قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

رونمایی از LG V30 در 31 اوت!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/07/13 12:22:31 0 نظرات

رونمایی از "V30 LG" در 31 اوت!

شرکت ال‌ جی برای رونمایی یکی از مدل‌های جدید خود تاریخی را به رسانه ها اعلام کرده است. این رویداد قرار است در31 اوت در برلین آلمان درست یک روز قبل از اینکه "IFA"(نمایشگاه تجاری لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی) شروع شود اتفاق بیافتد. گوشی "LG V30" ستاره این رویداد خواهد بود. گفته می شود که این محصول جدید ال‌ جی دارای صفحه نمایش "OLED" بزرگ با نسبت تصویر «18:9» بوده و قسمت پشت آن نیز به صورت V شکل طراحی شده است.

گوشی ال جی وی 30

تاریخ این اعلامیه با برخی از شایعات قبلی مربوط به تاریخ احتمالی رونمایی از این محصول مطابقت دارد. تا به امروز تنها طرحی که از"LG V30" منتشر شده است بر اساس یکی از طرح های "CAD"(طراحی کامپیوتری) بوده است. علاوه بر این اعتقاد بر این است که گوشی «ال‌جی وی 30» دارای صفحه نمایش ""OLED است و صفحه نمایش ثانویه که اولین بار از ساخت گوشی "V10" شروع شد و در "V20" نیز ادامه یافت در این گوشی حذف شده است. گفته می شود که «ال‌ جی وی 30» ممکن است دارای شارژ بی‌سیم باشد. همچنین از نظر خصوصیات داخلی نیز می توان گفت دارای اسنپ دراگون 835 بوده و رم آن 4 گیگابایت است. به نظر می رسد که سری های V نسبت به سری های G خصوصیات جالب تری داشته باشند.

حال با حذف صفحه نمایش ثانویه فکر می کنید که این مدل جدید از سری V چه خصوصیت منحصر به فرد دیگری می تواند داشته باشد؟

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.