قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

رونمایی از اندروید O بزودی !

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/08/12 11:36:52 0 نظرات

رونمایی از اندروید O بزودی !

 

گزارشات مربوط به رونمایی از Android O کمی مبهم است با وجود اینکه انتظار می رود گوگل نسخه جدید پلت فرم موبایل را در این ماه عرضه کند اما تا به امروز دقیقا مشخص نیست که زمان دقیق این رونمایی چه تاریخی خواهد بود.

 Oاندروید

بر طبق خبرهای رسیده از منابع خبری معتبر به احتمال زیاد نسخه اندروید O برای گوشی هوشمند Pixel به بعد از تاریخ 21 اوت موکول گردیده است. این منبع خبری معتبر خاطر نشان کرده است اطلاعاتی را به دست آورده است مبنی بر اینکه گوگل برنامه دارد تا از نام تجاری اندروید O در خورشید گرفتگی 21 اوت رونمایی کند. منبع خبری دیگری نیز بیان کرده است که Android O در روز 21 اوت رونمایی می شود این در حالی است که نسخه جدید اندروید نیز در همین روز رونمایی خواهد شد. می توان نتیجه گرفت تاکنون که چندین منبع خبری به تاریخ 21 اوت اشاره کرده اند.

حال بیش از یک هفته تا رونمایی اندروید O زمان باقی مانده است و تا به امروز اخبار غیر رسمی منتشر شده است و تا زمان رونمایی از این نسخه اندروید فرصت داریم تا خبرهای بیشتری را به دست آوریم.


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.