قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

تاریخ رونمایی iPhone 8 مشخص شد!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/08/29 14:26:51 0 نظرات

تاریخ رونمایی iPhone 8 مشخص شد!

 اگر تاکنون تمام اخبار و شایعات مربوط به آیفون 8 را دنبال کرده اید و منتظر هستید تا ببینید که این محصول چه زمانی به صورت رسمی معرفی خواهد شد خبر خوب این است که از این زمان به بعد می توانید تاریخی را برای آن در تقویم خود مشخص کنید.

برطبق گزارشات جدید منتشر شده در مجله وال استریت این شرکت قرار است رویدادی را در تالار استیو جابز برگذار کند و به صورت رسمی از این محصول رونمایی کند؛ اما این درحالی است که برخی از فرایند های ساخت هنوز تکمیل نشده است و این رونمایی به این بستگی دارد که ساخت و ساز این گوشی در کارخانه به چه سمتی پیش رود. این احتمال نیز می رود که این شرکت نتواند تا در موعد مقرر این رویداد را در محل تعیین شده برگزار کند.

اما اطلاعات منتشر شده از کارخانه های اپل شایعات قبلی منتشر شده از منابع خبری اروپایی را تصدیق می کند و هر دو آنها به یک تاریخ مشابه یعنی 12 سپتامبر جهت رونمایی از این محصول اشاره می کنند. احتمالا در این مرحله شرکت اپل از منابع خبری دعوت خواهد کرد؛ و جالب اینکه، این شرکت قبلا  نیز جهت معرفی محصولات قبلی خود همین تاریخ یعنی 12 سپتامبر را انتخاب کرده بود. در واقع این همان تاریخی است که از گوشی iPhone 5 به صورت رسمی در سال 2012 رونمایی شد.

تاریخ رونمایی آیفون

حال پنج سال بعد گوشی آیفون 8 با انبوهی از شایعات منتشر شده پیرامون آن، قرار است در این تاریخ رونمایی شود (حتی این احتمال نیز وجود دارد که این گوشی با نام دیگری مثلا iPhone X رونمایی شود). همچنین گوشی هایiPhone 7s ، 7s Plus نیز به آن خواهند پیوست اما این دو گوشی شباهت بسیاری زیادی با نسخه های قبلی خود دارند تنها تفاوت آنها با نسخه های قبلی، چیپست جدید آنها و استفاده از شیشه به جای فلز آلومینیوم در ساخت پنل پشتی است. علاوه بر این پشتیبانی Apple TV از 4K HDR به همراه ساعت اپل سری 3 با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G نیز در رویداد 12 سپتامبر اپل نشان داده خواهند شد.


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.