قیمت تبلت شیائومی
قیمت تبلت شیائومی

ساخت انحصاری گوشی آیفون اس ای 2 در هند

نوشته شده توسط خانم سپهری 2018/03/24 10:44:00 0 نظرات

ساخت انحصاری گوشی آیفون اس ای 2 در هند

هر ساله در مراحل تولید مدل های مختلف گوشی آیفون شایعات متعددی منتشر می شود برخی از این شایعات از بین رفته اما برخی دیگر هرگز از بین نمی روند و حتی با وجود اینکه شواهد کافی برای اثبات آنها ممکن است وجود نداشته باشد نیز هر روز تکرار می شوندامسال نیز شایعه ای که تاکنون به کرات منتشر شده است شایعات مربوط به تولید گوشی آیفون اس ای 2 بوده است. برخی از گزارشات از این حکایت دارد که شرکت اپل قصد دارد در ماهای آتی گوشی ارزان قیمتی را روانه بازار کند که طراحی آن مشابه به گوشی جنجالی آیفون ایکس است. این درحالی است که منابع دیگری بیان کرده اند که گوشی آیفون اس ای 2 ممکن است تولید نشود. اخیرا گزارش جدیدی از Tekz24 منتشر شده است مبنی بر اینکه این گوشی واقعا در حال تولید است و به صورت انحصاری در هند مونتاژ خواهد شد. منابع خبری Tekz24 ادعا کرده اند که برنامه ریزی شده بود تا این گوشی زودتر تولید شود اما سیاست های دولتی و محدودیت های دیگر شرکت اپل را ملزم کرده است تا زمان رونمایی و عرضه این گوشی را به تاخیر اندازد. 

 

تاریخ رونمایی از آیفون اس ای 2

 

اپل در ابتدای سال جاری تولید آیفون SE 2 را در تلاش برای گسترش دسترسی خود بر کاربران جهانی خود آغاز کرد. کشور هند نیز همانند کشور چین یکی از مناطق بالقوه برای رشد شرکت اپل در طی سالیان گذشته بوده است. این در حالی است که هند تنها بخش کوچکی از منطقه توزیع این محصولات از جمله گوشی آیفون اس ای 2 را در برخواهد گرفت. بنابرین ساخت انحصاری این محصول در هند یک تغییر عمده به حساب می آید.اما باز هم این خبرها هنوز به صورت قطعی تایید نشده است و می بایست باز هم منتظر بود اما اگر این گوشی تولید شود می تواند بهترین گزینه برای آن دسته از افرادی باشد که قصد دارند تکنولوژی های جدید را تجربه کنند چرا که نیازی نیست برای خرید این گوشی و استفاده از آن پول زیادی را هزینه کنند.

پیرامون تاریخ رونمایی از این گوشی نیز شایعات متعددی وجود دارد برخی از این منابع ادعا کرده اند که این گوشی در سه ماهه نخست سال جاری رونمایی خواهد شد در حالی که برخی دیگر می گویند که این گوشی احتمالا در نیمه سال جاری منتشر خواهد شد حتی برخی منابع دیگر نیز پیرامون تاریخ رونمایی از این گوشی به ماه ژوئن اشاره کرده اند حال می بایست باز هم منتظر بود.

 


© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد© حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای 19 کالا محفوظ می باشد

این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم.