قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

سامسونگ گلکسی اس 9 بدون سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش عرضه خواهد شد!

نوشته شده توسط خانم سپهری 2017/12/13 12:05:02 0 نظرات

سامسونگ گلکسی اس 9 بدون سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش عرضه خواهد شد!


یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ Galaxy S8 است که سنسور اثر انگشت در پنل پشت این گوشی قرار دارد اما همان طور که ممکن است دیده باشید و یا تجربه استفاده از آن را داشته باشید، قرار گرفتن این سنسور اثر انگشت در پنل پشت این گوشی در کنار دوربین مشکلاتی را به وجود آورده است یکی از این موارد این است که سنسور اثر انگشت باعث باز شدن ناخواسته قفل صفحه نمایش و لرزش دوربین می شود.
حال کاربران انتظار دارند که شرکت سامسونگ این مشکل را برطرف نماید  اگر چه شرکت سامسونگ از اکتبر سال 2016 بر روی طراحی سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش کار می کند اما این تکنولوژی هنوز به مرحله نهایی نرسیده و احتمال می رود که پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Samsung Galaxy S9 نیز با طراحی معمول اثر انگشت این شرکت یعنی قرار گرفتن اثر انگشت در پنل پشت این گوشی به بازار آید. این  طرح از برخی اسکرین شات های منتشر شده از برنامه Samsung Health نشان داده شده است.

 

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9

 

این اسکرین شات ها نشان می دهند که دوربین هنوز هم دارای سنسور می باشد و فلش دوربین در سمت راست قرار گرفته و تنها تغییر دیده شده این است که جایگاه سنسور اثر انگشت تغییر کرده است و به زیر دوربین منتقل شده است. می توان نتیجه گرفت که باز هم مشکلات قبلی تکرار خواهد شد و استفاده از سنسور اثر انگشت که در نزدیک به لنز دوربین قرار دارد باعث لک شدن لنز دوربین می شود.
از نظر خصوصیات سخت افزاری نیز می توان گفت که این گوشی از یکی از چیپست های Qualcomm Snapdragon 845 US یا Samsung Exynos استفاده خواهد کرد. همچنین احتمال می رود که هم دوربین عقب و هم دوربین جلو هر دو دوگانه باشند و همانند گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 ، اس 9 نیز از سنسور اثر انگشت و USP-C پشتیبانی خواهد کرد. صفحه نمایش آن نیز QHD+ Super AMOLED بوده و به صورت منحنی طراحی خواهد شد. 
احتمال معرفی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 در CES 2018 در لاسوگاس بسیار بعید است و ما می بایست منتظر اعلام تاریخ معرفی این گوشی باشیم.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.