قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

فروش بیش از 3 میلیون دستگاه تصفیه هوای شیائومی در سال 2017

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/02/12 11:30:56 0 نظرات

 

فروش بیش از 3 میلیون دستگاه تصفیه هوای شیائومی در سال 2017

 

تصفیه هوای شیائومی

شرکت شیائومی یکی از شرکت هایی است که سالانه محصولات زیادی را روانه بازار کرده و این محصولات در نقاط متعددی در دنیا به فروش رفته است. در حالی که این شرکت به دلیل عرضه گوشی های هوشمند شیائومی در دنیا شناخته شده است دیگر محصولات ساخت این شرکت نیز از کیفیت قابل توجه ای در مقابل سایر رقبا برخوردار هستند این محصولات بر اساس نیاز بازار طراحی شده و به خوبی توانسته اند هم از نظر طراحی و هم از نظر عملکرد نیاز بازار را تامین کنند.

 

 تصفیه هوای شیائومی ورژن 2

 

تصفیه کننده هوا یکی از این محصولات است که این شرکت تاکنون 5 مدل از این تصفیه کننده را روانه بازار کرده است اولین نسخه تولید شده این محصول  Xiaomi Air Purifier و به همین ترتیب Xiaomi Air Purifier Pro ، Xiaomi Air Purifier 2، Xiaomi Air Purifier 2S، Xiaomi Air Purifier Max را روانه بازار کرده است. این محصولات می توانند آلاینده های مختلف موجود در هوا را مانند PM2.5، ذرات گرد وغبار، گرده های گیاهان  همچنین آلاینده های صنعتی مثل فرمالدهید همچنین باکتری وآلرژن ها و غیره را جذب و تجزیه و یا تعدیل کند. با وجود این دستگاه می توانید در سریع ترین زمان ممکن از هوای سالم و با طراوت اطراف خود لذت ببرید.

 

 

اخیرا شرکت شیائومی طی نشست سالانه ای که به منظور بررسی و بازبینی نتیجه عملکرد خود در سال 2017 برگذار شد اعلام کرد که این شرکت بیش از 3 میلیون دستگاه تصفیه هوای شیائومی را در این سال به فروش رسانده است. این در حالی است که 1 میلیون واحد بیش از سال 2016 است. این میزان برای این شرکت یک رکورد به حساب می آید. همچنین فروش فیلتر تصفیه کننده هوا شیائومی نیز به بیش از 1.6 میلیون واحد در سال 2017 رسیده است. این افزایش فروش به دست آمده توسط شرکت شیائومی نتیجه عملکرد خوب این دستگاه تصفیه هوای شیائومی است. با این رکورد شیائومی توانسته است موقعیت خود را در میان صنایع تولید دستگاه تصفیه کننده های هوا تثبیت کند.

 

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.