قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

نسخه جدید بلک بری کی وان با دوربین دوگانه

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/04/12 12:26:47 0 نظرات

نسخه جدید بلک بری کی وان با دوربین دوگانه

برند بلک بری با بهره گیری از یک زندگی جدید تحت مالکیت تکنولوژی TCL بهره می برد. سال گذشته با شاهد تولد دوباره گوشی های هوشمند با صفحه کلید QWERTY در گوشی بلک بری کی وان بوده ایم. در میان مدل های مختلف گوشی بلک بری گوشی بلک بری کی وان از جمله مدل های خوب و پرطرف دار این برند محسوب می شود، حال مشخص شده است که نسخه جدید این گوشی نیز در راه است. طبق تصاویر منتشر شده از (SIPO) مشخص شده است که نسخه جدید گوشی بلک بری کی وان BlackBerry Athena نامیده شده و دوربین اصلی آن نیز دوگانه است.

نسخه جدید بلکبری کی وان با دوربین دوگانه


بلک بری آنتا به نظر می رسد که از فرمول ساخت بلک بری کی وان استفاده کرده است. کلید راحتی یا Convenience key در قسمت وسط لبه راست این گوشی قرار گرفته است در حالی که این کلید در گوشی blackberry keyone در لبه چپ جای داده شده است. به نظر می رسد که پنل جلو این گوشی نیز نسبت 3:2 را حفظ کرده و کلید های ناوبری اندروید در زیر آن تنظیم شده در زیر آن نیز صفحه کلید QWERTY قرار گرفته که بسیار ساده به نظر می رسد.

 

 

بلک بری آتنا نسخه جدید گوشی بلک بری کی وانبلک بری آتنا

 

در قسمت پایین این صفحه نمایش نیز اسپیکر به همراه پورت شارژ USB-C قرار گرفته است. در حالی که جک 3.5 میلی متری صدا در قسمت لبه بالایی این گوشی قرار گرفته است. همچنین تنها یک دوربین سلفی در پنل جلو به چشم می خورد. جنس بدنه این گوشی نیز از بالا تا پایین از جنس پلاستیک بوده و که لوگو بلک بری بر روی آن طراحی شده شده است.

 

 

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.