قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

گلگسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه در راه است...

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/08/28 15:35:19 0 نظرات

 گلگسی جی 7 پلاس با دوربین دوگانه در راه است...

سرانجام نام اصلی گوشی Samsung Galaxy J7 سال 2017 مشخص شد. برطبق آخرین خبرها این گوشی به نام Samsung Galaxy J7 Plus عرضه خواهد شد. برخی از مشخصه های این گوشی در کشور تایلند منتشر شده است. جایی که انتظار می رود زودتر از سایر کشورها در دسترس قرار بگیرد. بارزترین ویژگی این گوشی دوربین دوگانه آن است که از یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز F/1.7 و یک دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی با لنز f/1.9 ساخته شده است. از ویژگی های این دوربین نیز می توان گفت که همانند دوربین گلکسی نوت 8 از حالت پرتره Live Focus جدید سامسونگ برخوردار است. دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسل است.

گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس

گفته می شود که سامسونگ گلکسی جی 7 پلاس از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می کند و دکمه آن نیز در لبه سمت چپ قرار گرفته است.

همچنین دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080 مگاپیکسل است و از یک پردازنده هشت هسته ای و همانند سایر گوشی های سری جی (2017) از چیپست Exynos 7870 Octa شرکت سامسونگ بهره برده است.

رم این گوشی 4 وحافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD را نیز دارد. این گوشی همچنین دارای اسکنر اثر انگشت بوده و از یک باتری 3000 میلی آمپری نیز برخوردار است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.