مربوط به این گوشی نیز نشان داده شده است. از طرفی نیز اخیرا شیائومی شایعه کرده است که این ماه، یک زیربرند جدید را راه اندازی خواهد کرد و گزارش شده است که تمرکز عمده این زیربرند جدید شرکت شیائومی بر فروش غیر آنلاین خواهد بود. تصویری که گفته می شود اولین تلفن تولید شده توسط این زیربرند است نیز منتشر شده است (به تصویر زیر نگاه کنید).

گوشی ردمی 5ایکس

با مشاهده این دو تصویر می توان نتیجه گرفت که اطلاعات نشان داده شده درهر دو تصویر تقریبا مشابه است پس می توان به طور قطع نتیجه گرفت "Redmi 5X" اولین گوشی هوشمند تولید شده تحت زیربرند جدید شرکت شیائومی خواهد بود.

همچنین گزارشات حاکی از آن است که نسخه گران قیمت تر و بهتر «شیائومی ردمی 5 ایکس» نیز عرضه خواهد شد که از چیپست اسنپ دراگون 660 استفاده کرده و رم آن 6 گیگابایت و دوربین جلو این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل خواهد بود. شیائومی ردمی 5 ایکس با اندروید «7.1.1» اجرا شده و رابط کاربری آن "MIUI 9" خواهد بود.

امروز نیز این شرکت اعلام کرده است که این گوشی در 26 جولای مصادف با تاریخ معرفی رسمی رابط کاربری MiUI v9 معرفی خواهد شد.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.